een oude DR-plaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef RiKe het volgende:
Hebben nog meer mensen voorstellen voor de nieuwe set?
Ik ben wel benieuwd wat jullie graag zouden willen zien!
ik ga voor 1 van de tracks van de Natte Asbak E.P. of voor een plaat Kartong, W.T.F., Vendetta, Like Thizquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
een Josh & Wesz plaatliefst Overdrive of Autumn Green
Doet me denken aanneeuh "united as one.. can't be undone" ook met die dubbele kicks en dat ritme jwt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt nog niet heel bijzonder ofzo...
[..]
Grandmaster Q plaatje...
De TT als opener?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef RiKe het volgende:
Hebben nog meer mensen voorstellen voor de nieuwe set?
Ik ben wel benieuwd wat jullie graag zouden willen zien!
Krulliequote:
Hij is gereleased want hij stond op 1gabbaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die TT was toch alleen voor Knock-Out mag ik hopen?
Held!quote:
Omdat het kan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
BavariaHet bier der zuiden
[..]
Waaaaaaaaaarom niet gewoon Les Drums of Phases...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten jeweetquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen enkele neuk werd gegeven want ik ben geboren in West-Philly
Ik vind hem wel vet!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
1 v/d nieuwe tatanka tracks.
Niet slecht, simpel, repetitief, maar ook niet zijn beste werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |