Tja.... Minicooper's zijn nou eenmaal traag.quote:
ECHT NIET!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tja.... Minicooper's zijn nou eenmaal traag.
Ga jij nou maar lekker fietsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tja.... Minicooper's zijn nou eenmaal traag.
Zijn gewoon goede kwaliteit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
Zijn die solar lampjes wat? Of flikkeren die van ellende uit elkaar?
Mooi zo. Wilde eerst bij Jysk halen... 5 voor 5 euro. Maar dat zijn kleine kut lampjes.quote:
Welke bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi zo. Wilde eerst bij Jysk halen... 5 voor 5 euro. Maar dat zijn kleine kut lampjes.
Die van de action waren mooi groot
Ik bedoel deze soort :quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies?
Want de Action heeft verschillende
Je hebt van die hele kleine van die langere en nog andere soorten zoals de tulp.
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoel deze soort :
[ afbeelding ]
1,99 p/s
Aan jou heb ik ook geen fuckquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook geen fuck
En de poncho's van 36 cent? Kan dat er mee door voor een festival?
Poncho's zijn prima voor 1 keertjequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook geen fuck
En de poncho's van 36 cent? Kan dat er mee door voor een festival?
Haske mooi! Hoef ik niet naakt te lopenquote:
Welk festival?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haske mooi! Hoef ik niet naakt te lopen
Mehehe.
Mijn Amsterdamse Action pakt ook alles voor je in, ze zouden ook echt geen plek gehad hebben voor luxe kassa's met loopbandjes enzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef Miendientje het volgende:
De 3 actions waar ik kom 2x een loopband en dan daarna zelf inpakken en 1x een toonbank waar je je mandje opzet en de caissière de spullen zo in het zakje stopt. Eerste is een stad en tweede een dorp.
Ik zag gisteren de mocca versiequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Die chocomelk heb ik nog niet in de Action gezien, zal eens goed gaan speuren volgende week![]()
Action begon als een klein winkeltje in Enkhuizen. Na de begintijd (1993) werden er in Nederland en België steeds meer filialen geopend, en was er een winkelketen ontstaan. In juli 2008 bestond het bedrijf 15 jaar. Op 7 april 2011 opende het bedrijf zijn 250ste winkel. In 2009 werd het eerste filiaal in Duitsland geopend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef Mercer het volgende:
Wie zit er eigenlijk achter de Action? Wie is begonnen met de eerste winkels? Is dat een bestaand bedrijf geweest die die formule heeft opgezet? Of wat? Namen zijn welkom.
Thanks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
ja volgens mij heb ik ze gezien,ze hebben zeker van die kniebeschermers die je aan moet trekken,die had ik vanmorgen nog in mijn handen
De Action waar ik kom vraagt altijd aan de klanten of ze het zelf in de tasjes willen doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn Amsterdamse Action pakt ook alles voor je in, ze zouden ook echt geen plek gehad hebben voor luxe kassa's met loopbandjes enzo
Ik weet niet of het zo is, maar volgens mij komt de Action in de buurt van de Aldi. Lage prijzen en vooral lekker primitief met dingenquote:
Bedankt, sowieso is het heel slim en simpel aangepakt. Gewoon een Aldi/ Lidl principe, maar dan non food.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Action begon als een klein winkeltje in Enkhuizen. Na de begintijd (1993) werden er in Nederland en België steeds meer filialen geopend, en was er een winkelketen ontstaan. In juli 2008 bestond het bedrijf 15 jaar. Op 7 april 2011 opende het bedrijf zijn 250ste winkel. In 2009 werd het eerste filiaal in Duitsland geopend.
Zie verder Wikipedia
Het is niet makkelijk om namen te vinden bij Action non-food B.V., maar misschien heb je hier wat aan: http://www.linkedin.com/company/action-non-food-bvquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Bedankt, sowieso is het heel slim en simpel aangepakt. Gewoon een Aldi/ Lidl principe, maar dan non food.
Maar er staat niet wie de oprichter(s) zijn. Iemand die weet wie de Action hebben opgericht, en in welke handen het nu is? Wel interessant om te weten bij wie al die centjes van onze lieve Fokkertjes uiteindelijk terechtkomen. Want dat er bakken met geld binnenkomen mag wel duidelijk zijn.![]()
Net even gebeld: "Waarom wilt u dat weten meneer?"quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om namen te vinden bij Action non-food B.V., maar misschien heb je hier wat aan: http://www.linkedin.com/company/action-non-food-bv
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef Mercer het volgende:
[..]
Net even gebeld: "Waarom wilt u dat weten meneer?"![]()
Eigenaar is de familie Deen. "Zij zijn eigenaar, en hebben het ook opgezet." Ik zei meteen: "oh, van Deen Supermarkten"? "Nee, niet van Deen supermarkten."(waarom de telefoniste dat laatste ontkende is me niet duidelijk)
Maar, het kan bijna niet anders dan dat het wel de familie Deen is. Geschat vermogen: ¤301 miljoen![]()
Met wat meer info is het nu wel een stuk makkelijker zoeken.quote:
Xenos heeft zequote:Op donderdag 16 juni 2011 02:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heeft er iemand ooit een houder voor Nespresso capsules gespot bij Action? Ben opzoek naar een goedkope houder, want de originele zijn hufterig duur.
Dan weet ik waar ik maandag ben , Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor die koffieliefhebbers: komende week in de aanbieding......
Ben gisteren weer gezwicht voor de restpootjes, pak heb ik maar meteen leeggegeten.
Volgens mij heb ik die weleens zien liggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of ze ook nachtlampjes hebben? Die je in het stopcontact steekt?
hier ligt een pak te 'wachten' tot er een bokkenpootjestaart van gemaakt gaat worden volgend weekend. Hoop dat ze het overleven tot dan. Anders maar weer verplicht een nieuwe halenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor die koffieliefhebbers: komende week in de aanbieding......
Ben gisteren weer gezwicht voor de restpootjes, pak heb ik maar meteen leeggegeten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:35 schreef Koningin het volgende:
Hebben ze bij de Action ook regenponcho's?
voor morgen bij Guus Meeuwis
Ja, alleen die waren godver hier gisteren nog niet bijgevult. Vandaag nog maar es kijken. 36 cent p/squote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:35 schreef Koningin het volgende:
Hebben ze bij de Action ook regenponcho's?
voor morgen bij Guus Meeuwis
Zijn die nog steeds aan te vragenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef loecje het volgende:
hier trouwens gratis sample van de aromettes
Hier waren ze ook allemaal opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen die waren godver hier gisteren nog niet bijgevult. Vandaag nog maar es kijken. 36 cent p/s
Niet gezien maar de Wibra heeft ze wel, grijs met wit strikje voor 1 euroquote:Op zondag 19 juni 2011 16:34 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze eigenlijk douchemutsen ofzo bij de Action?
Tis om over haar dat in de verf staat heen te zetten, dus het mogen ook van die hotelachtige wegwerpdingen zijn.
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet gezien maar de Wibra heeft ze we, grijs met wit strikje voor 1 euro....wel even de gordijnen dichtdoen als je uit de douche komt.
.
Gewoon een strak hoofd trekken en net doen of het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet er een paar uur mee op mijn hoofd zitten, dus tja, ik denk dat er wel wat voorbijgangers het gaan zien
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
Ze hebben er toch ook elektrische luchtpompen?
quote:
Zwaagdijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef Aventura het volgende:
Ik weet alleen dat het in Hoorn is opgericht (waar ik vandaan kom).
jup. Bij de kampeerspullenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een strak hoofd trekken en net doen of het de normaalste zaak van de wereld is.![]()
Je zal je partner toch maar thuis zo aantreffen onder de douchequote:
quote:EINDHOVEN - In de Kerkstraat in Eindhoven heeft afgelopen nacht een felle brand gewoed.
De brand brak rond 1:00 uit in een filiaal van de Action. Ondanks inzet van 80 brandweerlieden, moet het pand als verloren worden beschouwd.
Rond 5:00 was de brand meester. De totale schade wordt geraamd op 18 euro.
En daar stopte ik met lezen en wist dat dit nep was..quote:In de Kerkstraat in Eindhoven heeft afgelopen nacht een felle brand gewoed.
De brand brak rond 1:00 uit in een filiaal van de Action
Jeuj, het kraakpand gaat weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef NicoleM het volgende:
Ik heb niet alles terug kunnen lezen, dus als het er al staat: excuus
![]()
![]()
Er komt een Action in Arnhem Zuid op de woonboulevard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Action op de Steenstraat in Arnhem Noord gaat weg
![]()
![]()
![]()
Geen idee per wanneer, het staat niet op de site.
mijn lampionnen zijn ook wit en 9 van de 10 keer doen ze het niet,ja ook als de zon schijnt overdag...mijn tulpen doen het wel goed maar ook die zijn wit aan het wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
er is een lampion stukgewaaiden wat verkleuren die dingen ontzettend zeg!
alleen de gele zijn nog geel, de rest is gewoon nagenoeg wit
Noes! Die is op loopafstand voor mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef NicoleM het volgende:
![]()
![]()
De Action op de Steenstraat in Arnhem Noord gaat weg
![]()
![]()
![]()
WOWquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Ciatach het volgende:
[..]
Krijg wel 15% procent op het assortiment hoor__!
8 euro geloof ik. Wel van die dubbel-V-vormige dingen, niet zo'n manshoge rechte.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:34 schreef eenleukenaam het volgende:
Verkopen ze bij de action ook wasrekken? En dan bedoel ik van die grote, staande wasrekken, niet die ondingen die je aan de deur hangt. En hoe duur zijn ze dan ongeveer?
Die zijn echt naatje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn lampionnensnoeren van vorig jaar doen het elke dag gewoon, en ze zijn wel verkleurd, maar zeker nog niet echt wit! Toch gek dat er zo'n verschil tussen zit..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
mijn lampionnen zijn ook wit en 9 van de 10 keer doen ze het niet,ja ook als de zon schijnt overdag...mijn tulpen doen het wel goed maar ook die zijn wit aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |