Wij één keer in de vierde en twee of drie keer in de vijfde... in de vierde hadden we maar één docent klassieke talen op school, dus moesten we kcv als 'zelfstudie' doen zonder lesuren. Al die po's en tragedies moesten we dus doen met instructies via de mail. 'Ja, ik houd er rekening mee bij het beoordelen van de toets', zei hij nog. 75% onvoldoende bij die toetsquote:
+1quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef ThaTim het volgende:
En dan maar 1 seconde van de fipo verwijderd. Kudo's voor mezelf.
Ofja, we hadden wel bij zowat elk SE 3-4 KCV-vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wij één keer in de vierde en twee of drie keer in de vijfde... in de vierde hadden we maar één docent klassieke talen op school, dus moesten we kcv als 'zelfstudie' doen zonder lesuren. Al die po's en tragedies moesten we dus doen met instructies via de mail. 'Ja, ik houd er rekening mee bij het beoordelen van de toets', zei hij nog. 75% onvoldoende bij die toets__!
Ik had wel een voldoende, 7 of zo.
7
Niets mis met zesjescultuur en zevenscultuur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wij één keer in de vierde en twee of drie keer in de vijfde... in de vierde hadden we maar één docent klassieke talen op school, dus moesten we kcv als 'zelfstudie' doen zonder lesuren. Al die po's en tragedies moesten we dus doen met instructies via de mail. 'Ja, ik houd er rekening mee bij het beoordelen van de toets', zei hij nog. 75% onvoldoende bij die toets__!
Ik had wel een voldoende, 7 of zo.
7
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef yosander het volgende:
M'n overbuurjongen is al geslaagd zo te zien.
Ooooh, oke. Ja, sommige scholen combineren dat jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ofja, we hadden wel bij zowat elk SE 3-4 KCV-vragen.
Afgebakte broodjes met nutella toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef Water123 het volgende:
Ik weet nooit wat ik moet eten als ik wakker ben
Same, daarom drinkontbijtquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef Water123 het volgende:
Ik weet nooit wat ik moet eten als ik wakker ben
Niet meer dan als het niet nodig is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis met zesjescultuur en zevenscultuur.
Je hebt 't zelf al doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |