quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
een bericht typen en nog alles wat gepost wordt proberen te lezen is bijna een sport te noemen nu
nog nooit russen meegemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Die Britten waren echt vage lui. Altijd dronken ook. Nog zo'n stel blonde Britten gezien die verkleed gingen als Spartanen? Liepen ze over straat of in de Viking met een rooie handdoek om, geval op hun hoofd en een tijgerslipje.
Bazenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Die Britten waren echt vage lui. Altijd dronken ook. Nog zo'n stel blonde Britten gezien die verkleed gingen als Spartanen? Liepen ze over straat of in de Viking met een rooie handdoek om, geval op hun hoofd en een tijgerslipje.
een bericht typen en nog alles wat gepost wordt proberen te lezen is bijna een sport te noemen nu
Daar doelde ik ook op. Dus ik haat m'n kapsel. Is dat zo raar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je hebt zelf krullen hahahaha hi ha ho![]()
ja vet aparts :Squote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Dus ik haat m'n kapsel. Is dat zo raar?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Dus ik haat m'n kapsel. Is dat zo raar?
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Iedereen heeft een hekel aan zijn eigen haar.
:S okquote:
Nou ik ken mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden, waaronder ook hun kapsel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Ik niet hoor. Ik hou van mijn haar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
ohja gelijk heb jequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nah. Over tien jaar waarschijnlijk. Aangezien je nu juist weer jaren 50- en 60-kapsels ziet.
Moet even opschieten dan, mijn bedhaar is altijd beatles kapselquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nah. Over tien jaar waarschijnlijk. Aangezien je nu juist weer jaren 50- en 60-kapsels ziet.
Daar zat ook zo'n vent tussen die zijn haar geverfd en geschoren had in de vorm van een smileyquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik hou van mijn haar.
OMG PICSquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet even opschieten dan, mijn bedhaar is altijd beatles kapsel
Fucking irritant
Zoals ik!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
:S ok
[..]
Nou ik ken mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden, waaronder ook hun kapsel.
lEUGENSquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik hou van mijn haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |