Vandaar ook de knipoog-PIquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je leest het gewoon voor je gaat kotsen![]()
Is niks uitgesproken links of rechts aan hoor
Zelfs voor mij niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou voor de meeste mensen niet meer dan 0,00000000000001 Bitcoin geven.
Daarvoor klop je maar bij één of andere alpha aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee! Ik wil de contante waarde van de kasstromen weten.
Owh die heb ik ff gemistquote:
Je bedoelt: Boze_Alpha?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daarvoor klop je maar bij één of andere alpha aan.
En dat is dan morgen 1 miljoen of 1 cent waard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Ik geef iedereen graag bitcoins. Weet je wat, ik treedt als overheid van bitcoinia op en geef iedereen die op mij stemt 100 bitcoins, die ik zelf bij mag maken.
Ik hoorde een verzoek voor een DCF-calculatie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daarvoor klop je maar bij één of andere alpha aan.
Daar heb ik jou en erik voor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:27 schreef Nautilus. het volgende:
Je vergist je! Zo makkelijk is het allemaal niet, GSbrder. Als je de CW van Ilja Leonard Pfeijffer wilt berekenen, zul je rekening houden met het vruchtgebruik dat hij ten behoeve van Reya op zijn intellectueel eigendom heeft gevestigd.
Zie ik hier iemand met een vers portie SWquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:27 schreef Nautilus. het volgende:
Je vergist je! Zo makkelijk is het allemaal niet, GSbrder. Als je de CW van Ilja Leonard Pfeijffer tracht te berekenen, zul je rekening houden met het vruchtgebruik dat hij ten behoeve van Reya op zijn intellectueel eigendom heeft gevestigd.
Net nu ik je een amicaal schouderklopje wilde geven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
Rechtenvriendjes en onrendabelen, ik duik de boeken weer in.
Waarvoor dankquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:36 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Net nu ik je een amicaal schouderklopje wilde geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |