Wij één keer in de vierde en twee of drie keer in de vijfde... in de vierde hadden we maar één docent klassieke talen op school, dus moesten we kcv als 'zelfstudie' doen zonder lesuren. Al die po's en tragedies moesten we dus doen met instructies via de mail. 'Ja, ik houd er rekening mee bij het beoordelen van de toets', zei hij nog. 75% onvoldoende bij die toetsquote:
+1quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef ThaTim het volgende:
En dan maar 1 seconde van de fipo verwijderd. Kudo's voor mezelf.
Ofja, we hadden wel bij zowat elk SE 3-4 KCV-vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wij één keer in de vierde en twee of drie keer in de vijfde... in de vierde hadden we maar één docent klassieke talen op school, dus moesten we kcv als 'zelfstudie' doen zonder lesuren. Al die po's en tragedies moesten we dus doen met instructies via de mail. 'Ja, ik houd er rekening mee bij het beoordelen van de toets', zei hij nog. 75% onvoldoende bij die toets__!
Ik had wel een voldoende, 7 of zo.
7
Niets mis met zesjescultuur en zevenscultuur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wij één keer in de vierde en twee of drie keer in de vijfde... in de vierde hadden we maar één docent klassieke talen op school, dus moesten we kcv als 'zelfstudie' doen zonder lesuren. Al die po's en tragedies moesten we dus doen met instructies via de mail. 'Ja, ik houd er rekening mee bij het beoordelen van de toets', zei hij nog. 75% onvoldoende bij die toets__!
Ik had wel een voldoende, 7 of zo.
7
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef yosander het volgende:
M'n overbuurjongen is al geslaagd zo te zien.
Ooooh, oke. Ja, sommige scholen combineren dat jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ofja, we hadden wel bij zowat elk SE 3-4 KCV-vragen.
Afgebakte broodjes met nutella toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef Water123 het volgende:
Ik weet nooit wat ik moet eten als ik wakker ben
Same, daarom drinkontbijtquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef Water123 het volgende:
Ik weet nooit wat ik moet eten als ik wakker ben
Niet meer dan als het niet nodig is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis met zesjescultuur en zevenscultuur.
Je hebt 't zelf al doorquote:
Weet ik. Klinkt grappig zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch. Van die broodjes die je in je oven stopt?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef Joosterd het volgende:
Mijn bericht was al weer verwijderd in [Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!
Afgebakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch. Van die broodjes die je in je oven stopt?
We hebben al 2 weken vakantie gehad en hebben nog tot eind augustus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG ik realiseer me nu net dat ik stiekem al gewoon deze week vakantie heb.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
In SC sobieszo nauwelijks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoeveel vmbo'ers zijn er eigenlijk in EXA?
2 ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoeveel vmbo'ers zijn er eigenlijk in EXA?
Ja top ideequote:
Dude ik zit op het hbo, ik ben al happy dat ik geen tentamens heb deze week. En sowieso heb ik ook tot begin september vakantie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben al 2 weken vakantie gehad en hebben nog tot eind augustus.
Wat doe je op hbo als je vwo hebt gedaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude ik zit op het hbo, ik ben al happy dat ik geen tentamens heb deze week. En sowieso heb ik ook tot begin september vakantie.
Lurkers dan hèquote:
HBO gaat je makkelijk af?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude ik zit op het hbo, ik ben al happy dat ik geen tentamens heb deze week. En sowieso heb ik ook tot begin september vakantie.
Ik heb havo gedaan schat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doe je op hbo als je vwo hebt gedaan?
Uhu, daarom ook naar de universiteit volgend jaar.quote:
kuthbo kutkutquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, daarom ook naar de universiteit volgend jaar.
Plus ik haat de hbo werkwijze plus ik haat stage etc etc etc
Ik haat hbo random gewoon
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoezo dat dan..? HBO is toch juist meer praktijk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, daarom ook naar de universiteit volgend jaar.
Plus ik haat de hbo werkwijze plus ik haat stage etc etc etc
Ik haat hbo random gewoon
Ja daarom juist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo dat dan..? HBO is toch juist meer praktijk?
Ja dat krijg je sowieso. XDquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:41 schreef Joosterd het volgende:
Ik zie alleen op tegen Projecten waar je met enorme faal personen wordt ingedeeld.![]()
![]()
En SOG.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
STAGE'S[ afbeelding ]
VERSLAGEN[ afbeelding ]
BEOORDELINGEN[ afbeelding ]
REFLECTIES[ afbeelding ]
EVALUATIES[ afbeelding ]
TENTAMENS DIE NERGENS OVER GAAN[ afbeelding ]
FRUSTRATIES[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daarom ben ik ook van plan om naar de UNI te gaan.quote:
SLO = SLB?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohja vooral reflecties.
En SLO. Echt wie dat heeft uitgevonden
SOG doe ik al vanaf de peuterspeelzaal.quote:
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SLO = SLB?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet je wachten tot je werk hebt, dan krijg je alleen nog maar praktijkquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
STAGE'S[ afbeelding ]
VERSLAGEN[ afbeelding ]
BEOORDELINGEN[ afbeelding ]
REFLECTIES[ afbeelding ]
EVALUATIES[ afbeelding ]
TENTAMENS DIE NERGENS OVER GAAN[ afbeelding ]
FRUSTRATIES[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je wachten tot je werk hebt, dan krijg je alleen nog maar praktijk
Juist de reden dat ik op VWO al hbo wou doen
De mijne van vorig jaar was briljant.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
morgen laatste keer SLB van dit jaar
ughhh mijn SLB'er [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaaah jonguuh.!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Studieloopbaanbegeleiding jonguuuh
wij moeten echt verplicht elke donderdag 2 x 80 minuten daar zittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De mijne van vorig jaar was briljant.
"Ja kom maar als er iets is, anders ga maar naar huis" WHEHEHE
Ik help HJ mee.quote:
Klinkt kut, ik zou er niet naartoe gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
studieloopbaanbegeleiding dit dat, slaat nergens op. net als mentoruur ofzo![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja vader.
Je moetquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkt kut, ik zou er niet naartoe gaan.
omgquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wij moeten echt verplicht elke donderdag 2 x 80 minuten daar zitten [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Studiepunten op het HBO, ik moest lachen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moetanders krijg je je studiepunt niet. [ afbeelding ]
OMG echt hè. Als je het bij ons niet haalt mag je niet over naar je 3e jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moetanders krijg je je studiepunt niet. [ afbeelding ]
ben je nu tweedejaars ja?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
OMG echt hè. Als je het bij ons niet haalt mag je niet over naar je 3e jaar.
Ze willen het ook op het MBO invoeren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Studiepunten op het HBO, ik moest lachen.
MBOquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze willen het ook op het MBO invoeren.
MBOquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze willen het ook op het MBO invoeren.
Da he je mooi doanquote:
En nu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben het dopje van mijn flesje kwijt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kutjoost met je 'vind ik leuk'. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Broabander.!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duitser.
[..]
Heb ik hem weer gevonden.
Da he je mooi doan klinkt meer Twents ofzo. Je moet nog even wat oefenen met je Brabants.quote:
Nee joh dat was Groenlooooooo's!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da he je mooi doan klinkt meer Twents ofzo. Je moet nog even wat oefenen met je Brabants.
Impliceren dat ik een Brabander ben. ik woon bijna in Twente.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da he je mooi doan klinkt meer Twents ofzo. Je moet nog even wat oefenen met je Brabants.
Groenloooooooo, Hengelooooooo, Almelooooo, ik wil er nog niet dood gevonden worden.quote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat ik een Brabander ben. ik woon bijna in Twente.
Den Bosch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groenloooooooo, Hengelooooooo, Almelooooo, ik wil er nog niet dood gevonden worden.
Den Bosch is wel tof ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Den Bosch.OMG ik ga echt in Den Bosch wonen later.
Ik ga er waarschijnlijk niet wonen maar het is het wel tof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Den Bosch.OMG ik ga echt in Den Bosch wonen later.
Den Bosch is über.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Den Bosch is wel tof ja.
Maastricht is ook tof, enige nadeel is dat ze er onverstaanbaar praten.quote:
Ik wil niet in Utrecht ofzo iets gaan wonen. Hou niet zo van grote steden, maar Den Bosch is gemoedelijker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga er waarschijnlijk niet wonen maar het is het wel tof.
Maastricht is inderdaad ook heel tof. Maar ik kan ze wel verstaan hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maastricht is ook tof, enige nadeel is dat ze er onverstaanbaar praten.
Ik versta ze ook gewoon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maastricht is inderdaad ook heel tof. Maar ik kan ze wel verstaan hoor.
Waarom wordt dit steeds sterk benadrukt.quote:
Ik overdreef natuurlijk een beetje, maar er zijn wel wat onverstaanbare Sjengen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maastricht is inderdaad ook heel tof. Maar ik kan ze wel verstaan hoor.
Nouja, omdat je bijna in Duitsland woont gok ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarom wordt dit steeds sterk benadrukt.
Ja uiteraard. Maar ik versta zelfs sommige brabo's niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overdreef natuurlijk een beetje, maar er zijn wel wat onverstaanbare Sjengen.
Op Snuf. zijn kaart wel. Ik woon er 5km van af.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, omdat je bijna in Duitsland woont gok ik.
Dat is ook bijna erin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Op Snuf. zijn kaart wel. Ik woon er 5km van af.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef Flitskikker het volgende:
Goeiedag
#gezakd en #geslaagt worldwide trendingTrollers
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is ook bijna erin.Net zoals ik bijna in Limburg woon.
Hoiquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef Flitskikker het volgende:
Goeiedag
#gezakd en #geslaagt worldwide trendingTrollers
Scheelde nieh veel nieh.quote:
Ik douche altijd op random tijden.quote:
Ditquote:
Dat is morgen pas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hoi, N termen al bekend? of is dat morgen pas?
Ik moet mijn vader wegbrengen om half 8 dus nu ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
8:00, daar ga ik echt niet wakker voor worden
quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
omdat je vandaag tot diep in de nacht toch weer in de SC gaat impliceren
Dat gaat een zware ochtend worden dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
omdat je vandaag tot diep in de nacht toch weer in de SC gaat impliceren
Ik heb met Water afgesproken dat we om 07:59:23 gaan meeten in SC.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat gaat een zware ochtend worden dus
Ik ook, anderhalve week al niet kunnen doenquote:
Ik ben toch vroeg wakker maar ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook, anderhalve week al niet kunnen doen![]()
.
We kunnen ook gewoon toch de hele nacht doorhalen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met Water afgesproken dat we om 07:59:23 gaan meeten in SC.
Ja maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon toch de ele nacht doorhalen.
9 uur joh. Ik om half 6 ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil uitslapen maar ik word toch iedere dag om 9 uur wakker.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben toch vroeg wakker maar ja.
Dat is allebei vrij kutquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil uitslapen maar ik word toch iedere dag om 9 uur wakker.
Maar ik weet niet eens of ik vannacht uberhaupt wel kan slapenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin in.Denk ik.
Gordijnen altijd dicht doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Scheelt wel als de gordijnen dicht zijn, dan is het donkerder en word ik later wakker.
Doe ik over het algemeen ook, maar mijn vriend haat het om met gordijnen dicht te slapen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gordijnen altijd dicht doen.
Wtf?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik over het algemeen ook, maar mijn vriend haat het om met gordijnen dicht te slapen.
Ja, dan wordtie niet wakker zegt ie.quote:
Ik heb het van horen zeggen, maar er schijnen ook wekkers te bestaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan wordtie niet wakker zegt ie.Hij ligt in een coma en als de gordijnen open zijn komt er licht binnen en dan wordtie wakker ofzo.
Slaapt ie doorheen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen, maar er schijnen ook wekkers te bestaan.
Vreemd wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slaapt ie doorheen.Nu heeft ie zo'n wake up light en dat werkt wel dus nu mag ik voortaan de gordijnen dicht doen.
Dat is dan wel weer zo ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach.Na 2,5 jaar ben je wel gewend.
Iedereen heeft vreemde dingen tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo ja.
Klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen heeft vreemde dingen toch
Etsuu ik kan niet meer wachtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Ik lees op de schoolsite dat mijn docent Nederlands weggaat, dus dat ze een nieuwe leraar zoeken voor volgend jaar.
Mooie gedachte als ik zak op Nederlands en weer een jaartje mag doen.wat een lul dattie is.
Vmboquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan toch nog niet als de normeringen nog niet bekend zijn.
Ik snap eigenlijk niet zo heel goed waarom vmbo en havo/vwo van elkaar worden gescheiden. Iedereen heeft examens gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht al, want had al gekeken of het dan van vwo was, maar dat was ook niet zo.
Ik snap dat ook niet. Het kan toch wel allemaal op 1 dag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo heel goed waarom vmbo en havo/vwo van elkaar worden gescheiden. Iedereen heeft examens gedaan.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:02 schreef yosander het volgende:
Ben nog geen vijf uur uit bed en ben alweer katsmoe.
Tijd om kats veel pils te gaan drinken dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:02 schreef yosander het volgende:
en om 2 uur 's nachts klaarwakker hé?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:02 schreef yosander het volgende:
God, ik word oud merk ik wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 week lang gerookt, gedronken en tieten bekeken in Sunny Beach.
Ben sinds gisterochtend terug uit Bulgarijequote:
Ja zit nog in dat ritmequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
en om 2 uur 's nachts klaarwakker hé?
Gewoon drinken, niks aan de hand.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef ThaTim het volgende:
hehe nasty, in m'n schooltas zit zo'n 3-4weken oude dubbel friss
Alsof je dubbel friss niet kan drinken als het gesloten is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef ThaTim het volgende:
Gerookt, dat viel ook wel meequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 week lang gerookt, gedronken en tieten bekeken in Sunny Beach.
het ziet er helemaal troebel uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je dubbel friss niet kan drinken als het gesloten is.
Nie eens geneuktquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Gerookt, dat viel ook wel mee.
Rest is zeer zekers aan bod gekomen![]()
.
als dat pak/fles dubbelfris eerder open geweest is zou ik het niet proberen, anders is er niks aan het handjequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je dubbel friss niet kan drinken als het gesloten is.
Nee, we hadden een opblaasschaap mee gr grquote:
Sssst, dat hoefde ThaTim niet te weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
als dat pak/fles dubbelfris eerder open geweest is zou ik het niet proberen, anders is er niks aan het handje
was geopend, laatste keer gebruikt met Latijn examenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
als dat pak/fles dubbelfris eerder open geweest is zou ik het niet proberen, anders is er niks aan het handje
Jij!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sssst, dat hoefde ThaTim niet te weten.
Ja daar kan je ook mee neuken inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, we hadden een opblaasschaap mee gr gr
Geen ervaring mee, je kunt er wel goed mee zwemmen ondanks dat erop staat 'this is not a floating device'quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja daar kan je ook mee neuken inderdaad
Is alleen niet zo lekker
Hahaahquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, je kunt er wel goed mee zwemmen ondanks dat erop staat 'this is not a floating device'.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, je kunt er wel goed mee zwemmen ondanks dat erop staat 'this is not a floating device'.
Omdat Water123.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef Water123 het volgende:
Waarom moet het altijd over vieze dingen gaan hier![]()
We hebben niks vies gedaan met dat schaapquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef Water123 het volgende:
Waarom moet het altijd over vieze dingen gaan hier![]()
In mijn kluisje ligt nog cola van het kerstdiner in de derdequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef ThaTim het volgende:
Ransaap.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In mijn kluisje ligt nog cola van het kerstdiner in de derde
Die zal ook lekker smaken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Verkopen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
BA-BA-BA-BA-BA-BA-BA-BAAAS BAAS BAAS KOEL KOEL KOELKAST!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vanochtend met rijlesquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie heeft er hier nog meer frustraties in het verkeer?
Oh wacht...
Ik, stomme sukkels die hun richtingaanwijzers nooit gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie heeft er hier nog meer frustraties in het verkeer?
Oh wacht...
OMG op een rotonde!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik, stomme sukkels die hun richtingaanwijzers nooit gebruiken.
Ja dan helemaal. Man o man, ik heb net mn rijbewijs en rij nu in een benzine auto ipv diesel dan ben ik zo bang dat hij dan uitvalt ofzoquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dan helemaal. Man o man, ik heb net mn rijbewijs en rij nu in een benzine auto ipv diesel dan ben ik zo bang dat hij dan uitvalt ofzo
Ohja dat heb ik dan weer net niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dan helemaal. Man o man, ik heb net mn rijbewijs en rij nu in een benzine auto ipv diesel dan ben ik zo bang dat hij dan uitvalt ofzo
gewoon tot de 5000 toeren op laten komen en dan de koppeling in een keer op laten schieten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan zou de auto toch falen en niet jij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoer, ik een maand ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey ik heb mijn rijbewijs al 1 en een kwart jaar.
Ben je mal?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
gewoon tot de 5000 toeren op laten komen en dan de koppeling in een keer op laten schieten.
Niet per se.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat zou de auto toch falen en niet jij?
nee, dat is dan wel een falende klinkerbotsingquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat zou de auto toch falen en niet jij?
5000 toeren in een benzine is prima te doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoer, ik een maand ofzo?![]()
[..]
Ben je mal?
Ik bedenk het me net.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoer, ik een maand ofzo?![]()
[..]
Ben je mal?
Ja of te vroeg, waardoor ik bijna de weg wilde opdraaien, maar die kerel had z'n richtingaanwijzer voor de tweede afslag al aanstaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik, stomme sukkels die hun richtingaanwijzers nooit gebruiken.
ik weet het, leste ook in een diesel, maar je moet bij het wegrijden gewoon iets meer gas bijgeven. in een dieseltje kom je wel op het koppel weg, maar in een benzine echt nauwelijksquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar toch, als je een dieselauto gewend bent en dan opeens in een benzine auto moet rijden is dat wel anders hoor.
Opel Agilaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat voor auto is het eigenlijk?
Oja, is waar ook. Bagger geheugen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opel Agila![]()
Zonder stuurbekrachtiging. Stomme auto. Ik wil mn eigen auto svp.
Jij bent bagger ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, is waar ook. Bagger geheugen.
heb een keer zonder stuurbekrachtiging gereden, en dat was toen onze auto uitviel omdat de diesel op wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opel Agila![]()
Zonder stuurbekrachtiging. Stomme auto. Ik wil mn eigen auto svp.
Kan best.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef Flitskikker het volgende:
Wat is stuurbekrachtiging eigenlijk? Dat-ie teruggaat na sturen?
Nee dat ie niet zo zwaar stuurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef Flitskikker het volgende:
Wat is stuurbekrachtiging eigenlijk? Dat-ie teruggaat na sturen?
Of dit kan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |