Eigenlijk ben ik onzijdigquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij niet, want jij bent gemaakt van water.
quote:
Een vriend van me kan hem goed nadoenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die kop vind ik zooo eng heh, echt zo'n hoofd die je gaat verkrachten.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoofden kunnen mensen verkrachten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Van water?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:05 schreef Water123 het volgende:
Ik ga even een kunstwerk maken. Zo terug.
Als het niet zo is krijg je een euro van me.quote:
Terug vind quote.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als het niet zo is krijg je een euro van me.
Is goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als het niet zo is krijg je een euro van me.
Als het wel zo is krijg ik een euro toch?quote:
Wil ze dat wel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ga aardbei cornetto's eten en dubbelfris drinken op het strand met ezell
Pessimistquote:
Ja morgen 07:59:23 een datequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas.
Morgen om 07:59:23 in SC hè, niet vergeten.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het voordeel van pessimisme is dat je of gelijk krijgt, of aangenaam verrast wordt.
zullen m'n ouders leuk vinden jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
Als KZ slaagt, gaan we een feestje houden bij haar thuis.
Dan kom ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een date kan je het niet noemen, dat heb ik al met KB. Sorry.
Nee..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als het wel zo is krijg ik een euro toch?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Water123 het volgende:
En kun je je kunstwerk ook in je kont stoppen!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Water123 het volgende:
En kun je je kunstwerk ook in je kont stoppen!
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ga aardbei cornetto's eten en dubbelfris drinken op het strand met ezell
Dan krijg je van mij een plakje kaas.quote:
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan krijg je van mij een plakje kaas.
Nee, ik chill 'em keihard jatoggg.quote:
jij komt toch niet buitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
Hoezo? Je ging toch de hele dag slapen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ik chill 'em keihard jatoggg.
Denk dat als de telefoon overgaat ik toch wel even moet slikken.
Hehehequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ik chill 'em keihard jatoggg.
Denk dat als de telefoon overgaat ik toch wel even moet slikken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
Ja, totdat de telefoon overgaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Je ging toch de hele dag slapen?
Dat plan heb ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Je ging toch de hele dag slapen?
Jij ziet het verband niet.quote:
Wat als ik nu wel wil? :$quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat je geen date met me wil morgen om 07:59:23 uur
Goed, geef me even tijd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil eerst beide kunstwerken zien voordat ik toezeg.
en behalve water.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef Etsu het volgende:
Flitskikker gaat ook slagen, met de rest van de EXA'ers behalve Etsu en Water123.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat wil Jordy graag.
Ik moet mooi kunnen zingen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Mag ik bruidsmeisje zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
quote:
Een slecht planquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
Mensen, wat vinden jullie van het idee om ThaTim aan te geven bij motorbloempje?
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
Mensen, wat vinden jullie van het idee om ThaTim aan te geven bij motorbloempje?
quote:
Dit^2quote:
Omdat ThaTimquote:
quote:
Ma Errorquote:
Nooit geprobeerd, mijn pc kan dat niet eens aanquote:
Als het past.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat lieeeeeeeeeeeef.![]()
*plakt ook in fobo*
Als de 2e corrector mijn handschrift heeft weten te ontcijferen welquote:
Haha zo erg?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als de 2e corrector mijn handschrift heeft weten te ontcijferen wel
Terecht.quote:
Ja... Ik liet mijn natuurkunde leraar een proefexamen nakijken en die gaf me een onvoldoende omdat hij veel niet kon lezen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja... Ik liet mijn natuurkunde leraar een proefexamen nakijken en die gaf me een onvoldoende omdat hij veel niet kon lezen.
Moment bittequote:
HAHAHHIHOAHAHOAHIHOAHOAOquote:
Ja maar dan is ie niet uniek meerquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
haal dat hartje weg en hij doet het
Flitskikker is jaloersquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:36 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom maakt iedereen zijn/haar smileycollage over Etsu? FK is toch veel korter
I seeeequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb quote weggehaald, nu doet ie het wel.
Check mijn fobo
CTRL + H en dan smileys vervangen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:36 schreef Flitskikker het volgende:
Was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Stiekem wel.
En daar zie ik niks in
Wil je ook een kunstwerk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:36 schreef Flitskikker het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jij ook met je gelul. Ga lekker weg.
quote:
quote:
vanwaar die haat tussen ThaTim en Etsu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft het ook tegen jou, schijnheilig kind.
ThaTim is vreemd en Etsu is apart, dat botst.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
vanwaar die haat tussen ThaTim en Etsu?
Hun verloving is pas beëindigd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
ThaTim haat altijd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
ThaTim zeurtquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Apart?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ThaTim is vreemd en Etsu is apart, dat botst.
Verloofd zijn met ThaTim.quote:
Ja dat ja.quote:
Ja dat jaquote:
Heb niet veel smileys gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft het ook tegen jou, schijnheilig kind.
Beetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Apart?
[..]
Verloofd zijn met ThaTim.
Nah, geef mij KB maar.
[..]
Ja dat ja.
[..]
Ja dat ja
Morgen maar wegspoelen met wat alcoholquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Diepe keelroggel nog, maar is al een stuk beter dan gister
heb nog geen zin in alcohol als ik er zo aan denkquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Morgen maar wegspoelen met wat alcohol
Bij een overschrijding van de toegestane bagger krijg ik een geautomatiseerde DMquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoe weet macarena trouwens dat er gebaggerd wordt, heeft ze een soort baggeralarm ofzo?
Deze gaan we even doorsturen naar een bepaald persoon.quote:
Jij hebt je echt goed lamgezopen met de absint en tequilaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb nog geen zin in alcohol als ik er zo aan denk
Onwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij een overschrijding van de toegestane bagger krijg ik een geautomatiseerde DM
Wie nou weer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze gaan we even doorsturen naar een bepaald persoon.
awwwquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij een overschrijding van de toegestane bagger krijg ik een geautomatiseerde DM
Ze is nu toch weer weg. Kunnen we meteen aan lapohunt beginnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe kan het nou dat mods er altijd snel bij zijn, hebben jullie een pager ofzo?
Denken jullie dat mods het niet in de gaten houden waar ze moeten modden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe kan het nou dat mods er altijd snel bij zijn, hebben jullie een pager ofzo?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze is nu toch weer weg. Kunnen we meteen aan lapohunt beginnen.
Zou het niet doen als ik jullie wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze is nu toch weer weg. Kunnen we meteen aan lapohunt beginnen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
awww, speciaal een liedje voor jou
Oh shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Oh dat kun je toch wel lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel![]()
hmm, ben in ergere staat geweest. Maar als ik morgen weer een biertje drink dan zal ik toch wel weer doorknallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt je echt goed lamgezopen met de absint en tequila?
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Heb erger gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het welVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:HanenpotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:valt welt mee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel![]()
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Dan is mijn handschrift nog netter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel
Die van jou is nog best netjes.quote:![]()
Dat was niet het examen waar ik het over had, die zat vol onoverzichtelijke berekeningen. En sommige echte examens kwamen daar denk ik ook wel in de buurtquote:
Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
hmm, ben in ergere staat geweest. Maar als ik morgen weer een biertje drink dan zal ik toch wel weer doorknallen
Voor een indruk van mijn handschrift, dit was niet het betreffende examen:Ik vind het nog wel te lezen. Ik heb zelf dik zitten krassen en overal pijltjes gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenk daar dan ook nog een super chaotische indeling bij van natuurkunde berekeningen en je hebt het wel![]()
pics.quote:
Nee, ik moest lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |