Die modus werkt ook het beste.. Wat komt dat komt, en anders maar niet.. Of later.. Of dankzij iemand andersquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef Aventura het volgende:
Ik bevind me zo langzamerhand ook in die modusHeb nu het 'moeten' ook in huis losgelaten. Kom ik ergens aan toe, prima. Lukt het me niet, ook prima. Scheelt dat ik het kaartje nu heb ontworpen, de meeste spullen in huis heb. Hoef alleen nog wat wasjes te draaien. Komt ook wel goed uit want de bekkenklachten komen er nu vol in. Lang op een zij liggen wil niet meer, als ik teveel doe moet ik het in bed en de dag daarna bekopen met pijnlijke steken in mijn schaambeen en heupen. Omdraaien in bed duurt een eeuwigheid. Maar ach, het is draaglijk en het hoort erbij.
Ohja, mijn kweek was negatief, geen bacterieen gevonden (ik was ook een van de blaasontstekingpatientjes).
heerlijk meid!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:18 schreef PM-girl het volgende:
Geen nieuws hier! Ik ben echt in de rustmodus gegaan.
Mijn buik wordt zwaar en volen de energie is niet top. Ik slaap lekker overdag en meestal ook wel 's nachts. En anders lekker lezen of tv kijken, met kleuter spelen of shoppen! Ik kom de komende weken wel door!
Ik geniet er ook van!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:22 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*
Wat klink je heerlijk relaxed PM. Geniet er van, die laatste paar weken of dagen zwanger. Dat heb ik zo gemist, dat me relaxed voelen. Heerlijk lijkt me dat! Cocoonen. xxx
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Octo, ik geloof dat ik door jouw echofoto's voor het eerst weer echt ga rammelen.Wat geweldig toch, zo klein en zo af.
Fijn dat Juud weer thuis is, Dementor! Verwen d'r maar.
't Kleine ding heeft vannacht geslapen en ligt nu al bijna 3 uur te pitten. En ja hoor, daar gá ik weer met m'n gerammel. Het is misschien maar beter als ze er vannacht weer wat extra voedingen ingooit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen maar ik schoot hardop in de lach
ik blijf erbij dat je lief haar wakker maaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Kleine ding heeft vannacht geslapen en ligt nu al bijna 3 uur te pitten. En ja hoor, daar gá ik weer met m'n gerammel. Het is misschien maar beter als ze er vannacht weer wat extra voedingen ingooit.
echt waar, van die datum?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef octopussy het volgende:
Termijnecho gehadAlles zag er goed uit en beebje was lekker bewegelijk. Mijn uitgerekende datum is 1 dag opgeschoven maar ik vind de originele dag mooier dus die laat ik lekker zo staan
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, herkenbaar...ik vraag me nu al af wat er van mijn huishouden moet komen als ik nooit meer zwanger zal zijn...;)quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik haat het huishouden doen, maar betrap mezelf er wel op dat als ik bezig ben, ik wel veel beter te werk ga, als in, alles MOET dan schoon, al het stof MOET weg. En dat dan elke week
Nog maximaal ± 16 weken te gaan...
Hahah! ik ben op dezelfde weg al...zelfs de voeding kussen heb ik al in huisquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
bij elin had ik alles al klaar toen ik 23 wk wasben nu ook al aardig op weg hoor
Ja, minder dan een week tot de afspraak... maar niet tot de kleine er isquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef bitterend het volgende:
Jose nog minder dan een week dus! spannend!!
Ik was ook heel laat, hoor, met spulletjes kopen. Ik heb het nooit zo gehad eigenlijk, dat ik naar de winkel rende om spullen te kopen. Ik kreeg heel veel en had ook die behoefte niet op de één of andere manier... nu trouwens ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Spullen, ik heb nog helemaal niks nada noppes![]()
Ik heb voor het eerst echt hardop durven zeggen ik ben een goed huisje voor deze baby en ik verdien het.. en dat is me zoveel waard![]()
Hahaha ja hier met 10 weken heb ik heel veel wasbare luiers besteld! en heel af en toe wat bij H&M! ik weet morgen het geslacht maar ik vind het zo leuk dingen voor ukkie kopen!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef miss-jones25 het volgende:
wat fijn evenstar, en je heb echt nog helemaal niets ??? ook geen kleertjes of iets ?
toen ik wist dat ik zwanger was kon ik niet wachten om te gaan shoppen.
tuuuuuurlijk!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef miss-jones25 het volgende:
ow echt, tis dat ik druk ben met de verhuizing nu maar als ik in de stad ben kan ik niet weggaan zonder iets te kopen voor de baby's.
Ow bitterend ga je t met ons delen morgen of niet ??
ja prima!! ik heb broeken genoeg op dit moment dus dat kan naar Vlindur! ik hou me aanbevolen voor de restquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef mefke79 het volgende:
Bitterend, ik denk het wel. Ik ga morgen wat op de foto zetten, goed? Nog op zoek naar iets speciaals?
Succes Isisquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef __Isis__ het volgende:
Vruchtwater gebroken, 34 weken, ik ben doodsbang...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef __Isis__ het volgende:
Bedankt meiden, wat een schrik zeg. Duimen jullie allemaal voor ons kleine meisje?
Mag ik weten waarom je niet mag lopen als de baby nog niet ingedaald is? Heb je dan kans dat het kind opeens naar beneden stort of hoe gaat dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef Aventura het volgende:
Wat een schrik Isis! Was de baby al ingedaald? Als je het niet weet, blijven liggen he! (Niet nog even rondlopen en klusjes doen dus!).
Ohja en 34 weken is vroeg, maar niet veeeel te vroeg. Het komt vast goed.
Omdat de navelstreng dan bijv. Kan zakken en de baby die afklemmen. Daardoor krijgt de baby dan geen voeding en zuurstof meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom je niet mag lopen als de baby nog niet ingedaald is? Heb je dan kans dat het kind opeens naar beneden stort of hoe gaat dat?
Ah zo, thanksquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Omdat de navelstreng dan bijv. Kan zakken en de baby die afklemmen. Daardoor krijgt de baby dan geen voeding en zuurstof meer.
Voor jou kleine meid net kaarsjes aan gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef __Isis__ het volgende:
Bedankt meiden, wat een schrik zeg. Duimen jullie allemaal voor ons kleine meisje?
Hmmm... wat betreft dingen kopen voor beeb.... ik heb nog helemaal niets zelf gekocht!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef innepin het volgende:
Evenstar, wat een heerlijke post![]()
Zó fijn om te lezen!
Ik heb één pakje gekocht tot nu toe. Verder niks.... Vorige zwangerschap had ik met deze termijn allang de hele babykamer klaar, nu is ie nog helemaal kaal (zelfs dat niet eens, tis troephok voor de verbouwing).
ohh Isis; flashbacks; die zag je niet aankomen he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef __Isis__ het volgende:
Ja precies, tussen mijn oren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
als t je eerste kindje is lijkt het me behoorlijk sterk dat je t nu al voelt, tís een paar gram zwaar joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |