Deed zich voor als meisje en alles, bleek fake te zijn.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga jou irl hosselen jwait als je even niet kijkt trek ik je broek s0 naar beneeje xd
Ook triest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deed zich voor als meisje en alles, bleek fake te zijn.
wat miesje zeg jee ben je gek dat laat ik neit gebeuren mang xDDquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga jou irl hosselen jwait als je even niet kijkt trek ik je broek s0 naar beneeje xd
Ok.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja precies jij mag het filme xxd
wag maar wagt maar xDquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat miesje zeg jee ben je gek dat laat ik neit gebeuren mang xDD
Dan ga je toch voor een kort pittig kapsel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Maar hoe kwamen ze daar achter dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deed zich voor als meisje en alles, bleek fake te zijn.
Heb nog een knokpartij tussen allerlei dronken Engelsen gezien bij de Mac, werd met die metalen stoeltjes heen en weer gegooid enzo, en de Mac-medewerkers bleven lekker bestellingen opnemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef yosander het volgende:
Oja, laatste dag in Bulgarije was wel even een wtf-moment. Zaten een stel Britten bij de McDonald's, waarbij je bij een man zijn lul of zijn ballen zo kon zien zitten
!!! Hij had blijkbaar alleen een korte broek aan die was opgekruld
.
Alles opgeslagen en wordt binnenkort doorgestuurd.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor een kort pittig kapsel?Nee. Lang haar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ook
.
Ze hadden de foto's die ze gebruikte in haar fobo gevonden op een of andere Scandinavische site.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb nog een knokpartij tussen allerlei dronken Engelsen gezien bij de Mac, werd met die metalen stoeltjes heen en weer gegooid enzo, en de Mac-medewerkers bleven lekker bestellingen opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |