Dat is het speculerenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef doesd00 het volgende:
Als de theorie ook 100% praktijk is heb je gelijk ja, maar komt dat wel eens voor?
Op m'n computer thuis werkt ie niet, computer op de zaak ook niet , en op 1 van onze servers wel (en supersnel). Vreemdquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Pannekoek. het volgende:
En Mt Gox ligt er alweer uit, nog meer mensen last van?
Dat is hetzelfde als je zegt: De theorie is 10 - 1 -1 -1quote:
Het was bedoeld als discussiepuntquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:24 schreef doesd00 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je zegt: De theorie is 10 - 1 -1 -1
En dan kom jij met het antwoord: Dan is het eind getal 0
Om maar een start te maken, ik denk dat met minen zelf niet heel veel meer te verdienen valt dan een leuk extra zakcentje. Wil je echt gaan verdienen moet je gaan traden , en gezien de schommelingen in de waarde van bitcoin valt daar het grote geld te halenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef sciter het volgende:
[..]
Het was bedoeld als discussiepuntDat het logisch is snap ik ook wel.
Is het zo moeilijk om dat te snappen?
Ik heb het even wat realistischer voor je gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Om maar een start te maken, ik denk dat met minen zelf niet heel veel meer te verliezen valt dan de stroomkosten. Wil je echt gaan verliezen moet je gaan traden , en gezien de schommelingen in de waarde van bitcoin valt daar het grote geld kwijt te raken
Zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb het even wat realistischer voor je gemaakt
Brave doesd00.quote:
Ik denk dat als je in het begin veel investeert met geld dat niet op de korte termijn afgelost moet worden dat minen nog wel aardig wat kan opleveren. Je moet er wel voor zorgen dat je upgrades doet die de algemene productie ophoogt ten opzichte van de moeilijkheidsgraad. Dus niet upgraden om je vaste productieniveau te houden maar ook werkelijk dat niveau ophogen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Om maar een start te maken, ik denk dat met minen zelf niet heel veel meer te verdienen valt dan een leuk extra zakcentje. Wil je echt gaan verdienen moet je gaan traden , en gezien de schommelingen in de waarde van bitcoin valt daar het grote geld te halen
Als geld heel volatiel is dan kan je er makkelijk veel geld mee verdienen, dus dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb het even wat realistischer voor je gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |