het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja doe is.. Snap je punt niet
Kan het helaas nu op dit moment ook niet combineren.
Ohquote:
Zeg maar het grosquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.
Ja echt, de dingen die hij zei he...quote:
Ja eens.. Daarom heb ik ook geen hond..quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
het ergste is misschien nog wel dat een aantal van die beesten de hele dag zielig in huis opgesloten zit omdat et baasje aan het werk is.
De eikel. Een tukker zeker he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, de dingen die hij zei he...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef Spijker83 het volgende:
Nu snel naar huis. Mijn tuinstel wordt afgeleverd
Groeten
quote:
Je tuinslet? Da's toch zielig, straks gaat het regenen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja eens.. Daarom heb ik ook geen hond..
Later komt het er nog wel eens van.. Denk ik..
Nu snel naar huis. Mijn tuinstel wordt afgeleverd
Groeten
je kan er toch vanuit gaan dat de ketting lang genoeg is om tot de keuken te komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je tuinslet? Da's toch zielig, straks gaat het regenen..
Ja! Helemaal super! het is nu voor het eerst in 4 maanden even iets rustiger, dat is wel ff lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
Hey kluts! bevalt je nieuwe baan nog steeds goed?
Echt wel! Bevalt hier iig supergoed, leuk bedrijf ook en het werk is ook leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
leuk hoor! zo zie je maar wat er in een jaar allemaal kan veranderen
Idd! Changequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
leuk hoor! zo zie je maar wat er in een jaar allemaal kan veranderen
Hoe is het met jequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Helemaal super! het is nu voor het eerst in 4 maanden even iets rustiger, dat is wel ff lekker.
Goed hoor, lekker het weekend naar valencia geweest en druk bezig met allerlei programma's redactioneel ondersteunen. Dat is voor mij wel weer een soort van nieuwe leermogelijkheid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt wel! Bevalt hier iig supergoed, leuk bedrijf ook en het werk is ook leuk.
Hoe is het met jou verder?
Er schijn een heeeeeeeeeerlijke ijszaak in Pluskut te zitten.quote:
Ik heb ze aan.quote:
Nog steeds aan het proefsamenwonen. Ik ben nog bezig met wat er allemaal kan qua verkoop/verhuur van mijn eigen huis namelijkquote:
Hmm, ms kan ik ze stelen volgende week..quote:
So i've heard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er schijn een heeeeeeeeeerlijke ijszaak in Pluskut te zitten.
Wat jij zegtquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
zo zie je maar wat er in een jaar allemaal kan veranderen
Lekker hoor! Dus ook wat anders op werkgebied?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker het weekend naar valencia geweest en druk bezig met allerlei programma's redactioneel ondersteunen. Dat is voor mij wel weer een soort van nieuwe leermogelijkheid.
Jij hebt heul geen maat 37.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ms kan ik ze stelen volgende week..
Godverquote:
Ja, ik heb het ook uit betrouwbare bron.quote:
Ik slaap volgende week in Utrecht trouwens. Dan weet je dat vast.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook uit betrouwbare bron.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slaap volgende week in Utrecht trouwens. Dan weet je dat vast.
Ja, maar wel naast mijn eigenlijke werk. Dus wel fijn dat ik dat kan combineren, nieuwe dingen ontwikkelen en daarnaast betrokken blijven bij de opstart van de programma'squote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dus ook wat anders op werkgebied?
quote:Vrouwen veroorzaken files AMSTERDAM - Regen, wegwerkzaamheden en ongelukken kunnen tijdelijk files veroorzaken. Maar dat met name vrouwen over een lange periode hebben bijgedragen aan steeds meer files, is in wetenschappelijk onderzoek aangetoond.
In de jaren zestig werkte maar een klein deel van de vrouwen buitenshuis. In de leeftijdscategorie van 15 tot 65 jaar werkten minder dan de kwart van de vrouwen. Wanneer ze al een baan hadden, stopten de meeste vrouwen met het werken zodra ze trouwden. Het was immers gewoon dat de man voor het inkomen zorgde. Langzaam traden meer vrouwen tot de arbeidsmarkt. Rond 1970 had circa 30 procent van de vrouwen een baan. In dezelfde tijd kende ons land nog niet veel dagelijkse files en de damesbromfiets was een bekend verschijnsel.
Vanaf de jaren tachtig nam de arbeidsparticipatie van vrouwen toe. Nadat zij eerst doorwerkten tot de geboorte van het eerste kind, besloten steeds meer vrouwen te blijven werken. Met name tussen 1985 en 2010 nam het aantal werkende vrouwen sterk toe. In 1985 werkte bijna 35 procent van de vrouwen. Momenteel geldt dat voor 70 procent van de vrouwen. Het traditionele gezin, met een kostwinnende man en een voltijdse huisvrouw is daardoor grotendeels vervangen door het tweeverdienersgezin.
De gestegen arbeidsparticipatie en toenemende welvaart leidden tot een hoger autobezit. In de jaren zeventig telde zestig procent van de huishoudens in ons land één auto. Het percentage huishoudens met twee auto’s was te verwaarlozen. Naarmate de arbeidsparticipatie van de vrouwen steeg, nam ook het bezit van een tweede auto toe. Midden jaren tachtig telde nog geen 10 procent van de huishoudens een tweede auto, momenteel ligt dat op ruim een kwart van de huishoudens. In veel Nederlandse huishoudens vertrekken beide partners ’s morgens met de auto naar het werk.
Uit onderzoek blijkt dat de groei van het woon-werkverkeer vanaf de jaren tachtig grotendeels werd veroorzaakt door het toenemend aantal werkende vrouwen. En het stijgende woon-werkverkeer was in belangrijke mate verantwoordelijk voor de groei van de files in de ochtend en avond. De kosten van de files liepen op van circa 300 miljoen euro in 1980 tot ruim 3 miljard euro in 2008. Hierdoor moest de infrastructuur worden uitgebreid. Het streven naar grotere arbeidsparticipatie van vrouwen, heeft zodoende geleid tot meer woon-werkverkeer en een grotere fileproblematiek.
Fok-vriendjes. Waar je online aardig tegen doet, maar in het echte leven een mes in zou steken...quote:
Hier zit ook een lekkere ijszaak. IJsje eten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slaap volgende week in Utrecht trouwens. Dan weet je dat vast.
Haha, nee, zijn vader is gewoon getrouwdquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Ripley het volgende:
is die collega nu samen met de vader van die vriend nouk?
Klinkt erg leuk! Goed bezig dus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar wel naast mijn eigenlijke werk. Dus wel fijn dat ik dat kan combineren, nieuwe dingen ontwikkelen en daarnaast betrokken blijven bij de opstart van de programma's
Onder andere Kluts. Onder andere....quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
Hier zit ook een lekkere ijszaak. IJsje eten?
Zo ben ik. Zelfs mijn manager vindt ze tof.quote:
dat komt natuurlijk doordat je zo'n grote knul bent. En gestopt met roken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder andere Kluts. Onder andere....
Ik heb een grote eetlust.
Sowieso steek ik geen messen in iemand, doen alleen kanslozen. Plus aardig ben ik sowieso niet hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Fok-vriendjes. Waar je online aardig tegen doet, maar in het echte leven een mes in zou steken...
Dat kan ook niet anders, ze zijn tofquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ben ik. Zelfs mijn manager vindt ze tof.
Dat is wel balen op zich ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, ze zijn tof
Ik moet trouwens wel heel lang op m'n camee ketting wachten, daar baal ik best van...
Ik heb 'm vorige week besteld, dus volgende week of die week daarop...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel balen op zich ja.Wanneer krijg je 'm?
Me neither, brother. Ik ben hier puur voor de pussy en speel daarom een klootzak...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Plus aardig ben ik sowieso niet hier
Ik heb net een heerlijk gauloisje op.quote:
Want daar trek je van die lekker labiele wijven mee aan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Me neither, brother. Ik ben hier puur voor de pussy en speel daarom een klootzak...
quote:
Neukt wel lekker weg. Beter dan die vrijzinnige Crystal Clear 'Women In Control'-wijven...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want daar trek je van die lekker labiele wijven mee aan!
Ach, in the end zijn die stiekem ook gewoon labiel en wanhopig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neukt wel lekker weg. Beter dan die vrijzinnige Crystal Clear 'Women In Control'-wijven...
Oh dat spul is smerig!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neukt wel lekker weg. Beter dan die vrijzinnige Crystal Clear 'Women In Control'-wijven...
Via een meisje waar ik al eerder kettingen besteld heb.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
ow, waar heb je die camee besteld samzz? daar zoek ik ook naar.
Crystal Clear sowieso. Drink dan gewoon water. Of een sapje. Maar niet zoiets vaags als dat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat spul is smerig!
Hier bedoel ik verder niks mee hoor tukker
Of bier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Crystal Clear sowieso. Drink dan gewoon water. Of een sapje.
Alleen als je echt wiltquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
Roken. Ik vraag me af of ik daar ooit mee kan stoppen.
Wat voor shirts zijn dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik wil dat Audrey Kitching haar shirts ook in NL gaat verkopen verdomme.
Dat zijn alle vrouwen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, in the end zijn die stiekem ook gewoon labiel en wanhopig.
http://www.audreykitchingcouture.bigcartel.com/productsquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor shirts zijn dat?
Ik wil graag een Blondie shirt, maar ik vind die t-shirts allemaal zo vormloos.
Dan kan je als man sowieso beter homo wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want daar trek je van die lekker labiele wijven mee aan!
Amplified ken ik. Die hebben juist van die vormloze shirts, vind ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://www.audreykitchingcouture.bigcartel.com/products
Moet je ff bij Amplified kijken, die hebben er volgens mij wel een aantal.
Nee, alleen als ze de VIVA lezen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://www.audreykitchingcouture.bigcartel.com/products
Moet je ff bij Amplified kijken, die hebben er volgens mij wel een aantal.
Ja, dat is ook een beetje de trend nu geloof ik. Ik heb er vorig jaar een bij de HM gekocht waar ik nog nooit iemand mee heb gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amplified ken ik. Die hebben juist van die vormloze shirts, vind ik.
Ja, en dan wil ik deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dat zou wel kunnen. Ik vind dat wel jammer, eigenlijk. En ik vind de prints van Blondie ook niet echt geweldig, de laatste keer dat ik keek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje de trend nu geloof ik. Ik heb er vorig jaar een bij de HM gekocht waar ik nog nooit iemand mee heb gezien.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, die vond ik ook tof
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik deze:Kan je die niet gewoon bestellen via die site dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, ik heb deze (kan geen betere foto vinden) Die vind ik nog wel tof. Maar veel zijn idd geen reet aan idd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Ik vind dat wel jammer, eigenlijk. En ik vind de prints van Blondie ook niet echt geweldig, de laatste keer dat ik keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ja, maar dat moet dan uit de US of A komen en dat durf ik dan weer neit aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon bestellen via die site dan?
Dat is dan weer jammer, want in de wandelgangen gaat het gerucht dat je best neukbaar bent...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier bedoel ik verder niks mee hoor tukker
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, want in de wandelgangen gaat het gerucht dat je best neukbaar bent...
Wandelgangen liegen niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nooit geloven wat je hoort in de wandelgangen..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze (kan geen betere foto vinden) Die vind ik nog wel tof. Maar veel zijn idd geen reet aan idd.zonde van je geld zeg. imho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik van BMW's. manmens.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan uit de US of A komen en dat durf ik dan weer neit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |