Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Uhm bdoelde zender natuurlijkquote:
Nee dat was een reactie op de jingle!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Uhm bdoelde zender natuurlijk.
Ben ff aan het neuzen naar die Jabra Headphones. Lijken me wel aardig
Zekerquote:
En dan komt nu dat kreunnummer van Knetter ineens keihard door je speakers!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeker![]()
Douchen met badkmer en kamerdeur open en de radio lekker hard
Ligt er aan wat het is!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik hierna nog een nummer van 16 minuten doen?
Zonder zang?
Liquid Tension Experimentquote:
Gelukkig heeft niemand die opgeslagen staanquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan komt nu dat kreunnummer van Knetter ineens keihard door je speakers!
Is cool!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Liquid Tension Experiment
Ik zet hem gewoon aan, hoor even wat jullie ervan vinden en zet hem eventueel wel eerder uit
Ben ik ook blij om!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand die opgeslagen staan![]()
Gewoon doen. Mensen die zo typen, verdienen geen diploma.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik stuurde http://twitter.com/#!/search?q=%23geslaagt dit naar een meisje op msn, wilde ik bijna zeggen "VMBO'ers" maar zij doet ook VMBO
dus ik doe het maar niet
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mensen die zo typen, verdienen geen diploma.
Dat is zeker waar, maar zij is niet zo achterlijk, dus dan vind ik het een beetje genaaidquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mensen die zo typen, verdienen geen diploma.
Ik vergat hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:43 schreef ToT het volgende:
Kan de mic niet nog ietsjes verder van je snuitje af?
Ga jij nu op 4 uur draaien?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:43 schreef ToT het volgende:
Kan de mic niet nog ietsjes verder van je snuitje af?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit al vanaf 2 uur
Ik wil ff gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |