het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja doe is.. Snap je punt niet
Kan het helaas nu op dit moment ook niet combineren.
Ohquote:
Zeg maar het grosquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.
Ja echt, de dingen die hij zei he...quote:
Ja eens.. Daarom heb ik ook geen hond..quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.
De eikel. Een tukker zeker he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, de dingen die hij zei he...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef Spijker83 het volgende:
Nu snel naar huis. Mijn tuinstel wordt afgeleverd
Groeten
quote:
Je tuinslet? Da's toch zielig, straks gaat het regenen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja eens.. Daarom heb ik ook geen hond..
Later komt het er nog wel eens van.. Denk ik..
Nu snel naar huis. Mijn tuinstel wordt afgeleverd
Groeten
je kan er toch vanuit gaan dat de ketting lang genoeg is om tot de keuken te komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je tuinslet? Da's toch zielig, straks gaat het regenen..
Ja! Helemaal super! het is nu voor het eerst in 4 maanden even iets rustiger, dat is wel ff lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
Hey kluts! bevalt je nieuwe baan nog steeds goed?
Echt wel! Bevalt hier iig supergoed, leuk bedrijf ook en het werk is ook leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
leuk hoor! zo zie je maar wat er in een jaar allemaal kan veranderen
Idd! Changequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
leuk hoor! zo zie je maar wat er in een jaar allemaal kan veranderen
Hoe is het met jequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Helemaal super! het is nu voor het eerst in 4 maanden even iets rustiger, dat is wel ff lekker.
Goed hoor, lekker het weekend naar valencia geweest en druk bezig met allerlei programma's redactioneel ondersteunen. Dat is voor mij wel weer een soort van nieuwe leermogelijkheid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt wel! Bevalt hier iig supergoed, leuk bedrijf ook en het werk is ook leuk.
Hoe is het met jou verder?
Er schijn een heeeeeeeeeerlijke ijszaak in Pluskut te zitten.quote:
Ik heb ze aan.quote:
Nog steeds aan het proefsamenwonen. Ik ben nog bezig met wat er allemaal kan qua verkoop/verhuur van mijn eigen huis namelijkquote:
Hmm, ms kan ik ze stelen volgende week..quote:
So i've heard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er schijn een heeeeeeeeeerlijke ijszaak in Pluskut te zitten.
Wat jij zegtquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
zo zie je maar wat er in een jaar allemaal kan veranderen
Lekker hoor! Dus ook wat anders op werkgebied?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker het weekend naar valencia geweest en druk bezig met allerlei programma's redactioneel ondersteunen. Dat is voor mij wel weer een soort van nieuwe leermogelijkheid.
Jij hebt heul geen maat 37.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ms kan ik ze stelen volgende week..
Godverquote:
Ja, ik heb het ook uit betrouwbare bron.quote:
Ik slaap volgende week in Utrecht trouwens. Dan weet je dat vast.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook uit betrouwbare bron.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slaap volgende week in Utrecht trouwens. Dan weet je dat vast.
Ja, maar wel naast mijn eigenlijke werk. Dus wel fijn dat ik dat kan combineren, nieuwe dingen ontwikkelen en daarnaast betrokken blijven bij de opstart van de programma'squote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dus ook wat anders op werkgebied?
quote:Vrouwen veroorzaken files AMSTERDAM - Regen, wegwerkzaamheden en ongelukken kunnen tijdelijk files veroorzaken. Maar dat met name vrouwen over een lange periode hebben bijgedragen aan steeds meer files, is in wetenschappelijk onderzoek aangetoond.
In de jaren zestig werkte maar een klein deel van de vrouwen buitenshuis. In de leeftijdscategorie van 15 tot 65 jaar werkten minder dan de kwart van de vrouwen. Wanneer ze al een baan hadden, stopten de meeste vrouwen met het werken zodra ze trouwden. Het was immers gewoon dat de man voor het inkomen zorgde. Langzaam traden meer vrouwen tot de arbeidsmarkt. Rond 1970 had circa 30 procent van de vrouwen een baan. In dezelfde tijd kende ons land nog niet veel dagelijkse files en de damesbromfiets was een bekend verschijnsel.
Vanaf de jaren tachtig nam de arbeidsparticipatie van vrouwen toe. Nadat zij eerst doorwerkten tot de geboorte van het eerste kind, besloten steeds meer vrouwen te blijven werken. Met name tussen 1985 en 2010 nam het aantal werkende vrouwen sterk toe. In 1985 werkte bijna 35 procent van de vrouwen. Momenteel geldt dat voor 70 procent van de vrouwen. Het traditionele gezin, met een kostwinnende man en een voltijdse huisvrouw is daardoor grotendeels vervangen door het tweeverdienersgezin.
De gestegen arbeidsparticipatie en toenemende welvaart leidden tot een hoger autobezit. In de jaren zeventig telde zestig procent van de huishoudens in ons land één auto. Het percentage huishoudens met twee auto’s was te verwaarlozen. Naarmate de arbeidsparticipatie van de vrouwen steeg, nam ook het bezit van een tweede auto toe. Midden jaren tachtig telde nog geen 10 procent van de huishoudens een tweede auto, momenteel ligt dat op ruim een kwart van de huishoudens. In veel Nederlandse huishoudens vertrekken beide partners ’s morgens met de auto naar het werk.
Uit onderzoek blijkt dat de groei van het woon-werkverkeer vanaf de jaren tachtig grotendeels werd veroorzaakt door het toenemend aantal werkende vrouwen. En het stijgende woon-werkverkeer was in belangrijke mate verantwoordelijk voor de groei van de files in de ochtend en avond. De kosten van de files liepen op van circa 300 miljoen euro in 1980 tot ruim 3 miljard euro in 2008. Hierdoor moest de infrastructuur worden uitgebreid. Het streven naar grotere arbeidsparticipatie van vrouwen, heeft zodoende geleid tot meer woon-werkverkeer en een grotere fileproblematiek.
Fok-vriendjes. Waar je online aardig tegen doet, maar in het echte leven een mes in zou steken...quote:
Hier zit ook een lekkere ijszaak. IJsje eten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slaap volgende week in Utrecht trouwens. Dan weet je dat vast.
Haha, nee, zijn vader is gewoon getrouwdquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Ripley het volgende:
is die collega nu samen met de vader van die vriend nouk?
Klinkt erg leuk! Goed bezig dus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar wel naast mijn eigenlijke werk. Dus wel fijn dat ik dat kan combineren, nieuwe dingen ontwikkelen en daarnaast betrokken blijven bij de opstart van de programma's
Onder andere Kluts. Onder andere....quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
Hier zit ook een lekkere ijszaak. IJsje eten?
Zo ben ik. Zelfs mijn manager vindt ze tof.quote:
dat komt natuurlijk doordat je zo'n grote knul bent. En gestopt met roken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder andere Kluts. Onder andere....
Ik heb een grote eetlust.
Sowieso steek ik geen messen in iemand, doen alleen kanslozen. Plus aardig ben ik sowieso niet hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Fok-vriendjes. Waar je online aardig tegen doet, maar in het echte leven een mes in zou steken...
Dat kan ook niet anders, ze zijn tofquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik. Zelfs mijn manager vindt ze tof.
Dat is wel balen op zich ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, ze zijn tof
Ik moet trouwens wel heel lang op m'n camee ketting wachten, daar baal ik best van...
Ik heb 'm vorige week besteld, dus volgende week of die week daarop...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel balen op zich ja.Wanneer krijg je 'm?
Me neither, brother. Ik ben hier puur voor de pussy en speel daarom een klootzak...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Plus aardig ben ik sowieso niet hier
Ik heb net een heerlijk gauloisje op.quote:
Want daar trek je van die lekker labiele wijven mee aan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Me neither, brother. Ik ben hier puur voor de pussy en speel daarom een klootzak...
quote:
Neukt wel lekker weg. Beter dan die vrijzinnige Crystal Clear 'Women In Control'-wijven...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want daar trek je van die lekker labiele wijven mee aan!
Ach, in the end zijn die stiekem ook gewoon labiel en wanhopig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neukt wel lekker weg. Beter dan die vrijzinnige Crystal Clear 'Women In Control'-wijven...
Oh dat spul is smerig!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neukt wel lekker weg. Beter dan die vrijzinnige Crystal Clear 'Women In Control'-wijven...
Via een meisje waar ik al eerder kettingen besteld heb.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
ow, waar heb je die camee besteld samzz? daar zoek ik ook naar.
Crystal Clear sowieso. Drink dan gewoon water. Of een sapje. Maar niet zoiets vaags als dat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat spul is smerig!
Hier bedoel ik verder niks mee hoor tukker
Of bier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Crystal Clear sowieso. Drink dan gewoon water. Of een sapje.
Alleen als je echt wiltquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
Roken. Ik vraag me af of ik daar ooit mee kan stoppen.
Wat voor shirts zijn dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik wil dat Audrey Kitching haar shirts ook in NL gaat verkopen verdomme.
Dat zijn alle vrouwen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, in the end zijn die stiekem ook gewoon labiel en wanhopig.
http://www.audreykitchingcouture.bigcartel.com/productsquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor shirts zijn dat?
Ik wil graag een Blondie shirt, maar ik vind die t-shirts allemaal zo vormloos.
Dan kan je als man sowieso beter homo wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want daar trek je van die lekker labiele wijven mee aan!
Amplified ken ik. Die hebben juist van die vormloze shirts, vind ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://www.audreykitchingcouture.bigcartel.com/products
Moet je ff bij Amplified kijken, die hebben er volgens mij wel een aantal.
Nee, alleen als ze de VIVA lezen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://www.audreykitchingcouture.bigcartel.com/products
Moet je ff bij Amplified kijken, die hebben er volgens mij wel een aantal.
Ja, dat is ook een beetje de trend nu geloof ik. Ik heb er vorig jaar een bij de HM gekocht waar ik nog nooit iemand mee heb gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amplified ken ik. Die hebben juist van die vormloze shirts, vind ik.
Ja, en dan wil ik deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dat zou wel kunnen. Ik vind dat wel jammer, eigenlijk. En ik vind de prints van Blondie ook niet echt geweldig, de laatste keer dat ik keek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje de trend nu geloof ik. Ik heb er vorig jaar een bij de HM gekocht waar ik nog nooit iemand mee heb gezien.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, die vond ik ook tof
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik deze:Kan je die niet gewoon bestellen via die site dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, ik heb deze (kan geen betere foto vinden) Die vind ik nog wel tof. Maar veel zijn idd geen reet aan idd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Ik vind dat wel jammer, eigenlijk. En ik vind de prints van Blondie ook niet echt geweldig, de laatste keer dat ik keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ja, maar dat moet dan uit de US of A komen en dat durf ik dan weer neit aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon bestellen via die site dan?
Dat is dan weer jammer, want in de wandelgangen gaat het gerucht dat je best neukbaar bent...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier bedoel ik verder niks mee hoor tukker
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, want in de wandelgangen gaat het gerucht dat je best neukbaar bent...
Wandelgangen liegen niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nooit geloven wat je hoort in de wandelgangen..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze (kan geen betere foto vinden) Die vind ik nog wel tof. Maar veel zijn idd geen reet aan idd.zonde van je geld zeg. imho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik van BMW's. manmens.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan uit de US of A komen en dat durf ik dan weer neit aan.
Omdat ik dat nooit doe. En het idee heb dat het langer duurt dan mijn geduld en bang ben dat ik nooit iets krijg.quote:
Dat wordt vechten!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een Blondie shirt maat M in de aanbieding. Nooit gedragen indertijd omdat de kleuren me niet stonden (legergroen/geel). Dus wie die wil hebben mag hem hebben hoor.
En bij truffleshuffle en retrorush hebben ze ook niet vormeloze blondie shirts.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze (kan geen betere foto vinden) Die vind ik nog wel tof. Maar veel zijn idd geen reet aan idd.Kijk, die is dan wel weer gaaf! Maar die staat er niet bij en het huidige aanbod is het allemaal net niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een tof shirt van LA Ink dat ik ga bestellen.Why not? Ik snap het wel hoor, ik durf het ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan uit de US of A komen en dat durf ik dan weer neit aan.
Sshhht!quote:
het kan weleens wat langer duren ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik dat nooit doe. En het idee heb dat het langer duurt dan mijn geduld en bang ben dat ik nooit iets krijg.
Waar zitten die laatste twee winkels? Of beter, waar in Amsterdamquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een Blondie shirt maat M in de aanbieding. Nooit gedragen indertijd omdat de kleuren me niet stonden (legergroen/geel). Dus wie die wil hebben mag hem hebben hoor.
En bij truffleshuffle en retrorush hebben ze ook niet vormeloze blondie shirts.
Gelukkig heb ik een vriendje die mij net mailt met het plaatje van het shirt wat ik net postte, met de mededeling erbij "over 2-4 weken in huis".quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why not? Ik snap het wel hoor, ik durf het ook niet
Geweldigquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een vriendje die mij net mailt met het plaatje van het shirt wat ik net postte, met de mededeling erbij "over 2-4 weken in huis".
Hoe lief is dat!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een vriendje die mij net mailt met het plaatje van het shirt wat ik net postte, met de mededeling erbij "over 2-4 weken in huis".
Hoe lief is dat!
zijn webshopsquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zitten die laatste twee winkels? Of beter, waar in Amsterdam
quote:
Nou echt he! Ik zit er even met mijn mond vol tanden van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
godverdomme, dat is echt heel lief!
Gewoon gokken, kan hem altijd weer wegdoen hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why not? Ik snap het wel hoor, ik durf het ook niet
Oke! Ik ga meteen even kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
zijn webshops
Ik heb mijn blondieshirt in amsterdam gekocht bij de independent outlet op de vijzelgracht
Volgens mij ben ik er wel eens geweest. En als ik het kan vinden in Adam moet iedereen dat kunnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke! Ik ga meteen even kijken.
Independent Outlet... Dat moet te vinden zijn
Ik kan echt alles vindenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel eens geweest. En als ik het kan vinden in Adam moet iedereen dat kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ik hou niet zo van Madonna op een shirt. Maar verder is het wel een toffe afbeelding van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Je FoBo liegt niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nooit geloven wat je hoort in de wandelgangen..
Nou, dat is het hem ook. Ik vind Madonna zelf ook niet geweldig, maar die pose vind ik gaafquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Madonna op een shirt. Maar verder is het wel een toffe afbeelding van haar.
Dat ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is het hem ook. Ik vind Madonna zelf ook niet geweldig, maar die pose vind ik gaaf
Ja, sowieso leuk programma, maar dat stukje is hilarisch. Net als dat hij een vraag over een artiest stelt daarin, maar hij slaat volledig de plank mis qua uitspraak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
ik heb laatst zo hard gelachen om die filmpjes uit De Slimste mens ter wereld waarin eddy wally oa een vraag over een iPad stelt
Die ken ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
Samz, ik zou hier ook ff kijken als ik jou was.
http://www.label54.nl/pro(...)ze=18&first=&brand=0
Amaii.... 'ne zeppelin!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Krea, lunchen... JONGUH!
Meegelezenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Teruglezen in Singles. Dan moet je je pas echt vervelen.
Same answer.quote:
Pauper.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ontoereikende saldo's als je wilt pinnen in de supermarkt![]()
Op naar de voedselbank?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ontoereikende saldo's als je wilt pinnen in de supermarkt![]()
quote:
quote:
Mocht ruim 800 euro voorschieten voor mn baas omdat ik naar Praag moest voor mn werk. "Maar je declaratie is echt wel binnen 2 weken verwerkt!! Lang voordat je creditcardafschrijving komt!"quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gehad hoor
Ik had maar een paar dingetjes en was gelukkig zo slim dat ik nog 10 euro in mn zak had gestopt, dus geen enkel probleem verder. Maar wel irritant dat ik nu mn spaargeld om moet zetten omdat mn baas laat terugbetaalt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
je stond echt al bij de kassa, band helemaal vol met boodschapopoen enzo?
Volgende keer maar niet meer doen dus en om een reisvoorschot vragenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mocht ruim 800 euro voorschieten voor mn baas omdat ik naar Praag moest voor mn werk. "Maar je declaratie is echt wel binnen 2 weken verwerkt!! Lang voordat je creditcardafschrijving komt!"
Niet dus
Doen ze dus niet aan!! Maar wellicht dat het met een bedrijfscreditcard sneller gaat, ook al is die ook gelinkt aan je eigen rekeningquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgende keer maar niet meer doen dus en om een reisvoorschot vragen
Doen ze niet aan? Nou sorry, maar dan zou mijn reactie zijn: Dan zoek je het de volgende keer maar lekker zelf uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doen ze dus niet aan!! Maar wellicht dat het met een bedrijfscreditcard sneller gaat, ook al is die ook gelinkt aan je eigen rekening
Het is bedrijfspolicy, dus ik denk dat ik dan degene ben die een probleem heeftquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen ze niet aan? Nou sorry, maar dan zou mijn reactie zijn: Dan zoek je het de volgende keer maar lekker zelf uit
Wat heb jij voor UI?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgende keer maar niet meer doen dus en om een reisvoorschot vragen
Dat hoef je niet te accepteren, wanneer jij op reis moet voor werk, is je werkgever je verplicht om een cc mee te geven van de zaak of anders een voorschot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doen ze dus niet aan!! Maar wellicht dat het met een bedrijfscreditcard sneller gaat, ook al is die ook gelinkt aan je eigen rekening
Ik kan ook een cc aanvragen via mn werk, maar die is dan dus wel aan mijn eigen rekening gekoppeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te accepteren, wanneer jij op reis moet voor werk, is je werkgever je verplicht om een cc mee te geven van de zaak of anders een voorschot.
Wat een rare gang van zaken zeg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan ook een cc aanvragen via mn werk, maar die is dan dus wel aan mijn eigen rekening gekoppeld
Ik vind dat je best wel op je strepen mag gaan staan hoor. Voorschieten is tot daar aan toe (maar eigenlijk is dat al niet echt netjes) maar het dan ook nog zover laten komen met terugbetalen dat je gewoon prive problemen krijgt met je geld is echt onacceptabel in mijn ogen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is bedrijfspolicy, dus ik denk dat ik dan degene ben die een probleem heeftDat is het me ook weer niet waard... Maar onhandig is dit wel heel erg. Morgen op kantoor maar even bij de heren van de financiën checken wanneer ik mn geld mag verwachten...
Dat dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te accepteren, wanneer jij op reis moet voor werk, is je werkgever je verplicht om een cc mee te geven van de zaak of anders een voorschot.
Dat lijkt mij niet normaal? Is dat überhaupt wel toegestaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan ook een cc aanvragen via mn werk, maar die is dan dus wel aan mijn eigen rekening gekoppeld
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net bezig geweest om aan mijn zoon te bewijzen dat ik toch echt 31 ben ipv de 33,34 die hij dacht.
Hij is er nu heilig van overtuigd dat ik een vals rijbewijs heb.
FML!
Dat slaat nergens op. Is er nergens een companycc?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit is al een hele vooruitgang in vergelijking bij het vorige bedrijf. Daar had je geen company cc, maar kon je idd wel een voorschot aanvragen van in totaal 500 euro. NIet dat dat de kosten dekte, maarja...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet normaal? Is dat überhaupt wel toegestaan?
I am not amusedquote:
Ze maken gewoon van hun probleem jouw probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit is al een hele vooruitgang in vergelijking bij het vorige bedrijf. Daar had je geen company cc, maar kon je idd wel een voorschot aanvragen van in totaal 500 euro. NIet dat dat de kosten dekte, maarja...
Maar je krijgt wel een voorschot... Ik vraag me af of de manier waarop je huidige werkgever het doet mag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit is al een hele vooruitgang in vergelijking bij het vorige bedrijf. Daar had je geen company cc, maar kon je idd wel een voorschot aanvragen van in totaal 500 euro. NIet dat dat de kosten dekte, maarja...
Neequote:
Hier voor spullen op rekening of geven gewoon geld mee als het voor het bedrijf is. Zou zelf ook niet zulke bedragen gaan voorschieten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel een voorschot... Ik vraag me af of de manier waarop je huidige werkgever het doet mag?
Nee, ik dus ook niet. En ik vraag me af of je dat van werknemers mag verwachten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier voor spullen op rekening of geven gewoon geld mee als het voor het bedrijf is. Zou zelf ook niet zulke bedragen gaan voorschieten.
Amerikaans idd en natuurlijk heb ik het gedeclareerd zodra ik weer op kantoor was, dohquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Bij ons zijn de company CC ook aan je eigen rekening gekoppeld. Als jij niet declareert, dan is dat jouw probleem en niet dat van het bedrijf. Als jij netjes declareert, heb je het bedrag lang voor de afrekening binnen. Als er dan een deurwaarder oid komt, komt deze bij je thuis, en niet op kantoor, want dat heeft niet zoveel zin. Amerikaans bedrijf, dan krijg je dat
Welquote:
Als ik baas was zou ik het ook niet verwachten, maarja dat ben ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook niet. En ik vraag me af of je dat van werknemers mag verwachten.
Ik zie 'tquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel
De eerste keer niet.... was gewoon een fok-url... en dat werkt niet...op fok...
Yeah, thatquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik baas was zou ik het ook niet verwachten, maarja dat ben ik niet
Hier hetzelfde. Bizar is dat. Ik doe mijn best voor het bedrijf en verwacht ik dus dat zij hun best voor mij doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Bij ons zijn de company CC ook aan je eigen rekening gekoppeld. Als jij niet declareert, dan is dat jouw probleem en niet dat van het bedrijf. Als jij netjes declareert, heb je het bedrag lang voor de afrekening binnen. Als er dan een deurwaarder oid komt, komt deze bij je thuis, en niet op kantoor, want dat heeft niet zoveel zin. Amerikaans bedrijf, dan krijg je dat
Dat is met meer dingen wel zo, die zijn groot leukerquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie 'tVind 'm in het klein een stuk minder mooi
[..]
Yeah, that
quote:Spirit zegt:
Maxi!!
Maximilian zegt:
Spirit!
Spirit zegt:
Youre still alive!!
Maximilian zegt:
of course
and as I can see you too, old lady
Spirit zegt:
That makes me sooo happy!!
Maximilian zegt:
how are you?
Spirit zegt:
Yep, all grey and wrinkled, but still breathing!!
same old same old
Maximilian zegt:
and how about the area above the belly button?
Mja, hij pakt minimini niet zo heul geweldig uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie 'tVind 'm in het klein een stuk minder mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie mezelf er gewoon mee lopen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie mezelf er gewoon mee lopen
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Gadverdammequote:
Ik moet altijd zo lachen om die gastquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weten jullie van ons mannen toch wel inmiddels
Ja, gaaf hequote:
Mietjes! Allemaal!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die gastGenoeg mannen die dat soort opmerkingen niet durven te maken.. de watjes!
Ik vind het eigenlijk best puberaal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die gastGenoeg mannen die dat soort opmerkingen niet durven te maken.. de watjes!
Ieder zo zijn ding, hoe puberaler hoe beter (tot op zekere hoogte natuurlijk), ik heb niets met opgroeien en "verstandig en volwassen zijn"quote:
Al 2 dingen nu, zou gewoon daarheen gaan als het lijstje nog groter wordtquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaaf he
Uiteraard alleen in Amerika en Engeland of zo te koop
Ja, iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al 2 dingen nu, zou gewoon daarheen gaan als het lijstje nog groter wordt
Juist, lekker flauw, primaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding, hoe puberaler hoe beter (tot op zekere hoogte natuurlijk), ik heb niets met opgroeien en "verstandig en volwassen zijn"
Ik doelde meer op het feit dat in mijn ogen het niet zo is dat maar enkele mannen dat zeggen omdat de rest niet durft.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding, hoe puberaler hoe beter (tot op zekere hoogte natuurlijk), ik heb niets met opgroeien en "verstandig en volwassen zijn"
verstandig zijn wel min ding, dus juiste beslissingen maken, volwassen zijn ook, dus dat ik mezelf kan onderhouden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mij ook niet. Je hebt puberaal gedrag en puberaal gedrag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Dus puberaal gedrag staat gelijk aan wat voor lolbroek je bent?
Lijkt me niet.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Lijkt me niet.
Kwestie van wat je ziet als lol lijkt mequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Lijkt me niet.
daaronder...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
Echt... Nekschot die gasten..![]()
http://m.fok.nl/nieuws/448687
loop je dan te winkelenquote:De Belgische politie heeft een 41-jarige man uit Dendermonde opgepakt. De beste man heeft zichzelf in een winkel afgetrokken, waarna hij klaarkwam op een vrouw. Het is niet de eerste keer dat de Belg in het openbaar de hand aan zichzelf heeft geslagen.
De rukker had afgelopen vrijdag in een winkel in zijn woonplaats 'op een dame gemasturbeerd', aldus het parket. Vervolgens droop hij af, maar dankzij dapper speurwerk van onze zuiderburen wist men hem alsnog in de kraag te vatten.
Het staat als een paal boven water dat de viezerik zichzelf vaker publiekelijk heeft afgevogeld. Zo vormden onder meer het zwembad van Dendermonde en de brug Dendermonde-Grembergen het decor voor zijn masturbeersessies.
De Belg moet vandaag voor de onderzoeksrechter verschijnen wegens openbare zedenschennis en aanranding. Hij is in het verleden al vaker veroordeeld voor dergelijke feiten.
dat duurt meestal nog 9 maanden schatquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en daarna met zo'n vieze kledder verder te shoppen
Ik zit me toch helemaal af te vragen hoe ie dat dan doetquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en daarna met zo'n vieze kledder verder te shoppen
Insta-baby!quote:
Of ergens achter een stelling en dan even verplaatsen van voetquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit me toch helemaal af te vragen hoe ie dat dan doetZou ie dan de hele tijd stiekem rukken en op het moment supreme denken "En daar is mijn tissue" en er dan in z'n pik knijpend naartoe waggelen en het afmaken?
![]()
Dan vind ik die eerste toch wat kanslozer. Die man heeft ook zn behoeftes ja!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
daaronder...
[..]
loop je dan te winkelen
Aan de hand van o.a. jouw post maak ik op dat het als grappig wordt gezien om puberaal uit de hoek te komen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit me toch helemaal af te vragen hoe ie dat dan doetZou ie dan de hele tijd stiekem rukken en op het moment supreme denken "En daar is mijn tissue" en er dan in z'n pik knijpend naartoe waggelen en het afmaken?
![]()
Ik vind dat wel grappigquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... ik zei tegen een zwangere collega "Kun je niet vast met je benen uit elkaar lopen zodat de baby ook ziet waar ie heengaat" ... is dat ineens grof
Dat KAN best grappig zijn ja, je hebt 101 verschillende vormen van puberaal gedrag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan de hand van o.a. jouw post maak ik op dat het als grappig wordt gezien om puberaal uit de hoek te komen.
Duidelijk een expert hieroquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ergens achter een stelling en dan even verplaatsen van voet
Ik heb er geen en reis ook niet, dus kosten schiet ik sowieso voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef El_Matador het volgende:
Hier hetzelfde. Bizar is dat. Ik doe mijn best voor het bedrijf en verwacht ik dus dat zij hun best voor mij doen.
Daarom geen company credit card, maar gewoon mijn eigen persoonlijke.
ik spuit inderdaad zo af en toe een vrouwtje onder in het winkelcentrumquote:
Ja, zo lust ik er ook nog wel een.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat KAN best grappig zijn ja, je hebt 101 verschillende vormen van puberaal gedrag.
Ik zie je nu met een supersoaker door het winkelcentrum tijgerenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik spuit inderdaad zo af en toe een vrouwtje onder in het winkelcentrum![]()
met m'n persoonlijke spuiter![]()
Ik word ook ineens "schatje" genoemd.... moet er wel ff aan wennenquote:
hoezo? zoveel anders dan sletje klinkt het toch ook weer niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word ook ineens "schatje" genoemd.... moet er wel ff aan wennen
Ik word hier op werk door een collega tegenwoordig "de Koningin" genoemd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
al word ik nog wel eens schatje genoemd door een collega van mij (eigenlijk altijdquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo? zoveel anders dan sletje klinkt het toch ook weer niet?
Ja ik ook wel eens, voor de gein of door vrienden of zo..... maar nu is het zegmaar een anders oort schatjequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al word ik nog wel eens schatje genoemd door een collega van mij (eigenlijk altijd) toch moet ik eraan wennen dat iemand anders dat nu ook doet
Ze willen gewoon dat je over ze heen looptquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word hier op werk door een collega tegenwoordig "de Koningin" genoemd.
Ja.. raar hequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ook wel eens, voor de gein of door vrienden of zo..... maar nu is het zegmaar een anders oort schatje
Nee die noemt me gewoon "stom joch"quote:
Ik vind dat best vreemd...quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al word ik nog wel eens schatje genoemd door een collega van mij (eigenlijk altijd) toch moet ik eraan wennen dat iemand anders dat nu ook doet
Aaaawww, schatje toch.....quote:
maar het is dus wel, "jouw vriend" ondertussenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die noemt me gewoon "stom joch"
Die noemt me "schatje". Of "homo".
Of "maatje"totdat ik gezegd heb dat ik niet 1 van zijn surfmaatjes ben noch een lesbienne,. Dus nu zegt ie t alleen nog om te pesten
correctie, deed mij niksquote:
Ja nou ja soort van ongeveer eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
maar het is dus wel, "jouw vriend" ondertussen
Toch is dat iets uit de randstad hoor.quote:
Ik vraag me altijd af waarom zoveel koosnaampjes met uitwerpselen te maken hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
correctie, deed mij niks
nee al die koosnaampjes e.d. heb et allemaal wel gehoort... ach, misschien als die ene juiste het eens zegt
a reference to the contextquote:
Dat een collega je schatje noemtquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
welke van de twee? dat ik dat vreemd vind of dat een collega dat doet?
Leuk tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Laten we zeggen dat we aan 't begin staan van iets erg leuks
Nah. Best
What's in a name.
Ik gebruik het ook vaak sarcastisch of zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is dat iets uit de randstad hoor.
Ik weet niet beter. Noem vrienden altijd schat, lieverd, moppie enz.
Eerste keer dat ik dat hier in Emmen deed kreeg ik hele rare blikken
Jahquote:
was bij m'n vorige baan. Dat werd zelfs door de gangen geschreeuwd als ik aan kwam lopen. liepen arm in arm en al dat soort onzin. Hij is dan ook mijn schatjequote:
Ja maar jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
hoor ik hier wel vaker voorbij komen eigenlijk.....
Oh ja dat ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook vaak sarcastisch of zo.
"Ja schat, is ook....".
Ja? Ik vind dat raarquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was bij m'n vorige baan. Dat werd zelfs door de gangen geschreeuwd als ik aan kwam lopen. liepen arm in arm en al dat soort onzin. Hij is dan ook mijn schatje
als jij het zegt, weet wel dat al mijn vrouwelijke vrienden dat soort woorden tegen me gebruiken...quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is dat iets uit de randstad hoor.
Ik weet niet beter. Noem vrienden altijd schat, lieverd, moppie enz.
Eerste keer dat ik dat hier in Emmen deed kreeg ik hele rare blikken
moppie = uitwerpsel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom zoveel koosnaampjes met uitwerpselen te maken hebben.
Poepie, scheetje, moppie....
dan begin ik de zin met....quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook vaak sarcastisch of zo.
"Ja schat, is ook....".
In sommige bedrijven en tussen sommige mensen kan dat (gelukkig)quote:
In Zevenaar keken ze me ook vreemd aan als ik dat deed. Hier in Emmen ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het zegt, weet wel dat al mijn vrouwelijke vrienden dat soort woorden tegen me gebruiken...
[..]
moppie = uitwerpsel?
ik ken niet anders iig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Zevenaar keken ze me ook vreemd aan als ik dat deed. Hier in Emmen ook.
In de randstad is het weer heel normaal.
Ik ook.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het zegt, weet wel dat al mijn vrouwelijke vrienden dat soort woorden tegen me gebruiken...
[..]
moppie = uitwerpsel?
Ze was gewoon zo onder de indruk van jouw geweldige aanwezigheidquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Is ook wel lastig hoor dat ze het hier niet zo kennen/normaal vinden.
Zo zat ik paar weken terug bij vrienden. Zei ik "hey schat" tegen die kerel en zn vriendin keek me even heel raar aan
Ja.quote:
Ja dan welquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Toen ik laatst in een winkel stond en iets afrekende, zei de kassadame tegen mij: 'Alsjeblieft Lieverd.' Toen keek ik WEL een beetje raar op hoor
En een DROLLLLLL!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
een mop is een dweil iets toch of natuurlijk een grap
vreemde brabó's!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
"Ik moet moppeeeeeeen!" was bij ons vroeger de standaard zin als je moets poepen
Waar vind ik het chassisnummer van George?quote:
Dat staat volgens mij op je kentekenbewijs... (Waar het staat en het nummer zelf)quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar vind ik het chassisnummer van George?
geen idee. bij mij zit het onder de motorkap, bij mijn golf zat het in de dorpel bij de pasagierskant. sommige auto's zit het in de deur....quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar vind ik het chassisnummer van George?
Kieskeurig.nl?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
Waarom kan ik geen leuke koptelefoon vinden die ook nog eens een beetje betaalbaar is
Oh god, Ik heb zo'n nicht ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Me and my big mouth![]()
Ik dacht weet je wat het kind moet zaterdag 3 uur in de auto zitten, dus laat ik wat muziek voor hem downloaden kopen.
Ik heb er nu al spijt van. Mijn kind is blijkbaar een slechte nederhop fan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh god, Ik heb zo'n nicht ja.Langzaam maar zeker lukt het me haar te heropvoeden.
Het is echt erg he. Ik zat laatst op haar verjaardag en had wat muziek voor haar op cd gezet om te draaien. Ik moest serieus alles downloaden omdat ik het niet zelf had, en ik heb op zich een behoorlijk brede smaak.quote:
Nou sommige muziek is echt te erg!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is echt erg he. Ik zat laatst op haar verjaardag en had wat muziek voor haar op cd gezet om te draaien. Ik moest serieus alles downloaden omdat ik het niet zelf had, en ik heb op zich een behoorlijk brede smaak.Er wordt echt veel bagger gemaakt.
Uiteindelijk bepaal ik welke muziek we luisteren in de autoquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
Dat wordt nog wat zaterdag huppel![]()
Begin maar alvast met luisteren, kan je wennen :p
Is het slim om gewoon een oerdegelijke saaie witte of zwarte te kopen en deze zelf te pimpen?quote:
You go girlquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uieindelijk bepaal ik welke muziek we luisteren in de auto
Mjah maar ik heb ook geen zin om 3 uur lang met een zeurend kind in de auto te zittenquote:
Spreek voor jezelf, Ripquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Net zoals jullie moeders vroeger jullie pubermuziek takkeherrie vonden. We worden oud dames
Hier klik ik niet eens op, uit zelfbehoud.quote:
Oeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken als ze zegt "dame"
dan ben je misschien ook oud![]()
Mijn moeder zei altijd dat ik te laat geboren was. Ik had woodstock mee moeten maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Net zoals jullie moeders vroeger jullie pubermuziek takkeherrie vonden. We worden oud dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |