abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:58:00 #1
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98197557

Creëer en beheer je eigen stad.
Cityville is een nieuw spel van Zynga, de makers van Farmville. In Cityville is het de bedoeling dat je een stad letterlijk vanaf het begin opbouwt. Dit doe je door het verbouwen van gewassen (net als bij FV, maar minder uitgebreid), waardoor je goederen krijgt om je winkels en restaurants mee te bevoorraden. Uiteraard bouw je ook huizen waarvan je om de zoveel tijd de huur moet incasseren. Samenwerken met vrienden/buren is erg belangrijk in Cityville. Zo kun je bijvoorbeeld franchises (winkelketens) opzetten in de steden van je buren en vice versa.

Spelen?
Klik hier, je hebt er wel een Facebook-account voor nodig.

Lijstje van de mensen uit dit topic die je kunt toevoegen op FB, om zodoende buren te worden in Cityville. Voeg er wel even een berichtje aan toe dat je van Fok bent en CV-buren zoekt!

Augustus_Thijs
-Bubseltje-
Buurvrouw_Rietman
Rickazio
Deoxyribonucleic
dedwaas
Djenneke
DjinN
Dowdoon
Johan1994
KoffiePatje
Misan
Hansie Hansie
trovey
Toekito
Daanus
Zoejes
LilDutchPrincess
Tess198
Miss_Blackberrylove
Koko86
Finland.
woutheid
Radioheader
Farina
Furyian
Lesterr

Als je in dit lijstje wilt worden toegevoegd (of worden verwijderd), verander dit dan zelf op de Wiki-pagina :)

Toevoegingen aan de OP zijn welkom :s)

OP staat hier.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:01:48 #2
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98197707
quote:
En als mensen nog een zeer actieve buurman zoeken, mijn FB: Link
pi_98200069
quote:
DONE
The only thing to fear is running out of beer!!
pi_98206005
Polish:
http://apps.facebook.com/(...)-gIUN%2CEVjuy&ref=nf

Verder een beetje jammer dat ik de "limited sneaker store" nu al n keer of 4 heb ontvangen.. weinig limited...
pi_98208356
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:07 schreef FutureWorld het volgende:
Polish:

Verder een beetje jammer dat ik de "limited sneaker store" nu al n keer of 4 heb ontvangen.. weinig limited...
Geklikt :P

Maar die sneaker store is niks waard, heb nu alleen maar lovestores ofzoiets staan (stuk of 20) lekker cashen :)

/edit

My City

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2011 16:56:33 ]
pi_98208778
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:03:27 #11
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98209065
waar maak je van die linkjes?
pi_98209259
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:06 schreef williamf het volgende:
waar maak je van die linkjes?
Als je op ask friends klikt dan krijg je de optie: Publiceren en Overslaan.
In het venster erboven staat een blauwe tekst met een verhaaltje eronder. Die blauwe teskt doe je rechtermuisknop copy shortcut

daarna kun je op overslaan klikken ;)

(misschien iets voor in de OP ? )
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_98209439
http://apps.facebook.com/(...)J%296qiRfLoqF&ref=nf

als het goed is(eerste keer namelijk):

alle dingen voor city port
pi_98209559
Wie wil er zo aardig zijn ? :P moet nog 3 handbags en dan level 3 mall klaar.

http://apps.facebook.com/(...)kXFfU3C9%28Ht&ref=nf
pi_98209659
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef williamf het volgende:

klopt dit allemaal want dan weet ik in ieder geval dat ik het goed doe
pi_98209678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef williamf het volgende:

Dat werkt niet, enkel buren kunnen dingen uit je wishlist sturen ;)
pi_98209717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Syd het volgende:
Wie wil er zo aardig zijn ? :P moet nog 3 handbags en dan level 3 mall klaar.

http://apps.facebook.com/(...)kXFfU3C9%28Ht&ref=nf
Geklikt :D
Ik moet nog 10 parking cards, maar moet even wachten tot ik weer iedereen mag spammen :P
Ik luister NL-Talig
pi_98209773
kan je ook vragen voor werk in een community gebouw?
pi_98209840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef williamf het volgende:
kan je ook vragen voor werk in een community gebouw?
nope. alleen dingen die op je wall komen
Ik luister NL-Talig
pi_98210125
als het goed is, is dit zoning permit...

pi_98211379
Ik krijg iig niets te zien.. ?

Trainstop.
http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf
pi_98211633
oh dan doe ik het misschien verkeerd? =/
pi_98214224
ik maak wel ff een screenshot van wat je moet copieren.
momentje
herpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderp
pi_98214450
permits

donutz
http://apps.facebook.com/(...)23-UO4e.4Q%21&ref=nf

die blauwe link rechtermuis klik je, en dan die je koppelingslocatie kopieren, thans, zo gaaf het bij Firefox, bij IE zal het wel hetzelfde gaan.
herpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderpherpderp
pi_98214981
ik krijg niks te zien.. :?
pi_98215094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Syd het volgende:

[..]

Geklikt :P

Maar die sneaker store is niks waard, heb nu alleen maar lovestores ofzoiets staan (stuk of 20) lekker cashen :)

/edit

My City
[ afbeelding ]
Jezus die bomen _O- hoop niet dat jij vaak je stad hoeft aan te passen of spul hoeft te verplaatsen _O-
waarom trouwens al die bowlingbanen achterin?
enne, die loveshops, hebben die de beste goods/cash verhouding dan?
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:21:59 #29
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98215110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef williamf het volgende:

dan zou dit een permit zijn
Probeer het eens via het bouwmenu bij permits, klik op het permits-icoontje en dan op ask friends, dan krijg je bovenstaande screen van HERP :)

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat linkje krijg wat jij doet :D
pi_98215303
gezien het normaalgesproken alleen maar over spullen gaat,

post je stad :D :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:27:11 #31
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98215373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:25 schreef HERP het volgende:
gezien het normaalgesproken alleen maar over spullen gaat,

post je stad :D :')
[ afbeelding ]
Ha :D die boef die de agent besluipt :')
pi_98215420
ja, ik wordt ondertussen een beetje moe van die boeven, die dikke donut gast krijg ik nooit, en die gast met zn technische snufjes ook niet }:|

ik vang ook geen boeven meer tenzij ik er iets mee win of het is die brilsmurf. met dr rooie mantelpakkie.

[ Bericht 8% gewijzigd door HERP op 15-06-2011 19:35:05 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:37:50 #34
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98215870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:28 schreef HERP het volgende:
ja, ik wordt ondertussen een beetje moe van die boeven, die dikke donut gast krijg ik nooit, en die gast met zn technische snufjes ook niet }:|

ik vang ook geen boeven meer tenzij ik er iets mee win of het is die brilsmurf. met dr rooie mantelpakkie.
Dat is heel herkenbaar, moet alleen nog 8 boeven vangen voordat ik überhaupt die technische gast kan vangen :')

Train: http://apps.facebook.com/(...)K-18vJISA%29LVpIfiDo
pi_98216143
trouwens. is het niet een idee om dit topic voor te behouden aan mensen die ook daadwerkelijk wat delen, als ik bijvoorbeeld op die post van the welder op de permit klik is die al op :/ terwijl die er nog geen 10minuten staat? zijn er dan weinig permits per posting of zijn er gewoon veel leechers tov posters.. }:(
pi_98216630
Ik heb in de 10 minuten tijd dat ik de link geplaatst had er 4 permits bij gekregen, dat zal dan wel het limiet zijn wat je kan krijgen. En in die 10 minuten is ook mijn trein volledig gevuld.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:54:20 #37
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98216697
Zou maar zo kunnen dat er veel leechers zijn, je kan hier ook via google komen als je zoekt op 'cityville forum' of 'cityville delen', staan 3de ofzo :') Dat kan je niet echt tegengaan denk ik, ligt aan die persoon of die besluit te delen of niet ;)

Ik krijg ook telkens 4 permits volgens mij, zal idd de grens wezen dan..
pi_98216802
ik heb via google het forum ontdekt ja, maar eer ik wat ging klikken heb ik maar een account aangemaakt om ook wat terug te delen..
stomme leechers }:|
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:00:54 #39
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98217011
Jammer dat daar niks aan te doen is.. ;(
pi_98217193
Nja, t jammere daaraan is dat de rest (die men niet nodig heeft) gewoon blijft staan. Ik klik doorgaans op alles, mn inventory gooi ik zo nu en dan de dingen uit die ik toch niet meer nodig heb. Zal zo meteen wel ff n pic van mn stad maken..

Savannah: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

Jungle: http://apps.facebook.com/(...)dGJ7%2AfTgf1v&ref=nf

Mountain:

Maar 4 is dus de max. die je kan krijgen aan zoningpermits via de link? Geen wonder dat ik t voor geen meter vind opschieten steeds .. :/ dat mag wel omhoog.. of waarom niet gewoon met tijd werken? En die bandits vang ik altijd wel.. toch weer n x-aantal coins. Kan ze hard genoeg gebruiken :) Al krijg je de bandits met de shops/springkussen bijna nooit. Al heb ik inmiddels wel alles 1 x gehad, op dat techniekzooi na. Ik heb bij t collecten van mn mall trouwens nog geen bandits gehad ?
pi_98217333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef FutureWorld het volgende:
Nja, t jammere daaraan is dat de rest (die men niet nodig heeft) gewoon blijft staan. Ik klik doorgaans op alles, mn inventory gooi ik zo nu en dan de dingen uit die ik toch niet meer nodig heb. Zal zo meteen wel ff n pic van mn stad maken..

Savannah: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

Jungle: http://apps.facebook.com/(...)dGJ7%2AfTgf1v&ref=nf

Mountain:

Maar 4 is dus de max. die je kan krijgen aan zoningpermits via de link? Geen wonder dat ik t voor geen meter vind opschieten steeds .. :/ dat mag wel omhoog.. of waarom niet gewoon met tijd werken? En die bandits vang ik altijd wel.. toch weer n x-aantal coins. Kan ze hard genoeg gebruiken :) Al krijg je de bandits met de shops/springkussen bijna nooit. Al heb ik inmiddels wel alles 1 x gehad, op dat techniekzooi na. Ik heb bij t collecten van mn mall trouwens nog geen bandits gehad ?
god nee dat zou wat zijn, krijg je opeen 12 bandits op je scherm, CV is al zo lekker snel, dalijk loopt heel de boel vast :+
pi_98217668
Haha, had ik nog niet eens over nagedacht. Ja, betreffende snelheid is het soms een drama. Firefox gaat nog wel enigszins..
pi_98217891
browser maakt niet uit, CV is gewoon een enorm traag spel. Ik speel sinds kort Empires and Allies, en dat is me toch een partij soepel! alles laad binnen notime en het is niet alsof er minder op je scherm staat :?
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:21:03 #44
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98218167
Waar komt eigenlijk de Bacon collectable weg/uit, hoort bij de Comfort Food Collection..
pi_98218521
diner.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:27:05 #46
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98218612
Omg dat kloteding.. Had ik juist verwijderd omdat ie in de weg stond en niks opbracht :')
pi_98218745
in het algemeen maar weinig verwijderd wat ik niet nodig heb.
heb nog best veel ruimte, veel uit elkaar gebouwd en doordat je extra mensen in huizen kunt krijgen ook nog geen nieuwe huizen hoeven te bouwen
Ik luister NL-Talig
pi_98218823
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
in het algemeen maar weinig verwijderd wat ik niet nodig heb.
heb nog best veel ruimte, veel uit elkaar gebouwd en doordat je extra mensen in huizen kunt krijgen ook nog geen nieuwe huizen hoeven te bouwen
hoeveel inwonders hedde nu dan?
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:30:29 #49
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98218831
Ha, ik heb alles op elkaar gepropt, met af en toe wat ruimte voor decoration :'), zit echt verlegen om wat permits maar dat gaat zóó sloom.. :D
pi_98218854
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef Divje het volgende:
Ha, ik heb alles op elkaar gepropt, met af en toe wat ruimte voor decoration :'), zit echt verlegen om wat permits maar dat gaat zóó sloom.. :D
zo heb ik het dus ook, overal paden ipv asfalt :P
pi_98219025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef HERP het volgende:

[..]

hoeveel inwonders hedde nu dan?
9290
dus nog niet zoveel :)
zal ff screenie maken
Ik luister NL-Talig
pi_98219205
Ik luister NL-Talig
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:38:02 #53
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98219274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef HERP het volgende:

[..]

zo heb ik het dus ook, overal paden ipv asfalt :P
Nou, ik heb nog wel wat straten, en ik zou eventueel efficiënt om kunnen gaan met m'n ruimte, maar daar ben ik te lui voor. Vind het ook wel best zo:

Sorry voor de grootte :@
pi_98219539
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Nou, ik heb nog wel wat straten, en ik zou eventueel efficiënt om kunnen gaan met m'n ruimte, maar daar ben ik te lui voor. Vind het ook wel best zo:

Sorry voor de grootte :@
tis ook een pain in the ass om elke keer alles te verplaatsen hoor :X

hmmm
pi_98219649
Er lopen 2 dieven over je brug heen :P
Ik luister NL-Talig
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:45:22 #56
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98219718
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef HERP het volgende:

[..]

tis ook een pain in the ass om elke keer alles te verplaatsen hoor :X

hmmm
[ afbeelding ]
Omg nu valt me al die ongebruikte ruimte pas op, damn! 8-) Ik heb het probleem dat áls ik een keer uit kan breiden, ik dat stukje direct vol begin te plempen met nieuwe gebouwen.. :@
pi_98219733
ja, ik was lui :p
pi_98219804
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Omg nu valt me al die ongebruikte ruimte pas op, damn! 8-) Ik heb het probleem dat áls ik een keer uit kan breiden, ik dat stukje direct vol begin te plempen met nieuwe gebouwen.. :@
ja, dat doe je tot op een bepaald punt, tot je geen nieuwe winkels meer kan plaatsen.. ik heb nu alles wat je kan kopen in mn stad staan (behalve die je met city cash moet kopen.)

Heb ook ALLE community buildings :')
pi_98219835
Ik wil binnenkort een soort winkel centrum maken met dus wat parkeer ruimtes enzo, maar moet ik even wat ruimte voor creeeren :P
denk dat het komt in de buurt van de dierentuin of ergens op het midden stuk
Ik luister NL-Talig
pi_98219944
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
Ik wil binnenkort een soort winkel centrum maken met dus wat parkeer ruimtes enzo, maar moet ik even wat ruimte voor creeeren :P
denk dat het komt in de buurt van de dierentuin of ergens op het midden stuk
als je beetje dikke winkelcentrum gaat bouwen moet je dr toch wel een hele expansion voor uit trekken denkz :P
pi_98220000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:49 schreef HERP het volgende:

[..]

als je beetje dikke winkelcentrum gaat bouwen moet je dr toch wel een hele expansion voor uit trekken denkz :P
hmm valt mee :)

ik begin wat te slepen enzo, en zo komt er vanzelf iets te staan wat erop moet lijken :P

* Crazy-M gaat vast daad bij woord voegen :P
hopen dadelijk al ver af is haha
Ik luister NL-Talig
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:50:38 #62
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98220016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef HERP het volgende:

[..]

ja, dat doe je tot op een bepaald punt, tot je geen nieuwe winkels meer kan plaatsen.. ik heb nu alles wat je kan kopen in mn stad staan (behalve die je met city cash moet kopen.)

Heb ook ALLE community buildings :')
Dat is wel weer jammer, blijft t nog wel leuk dan?
Ik denk dat als ik op dat punt aangekomen ben ik m'n hele stad overhoop gooi en het realistisch ga maken.. (voor zover dat kan :P)
pi_98220156
ja, ik ben nu aan het sparen voor een 2e tower eats.
zodra ik die heb, en ook omringd heb met bonus spul (krijg nu 3400~ per harvestbeurt van de tower eats) ga ik al mn winkels (behalve die je alleen maar kan winnen enzo) verwijderen en de boel volstampen met die love stores.. ff geld verzamelen
pi_98220351
ait, net 50000 coins en 100XP gekregen voor iemand helpen met die duiven :D
pi_98220402
Your welcom HERP :)
pi_98220592
Ik ging net geld van mn community buildings verzamelen, en normaal gesproken krijg je dan zon rits geld wat even blijft liggen.

wat ik nou had is dat als ik 2 of 3 gebouwen klikte, ze heel even bleven liggen, en dan verdween het geld allemaal heel opeens richting mn rekening :? is nu ook niet duidelijk of ik nu een bonus krijg }:| }:|
pi_98220791
Oja Herp wat bedoel je met love stores? bedoel je die wedding stores of zijn dit van die bonus gebouwen?

Bij mij ging het oogsten trouwens ook erg snel, tenminste dat die goederen in mijn voorraad kwam. Denk dat je geen bonus hebt want bij mij kreeg je ze wel ff te zien, ook wel snel weg hoor.
pi_98220805
veel werk maar parkeer plaat is al aangelegd *O*
Ik luister NL-Talig
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:05:09 #71
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98220809
Dat is mij nog maar af en toe gebeurd, en dan kreeg ik geen bonus ;( Een paar keer werd het ook zo laggy omdat ik al m'n energie gebruikte om geld te innen van communitybuildings en woningen, bleef maar klikken tot ik niet meer kon klikken, liep ie vast :D
pi_98221177
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef joeperdepoep het volgende:
Oja Herp wat bedoel je met love stores? bedoel je die wedding stores of zijn dit van die bonus gebouwen?

Bij mij ging het oogsten trouwens ook erg snel, tenminste dat die goederen in mijn voorraad kwam. Denk dat je geen bonus hebt want bij mij kreeg je ze wel ff te zien, ook wel snel weg hoor.
dees.
pi_98221274
Oh ok, die heb jij als franchise in mijn stad staan :)
pi_98221284
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
veel werk maar parkeer plaat is al aangelegd *O*
screen? :o
pi_98221323
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef joeperdepoep het volgende:
Oh ok, die heb jij als franchise in mijn stad staan :)
ja, ging er ff vanuit dat die de besten cost/profit ratio had. maar kennelijk is dat de sportwinkel :/
pi_98221462
pi_98221577
ja ik moet ook eens kijken naar de beste crop/coin ratio want plemp nu eigenlijk gewoon maar wat neer.
Als dat strand vrij is ga ik maar eens verbouwen, want mijn dierentuin is mooi maar niet echt winst gevend..

Net ff 60.000 coins en 100xp gecollect, komende dagen weer iets van 60.000 coins. Gaat lekker snel zo om die miljoen te halen :)
pi_98221714
die zoo heb ik er al lang geleden uitgeflikkerd, t neemt echt moeilijk veel ruimte in en levert niks interessants op.
pi_98222213
Ja daarom, maar lees nu day stuk van jou linkje, misschien dat ik dat maar eens ga doen. die 26.000 klinkt wel heel lekker
pi_98222539
ik ben ondertussen al bezig met winkels verwijderen :D
pi_98222790
neeee
waarom nu net die refresh :'(
Ik luister NL-Talig
pi_98222824
haha ja en ik aan het plannen:P

Hopen dat ik genoeg geld heb uiteindelijk
Je moet trouwens die rocky dinges hebben met dat groen er over is 20% bonus.
alleen die tenniscourt doe ik nu nog ff niet.

Alleen hoe kom je aan die mail fontein? en wat is de bonus daar eigenlijk...
pi_98222830
ja, hier ook

ffuuuu
pi_98222935
haha ja heb nu iets van 6,5 ton, hopelijk genoeg:P en daar boven op komen ook nog de verkopen van de gebouwen natuurlijk :)

Welke gebouw ga je in het midden plaatsen? neem aan de bioscoop of toch de sportzaak.
pi_98223114
En op dit moment hebben we:

wat dubbele winkels verwijderd :P
er komen nog wat decoration stukken tussen de paden en dergelijke en er moeten nog wat winkels verplaatst worden.
ook het deel bij de brug moet ik nog gaan verplaatsen / herindelen
Ik luister NL-Talig
pi_98223124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef joeperdepoep het volgende:
haha ja en ik aan het plannen:P

Hopen dat ik genoeg geld heb uiteindelijk
Je moet trouwens die rocky dinges hebben met dat groen er over is 20% bonus.
alleen die tenniscourt doe ik nu nog ff niet.

Alleen hoe kom je aan die mail fontein? en wat is de bonus daar eigenlijk...
die tenniscourt en mail fountain laat ik voor wat het is. die opstelling die ik nu in mn stad heb levert 280% bonus op, vind ik wel genoeg :D
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef joeperdepoep het volgende:
haha ja heb nu iets van 6,5 ton, hopelijk genoeg:P en daar boven op komen ook nog de verkopen van de gebouwen natuurlijk :)

Welke gebouw ga je in het midden plaatsen? neem aan de bioscoop of toch de sportzaak.
cinema, en daarna tower eats :Y
pi_98223284
Ja dat is het zeker, krijg je nog iets van 3000coin per keer.

Haha was ook mijn idee :)

nu die zoo maar eerst verwijderen, wat een k*t werk zeg om telkens op ja te moeten klikken als je het wil verwijderen zeg. -.-
pi_98223479
3400 bij tower eats, bij normale goods, als je die andere goods hebt samen met toeristen van de boot af nog veel meer :D
pi_98223597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef joeperdepoep het volgende:
Ja dat is het zeker, krijg je nog iets van 3000coin per keer.

Haha was ook mijn idee :)

nu die zoo maar eerst verwijderen, wat een k*t werk zeg om telkens op ja te moeten klikken als je het wil verwijderen zeg. -.-
mja die zoo ga ik ook verwijderen, heb je geen fuck aan
Ik luister NL-Talig
pi_98223837
dikke rellen hier tegen de zoo opeens. CV USA ziet een dikke drop in ZOO gebruikers in Nederlandse CV gebruikers :p
pi_98224011
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef HERP het volgende:
dikke rellen hier tegen de zoo opeens. CV USA ziet een dikke drop in ZOO gebruikers in Nederlandse CV gebruikers :p
mja scheelt me gewoon ruimte haha
Ik luister NL-Talig
pi_98224127

zo, opgeruimd :D
pi_98224143
Haha ja door die link gaat iedereen dat doen, geef ze eens ongelijk.
komt iedere stad het zelfde er uit te zien. LOL

Straks ook ff de resterende huizen slopen en dan verder met die colonial challets.. helft van mijn huizen was het toch al:P
pi_98224148
Morgen nog wat aankleden met decorations en dergelijke
voor nu wel even genoeg haha

die sidewalks aanleggen was wel een klere werk, maar ze zijn allemaal verbonden met elkaar enzo *O*
Ik luister NL-Talig
pi_98224217
Heb nu de de eerste helft gecleared, nu gaan bouwen :P

ff inplannen met het verschuiven van de community buildings. niet verwijderen namelijk haha
pi_98224307
hmm ik ga me niet aan dat strategie plan houden
doe het zelf bouwen hoe ik het mooi vind :) en niet hoe je meeste geld kan verdienen :P
Ik luister NL-Talig
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:58:21 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98224440
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
hmm ik ga me niet aan dat strategie plan houden
doe het zelf bouwen hoe ik het mooi vind :) en niet hoe je meeste geld kan verdienen :P
Same here.. :Y
pi_98224559
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Same here.. :Y
mja zit alleen met mn gebouwen in de maag. Mn winkelcentrum heb ik nu aardig rond, kost alleen veel ruimte zo :P maar ga ik opvullen met decoration en dergelijke.

vond wel leuk om dat park en die vijver erin te verwerken
Ik luister NL-Talig
pi_98224705
mja, de rest van ons gaat eerst geld verzamelen om daarna de stad te bouwen zoals we het willen :7
pi_98225794
Nummer 10 alweer. Wat gaan we snel! Ook ik heb zitten twijfelen over de zoo, maar opzich staat deze niet in de weg in mijn stad, dus ik laat hem lekker staan.

Zouden jullie het volgende naar mij toe willen sturen:

Bridge flyers: http://apps.facebook.com/(...)%2CEVjKXDKxN7&ref=nf

Bird books: http://apps.facebook.com/(...)gC66TVKoLRbHw&ref=nf

Sweets: http://apps.facebook.com/(...)2AfTgfhUREsys&ref=nf

Join the search party! http://apps.facebook.com/(...)NVMfQMK%2Cy9L&ref=nf

Permits: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

Nou, zo is het weer genoeg hè. :P
pi_98227281
hmm mn geld is op.

Ik denk dat ik trouwens maar 2*2 van die link doe, anders moet ik teveel slopen....

Heb nu de ruimte ervoor, alleen nog 2* cinema en een hoek van die rocky dingen.. en nog wat 3*3 mooiegheden.
zeg ff nog 400.000 nodig om het af te kunnen maken.. :/
pi_98227621
heerlijk ff ~2.800 collecten met 1 energy :)
pi_98230116
ho verdien je best het snelste centjes ??
pi_98230561
@Cityvilleplayer:zie deze link
Tenminste zo doen al een paar uiit dit forum het, waaronder ik.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:33:45 #109
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98230714
Cityvillplayer & mg91 heb jullie toegevoegd ;)

Donuts: http://apps.facebook.com/(...)23-UO4e.4Q%21&ref=nf

ende wtf.. kom er nu pas achter dat ik de TT vergeten ben te wijzigen :@

[ Bericht 16% gewijzigd door Divje op 15-06-2011 23:39:16 ]
pi_98234065
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:21 schreef HERP het volgende:

[..]

Jezus die bomen _O- hoop niet dat jij vaak je stad hoeft aan te passen of spul hoeft te verplaatsen _O-
waarom trouwens al die bowlingbanen achterin?
enne, die loveshops, hebben die de beste goods/cash verhouding dan?
Haha winkel gedeelte blijft zo staan alleen de stores vervang ik soms, qua uitbetaling krijg ik gemiddeld nu 30 a 40k per keer. De bowlingbanen geven ook lekker veel cash, paar decoratie omheen en dat rijtje ex. de warehouse levert 10k op.

En de loveshop of weddingstore geven tot nu toe inderdaad beste, mooiste is nog de juwelry maar die is gelijk weer 500k weddingstore daarintegen 15k

/edit

Zie hier bijv me cinema uitbetaling, 167% krijg er nu precies 2k voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2011 00:51:12 ]
pi_98234330
:7

linker is 282%, rechts 278%

:D

edit: krijgt je fabriek ook bonus? of was dat gewoon een mooie plek daarvoor? :?
  donderdag 16 juni 2011 @ 01:33:01 #113
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98235085
pi_98236001
pi_98236435
Ik luister NL-Talig
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:06:47 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98245373
Overal geklikt :)

Archeology (nog 2): http://apps.facebook.com/(...)gC66TVKoLRbHw&ref=nf

[ Bericht 0% gewijzigd door Divje op 16-06-2011 13:31:39 ]
pi_98245817
Trein

Jammer dat sport car store met cv cash moet worden gekocht :(

Donut
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:17:02 #127
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98250463
pi_98250486
Be brave. Be kind.
pi_98250729
hoe kan je permits vragen? toch niet via wishlist?
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:28:00 #130
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98250949
Via het bouwmenu, waar je die expansions kan kiezen, erop klikken en dan -> ask friends -> link kopiëren naar hier ;)
pi_98252314
En via je wishlist, ook al zal je ze van niemand krijgen. Wanneer je echter een mistery gift krijgt zit daar vaak iets uit je wish list tussen....
pi_98253768
Be brave. Be kind.
pi_98253838
wishlist is alleen voor als je spul over heb,
Voor ik dat wist heb ik eens heel mn inventory weg gegeven aan mn vrienden voor ik door had dat dat uit eigen voorraad kwam :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:34:53 #136
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98259518
Geklikt :)

Donuts: http://apps.facebook.com/(...)23-UO4e.4Q%21&ref=nf

@cityvillplayer, ik heb geen idee wb die painting booth :@ hoort die bij de st patricks missie? Die heb ik namelijk direct links laten liggen :P Maar help-verzoeken kan volgens mij alleen bij buren, niet hier :)
pi_98260361
Volgens mij kijken er heel wat mensen hier in dit topic, elke reward wat ik wel aanklik is al verlopen of alles is al weg :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2011 18:54:51 ]
pi_98264434
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Syd het volgende:
Volgens mij kijken er heel wat mensen hier in dit topic, elke reward wat ik wel aanklik is al verlopen of alles is al weg :P
Meest van de tijd wel.. topics gaan ook steeds sneller dicht met steeds minder views, als ik zo naar de laatste paar kijk..
pi_98265660
toch tijd dat het topic afgeschermd wordt voor niet posters..:/
pi_98265839
pi_98266458
Train

Permit

Het is inderdaad jammer dat veel snel verlopen is.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:34:15 #148
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98275036
pi_98284087
Savanna: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

Mountain: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

Mijn Jungle zit inmiddels helemaal vol met dieren, maar ik kan nog steeds om dieren vragen wat irritant !!!
pi_98287067
ligt cityville plat ??? Kan er niet meer op....
pi_98288627
Hier doet CV het gewoon..
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:26:32 #156
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98288912
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:04:17 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98290245
pi_98292650
pi_98294172
damnit.. 10bomen omkappen en 1miljoen verzamelen :')
pi_98294849
Nog een aantal I-beams please :)

http://apps.facebook.com/(...)2C.-_c-fjP%21&ref=nf

Shopping bags: http://apps.facebook.com/(...)kXFfU3C9%28Ht&ref=nf

Spotlights: http://apps.facebook.com/(...)28esd%21FIpOm&ref=nf

[ Bericht 46% gewijzigd door Farina op 17-06-2011 15:15:15 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:36:07 #168
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98296016
Treintje: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

[ Bericht 33% gewijzigd door Divje op 17-06-2011 15:44:41 ]
pi_98296935
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef HERP het volgende:
damnit.. 10bomen omkappen en 1miljoen verzamelen :')
Gelukkig wist ik dat van die 1 miljoen verzamelen al voordat ik zelf de quest had.. heb toen gewoon in t voren gespaard, kon m ineens afvinken.. dat scheelde n hoop.

Verder een vraag: met die duiveninvasie op het stadhuis, weet iemand hoe het precies zit met het vragen van vrienden om hulp. Een aantal staan er 'automatisch' in en heb ik gewoon om een verzoek kunnen vragen. Echter staat er ook 4 x "Samantha" tussen.. hoe werkt het daarmee? Moet ik daarvoor vrienden uitnodigen of heb ik die automatisch "behaald" ?
pi_98297059
die tellen niet dacht ik :X
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:00:51 #171
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98297086
Daar moet je ook vrienden toevoegen, of samantha het laten doen voor 25 city cash ;)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:26:50 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98298067
pi_98299396
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef Divje het volgende:
Daar moet je ook vrienden toevoegen, of samantha het laten doen voor 25 city cash ;)
Ah, dank u! Duur grietje die Samantha ;) Heb maar n paar vrienden toegevoegd..
pi_98299570
kut, geld misgelopen dus :D
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:10:09 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98299973
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef HERP het volgende:
kut, geld misgelopen dus :D
Ik kwam er ook pas achter met nog anderhalf uur op de klok, ook nog 'smiddags waardoor niet veel buren aan het spelen waren :') bummer
pi_98300073
ik wil meer energie! moet gewoon wachten tot ik mn sticks kan afmaken :(
pi_98301442
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:06:50 #180
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98301827
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:20:47 #183
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_98309855
  zaterdag 18 juni 2011 @ 03:31:06 #185
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98324834
pi_98325328
1 miljoen verzamelen ??? amai... Hoe doe je dat heel snel ???
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:59:58 #193
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_98328508
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_98329011
Ik denk dat 't een energybonus is...
http://apps.facebook.com/(...)KY4dLJ%296q2s&ref=nf

Voor de 5e keer een bed&breakfast gewonnen.. en slechts 1 keer die toren..

Display case:
http://apps.facebook.com/(...)1FIp%28L9psvz&ref=nf

[ Bericht 20% gewijzigd door FutureWorld op 18-06-2011 12:33:29 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:39:20 #196
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98334399
pi_98335659
de reward voor die bloembollen is wel fijn!. 3x3 bonus van 18%
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:04:47 #204
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98336484

Treintje: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

[ Bericht 34% gewijzigd door Divje op 18-06-2011 16:27:23 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:55:21 #206
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98354445
Deadmau5!!! :D
  zondag 19 juni 2011 @ 09:28:44 #209
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98362716
pi_98364045
ow en permits :

klik
pi_98368483
coupons

ik moet er nog 4 jongens!!
  zondag 19 juni 2011 @ 14:04:24 #218
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_98369226
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:55:57 #228
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98385395
pi_98392378
Kut donuts gaan altijd zo snel op :(
pi_98400317
Ik luister NL-Talig
  maandag 20 juni 2011 @ 15:29:03 #241
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:52:24 #242
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_98415163
Ik meld me ook aan als buurvrouw alleen ik snap niet hoe ik die wiki moet aanpassen. :@
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_98417861
Ik luister NL-Talig
  maandag 20 juni 2011 @ 17:50:37 #250
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98429275
Donut

--

Spring Flowers

Flower Bulps

[ Bericht 52% gewijzigd door Crazy-M op 20-06-2011 21:02:45 ]
Ik luister NL-Talig
pi_98440712
Bloemen 1

Bloemen 2

Willen jullie hier allemaal ff op klikken?
had problemen met ff5.0 en ie9.0 met het posten van deze dingen... :S geen idee waar het aan lag maar kan nu wel in chrome doen, dus nog ff op de valreep hopelijk deze missie halen.
pi_98456003
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:06:21 #268
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98460904
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:40:20 #269
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98473559
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_98475077
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:06 schreef Divje het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan street clocks? Kan ze nergens vinden.. :{
Ik kan ze ook al nergens vinden! :N
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:26:03 #273
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98475224
Ik zie ze bij gifts staan, dus moet je ze krijgen van je buren blijkbaar.. :)

Oja: DONUTS!!
pi_98479818
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:17:01 #278
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:55:50 #280
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98488073
pi_98492749

Trein: http://apps.facebook.com/(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf

[ Bericht 33% gewijzigd door FutureWorld op 22-06-2011 00:41:02 ]
pi_98496917
Ik luister NL-Talig
pi_98513234
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:38:48 #292
269692 Divje
brr brr patapim
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:18:05 #293
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98517683
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:23:20 #295
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98517894
Ja, kreeg 50 coins ;)
pi_98519240
ik ben de tuxor rental store kwijt :X :X
waar staat dat kreng ? :@
Ik luister NL-Talig
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:59:35 #297
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98519488
Is dat de Tuxedo Rental? Dan moet je de Jet Setter Collection inleveren ;)
pi_98519673
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef Divje het volgende:
Is dat de Tuxedo Rental? Dan moet je de Jet Setter Collection inleveren ;)
grmbl, moet ik er nog 1 van, de golfset.
ff spieken hoe ik dat ding kan verzamelen
Ik luister NL-Talig
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:07:12 #299
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98519874
Kan iig via 1 van die hoge flats :P weet niet meer hoe die heet..

edit: Skyscraper Condo's ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door Divje op 22-06-2011 19:16:37 ]
pi_98519984
nog 3 permits }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')