Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Uhm bdoelde zender natuurlijkquote:
Nee dat was een reactie op de jingle!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Uhm bdoelde zender natuurlijk.
Ben ff aan het neuzen naar die Jabra Headphones. Lijken me wel aardig
Zekerquote:
En dan komt nu dat kreunnummer van Knetter ineens keihard door je speakers!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeker![]()
Douchen met badkmer en kamerdeur open en de radio lekker hard
Ligt er aan wat het is!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik hierna nog een nummer van 16 minuten doen?
Zonder zang?
Liquid Tension Experimentquote:
Gelukkig heeft niemand die opgeslagen staanquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan komt nu dat kreunnummer van Knetter ineens keihard door je speakers!
Is cool!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Liquid Tension Experiment
Ik zet hem gewoon aan, hoor even wat jullie ervan vinden en zet hem eventueel wel eerder uit
Ben ik ook blij om!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand die opgeslagen staan![]()
Gewoon doen. Mensen die zo typen, verdienen geen diploma.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik stuurde http://twitter.com/#!/search?q=%23geslaagt dit naar een meisje op msn, wilde ik bijna zeggen "VMBO'ers" maar zij doet ook VMBO
dus ik doe het maar niet
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mensen die zo typen, verdienen geen diploma.
Dat is zeker waar, maar zij is niet zo achterlijk, dus dan vind ik het een beetje genaaidquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mensen die zo typen, verdienen geen diploma.
Ik vergat hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:43 schreef ToT het volgende:
Kan de mic niet nog ietsjes verder van je snuitje af?
Ga jij nu op 4 uur draaien?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:43 schreef ToT het volgende:
Kan de mic niet nog ietsjes verder van je snuitje af?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit al vanaf 2 uur
Ik wil ff gamen
Een sperzieboonboom natuurlijk!quote:
Waarvoor wil je hem gebruiken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:52 schreef _Fanta het volgende:
Deze hoofdtelefoon ziet er ook wel goed uit.
http://www.logitech.com/n(...)dphones/devices/4226
quote:
Ik blijf wel draaien tot iemand anders het overneemt of zodra men me zat wordt!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die op 't rooster willen? Ik ben niet lang meer aanwezig namelijk.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
ToT, als je de jingle hoort kun je ongeveer connecten
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks, want het is niet het juiste antwoord!
Jij moet 16 minuten wachten tot je douchewater warm is?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toon, dat 16 minuten nummer was een mooie timer voor m'n warme water
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef Karzai het volgende:
Hmm moeilijk ik twijfel tussen maand verband en verband doos
Nee, binnen 20 minuten is het op..quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Jij moet 16 minuten wachten tot je douchewater warm is?
Dat is net zo skeerquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, binnen 20 minuten is het op..![]()
Iedereen begint kleinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Army of lovers ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sevennation Army, In the Army now.. Ik kan me de 3e eigenlijk niet bedenken..
Crucifiedquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]Zat ik idd naar te zoeken, maar die heb ik helaas niet!
I know!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het verband leggen was makkelijk, want ik kan je trackinfo afleven in VLC ToTje
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij krijgt wat zaad van ToT toegestuurd
Ik heb niet meegedaan hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij krijgt wat zaad van ToT toegestuurd
Zo te zien blijft het wel droogquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna naar huis
Duimen jullie effe dat het droog blijft in Zuidland/Spijkenisse
* Stiffler1988 Duimt voor charmed_angelquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna naar huis
Duimen jullie effe dat het droog blijft in Zuidland/Spijkenisse
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik, toch krijg je het [ afbeelding ]
Nu ben ik weg, toedeloee, veel plezier nog met draaien
Okee dan, tof!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
Ik kende dat vorige liedje niet. Maar klonk best mooi
Kan kloppen, het is ook een heel onbekende band!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww nu werkt je track info nie, wat gemeen!
Ik ken het hele nummer niet volgensmij
Klinkt wel goed..quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan kloppen, het is ook een heel onbekende band!Ik draai af en toe wel eens wat van ze!
De lucht ziet er hier eng uit in Zuidlandquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te zien blijft het wel droog
En lekker dichtbij![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 Duimt voor charmed_angel![]()
Waar werk je dan? Zoveel kan er niet zijn in Zuidland?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De lucht ziet er hier eng uit in Zuidland
En ik ben op de fiets en het mag NIET gaan regenen
[..]
Rabobankquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Zoveel kan er niet zijn in Zuidland?
Het heeft hier tot vanmiddag 2 uur geregendquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Zoveel kan er niet zijn in Zuidland?
En zo ziet het er al de hele dag uit, maar het is gewoon benauwd buiten..
Hier op Rotterdam west niet volgensmij hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heeft hier tot vanmiddag 2 uur geregend
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Beautiful
EDIT:Te laat
, maar wel een heel mooi nummer dit
Oew ook leuk idee, ik check!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef Karzai het volgende:
kan je ook wat nederlandstalige muziek draaien dan kan ik ook meedoen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga afsluiten en stap op de fiets
Adios
Fietszequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Adios
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Adios
Toedels!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Adios
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:24 schreef Karzai het volgende:
X radio kennende zal het verband wel weer sex en neuken zijn
quote:
Hehehe is cool man!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou, 3 punten haal ik niet, want boodschappen tijd, anders heb ik zo helemaal geen zin meer..
Middagquote:
De link tussen 2 nummersquote:
heyquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom sta ik nog op het rooster?
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Karzai het volgende:
tjongejonge kan je het nog makkelijker maken?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:38 schreef ToT het volgende:
Toen ik "big"zag van Jofu, wilde ik voor de grap "Three little pigs" gaan draaien....3 BIGgetjes!
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja terug niet hoorheb 1x gedraaid
en draai voorlopig niet meer.
waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja terug niet hoorheb 1x gedraaid
en draai voorlopig niet meer.
Middagquote:
quote:
quote:
middagquote:
quote:
Als het maar hier om de hoek is!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een meeting organiseren. Hebben er mensen zin in een meet?
Geef eens meer info?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Wat heb je eigenlijk gewonnen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Om mijn sigaretten mee op te pakken
Alweer een meeting, kunnen we niet gewoon een club beginnen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders zijn 3 weken weg, dus leeg huis, dus tijd voor BBQ en bier. Begin Juli. Rotterdam dus.quote:
Het grote woon karzai uit clubquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alweer een meeting, kunnen we niet gewoon een club beginnen?
quote:
quote:
Zolang het nodig is. Als iemand anders het zo wil overnemen: Prima! En anders ga ik gewoon door tot 19.00 of tot men me spuugzat is!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Melting het volgende:
ToT tot hoe laat draai jij? Maar tot 17.00 uur?
I'm in! Loopafstand ftw!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 3 weken weg, dus leeg huis, dus tijd voor BBQ en bier. Begin Juli. Rotterdam dus.
Mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het nodig is. Als iemand anders het zo wil overnemen: Prima! En anders ga ik gewoon door tot 19.00 of tot men me spuugzat is!
Cool. Nu nog wat andere mensen hosselen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I'm in! Loopafstand ftw!
Nouja, bijna..
Klinkt goed. Algemene ONZ meet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 3 weken weg, dus leeg huis, dus tijd voor BBQ en bier. Begin Juli. Rotterdam dus.
Zou je dat nou wel doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal ze op op het station, blinddoek ze, draai ze 12 keer rond voor we het huis binnengaan. Dan weten ze niet waar ik woon. En ik nodig mijn buurman die 250 kilo weegt ook uit. Dan maakt niemand bonje.quote:
Now we're talking.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is wel de bedoeling. Maar ik ga niet babysitten, dus de 18+ alleen.
Nope.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dreams?? Gokje, want ik zie alleen de artiest..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wacht
Mijn VLC is traag..
Show must go on.. dan komt hierna Queen met the show must go on..
Dan ligt dat aan jou hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij luister je naar de automaat.
Dit staat in VLC :quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij luister je naar de automaat.
quote:Three Dog Night - The Show Must Go On - http://listen.radionomy.com/x-raydio
Ik zal namen opschrijven van de mensen met interesse en dan PM ik die zeker nog even.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Now we're talking.
Hou me op de hoogte aub
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Viro het volgende:
Zie dat ik verkeerde genre voor vanavond heb opgegeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Melting het volgende:
We horen je wel. Je kletst ons de oren van ons hoofd!
je kent mequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Klopt jah!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan is het Simon & Garfunkle - The Silence..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Chick!![]()
Kom jij ook naar een meet bij mij thuis?
volgens mij luister je naar een ander radio stationquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Joke stop toch met koken, kom uit de keuken, m'n lieve Joke. Stop toch met koken, kom uit de keuken! Want ik wil gezellig samen met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Heb je een nieuwe tas?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Joke stop toch met koken, kom uit de keuken, m'n lieve Joke. Stop toch met koken, kom uit de keuken! Want ik wil gezellig samen met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Als ik ook mag komen, lijkt me leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is wel de bedoeling. Maar ik ga niet babysitten, dus de 18+ alleen.
Of gewoon je telefoon niet kwijtraken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Zokunen het volgende:
Wat geniaal trouwens dat je je telefoon via internet kan laten overgaan op max volume met htc sense
Dat scheelde weer mooi wat zoeken
Ik luister niks, want mobielquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij luister je naar een ander radio station
Was em niet kwijt wist alleen niet waar ik em had neergelegdquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of gewoon je telefoon niet kwijtraken.
Ik wil ook wel komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zet je in mijn PM-lijstje
Hoeveel heb je daarvoor nodig? Ik wil het zelf zeker 2 weken van te voren allemaal duidelijk hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Myra: ajb wel ver genoeg van tevoren zekerheid, dan kan ik vrij vragen
Minimaal een weekquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveel heb je daarvoor nodig? Ik wil het zelf zeker 2 weken van te voren allemaal duidelijk hebben.
Dus, jou naam kan er ook bij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Viro het volgende:
Een ONZ meet bij myra thuis met alleen 18+, ik zeg het je: het word 1 grote orgie
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk was het 2e woord The
"Hello darkness my old friend" toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk was het 2e woord The
Kleine kans als ik ook komquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Viro het volgende:
Een ONZ meet bij myra thuis met alleen 18+, ik zeg het je: het word 1 grote orgie
quote:
Ik heb echt nog totaal geen inspiratie voor een toffe mixquote:
quote:
Gewoon ophangen man!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef ToT het volgende:
Ik zit ff aan de phone, dus kan ff niet lullen!
Zuipt die meer dan jij dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
Met C_A erbij moet ik wel even flink wat drank gaan regelen.
Dan mag u mij ook noteren.quote:
Nee. Ik ben a-seksueelquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wordt het een M/V gangbang gericht op jou alleen?
Amerikaanse bbq dus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
Het word overigens wel een soort BBQ waarvoor ik of wat geld nodig heb, of iedereen iets meeneemt qua vlees of drank. Want ik kan dat niet in mijn eentje allemaal betalen.
Als mijn huis vol zit met mensen die ik niet echt ken, ben ik niet van plan echt veel te drinken.quote:
Ik zou American style doen of zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
Het word overigens wel een soort BBQ waarvoor ik of wat geld nodig heb, of iedereen iets meeneemt qua vlees of drank. Want ik kan dat niet in mijn eentje allemaal betalen.
Shopse!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ik gaat ff boodschappen doen
Tot straks
Natuurlijk niet, dat zal bij iedereen wel zo zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan mag u mij ook noteren.![]()
Als ik de definitieve datum weet, kan ik echt pas toezeggen. Niet erg toch?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mijn huis vol zit met mensen die ik niet echt ken, ben ik niet van plan echt veel te drinken.Het eerste uur.
Dat is dan sinds kort.. Want ik geloof er echt niets van..quote:
Fok is natuurlijk een facade.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan sinds kort.. Want ik geloof er echt niets van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |