Is dat een eufemisme?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]precies. En sorry hoor, tot elf uur 's avonds mag gewoon
als je nou om 3 uur 's nachts dit deed is het wat anders
Ik heb een milkshake gekregen van Oognip
Ze kiest ervoor om te werken. Zou ze een uitkering gaan trekken dan zou je daar vast wel commentaar op hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou kom op. Ik was zelfs vriendelijk. En dat komt niet zo vaak voor
Maar we kunnen toch niet telkens rekening met dr houden. Zij kiest toch voor nachtdienst.
tot 22 dacht ik. Kijk en ik zou ook zoiets hebben om 21u van "Jezus! moet dit nou?"quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaaa, het mag wel, maar soms doe je het in overleg niet. Onze buurman is taxichauffeur. Hij werkt voornamelijk 's avonds en 's nachts. Hij doet zachtjes bij het binnenkomen en zet zijn muziek of tv niet zo hard en wij draaien 's ochtends geen was omdat dan het hele huis trilt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja, oké, maar dan kun je dat normaal overleggen toch, in plaats van te gaan lopen zeuren? Mijn bovenbuurman is ook niet altijd even fijn bezig, maar als hij overdag gaat drummen dan zeg ik er niks van, als het om 3 uur 's nachts gebeurt is het wat anders. terwijl ik overdag best af en toe moet gaan liggen, maar daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa, het mag wel, maar soms doe je het in overleg niet. Onze buurman is taxichauffeur. Hij werkt voornamelijk 's avonds en 's nachts. Hij doet zachtjes bij het binnenkomen en zet zijn muziek of tv niet zo hard en wij draaien 's ochtends geen was omdat dan het hele huis trilt.
eerlijk gezegd kan ik de buurvrouw best begrijpen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou ja, het klonk best ernstig (weer). Ik reken nergens meer op.quote:
Nou ik vind ook wel dat het overlegd moet kunnen worden, ik vind het gewoon debiel dat je dan in een keer zo reageert, daar wordt de relatie niet beter vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kan ik de buurvrouw best begrijpen.
ben opgegroeid in een gezin waar nachtdiensten in gedraaid werden, heb zelf ook zulks diensten gedraaid. En ja, wij hielden rekening met elkaar, zo ook onze buren.
Met een beetje overleg is zoveel meer te bereiken. Vooral als je weet dat er mensen in je omgeving zijn die nachtdiensten draaien. Als ze t geweten had, zou ze bv elders even zijn gaan liggen bv
maar is dat niet van beide kanten zo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou ik vind ook wel dat het overlegd moet kunnen worden, ik vind het gewoon debiel dat je dan in een keer zo reageert, daar wordt de relatie niet beter van
Maar Qwea begon toch ook niet debiel? Wat ik las begon de buurvrouw te schreeuwen en probeerde Qwea aan te geven dat ze begreep dat het vervelend was.quote:
Waar was ze dan gaan liggen? Ze slaapt aan de voorzijde terwijl de tuinman aan de achterzijde bezig is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kan ik de buurvrouw best begrijpen.
ben opgegroeid in een gezin waar nachtdiensten in gedraaid werden, heb zelf ook zulks diensten gedraaid. En ja, wij hielden rekening met elkaar, zo ook onze buren.
Met een beetje overleg is zoveel meer te bereiken. Vooral als je weet dat er mensen in je omgeving zijn die nachtdiensten draaien. Als ze t geweten had, zou ze bv elders even zijn gaan liggen bv
Voor de verandering (schouderklopje voor mezelf) eens niet.quote:
bij ons werd dat opgelost door bij oma te pittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar was ze dan gaan liggen? Ze slaapt aan de voorzijde terwijl de tuinman aan de achterzijde bezig is.
tjaquote:Ze komt met mij ook niet overleggen als ik om 15u op bed lig omdat ik kapot ben en zij ruzie loopt te maken met dr dochter
maar als je zegt dat je er best rekening mee wilt houden, is t dan geen kleine moeite om toen je de afspraak gemaakt had, ff om te lopen en te zeggen, woensdagavond komt iemand wat klussen doen, die lawaai maken. Dan had ze er zelf ook op kunnen inspelen.quote:Ik vind het prima dat mensen nachtdienst hebben en ik wil er ook best rekening mee houden, dat heb ik dr toen ook gezegd... maar er zijn dingen die nu eenmaal moeten gebeuren en ik ben afhankelijk van iemand die dat moet doen.... dus ze kan natuurlijk ook ff normaal doen
Ik ben vanmiddag bij dr aan de deur geweest om dat aan te geven.. auto voor de deur... niemand doet open. Ja, ik blijf niet bezig natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons werd dat opgelost door bij oma te pitten
wil niet zeggen dat dat bij iedereen kan, maar goed
[..]
tja
[..]
maar als je zegt dat je er best rekening mee wilt houden, is t dan geen kleine moeite om toen je de afspraak gemaakt had, ff om te lopen en te zeggen, woensdagavond komt iemand wat klussen doen, die lawaai maken. Dan had ze er zelf ook op kunnen inspelen.
niet kwalijk bedoeld, probeer alleen mee te denken
Je kan er tenminste een normaal gesprek over hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het alleen zo belachelijk dat ze echt gelijk dag 1 ook al aan kwam kakken. Hallo, nieuwe bewoners? Ik weet het niet hoor.... maar meestal moeten die klussen
Ik heb toen op dag 1 al aangegeven niet meer na 20u te gaan zagen, boren, schuren whatever. Omdat ze nachtdienst heeft. Ik zou rekening met dr houden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je kan er tenminste een normaal gesprek over hebbenin plaats van gelijk te zeuren. En ja, klussen is vrij normaal in een nieuw huis.
Ja maar het mooie is dus, dat ik me gewoon aan de afspraak hou in principe. Na 20u rustig aan doen. Het was fakking 19uquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook niet hoe je het in dit geval anders had kunnen doen hoor Q.
En jij hebt het netjes gehouden. Ze had ook even kunnen vragen 'Hoe lang denk je ongeveer nog dat het duurt?' en dan had jij gezegd 'nou zo en zo maar we zullen proberen de dingen die lawaai maken zo snel mogelijk te doen'.
Ik snap best dat het kut slaapt als je nachtdienst hebt, maar overdag is het nu eenmaal vaak wat lawaaiiger dan 's nachts en dan kan ze ook oordoppen regelen ofzo. Voor hetzelfde geld hadden er kids nogal luidruchtig buiten gespeeld in een tuin om 19 uur, had ze dat dan ook verboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |