Serieus? Ik heb het bandje al een paar jaar links gedragen, zonder er bij na te denken die arm er door gestoken. Viel me wel op dat ik niemand anders zo zagquote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan moet je opgepakt worden met drugs o.i.d., zodra je weer het terrein op mag krijg je hem links
Ik heb een aantal keer gezien dat het bandje om die reden was omgewisseld, ik dacht dat ze wel moeilijk zouden gaan doen als je je linkerhand in dat apparaat stopt, maar blijkbaar niet dusquote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef Clola het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het bandje al een paar jaar links gedragen, zonder er bij na te denken die arm er door gestoken. Viel me wel op dat ik niemand anders zo zag
Het wordt wit+geel. Dat is nu al meer dan duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:51 schreef LatonOne het volgende:
Het wordt paars. het is hoog tijd ook voor paars.
Paars met geel, dat zou perfect zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het wordt wit+geel. Dat is nu al meer dan duidelijk.
Zie jij paars op de website? Nee hequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
Paars met geel, dat zou perfect zijn
eigenlijk is elke ander bandje dan dit een misser van de organisatiequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
Pinkpopkleuren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |