quote:
Oke. :xquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doorzeggen hoor, maar ik ben een shemale.
dat was te lezen jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Had laatste paar dagen van de vakantie nog maar nauwelijks zin in drank
.
Ik lach er niet om, ik kan wel jankenquote:
Kaasrolletje, nooit schrijfles ofzo gehad op basisschool?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik lach er niet om, ik kan wel janken
Ik heb geen idee waar je het over hebt!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze gaan we even doorsturen naar een bepaald persoon.
Mijn broertje moest naar de fysio om zijn handschrift te verbeteren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kaasrolletje, nooit schrijfles ofzo gehad op school?
Ik vind het een keurig handschrift, no kidding.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik lach er niet om, ik kan wel janken
Ik ook niet, ik hoopte alleen maar dat je in paniek zou raken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt!
meer met motoriek ed te makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kaasrolletje, nooit schrijfles ofzo gehad op basisschool?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hoopte alleen maar dat je in paniek zou raken.
Jawel, ik heb gewoon een afschuwelijke motoriekquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kaasrolletje, nooit schrijfles ofzo gehad op basisschool?
NIET STUREN HOOR IK MEEN HETquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hoopte alleen maar dat je in paniek zou raken.
Wat is een intervisie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie moeten mij even stimuleren, ik ben bijna klaar met mijn intervisies.
Weet niet welke opleiding je gaat doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel, ik heb gewoon een afschuwelijke motoriek
Beter kan ik op HBO alles doen op de computer, typen ben ik dan wel weer goed in
Nu maak je het wel heel verleidelijk om het toch wel te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NIET STUREN HOOR IK MEEN HETSTRAKS GAAT HIJ HIER MEELEZEN DIT DAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |