ik kom ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal mijn kadootje hoogst persoonlijk langs komen brengen tijdens je examenfeestje.
grgr monopoly
zeker met een 5 voor NLquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Ik heb dit gewoon serieus gelezen weer in een msn naam, geslaagt
Pijnlijk.
Maar je bent niet op msn. OF HEB JE MIJ GEBLOKT????quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Ik heb dit gewoon serieus gelezen weer in een msn naam, geslaagt
Pijnlijk.
Ik sta offline lekkerdingquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Maar je bent niet op msn. OF HEB JE MIJ GEBLOKT????![]()
![]()
Linkje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
Ik heb bij zo'n gezakd ding gereageerd, nu wachten op de haat reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Omdat sharr meer rechten heeft, maar zij zit dan ook bij elk belangrijk FOK!-persoon onder de tafelquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom sluiten die kankermods dit topic niet maar mijne wel grr.
yeesss
staad een taalfoud in je posd hed is gefeliciteert.quote:
ow ja nouw sie ik het ok!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
staad een taalfoud in je posd hed is gefeliciteert.
Maar gefeliciteert TS!
booooh chanant zeg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef OBinLaden het volgende:
[..]
Geslaagt
Terug jij!
Het is geslaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |