En als mensen nog een zeer actieve buurman zoeken, mijn FB: Linkquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:57 schreef Divje het volgende:
Donuts: http://apps.facebook.com/(...)23-UO4e.4Q%21&ref=nf
Permits: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf
Gekliktquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:07 schreef FutureWorld het volgende:
Polish:
http://apps.facebook.com/(...)-gIUN%2CEVjuy&ref=nf
Verder een beetje jammer dat ik de "limited sneaker store" nu al n keer of 4 heb ontvangen.. weinig limited...
Als je op ask friends klikt dan krijg je de optie: Publiceren en Overslaan.quote:
klopt dit allemaal want dan weet ik in ieder geval dat ik het goed doequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef williamf het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)J%296qiRfLoqF&ref=nf
als het goed is(eerste keer namelijk):
alle dingen voor city port
Dat werkt niet, enkel buren kunnen dingen uit je wishlist sturenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef williamf het volgende:
als het goed is(eerste keer namelijk):
alle dingen voor city port
Gekliktquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Syd het volgende:
Wie wil er zo aardig zijn ?moet nog 3 handbags en dan level 3 mall klaar.
http://apps.facebook.com/(...)kXFfU3C9%28Ht&ref=nf
nope. alleen dingen die op je wall komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef williamf het volgende:
kan je ook vragen voor werk in een community gebouw?
Jezus die bomenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Geklikt
Maar die sneaker store is niks waard, heb nu alleen maar lovestores ofzoiets staan (stuk of 20) lekker cashen
/edit
My City
[ afbeelding ]
Probeer het eens via het bouwmenu bij permits, klik op het permits-icoontje en dan op ask friends, dan krijg je bovenstaande screen van HERPquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef williamf het volgende:
dan zou dit een permit zijn
Haquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:25 schreef HERP het volgende:
gezien het normaalgesproken alleen maar over spullen gaat,
post je stad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is heel herkenbaar, moet alleen nog 8 boeven vangen voordat ik überhaupt die technische gast kan vangenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:28 schreef HERP het volgende:
ja, ik wordt ondertussen een beetje moe van die boeven, die dikke donut gast krijg ik nooit, en die gast met zn technische snufjes ook niet![]()
ik vang ook geen boeven meer tenzij ik er iets mee win of het is die brilsmurf. met dr rooie mantelpakkie.
god nee dat zou wat zijn, krijg je opeen 12 bandits op je scherm, CV is al zo lekker snel, dalijk loopt heel de boel vastquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef FutureWorld het volgende:
Nja, t jammere daaraan is dat de rest (die men niet nodig heeft) gewoon blijft staan. Ik klik doorgaans op alles, mn inventory gooi ik zo nu en dan de dingen uit die ik toch niet meer nodig heb. Zal zo meteen wel ff n pic van mn stad maken..
Savannah: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf
Jungle: http://apps.facebook.com/(...)dGJ7%2AfTgf1v&ref=nf
Mountain:
http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf
Maar 4 is dus de max. die je kan krijgen aan zoningpermits via de link? Geen wonder dat ik t voor geen meter vind opschieten steeds .. :/ dat mag wel omhoog.. of waarom niet gewoon met tijd werken? En die bandits vang ik altijd wel.. toch weer n x-aantal coins. Kan ze hard genoeg gebruikenAl krijg je de bandits met de shops/springkussen bijna nooit. Al heb ik inmiddels wel alles 1 x gehad, op dat techniekzooi na. Ik heb bij t collecten van mn mall trouwens nog geen bandits gehad ?
hoeveel inwonders hedde nu dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
in het algemeen maar weinig verwijderd wat ik niet nodig heb.
heb nog best veel ruimte, veel uit elkaar gebouwd en doordat je extra mensen in huizen kunt krijgen ook nog geen nieuwe huizen hoeven te bouwen
zo heb ik het dus ook, overal paden ipv asfaltquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef Divje het volgende:
Ha, ik heb alles op elkaar gepropt, met af en toe wat ruimte voor decoration, zit echt verlegen om wat permits maar dat gaat zóó sloom..
9290quote:
Nou, ik heb nog wel wat straten, en ik zou eventueel efficiënt om kunnen gaan met m'n ruimte, maar daar ben ik te lui voor. Vind het ook wel best zo:quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef HERP het volgende:
[..]
zo heb ik het dus ook, overal paden ipv asfalt
tis ook een pain in the ass om elke keer alles te verplaatsen hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog wel wat straten, en ik zou eventueel efficiënt om kunnen gaan met m'n ruimte, maar daar ben ik te lui voor. Vind het ook wel best zo:
Sorry voor de grootte![]()
Omg nu valt me al die ongebruikte ruimte pas op, damn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef HERP het volgende:
[..]
tis ook een pain in the ass om elke keer alles te verplaatsen hoor
hmmm
[ afbeelding ]
ja, dat doe je tot op een bepaald punt, tot je geen nieuwe winkels meer kan plaatsen.. ik heb nu alles wat je kan kopen in mn stad staan (behalve die je met city cash moet kopen.)quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg nu valt me al die ongebruikte ruimte pas op, damn!Ik heb het probleem dat áls ik een keer uit kan breiden, ik dat stukje direct vol begin te plempen met nieuwe gebouwen..
als je beetje dikke winkelcentrum gaat bouwen moet je dr toch wel een hele expansion voor uit trekken denkzquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
Ik wil binnenkort een soort winkel centrum maken met dus wat parkeer ruimtes enzo, maar moet ik even wat ruimte voor creeeren
denk dat het komt in de buurt van de dierentuin of ergens op het midden stuk
hmm valt meequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:49 schreef HERP het volgende:
[..]
als je beetje dikke winkelcentrum gaat bouwen moet je dr toch wel een hele expansion voor uit trekken denkz
Dat is wel weer jammer, blijft t nog wel leuk dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef HERP het volgende:
[..]
ja, dat doe je tot op een bepaald punt, tot je geen nieuwe winkels meer kan plaatsen.. ik heb nu alles wat je kan kopen in mn stad staan (behalve die je met city cash moet kopen.)
Heb ook ALLE community buildings
dees.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef joeperdepoep het volgende:
Oja Herp wat bedoel je met love stores? bedoel je die wedding stores of zijn dit van die bonus gebouwen?
Bij mij ging het oogsten trouwens ook erg snel, tenminste dat die goederen in mijn voorraad kwam. Denk dat je geen bonus hebt want bij mij kreeg je ze wel ff te zien, ook wel snel weg hoor.
screen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
veel werk maar parkeer plaat is al aangelegd
ja, ging er ff vanuit dat die de besten cost/profit ratio had. maar kennelijk is dat de sportwinkel :/quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef joeperdepoep het volgende:
Oh ok, die heb jij als franchise in mijn stad staan
die tenniscourt en mail fountain laat ik voor wat het is. die opstelling die ik nu in mn stad heb levert 280% bonus op, vind ik wel genoegquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef joeperdepoep het volgende:
haha ja en ik aan het plannen:P
Hopen dat ik genoeg geld heb uiteindelijk
Je moet trouwens die rocky dinges hebben met dat groen er over is 20% bonus.
alleen die tenniscourt doe ik nu nog ff niet.
Alleen hoe kom je aan die mail fontein? en wat is de bonus daar eigenlijk...
cinema, en daarna tower eatsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef joeperdepoep het volgende:
haha ja heb nu iets van 6,5 ton, hopelijk genoeg:P en daar boven op komen ook nog de verkopen van de gebouwen natuurlijk
Welke gebouw ga je in het midden plaatsen? neem aan de bioscoop of toch de sportzaak.
mja die zoo ga ik ook verwijderen, heb je geen fuck aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef joeperdepoep het volgende:
Ja dat is het zeker, krijg je nog iets van 3000coin per keer.
Haha was ook mijn idee
nu die zoo maar eerst verwijderen, wat een k*t werk zeg om telkens op ja te moeten klikken als je het wil verwijderen zeg. -.-
mja scheelt me gewoon ruimte hahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef HERP het volgende:
dikke rellen hier tegen de zoo opeens. CV USA ziet een dikke drop in ZOO gebruikers in Nederlandse CV gebruikers :p
Same here..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
hmm ik ga me niet aan dat strategie plan houden
doe het zelf bouwen hoe ik het mooi vinden niet hoe je meeste geld kan verdienen
mja zit alleen met mn gebouwen in de maag. Mn winkelcentrum heb ik nu aardig rond, kost alleen veel ruimte zoquote:
Haha winkel gedeelte blijft zo staan alleen de stores vervang ik soms, qua uitbetaling krijg ik gemiddeld nu 30 a 40k per keer. De bowlingbanen geven ook lekker veel cash, paar decoratie omheen en dat rijtje ex. de warehouse levert 10k op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:21 schreef HERP het volgende:
[..]
Jezus die bomenhoop niet dat jij vaak je stad hoeft aan te passen of spul hoeft te verplaatsen
waarom trouwens al die bowlingbanen achterin?
enne, die loveshops, hebben die de beste goods/cash verhouding dan?
Meest van de tijd wel.. topics gaan ook steeds sneller dicht met steeds minder views, als ik zo naar de laatste paar kijk..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Syd het volgende:
Volgens mij kijken er heel wat mensen hier in dit topic, elke reward wat ik wel aanklik is al verlopen of alles is al weg
Gelukkig wist ik dat van die 1 miljoen verzamelen al voordat ik zelf de quest had.. heb toen gewoon in t voren gespaard, kon m ineens afvinken.. dat scheelde n hoop.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef HERP het volgende:
damnit.. 10bomen omkappen en 1miljoen verzamelen
Ah, dank u! Duur grietje die Samanthaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef Divje het volgende:
Daar moet je ook vrienden toevoegen, of samantha het laten doen voor 25 city cash
Ik kwam er ook pas achter met nog anderhalf uur op de klok, ook nog 'smiddags waardoor niet veel buren aan het spelen warenquote:
Ik kan ze ook al nergens vinden!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:06 schreef Divje het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan street clocks? Kan ze nergens vinden..
grmbl, moet ik er nog 1 van, de golfset.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef Divje het volgende:
Is dat de Tuxedo Rental? Dan moet je de Jet Setter Collection inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |