Jij hebt je echt goed lamgezopen met de absint en tequilaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb nog geen zin in alcohol als ik er zo aan denk
Onwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij een overschrijding van de toegestane bagger krijg ik een geautomatiseerde DM
Wie nou weer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze gaan we even doorsturen naar een bepaald persoon.
awwwquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij een overschrijding van de toegestane bagger krijg ik een geautomatiseerde DM
Ze is nu toch weer weg. Kunnen we meteen aan lapohunt beginnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe kan het nou dat mods er altijd snel bij zijn, hebben jullie een pager ofzo?
Denken jullie dat mods het niet in de gaten houden waar ze moeten modden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe kan het nou dat mods er altijd snel bij zijn, hebben jullie een pager ofzo?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze is nu toch weer weg. Kunnen we meteen aan lapohunt beginnen.
Zou het niet doen als ik jullie wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze is nu toch weer weg. Kunnen we meteen aan lapohunt beginnen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
awww, speciaal een liedje voor jou
Oh shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Oh dat kun je toch wel lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel![]()
hmm, ben in ergere staat geweest. Maar als ik morgen weer een biertje drink dan zal ik toch wel weer doorknallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt je echt goed lamgezopen met de absint en tequila?
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Heb erger gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het welVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:HanenpotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |