abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:20:46 #176
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98215048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

_O- precies. En sorry hoor, tot elf uur 's avonds mag gewoon :+ als je nou om 3 uur 's nachts dit deed is het wat anders :X

Ik heb een milkshake gekregen van Oognip :9
Is dat een eufemisme?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_98215049
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, nou kom op. Ik was zelfs vriendelijk. En dat komt niet zo vaak voor :+

Maar we kunnen toch niet telkens rekening met dr houden. Zij kiest toch voor nachtdienst.
Ze kiest ervoor om te werken. Zou ze een uitkering gaan trekken dan zou je daar vast wel commentaar op hebben.
Maar hoe dan ook... je woont er net. Misschien leuker voor jezelf en anderen om een beetje een leuke band met de buurt op te bouwen. Leeft wel lekkerder. En als er dan ooit iets is waardoor je een ander moet vragen om even rekening met jou te houden, dan doen mensen dat ook met meer plezier voor je.
Maar eigenlijk is er niet eens zoveel aan de hand als je er samen afspraken over kunt maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:22:07 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215118
quote:

[..]

_O- precies. En sorry hoor, tot elf uur 's avonds mag gewoon :+ als je nou om 3 uur 's nachts dit deed is het wat anders :X

tot 22 dacht ik. Kijk en ik zou ook zoiets hebben om 21u van "Jezus! moet dit nou?"

Maar om fucking 19u???

:') ! En dan is het al de 2de keer dat ze komt zeuren :') Of we de vorige keer om 21u even niet meer met een handschuurpapiertje over de muur wilde gaan want daar kon ze niet van slapen. Idem dito met de decoupeerzaag ff snel :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_98215143
quote:

[..]

Jaaa, het mag wel, maar soms doe je het in overleg niet. Onze buurman is taxichauffeur. Hij werkt voornamelijk 's avonds en 's nachts. Hij doet zachtjes bij het binnenkomen en zet zijn muziek of tv niet zo hard en wij draaien 's ochtends geen was omdat dan het hele huis trilt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:22:36 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215147
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is dat een eufemisme?
Ik denk het wel _O-
pi_98215243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaa, het mag wel, maar soms doe je het in overleg niet. Onze buurman is taxichauffeur. Hij werkt voornamelijk 's avonds en 's nachts. Hij doet zachtjes bij het binnenkomen en zet zijn muziek of tv niet zo hard en wij draaien 's ochtends geen was omdat dan het hele huis trilt.
Ja, oké, maar dan kun je dat normaal overleggen toch, in plaats van te gaan lopen zeuren? Mijn bovenbuurman is ook niet altijd even fijn bezig, maar als hij overdag gaat drummen dan zeg ik er niks van, als het om 3 uur 's nachts gebeurt is het wat anders. terwijl ik overdag best af en toe moet gaan liggen, maar daar kan hij ook niks aan doen.
♥ scars make us who we are ♥
pi_98215322
Dat is zo. En ook dat je als je net ergens woont gewoon meer werk hebt en vaker klusgeluiden produceert.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 juni 2011 @ 19:26:11 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_98215323
quote:

[..]

eerlijk gezegd kan ik de buurvrouw best begrijpen.
ben opgegroeid in een gezin waar nachtdiensten in gedraaid werden, heb zelf ook zulks diensten gedraaid. En ja, wij hielden rekening met elkaar, zo ook onze buren.
Met een beetje overleg is zoveel meer te bereiken. Vooral als je weet dat er mensen in je omgeving zijn die nachtdiensten draaien. Als ze t geweten had, zou ze bv elders even zijn gaan liggen bv
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:26:36 #184
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98215343
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat wondertje komt :Y
k weet t zeker :*
Nou ja, het klonk best ernstig (weer). Ik reken nergens meer op.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_98215356
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

ben opgegroeid in een gezin waar nachtdiensten in gedraaid werden, heb zelf ook zulks diensten gedraaid. En ja, wij hielden rekening met elkaar, zo ook onze buren.
Met een beetje overleg is zoveel meer te bereiken. Vooral als je weet dat er mensen in je omgeving zijn die nachtdiensten draaien. Als ze t geweten had, zou ze bv elders even zijn gaan liggen bv
Nou ik vind ook wel dat het overlegd moet kunnen worden, ik vind het gewoon debiel dat je dan in een keer zo reageert, daar wordt de relatie niet beter van :X
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 juni 2011 @ 19:27:32 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_98215389
hehe, eerste passepartout is klaar, foto zit erachter geplakt op losse vel. ziet er mooi en strak uit
nu de andere 3 nog :')
wat een klote werkje :+
eerste plakvel is al naar de klote
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 juni 2011 @ 19:27:51 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_98215406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Nou ik vind ook wel dat het overlegd moet kunnen worden, ik vind het gewoon debiel dat je dan in een keer zo reageert, daar wordt de relatie niet beter van :X
maar is dat niet van beide kanten zo?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_98215407
Q, misschien kun je zo'n lekkere bokkepootjes taart voor der maken :9
pi_98215447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

Maar Qwea begon toch ook niet debiel? Wat ik las begon de buurvrouw te schreeuwen en probeerde Qwea aan te geven dat ze begreep dat het vervelend was.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:29:02 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

Waar was ze dan gaan liggen? Ze slaapt aan de voorzijde terwijl de tuinman aan de achterzijde bezig is.

Ze komt met mij ook niet overleggen als ik om 15u op bed lig omdat ik kapot ben en zij ruzie loopt te maken met dr dochter :')

Ik vind het prima dat mensen nachtdienst hebben en ik wil er ook best rekening mee houden, dat heb ik dr toen ook gezegd... maar er zijn dingen die nu eenmaal moeten gebeuren en ik ben afhankelijk van iemand die dat moet doen.... dus ze kan natuurlijk ook ff normaal doen :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:29:44 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

Voor de verandering (schouderklopje voor mezelf) eens niet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 juni 2011 @ 19:32:19 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_98215600
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waar was ze dan gaan liggen? Ze slaapt aan de voorzijde terwijl de tuinman aan de achterzijde bezig is.
bij ons werd dat opgelost door bij oma te pitten O+
wil niet zeggen dat dat bij iedereen kan, maar goed
quote:
Ze komt met mij ook niet overleggen als ik om 15u op bed lig omdat ik kapot ben en zij ruzie loopt te maken met dr dochter :')
tja
quote:
Ik vind het prima dat mensen nachtdienst hebben en ik wil er ook best rekening mee houden, dat heb ik dr toen ook gezegd... maar er zijn dingen die nu eenmaal moeten gebeuren en ik ben afhankelijk van iemand die dat moet doen.... dus ze kan natuurlijk ook ff normaal doen :')
maar als je zegt dat je er best rekening mee wilt houden, is t dan geen kleine moeite om toen je de afspraak gemaakt had, ff om te lopen en te zeggen, woensdagavond komt iemand wat klussen doen, die lawaai maken. Dan had ze er zelf ook op kunnen inspelen.

niet kwalijk bedoeld, probeer alleen mee te denken
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:33:36 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215666
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

bij ons werd dat opgelost door bij oma te pitten O+
wil niet zeggen dat dat bij iedereen kan, maar goed

[..]

tja

[..]

maar als je zegt dat je er best rekening mee wilt houden, is t dan geen kleine moeite om toen je de afspraak gemaakt had, ff om te lopen en te zeggen, woensdagavond komt iemand wat klussen doen, die lawaai maken. Dan had ze er zelf ook op kunnen inspelen.

niet kwalijk bedoeld, probeer alleen mee te denken
Ik ben vanmiddag bij dr aan de deur geweest om dat aan te geven.. auto voor de deur... niemand doet open. Ja, ik blijf niet bezig natuurlijk :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:34:31 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215713
Ik vind het alleen zo belachelijk dat ze echt gelijk dag 1 ook al aan kwam kakken. Hallo, nieuwe bewoners? Ik weet het niet hoor.... maar meestal moeten die klussen :')
pi_98215741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het alleen zo belachelijk dat ze echt gelijk dag 1 ook al aan kwam kakken. Hallo, nieuwe bewoners? Ik weet het niet hoor.... maar meestal moeten die klussen :')
Je kan er tenminste een normaal gesprek over hebben :X in plaats van gelijk te zeuren. En ja, klussen is vrij normaal in een nieuw huis.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:36:17 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215801
Ooh, en ik loop net naar de andere buren :

"Hoi hoi! Hey denk wip ff langs... zoals je ongetwijfeld hebt gehoord is de tuinman bezig... hoop niet dat je er veel last van hebt?"
-Welnee, doe normaal. Die dingen moeten gebeuren!
"Ja nou ja, de andere buurvrouw kwam al zeuren "
-Ooh alweer? Nou meid, zolang het niet tot 00:00 is moet je lekker doen waar je zin in hebt.

Kijk, zo kan het ook. En het toontje had ook wat anders gekund natuurlijk ipv uit het raam te gaan gillen :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:38:12 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98215890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:35 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Je kan er tenminste een normaal gesprek over hebben :X in plaats van gelijk te zeuren. En ja, klussen is vrij normaal in een nieuw huis.
Ik heb toen op dag 1 al aangegeven niet meer na 20u te gaan zagen, boren, schuren whatever. Omdat ze nachtdienst heeft. Ik zou rekening met dr houden.

En dan vervolgens komt ze nu om 19u klagen :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 19:38:35 #198
163650 Greys
pi_98215909
Ik zie ook niet hoe je het in dit geval anders had kunnen doen hoor Q.
En jij hebt het netjes gehouden. Ze had ook even kunnen vragen 'Hoe lang denk je ongeveer nog dat het duurt?' en dan had jij gezegd 'nou zo en zo maar we zullen proberen de dingen die lawaai maken zo snel mogelijk te doen :) '.

Ik snap best dat het kut slaapt als je nachtdienst hebt, maar overdag is het nu eenmaal vaak wat lawaaiiger dan 's nachts en dan kan ze ook oordoppen regelen ofzo. Voor hetzelfde geld hadden er kids nogal luidruchtig buiten gespeeld in een tuin om 19 uur, had ze dat dan ook verboden? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:43:01 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98216125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook niet hoe je het in dit geval anders had kunnen doen hoor Q.
En jij hebt het netjes gehouden. Ze had ook even kunnen vragen 'Hoe lang denk je ongeveer nog dat het duurt?' en dan had jij gezegd 'nou zo en zo maar we zullen proberen de dingen die lawaai maken zo snel mogelijk te doen :) '.

Ik snap best dat het kut slaapt als je nachtdienst hebt, maar overdag is het nu eenmaal vaak wat lawaaiiger dan 's nachts en dan kan ze ook oordoppen regelen ofzo. Voor hetzelfde geld hadden er kids nogal luidruchtig buiten gespeeld in een tuin om 19 uur, had ze dat dan ook verboden? :D
Ja maar het mooie is dus, dat ik me gewoon aan de afspraak hou in principe. Na 20u rustig aan doen. Het was fakking 19u :')

Hallo? Doe es normaal? :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:43:47 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_98216168
Maar onze tuin wordt wel kewl :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: