Afhankelijk van de auto kan ik in 1 minuut van Groningen naar Maastricht rijdenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
Op die site:
"Afhankelijk van de pinverbinding verwerkt een PIN automaat tot drie transacties per minuut, een CASH automaat kan per minuut tot zes bezoekers bedienen."
Dat is wel bijzonder rooskleurig.
Dat is 5 566 meter per seconde. Lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Afhankelijk van de auto kan ik in 1 minuut van Groningen naar Maastricht rijden
supersonische autoquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is 5 566 meter per seconde. Lijkt mij sterk. [ afbeelding ]
Dan moet je opgepakt worden met drugs o.i.d., zodra je weer het terrein op mag krijg je hem linksquote:
Of je pols open hebben liggen door de nikkelallergiequote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan moet je opgepakt worden met drugs o.i.d., zodra je weer het terrein op mag krijg je hem links
Ik ga eens kijken waar ik zo'n allergie kan kopenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je pols open hebben liggen door de nikkelallergie
Kun je dan gelijk kijken of ze daar ook iets verkopen om er vanaf te komen. Ik vind het maar bloedje irritant. Stainless steel is een no-go voor mij. Draag nu bijvoorbeeld een aluminiumhorloge daardoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken waar ik zo'n allergie kan kopen.
Ze jassen er toch een of ander plastic ding door?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dan gelijk kijken of ze daar ook iets verkopen om er vanaf te komen. Ik vind het maar bloedje irritant. Stainless steel is een no-go voor mij. Draag nu bijvoorbeeld een aluminiumhorloge daardoor.
Op Lowlands worden ze samen gesmelt, maar helaas is nog niet elk festival in Nederland zo modern. Daarbij krijg ik niet alleen een nikkelallergie reactie van festivalbandjes met metaalquote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ze jassen er toch een of ander plastic ding door?
Ik heb al lange tijd af, maar idd het word gesmolten. Je kan moeilijk met iedereen rekening houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op Lowlands worden ze samen gesmelt, maar helaas is nog niet elk festival in Nederland zo modern. Daarbij krijg ik niet alleen een nikkelallergie reactie van festivalbandjes met metaal
Serieus? Ik heb het bandje al een paar jaar links gedragen, zonder er bij na te denken die arm er door gestoken. Viel me wel op dat ik niemand anders zo zagquote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan moet je opgepakt worden met drugs o.i.d., zodra je weer het terrein op mag krijg je hem links
Ik heb een aantal keer gezien dat het bandje om die reden was omgewisseld, ik dacht dat ze wel moeilijk zouden gaan doen als je je linkerhand in dat apparaat stopt, maar blijkbaar niet dusquote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef Clola het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het bandje al een paar jaar links gedragen, zonder er bij na te denken die arm er door gestoken. Viel me wel op dat ik niemand anders zo zag
Het wordt wit+geel. Dat is nu al meer dan duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:51 schreef LatonOne het volgende:
Het wordt paars. het is hoog tijd ook voor paars.
Paars met geel, dat zou perfect zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het wordt wit+geel. Dat is nu al meer dan duidelijk.
Zie jij paars op de website? Nee hequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
Paars met geel, dat zou perfect zijn
eigenlijk is elke ander bandje dan dit een misser van de organisatiequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
Pinkpopkleuren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
quote:
Daarom heb je 'm gisteren ook gewoon doorgeknipt toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:35 schreef tochmaarwel het volgende:
Ze zijn echt mega lelijk dit jaar. Alsof je naar Ballorig bent geweest ofzo.
Kan.... geen.... afscheid.... nemen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Daarom heb je 'm gisteren ook gewoon doorgeknipt toch?
Bang dat mensen die er uit geschopt zijn terugkomen met andermans bandje. Denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Da hopman het volgende:
Wat liep de security trouwens de hele tijd aan die bandjes te trekken.Waren ze een rolletje kwijtgeraakt of zo?
dat zal toch nietquote:Op maandag 23 juli 2012 11:19 schreef Capzilla het volgende:
Groen/rood zat ik ook aan te denken ja. Waarschijnlijk wel van dat limegroene dan.
Pics?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Kan in ieder geval altijd beter dan dat afgrijselijke Werchterbandje van dit jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |