Haters hierzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen enkele neuk werd gegeven want ik ben geboren in West-Philly
Maar toen je ruzie kreeg met een paar jongens uit de buurt stuurde je moeder je naar je tante en oom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen enkele neuk werd gegeven want ik ben geboren in West-Philly
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, over een zuigende Frontliner live; hoorde van iemand dat hij hetzelfde gezeik ook al had gehad in de Matrixx? en dat hij daar op z'n site excuses voor had aangeboden, om daarna alsnog de hele set online te zetten? iemand die dat kan bevestigen?
en mocht dat zo zijn, hoe verschrikkelijk slecht is het dan om voor een 2e keer de boel zo te verknoeienwant toen Ran-D verder ging met CD's, was er helemaal niks aan de hand; dus het leek echt aan de apparatuur van Barry te liggen!
twitter:djfrontliner twitterde op zondag 05-12-2010 om 03:10:38Im VERY sorry that the sound during my liveact was messed up :-(... I will make it up by uploading it monday! http://yfrog.com/59x6q01j reageer retweet
twitter:djfrontliner twitterde op zondag 05-12-2010 om 03:34:59“@djfrontliner: Im VERY sorry that the sound during my liveact was messed up :-(..." I still dont know what happened... reageer retweet
Aangezien z'n oude site niet meer online staat maar even van z'n twitter geplukt.twitter:djfrontliner twitterde op maandag 06-12-2010 om 13:11:39AS PROMISED: Frontliner LIVE @ XXlerator Matrixx December the 4th REMAKE by Frontliner http://snd.sc/fl18Kp via#soundcloud reageer retweet
ha die Bertquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]twitter:djfrontliner twitterde op zondag 05-12-2010 om 03:10:38Im VERY sorry that the sound during my liveact was messed up :-(... I will make it up by uploading it monday! http://yfrog.com/59x6q01j reageer retweet
twitter:djfrontliner twitterde op zondag 05-12-2010 om 03:34:59“@djfrontliner: Im VERY sorry that the sound during my liveact was messed up :-(..." I still dont know what happened... reageer retweet
Aangezien z'n oude site niet meer online staat maar even van z'n twitter geplukt.twitter:djfrontliner twitterde op maandag 06-12-2010 om 13:11:39AS PROMISED: Frontliner LIVE @ XXlerator Matrixx December the 4th REMAKE by Frontliner http://snd.sc/fl18Kp via#soundcloud reageer retweet
Het is al een oud nummerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef robuust89 het volgende:
Toch ook maar Turn Up The Volume 11 luisteren
What's up met Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence? Ik zou zweren dat dit nummer heel anders klonk, met andere vocals. Of is het zo lang geleden?
Oude klappers!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het is al een oud nummer
Het is gewoon de originele versie
Erg leuk dat steeds meer mensen de sets luisteren!
Vertel, opbouwende kritiek is altijd goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah rike pcies goeie mix tussen oud/nieuw en nummers die bij ons goed vallen, mix werk is soms wat minder, maar dat vergeef ik je
Heb nog even gesproken met iemand die daar backstage liep, uiteindelijke probleem was dat ie een veel te hoog uitgangsvolume had wat de hele bende daar overstuurde. Het probleem was waarschijnlijk opgelost geweest als ie het volume van zijn MacBook wat naar beneden had gezet...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ha die Bert![]()
en hij heeft blijkbaar ook niet uitgezocht was er nou mis was, want zondag leek er hetzelfde aan de hand te zijn
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oja, Di_RapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
wie heb je gesproken dan? want zag Jasper (van Dualdriven) ook hele tijd met oortje in heen weer lopen tijdens de live-actquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Heb nog even gesproken met iemand die daar backstage liep, uiteindelijke probleem was dat ie een veel te hoog uitgangsvolume had wat de hele bende daar overstuurde. Het probleem was waarschijnlijk opgelost geweest als ie het volume van zijn MacBook wat naar beneden had gezet...
Haha ook echt vol in beeld, heerlijk!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
KrullieWat staat ze er leuk op
![]()
Die plaat is echt heeeeeeeeel strak trouwens. Ik mag mezelf echt officieel fan van Theracords noemen![]()
Wildstylez - Phantom Beatquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vertel, opbouwende kritiek is altijd goed
Nummertje 11 staat nu opquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:58 schreef RiKe het volgende:
...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
"Get hit with the motherfucking real" volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef T-Force het volgende:
Wat zeggen ze nou in Crypsis & Sasha F - Get Hit?
Ik versta echt letterlijk "Back for banaan vijf"
Say what?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef T-Force het volgende:
"Back for the nine to five", aldus Lololyics.comquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef T-Force het volgende:
quote:
Dat komt omdat de originele Showtek sound er niet in zit, maar een remix isquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ohja is woensdag hea? Showtek![]()
Showtek - Early Soundz (Da Tweekaz remix) had ik voor jou mix nog nooit gehoord RiKe, vind em wel vreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |