Zitten best leuke namen tussen toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]alles, echt.
Kimberley
Djayson
Djayden
Liejam
Beautifull <-- let op de laatste L Hope
Chanel
Chanelly
D'Shontay
Leshaika
Leshitia
Djoey
Samantha
Britney
Ricardo
kevin
Wesley
ook vast goede opties voor je?
Vind het een beetje raar dat je dat zegt..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat het een minder leuke naam is. Beetje pauper zeg maar...
Je vroeg toch wat er mis mee was?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar dat je dat zegt..
Ik ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Toen ik net een beetje Engels kon vond ik de namen Faith & Hope ook prachtig! En als ik oooooooit in een later leven meisjes zou krijgen zou ik ze zo noemen.
Nou ja, niet perse een hoerenaam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik was niet echt serieus, ik vind Destiny ook een hoerennaam.![]()
Als ik later ooit een kindje krijg en het is een meisje noem ik haar Sophie
Nee maar je snapt denk ik wel wat ik bedoelquote:
Dat vind ik dus niksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef amaranta het volgende:
Ja ik vond vroeger Dimitri wel een leuke naam.
Ik mis een h, dus iets van Dimitrhy of dymatreyhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
zo heet mijn broer, maar dan met een Y aan t eind
en ik wilde vroeger ook Virginia Andrews namen hoor
Ruby, Dawn, Audrina,Melody,CinnamonStar, Jade, Cat whatever
Coke en SM hoer, een gewone hoer is niet goed genoeg voor die naam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sophie wordt de nieuwe hoerennaam want er worden nu zoveel kindjes geboren die zo genoemd worden dus dat moet wel!
SsserpenteGMTA!!!
Staan die namen ook met spatie op hun paspoort?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:08 schreef Ssserpente het volgende:
Kennissen van ons hebben een M ingès (j) en een R avenna (m).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |