The professionals is goed. Hij was blijven hangen vanwege de overeenkomst met Leon. Stom dat ik daar niet opkwam.quote:
Asap+1quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
Little Black Killers![]()
echt totaal geen idee
quote:
Niet echt little black killers, gewoon (wees) kinderenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
Little Black Killers![]()
echt totaal geen idee
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef Robby87 het volgende:
Ziet eruit als de laatste sequentie van Apocalypse Now, alleen in een ander jasje
quote:
Plot:quote:
Geen Nederlander als Director, maar een Belg: Fabrice du Welzquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zier inderdaad wel erg AN geleend uit
Die film van die Nederlander?
De naam is Rufus Sewellquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef Asap het volgende:
Mag ook wel 3 films met de mannelijke acteur opnoemen
Dat is ook de enige andere (bekende) film die hij geregisseerd heeftquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh dan geen idee die heb ik na Calvaire opgegeven
Ik doelde op Raoul Heine ofzo.
quote:
De titel was Vinyanquote:
Oh lol die had ik eigenlijk in gedacht maar dacht dat die dus van de nederlander van pistol whipped wasquote:
Dat zijn er drie. The Watcher en The Gift zijn uit 2000.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef Gillingham het volgende:
Speed
The Matrix
The Watcher
My Own Private Idaho
The Gift
Da's vierquote:
En vijf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef Hulkio het volgende:
Point Break
Speed 2(hooguit een flashback, maar dat telt niet)
Doe maar wat hints.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wil men een aantal hints? Of nog even verder puzzelen?
Reken ik wel goed. Johnny Mnemonic was de juiste spelling. Zeven dus.quote:
Acht! Nog twee!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef Asap het volgende:
The gift?
The Replacements?(want 2000)
Johnny Mnenomic(maar al genoemd)
Devil's Advocate
Nummer tien!quote:
John Rambo (2008)quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
OM ff bij een lijstje te blijven:
Doe mij maar 8 films met Sly Stallone met een 6,50 of hoger op IMDB
Dopekoe +1quote:
nog 6quote:
Nog 2:quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef The_Substitute het volgende:
Rocky Balboa 7.30
Cop Land 6.90
The Expendables 6.60
Antz 6.80
Nog 1:quote:
Dat was de 8equote:
Rapquote:
Nee nr 5.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:27 schreef picodealion het volgende:
Overigens niet in die volgorde, de derde is niet Leland.
Into the Wild, Contact.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef picodealion het volgende:
Nee, maar stom dat ik die was vergeten.
Ik ben de enige die gokt, dat zegt misschien ook wat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:35 schreef picodealion het volgende:
Alledrie ook niet (dan werd het wel heel makkelijk).
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
Dat 2de plaatje, zou eigenlijk nog een vraagteken of een uitroepteken achter die text moeten staan, als ze wat ouder zou zijn
Kut, ik dacht dat ik het puntje had weggekaaptquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef picodealion het volgende:
Bingo. 1 te gaan. Ik ren vast naar de bus, kom zo wel weer ff checken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik het puntje had weggekaaptDie andere weet ik niet
quote:
Niet goed? Toen ik Bernal zag moest ik gelijk aan 'The Motorcycle Diaries' denken.quote:
Motorcycle diaries bedoel ik ook. Nee, volgens mij is ie goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Niet goed? Toen ik Bernal zag moest ik gelijk aan 'The Motorcycle Diaries' denken.
Wel goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Niet goed? Toen ik Bernal zag moest ik gelijk aan 'The Motorcycle Diaries' denken.
Np.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel goed.
Zou iemand hem aub het punt willen toekennen? Ik kom er niet uit op m'n iPhone en m'n pc thuis is ook kapot.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef The_Substitute het volgende:
David en Rosanna Arquette
John en Joan Cusack
Bob en Harvey Weinstein
Ridley en Tony Scott
Julia en Eric Roberts
Duncan Jones en David Bowie(vooruit, met de hakken over de sloot)
Dat zijn er genoegquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef Gillingham het volgende:
Sophie Coppola - Francis Ford Coppola
Ethan Coen - Joel Coen
Particia Arquette - David Arquette
De gebroeders Dardenne
Christopher Nolan en zijn broer
Ingrid Bergman - Isabella Rosselini
David Bowie - Duncan Jones
De vraag was of ze actief waren in de filmindustrie. Bowie is zonder meer actief geweest in de filmindustrie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dat zijn er genoegIk vind Bowie echt maar een half puntje stiekem. Misschien een andere discussie, maar ik zie hem meer als zanger dan als acteur.
Ja klopt. Daarom keur ik het ook goed. Maar dan nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De vraag was of ze actief waren in de filmindustrie. Bowie is zonder meer actief geweest in de filmindustrie.![]()
1/2quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Robby87 het volgende:
Dakota Fanning - War of the Worlds + ... + ...
2/2quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef The_Substitute het volgende:
Dakota en Elle Fanning
War of the Worlds
Man on Fire
?
Super8
?
?
2/2quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
Elle Fanning:
Deja vu
The curious case of bejamin button
Dakota Fanning:
Push
quote:
quote:
Nog 1quote:
En dat is 5quote:
Jena Malone 2.0quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef picodealion het volgende:
Ellen Page is de nieuwe Jena Malone.
Dun, klein, knap en slim. Just the way I like themquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Robby87 het volgende:
Leuk meisje hoor, die mag van mij ook wel in de nieuwe bond spelen.
Neequote:
quote:I don't believe in God, but if I did, he would be a black, left-handed guitarist.
Misschien een iets specifiekere hint?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef picodealion het volgende:
Er zijn er vast meer maar ik zoek dus 1 specifieke film.
Als ik de film google staat dat iig vermeld als keyword bij het IMDb resultaat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Misschien een iets specifiekere hint?
Staat dat trouwens daadwerkelijk onder 'keywords' bij IMDb? Dat zijn meestal slechts woorden (soms twee).
quote:I entered this world on the Champs-Elysees, 1959. La trottoir du Champs Elysees. And do you know what my very first words were? New York Herald Tribune! New York Herald Tribune!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
Once upon a time in the west?Wel andere Morricone muziek.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:27 schreef Asap het volgende:
Lady SnowbloodDie is alleen in 1 te horen
Shogun Assassin?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:35 schreef Sands het volgende:
A Fistful of Dollars
For a Few Dollars More
The Good, The Bad & The Ugly
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef Asap het volgende:
Django?Wel andere Bacalov muziek, maar die films zijn waarschijnlijk veel te obscuur om te raden.
De bekendste die nog kunnen zijn 2 Corbucci films en een paar Shaw Brothers films.quote:
Keoma?, die komt altijd vaak langs hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
De bekendste die nog kunnen zijn 2 Corbucci films en een paar Shaw Brothers films.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:46 schreef Asap het volgende:
Kean
[..]
Keoma?, die komt altijd vaak langs hier
Je kan kiezen uit 1 met Nero in de hoofdrol en 1 met Reynoldsquote:
En jij de quotefunctiequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hulkio snapt niet hoe de "open nieuw deel" knop werkt
Nieuwe muis kopen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mijn muis is stuk dus ik selecteer altijd van alles wat ik niet wil
Bounty Hunter?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kost geld, vertel me liever die Corbucci indianenfilm met Burt
Die andere Corbucci gaat over iemand die graag dingen voor geld doet.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet je wat, we houden het wel bij 2 films. En die kwam van Sands.
Dus Sands+1
The Mercenary, die met Burt was Navajo Joe en de Shaw Brothers film waar ik naar verwees was Five Fingers of Death.quote:
quote:
picodealion + 1quote:
quote:Plot Summary
A sixty-something woman, faced with the discovery of a heinous family crime and in the early stages of Alzheimer's disease, finds strength and purpose when she enrolls in a poetry class.
Het gaat omquote:: Hey, our girl was nice.
: She was okay. She wasn't anything special.
: What's special? Take you in the back and suck your dick?
: I'd go over twelve percent for that. -- IMDb Quotes: ***** (1992)
Jup. Het einde van een zeer memorabel gesprek in een restaurant.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm Lenny zegt me niet heel veel, ik gok dat dat die winnaar is van een van de running man shows of dat sulletje wat met Kotto en Arnold in die show zit. En die ken ik allebei niet.
Die quote is van de jaren 90 film?
quote:: I don't tip because society says I have to. All right, if someone deserves a tip, if they really put forth an effort, I'll give them something a little something extra. But this tipping automatically, it's for the birds. As far as I'm concerned, they're just doing their job.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef picodealion het volgende:
100% zeker gezien en je kent het gesprek zeker weten. Maar hier een cryptische hint.
[ afbeelding ]
Gillingham + 1quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:14 schreef afro het volgende:
i am sam ( wat een drama film na 30 min uitgezet)![]()
Sean penn![]()
Nog drie namen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:28 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie een jonge Dakota Fanning....![]()
maar daar houdt het ook op want Sean Penn is al genoemd
Nog twee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Dopekoe het volgende:
Dat ziet eruit al Renee Russoof Michelle Pfeiffer
, die 2 haal ik altijd door elkaar...
De Spielberg actrice heeft tevens in meerdere Lynch films gespeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:44 schreef Dopekoe het volgende:
Robin Penn ?![]()
Sigourney Weaver ?![]()
Drew Berrymore ?![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
Oh ik las Alien
Doe eens een hint voor die spielberg film--> Nóg meer hints? Dat zou voor jou niet nodig moeten zijn.
![]()
Heeft Dakota Fanning een zusje ?, zo ja, geen idee hoe zij dan heet, zelfde verhaal met Pfeiffer dan--> Lees het huidige Slowchat topic een rustig door.
Woody Allen films ken ik niet echt.... --> Die Burton ken je wel.
Gelukkig maar... De andere actrice die ik zocht is Dianne Wiest, uit o.a. Edward Scissorhands.quote:
Ik vond dit wel genoeg gezien je avatar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Dopekoe het volgende:
Had dan gelijk gezegd dat ze in 2 delen van een trilogie speelt, waarvan 1 geregisseerd door Spielberg
Maar er zijn zoveel spielberg actricesquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond dit wel genoeg gezien je avatar.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel spielberg actrices
Dit was natuurlijk op zich al een hint...quote:Doe eens een hint voor die spielberg film --> Nóg meer hints? Dat zou voor jou niet nodig moeten zijn.
Gisteren was scherpe-woensdag, vandaag is laatste-werkdag-en-dan-lang-weekend-donderdagquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Dit was natuurlijk op zich al een hint...
4quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef Asap het volgende:
Wolverine natuurlijk
Die film met Bullock dat ze naakt voor hem staat... ze werken samen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef The_Substitute het volgende:
Casanova?
Heath Ledger
Sienna Miller
Oliver Platt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet dat ik hem ken, maar daar houdt het verder ook wel even mee op
Je kent hem zeker. Jij ook Gill.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet dat ik hem ken, maar daar houdt het verder ook wel even mee op
Nee.quote:
Ook geen Spike Jonzequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:37 schreef Doff het volgende:
Spike Jonze misschien? Of is die veel jonger?
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die heeft toch niet veel muziekclips gedaan? of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |