Hallo ik kwam via google hier terecht en lees over de hypo van Lucky. Ik hoop dat alles goed komt, het klinkt heel ernstig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Nou, nu gaat het weer heel slecht met Lucky. Mn moeder is weer naar de dierenarts en ik ga maar hopen op een wondertje.
Als je mijn reactie bedoeld, dan is het "of wat".quote:
Hehe, ik denk hetquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:47 schreef zjanneke het volgende:
[..]
een site www.suikerkatten.nl en forum http://forum.suikerkatten.nl
Ik hoop dat je moeder of jij je bij het forum aanmeldt.
Goed bedoeld.quote:
En als ik iedereen van deze SC naar mijn alcoholisten forum wil lokken? Ik heb daar vrijstelling voor he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed bedoeld.
Niet commercieel.
Zjanneke, het is niet de bedoeling om mensen van FOK! naar andere sites te 'lokken', maar je meedenken en informatie willen geven voor Lucky wordt wel gewaardeerd
Vraag dat eerst maar ff aan je buuf of dat wel mag van haarquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als ik iedereen van deze SC naar mijn alcoholisten forum wil lokken? Ik heb daar vrijstelling voor he?
*proest*quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag dat eerst maar ff aan je buuf of dat wel mag van haar
gevoel is belangrijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
Ik zeg 2. Maar waarom kan ik je (nog) niet uitleggen
De eerste foto uit die 3 die gelijk je oog trekt is 2quote:
Ooh jawel he? Ik keek er naderhand een beetje met afschuw naquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zou ook 2 doen ook al is het dan Ben Saunders
wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik was lekker ff naar het veld met de nieuwe cam want het was nog best lekker weer.
Cam is awesome
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:
jullie hebben ook mijn voorkeur
maar twijfelde
thnx schatten
ow en ja Saunders, die vent heeft zelfs zn initialen in zn tanden gegraveerd staan
Ik vind je rechter foto in de passe-partout tofquote:
Oh geen echte hoor, een olympus SP 800 , veel handiger voor mij, kleiner dan die vorige olympus en 30 keer optische zoom en snellerquote:
Dank jequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind je rechter foto in de passe-partout tof
Dank je. Het is inderdaad niet mijn bedoeling om mensen te "lokken" naar het forum of iets commercieels. Ik kwam het verhaal van Lucky toevallig tegen toen ik op google iets aan het zoeken was. Sorry voor de comotie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed bedoeld.
Niet commercieel.
Zjanneke, het is niet de bedoeling om mensen van FOK! naar andere sites te 'lokken', maar je meedenken en informatie willen geven voor Lucky wordt wel gewaardeerd
t zijn gouden tanden, voelt ie weinig van lijkt mequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Initialen in je tanden laten graveren
What happend to : NOOIT MEER HOERIGE OLYMPUS!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geen echte hoor, een olympus SP 800 , veel handiger voor mij, kleiner dan die vorige olympus en 30 keer optische zoom en sneller
Och, zolang je de zenuw/tandhals niet raakt..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Initialen in je tanden laten graveren
Ja, toen kocht ik er nog eenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
What happend to : NOOIT MEER HOERIGE OLYMPUS!
Ik moet boren.... en ik had 1.5e week geleden een afspraak... ik heb afgebeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:27 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb sowieso echt rillingen als ik dit soort dingen over de tandarts maar hoor
Dat was een andere kat, want Lucky leeft nu nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:05 schreef zjanneke het volgende:
Is dat met het pension met Lucky gebeurd of met een eerdere kat? Het is jammer dat er niet veel pensions zijn die echt weten hoe het moet met suikerziekte.
Of het hypo of hyper is, kun je aan de bloedglucose zien. Als het onder de 5 is, (gemeten op het laagste punt dan is het hypo. Een kat met Caninulin zit goed tussen 5 en ongeveer 10. Echt hyper is als de waarde boven 25 komt.
Ik ga hoe dan ook flink duimen voor Lucky, hij is nu in goede handen bij de dierenarts. Sterkte, ook voor je moeder.
Prioriteiten hequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus hey, 2 piloten op tv, die een aupair hebben voor de huisdieren
Voor de kids neem je een nannyquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Dat vind ik nogal paupair
Voor je KIDS, okee.
En ze bouwen me een villa, echt niet te klein, met een dierenkamer en de aupair krijgt een eigen leefgedeelte met luxe badkamer en alles, sodejuquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Dat vind ik nogal paupair
Voor je KIDS, okee.
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou misschien liever daar au-pair zijn dan bij mensen met 4 kinderen of zo.
Nope, hij is inmiddels overleden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer niet goed met Lucky?![]()
Hopelijk krijgt de DA hem weer op z'n rood met witte pootjes![]()
quote:
Dat meen je nietquote:
Ik vind het zo zielig voor je moeder....nu is ze dus echt alleen in huis.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Thanks guys![]()
Z'n suiker was nu dus juist goedMaar hij ging toch zomaar ineens dood. De dierenarts dacht dat het misschien een hersenbeschadiging was. Geen idee of het z'n niertjes waren. M'n moeder heeft hem nee naar huis en morgen krijgt ie een mooi plekje in de tuin. (niet te dicht bij Ziggy)
Nee, verder geen huisdieren. Het zal wel heel stil daar worden inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor je moeder....nu is ze dus echt alleen in huis.
Of heeft ze nog een kat/hond?
En voor jou is het ook kut, ook al woon je niet meer thuis.
Bah
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Thanks guys![]()
Z'n suiker was nu dus juist goedMaar hij ging toch zomaar ineens dood. De dierenarts dacht dat het misschien een hersenbeschadiging was. Geen idee of het z'n niertjes waren. M'n moeder heeft hem nee naar huis en morgen krijgt ie een mooi plekje in de tuin. (niet te dicht bij Ziggy)
MissBliss heel veel sterkte, ook voor je moederquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Mama_Mia het volgende:
arme Lucky. Sterkte MB en voor je mama ook
Whehehequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt allemaal! Ik geef het ook door aan m'n moeder ('die mensen van FOK!')
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt allemaal! Ik geef het ook door aan m'n moeder ('die mensen van FOK!')
Heel veel sterkte met het overlijden van Lucky. Wat een mooie kat. Hopelijk helpen de mooie herinneringen aan hem, dit verdriet een plaatsje te geven. Heel veel sterkte, zeer zeker ook voor je moeder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef MissBliss het volgende:
Even een paar leuke fototjes van Luck en dan ga ik maar eens op de bank hangen met een wijntje en een sigaret.
[ afbeelding ]
Dat daarachter ben ik.
[ afbeelding ]
Paar weken geleden, dit was zn ingenieuze manier om water te drinken uit de vijver waar een net overheen zat.
[ afbeelding ]
Ook die dag, dit zijn de laatste foto's die ik van hem heb.
Ohhhh neequote:
Wat een heerlijk beest...dat koppiequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef MissBliss het volgende:
Even een paar leuke fototjes van Luck en dan ga ik maar eens op de bank hangen met een wijntje en een sigaret.
[ afbeelding ]
Dat daarachter ben ik.
[ afbeelding ]
Paar weken geleden, dit was zn ingenieuze manier om water te drinken uit de vijver waar een net overheen zat.
[ afbeelding ]
Ook die dag, dit zijn de laatste foto's die ik van hem heb.
Ah neequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Thanks guys![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Ze gaan wel grondig te werk bij die maansverduistering. Heel de maan is nergens te bekennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |