abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98191612
Zwangerschap en geboorte deel 786

Juni:
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie
22 oktober 2011: Nirak

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (Knulletje)
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 novemverl 2011: Miss-Jones25 (Tweeling)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze
13 december 2011: Poezebeest
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
01 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Een dochter voor Juud en Dementor

[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 15-06-2011 20:13:32 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98191699
Ik schreef

Goedemorgend

Al nieuws van llmers?

Hier mijlpaal volgens uitreken datum nog 100 dagen :)

Oh en popples heel herkenbaar, hier zijn de meiden ook zo met babybroer in buik:)

Hopelijk is alles gelukt want ben nu op gsm bezig
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98191922
Holy macaroni, dat betekent dan dat ik nog 95 dagen te gaan heb voor de uitgerekende datum :o

Ennnn nog maar 8 weken werken tot m'n verlof *O*
Tralalalaaa
pi_98191951
Ik sta op nr. 7 in het lijstje O+
pi_98192183
nog een topic bovenaan :P

raar dat er bovenaan een link staat naar Zwangerschap en geboorte deel 785
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:18:49 #6
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98192431
Geen nieuws hier! Ik ben echt in de rustmodus gegaan.

Mijn buik wordt zwaar en vol :P en de energie is niet top. Ik slaap lekker overdag en meestal ook wel 's nachts. En anders lekker lezen of tv kijken, met kleuter spelen of shoppen! Ik kom de komende weken wel door!

Cleany wat spannend, hopelijk zet het vlug door!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:22:30 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98192530
*zucht*

Wat klink je heerlijk relaxed PM. Geniet er van, die laatste paar weken of dagen zwanger. Dat heb ik zo gemist, dat me relaxed voelen. Heerlijk lijkt me dat! Cocoonen. xxx
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:58:22 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98193600
Ik bevind me zo langzamerhand ook in die modus :) Heb nu het 'moeten' ook in huis losgelaten. Kom ik ergens aan toe, prima. Lukt het me niet, ook prima. Scheelt dat ik het kaartje nu heb ontworpen, de meeste spullen in huis heb. Hoef alleen nog wat wasjes te draaien. Komt ook wel goed uit want de bekkenklachten komen er nu vol in. Lang op een zij liggen wil niet meer, als ik teveel doe moet ik het in bed en de dag daarna bekopen met pijnlijke steken in mijn schaambeen en heupen. Omdraaien in bed duurt een eeuwigheid. Maar ach, het is draaglijk en het hoort erbij.

Ohja, mijn kweek was negatief, geen bacterieen gevonden (ik was ook een van de blaasontstekingpatientjes).
pi_98193824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef Aventura het volgende:
Ik bevind me zo langzamerhand ook in die modus :) Heb nu het 'moeten' ook in huis losgelaten. Kom ik ergens aan toe, prima. Lukt het me niet, ook prima. Scheelt dat ik het kaartje nu heb ontworpen, de meeste spullen in huis heb. Hoef alleen nog wat wasjes te draaien. Komt ook wel goed uit want de bekkenklachten komen er nu vol in. Lang op een zij liggen wil niet meer, als ik teveel doe moet ik het in bed en de dag daarna bekopen met pijnlijke steken in mijn schaambeen en heupen. Omdraaien in bed duurt een eeuwigheid. Maar ach, het is draaglijk en het hoort erbij.

Ohja, mijn kweek was negatief, geen bacterieen gevonden (ik was ook een van de blaasontstekingpatientjes).
Die modus werkt ook het beste.. Wat komt dat komt, en anders maar niet.. Of later.. Of dankzij iemand anders ;)

Vandaag komen de enveloppen van ons kaartje binnen, kan ik deze alvast gaan adresseren.
pi_98194472
Aventura wat goed!! je moet je inderdaad gewoon overgeven aan alles...voor mij werkt dat het besten! en goed dat je urine schoon was! die van mij is ook op kweek nu
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98194497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:18 schreef PM-girl het volgende:
Geen nieuws hier! Ik ben echt in de rustmodus gegaan.

Mijn buik wordt zwaar en vol :P en de energie is niet top. Ik slaap lekker overdag en meestal ook wel 's nachts. En anders lekker lezen of tv kijken, met kleuter spelen of shoppen! Ik kom de komende weken wel door!

heerlijk meid!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:06:30 #12
94046 PM-girl
pi_98195727
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:22 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht*

Wat klink je heerlijk relaxed PM. Geniet er van, die laatste paar weken of dagen zwanger. Dat heb ik zo gemist, dat me relaxed voelen. Heerlijk lijkt me dat! Cocoonen. xxx
Ik geniet er ook van!

Ik heb natuurlijk mazzel dat kleuter naar school gaat en dat ik thuis weinig meer hoef te doen. Een luxe situatie!

Dat maakt dat ik zelf mijn dag kan indelen en de rust kan pakken en dus de dingen als de rug- en beenpijn, harde buiken en de vermoeidheid beter kan handelen.
Ik ben nieuwsgierig genoeg om niet langer te willen wachten, maar ik ga er wel vanuit nog minstens drie weken te moeten wachten.

Aventura, fijn dat er geen bacterieën gevonden zijn!
*
pi_98199530
PM girl, wat heeerlijk je post O+ Wat ontzettend fijn dat je zo cocoonen kunt! Zo hoort t voorbereiden eigenlijk gewoon te zijn! Zie je er ook tegenop trouwens dat kleuter straks zomervakantie heeft, of vind je het juist heerlijk dat je even niet te maken hebt met schooltijden etc?

En Aventura, wat fijn dat je het "moeten" hebt los weten te laten! Dat scheelt al zo enorm veel! Lekker je rust pakken en elke dag iets doen om van je lijstje af te strepen.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98199641
Termijnecho gehad :) Alles zag er goed uit en beebje was lekker bewegelijk. Mijn uitgerekende datum is 1 dag opgeschoven maar ik vind de originele dag mooier dus die laat ik lekker zo staan :P

pi_98199741
Octo...wowwww O+ Daar zit gewoon écht weer een kindje in je buik!! écht! O+
pi_98199841
Mooi hoor octo
pi_98199910
Juud is weer thuis.
pi_98201635
Octo O+

Fijn dat Juud weer thuis is! zorg goed voor je meiden Dementor!! O+
pi_98202317
Octo, ik geloof dat ik door jouw echofoto's voor het eerst weer echt ga rammelen. :o Wat geweldig toch, zo klein en zo af.

Fijn dat Juud weer thuis is, Dementor! Verwen d'r maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:59:17 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98202730
helluw

Dementor; wat fijn dat Juud weer @home is. Nu lekker genieten als gezinnetje...

wauwww Octo; een heus minibeebje in je buik hoor... MOOI!! :Y

PM-girl; klinkt heerlijk!! fijn dat je zo relaxed bent en zo lekker in je vel steekt...

Aventura; hoe was je proefdrukje? ;) tevreden? ben benieuwd!

pfff ik moet echt ff bijkomen; T en ik zouden samen ff flink schoonmaken; dus ik de woonkamer, en T de rest van het huis... maar ik kan dus niet half half he? dus plinten, plafondrandjes etc etc... alles nu smetteloos schoon, maar merk direct aan mijn buik en bekken dat dat dus niet verstandig is.. dus ik lig nu met de benen omhoog op de bank, terwijl T de hele bovenverdieping aan het doen is..
:{
en o ja; ik heb de box ook maar direct weer in de kamer gezet, was toch bezig :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98203185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Octo, ik geloof dat ik door jouw echofoto's voor het eerst weer echt ga rammelen. :o Wat geweldig toch, zo klein en zo af.

Fijn dat Juud weer thuis is, Dementor! Verwen d'r maar.
_O-
ik kan er niets aan doen maar ik schoot hardop in de lach :D

Mooi octo!

Juud welkom thuis.

PMerd O+ heerlijk relaxed! ik geniet gewoon een stukje mee met je post O+ zo hoort het! Oh ik ben zo benieuwd naar je beeb straks, en naar wat kleuter ervan vindt O+ O+
dat was het enige wat ik echt zwaar vond aan deze zwangerschap voor mezelf, geen school, geen kdv en dus nauwelijks rustmomenten; dat gecombineerd met 's nachts wakker liggen en vrijwel niet kunnen lopen/zitten door bekkenpijn maakte de laatste maand/anderhalf best pittig soms.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98203566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-
ik kan er niets aan doen maar ik schoot hardop in de lach :D
't Kleine ding heeft vannacht geslapen en ligt nu al bijna 3 uur te pitten. En ja hoor, daar gá ik weer met m'n gerammel. Het is misschien maar beter als ze er vannacht weer wat extra voedingen ingooit.
pi_98203739
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

't Kleine ding heeft vannacht geslapen en ligt nu al bijna 3 uur te pitten. En ja hoor, daar gá ik weer met m'n gerammel. Het is misschien maar beter als ze er vannacht weer wat extra voedingen ingooit.
ik blijf erbij dat je lief haar wakker maakt :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98204423
Mooie plaatjes octo!!

Fijn dat Juud weer thuis is. Kun je eindelijk echt beginnen met het gezinnetje!

Nesteldrang BJ? ;)
pi_98204605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef octopussy het volgende:
Termijnecho gehad :) Alles zag er goed uit en beebje was lekker bewegelijk. Mijn uitgerekende datum is 1 dag opgeschoven maar ik vind de originele dag mooier dus die laat ik lekker zo staan :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt waar, van die datum? :') mafkees en straks maar roepen dat je zo hard overtijd loopt zeker :P

(al ga ik ook nog steeds van 22 okt uit ook al zeggen de echo's dat ik ook niet 19 oktober maar zelfs de 15e! uitgerekend ben, whatever )

mooie echo iig!
pi_98204630
(vandaag 22 wk trouwens, t schiet al op)
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:45:43 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98204903
dat gaat idd hard KD, 22 weken!! nog maximaal 20 te gaan ;)

Hier 30 weken inmiddels, echt OMG 30 (!!)

en ja, ik vermoed idd een ernstige vorm van nesteldrang, morgen bedden verschonen en wiegje opmaken enzo...
:@
volgende project is de keuken... maar daar heb ik zo'n hekel aan!
pi_98205203
Ik haat het huishouden doen, maar betrap mezelf er wel op dat als ik bezig ben, ik wel veel beter te werk ga, als in, alles MOET dan schoon, al het stof MOET weg. En dat dan elke week :')
Nog maximaal ± 16 weken te gaan...
Tralalalaaa
pi_98205283
Ik ga me morgen focussen op de keukenkastjes 8-)
pi_98205548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik haat het huishouden doen, maar betrap mezelf er wel op dat als ik bezig ben, ik wel veel beter te werk ga, als in, alles MOET dan schoon, al het stof MOET weg. En dat dan elke week :')
Nog maximaal ± 16 weken te gaan...
Hahaha, herkenbaar...ik vraag me nu al af wat er van mijn huishouden moet komen als ik nooit meer zwanger zal zijn...;)

BJke, doe je rustig aan met je nesteldrang..ik weet nog dat je vorige keer de keukenkastjes ging doen..ff wachten tot ik weer aant werk ben hoor, denk erom!
pi_98205555
PM, lekker dat je de tijd zo goed doorkomt! Fijn dat dat nog zo gaat! ^O^

Octo, fijn dat alles goed was!! *O*

BJ... ga je echt het wiegje al opmaken :D ? Dat moet ik nog steeds doen.. Sterker nog; de wieg staat nog in het ledikantje gestapeld met wat speelgoed. Alles is verder klaar, hoor... maar het wiegje moet nog even worden neergezet en dan kan ik het ook opmaken. Komt wel een keer van de week of volgende week ;). Ik vind het altijd zo stoffig worden als je het zo ruim van te voren doet, dus dat komt wel...

Popples, ik ga hard... maar jij gaat net zo hard! Mèn! Jij bent ook al bijna zover! :o

Schoonmaken.. tja.. hier is ook alles aan de beurt geweest. Alles is klaar. Mijn ouders komen nog een keer helpen met het schoonmaken van de ramen en verder hoeft er ook eigenlijk niks meer. Ik heb gisteren de tuin nog geveegd. Verder is echt àlles klaar. Lekker joh, zo'n uitgemest huis! :Y

Gister is het gedoe op school wel even teveel geweest. Ik had energie voor 10 gister, maar vandaar voor 10 te weinig ;). Ach, nu gaat het weer prima.

Ik ben vandaag nog een keer naar school geweest om wat spullen -die ik thuis schoon had gemaakt- even terug te brengen... Leuk om m'n collegaatjes weer te zien. Een van mijn collega's is nu 20 weken zwanger... en in 3 weken heeft zij echt een mooi buikje gekregen! Zo leuk om te zien!

Vanavond komen mijn ouders eten en ook komt mijn lieve zwangere vriendinnetje weer hier... en morgen ga ik met m'n vriendin en Bas de hort op in het centrum hier. Ik heb nog een kortingsbon van de HEMA. Eens kijken of ik nog wat leuks tegenkom.

Oh ja, ik heb vandaag de gyn gebeld. Ik moest terugbellen wanneer ik 38 weken was en dat is dus vandaag. Dus ik vertel waarvoor en voor wie ik bel 'Oh, maar de dokter is op vakantie tot 9 juli'... ik dacht 'ooh nee, he...'... maar goed, nu ga ik naar een andere gyn, een vrouw.. Ik moet zeggen dat ik dat stiekem toch wel prettig vindt O-) ! Ik moet dinsdag naar haar toe en dan horen we wel wat het plan wordt! Ben benieuwd!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98205618
bij elin had ik alles al klaar toen ik 23 wk was :') ben nu ook al aardig op weg hoor
pi_98206084
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
bij elin had ik alles al klaar toen ik 23 wk was :') ben nu ook al aardig op weg hoor
Hahah! ik ben op dezelfde weg al...zelfs de voeding kussen heb ik al in huis :')

BJ zo zo! lekker bezig! maar kijk wel uit dat je het niet over vermoeid raakt!

Jose nog minder dan een week dus! spannend!!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:10:57 #34
94046 PM-girl
pi_98206155
Huup, ik ben me er ook van bewust dat school een luxe is nu!
En Poppedein, of dat straks een gemis is, in de vakantie, dat moet blijken.
Het scheelt dat we niets moeten, maar het vermaak zullen we wat meer op moeten zoeken. Gelukkig krijgt een van de vriendjes ook een broertje/zusje, dus die is ook thuis. Kunnen ze samen uitlaatkleppen! ;)

José, ons ledikantje is ook nog niet opgemaakt (wiegje wel).

BJ, doe je wel rustig? Je bent niet voor niets thuis he! ;) Al snap ik de drang heel goed!
*
pi_98206345
Morgen de 20 weken echo om 11.35 *O*
pi_98206349
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef bitterend het volgende:
Jose nog minder dan een week dus! spannend!!
Ja, minder dan een week tot de afspraak... maar niet tot de kleine er is ;)... tenminste, je weet het natuurlijk maar nooit... Maar vanaf dinsdag gaan ze kijken of ik inleidbaar ben. Dan kan het allemaal nog wel even duren, hoor :).
pi_98206518
Ja sorry dat bedoelde ik met spannend dat je weet wat gaat er gebeuren of tenminste wat de gyn wil enzo :Y

Meissie wat leuk!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:22:31 #38
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98206686
Meisje wat spannend!!

Pm-Girl *O* lekker in je coconnetje O+
Ik kan het niet anders als met anderen eens zijn dat je zo kalm en rustig en zulks overkomt!

Avenura fijn dat je ook rust hebt.

Octo mooie echo O+

BJ doe je wel rustig aan, je bent niet voor niets met werk gestopt.. morgen is er weer een dag ;)
En 30 weken alweer, voelt nu wel steeds spannender denk ik ivm Evie destijds?

En KD 22 weken *O* ik 16 precies :D *O*

Jose 38 weken alweer , jij gaat heel snel zeg :o fijn dat je volgende week plannen kunt maken!

Spullen, ik heb nog helemaal niks nada noppes :+

Vandaag bij de VK geweest bloeddruk was 110-80 keurig dus :)
Gewicht niks erbij :+ maar dat was te verwachten,
Vk was heel tevreden over hoe ik het aanpakte na de opname en was blij me wat beter in mijn vel en zonder toeters en bellen te zien :)
Heb heel duidelijk mijn angsten kunnen verwoorden, en dat heeft ze heel fijn opgepakt.
Met voelen waar de baarmoeder zat , heeft ze mij laten voelen, en uitgelegd dat die prima op termijn was.
En dat ze ging proberen naar het hartje te luisteren, maar waarschuwde al wel dat als het niet lukte geen paniek, ze gelijk de echo zou nemen.
Want ze voelde de baby nl. wel bewegen.
Bij de Doptone kwamen alleen blops en blurps , en dus gelijk niks aan de hand meisje we gaan echo doen.
Daar was bubba dus erg druk bezig om de doptone weg te schoppen :+ kind naar de moeder net zo;n eigenwijze druppel O+
Uiteindelijk het hartje via de navelstreng! gehoord O+ wat klinkt dat bizar anders zeg :D
Kortom geen enkele reden meer om enge nare dingen te denken, en ik was zo enorm blij
en extra blij omdat als dit zo gegaan was bij mijn originele VK. die tijdens de eerste echo alleen mekkerde over het te dik zijn, waarschijnlijk weer continue daarover had begonnen en dat had ik nu
echt niet getrokken na alle ellende

Ik heb voor het eerst echt hardop durven zeggen ik ben een goed huisje voor deze baby en ik verdien het.. en dat is me zoveel waard O+
Volgende stap is mezelf gunnen iets voor bubba te halen O+
Alles op ziijn tijd, maar het begin van durven genieten is gemaakt!!
Ik blijf lekker bij het ZKH bij de verloskundige en gyn. Heb toestemming voor vakantie *O*
7 Juli mogen we weer dan 11 juli GUO en ik mag altijd bellen, en dan mag ik diezelfde dag nog langs komen als ik weer angsten heb!
Echt hulde voor mijn zkh O+ _O_ waar je mens bent en niet patient X303 ofzo :)!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:24:21 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98206770
smiley overkill :')
pi_98206823
Wij hebben echt nog totaal niks klaar. Zodra we dat geslacht weten gaan we los O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98206836
ohhh evenstar ik zit gewoon met een grote glimlach jou post te lezen! echt super fijn zulke mensen die begrip voor jou angsten tonen en jou serieus nemen! en echt heerlijk dat je jullie beeb heb gehoord O+ O+ O+
pi_98206898
Wat onwijs fijn evenstar! *O*
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:26:48 #43
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98206905
Het grote inslaan doen we ook pas als we geslacht weten, maar een knuffeltje oid mag ik nu wel kopen, O+ mijn ( onze :P ) bubba O+ echt echt echt O+ !!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:28:47 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98207002
ooh en ik ben echt niet iemand die normaal gesproken met fluwelen handschoentjes aangepakt moet worden heur :+ , maar die angst zat zo diep, en dat hebben ze echt serieus en goed opgenomen O+
pi_98207135
ga je lekker mafkees?

Ben blij voor je O+ :)
pi_98207146
wat fijn evenstar, en je heb echt nog helemaal niets ??? ook geen kleertjes of iets ?
toen ik wist dat ik zwanger was kon ik niet wachten om te gaan shoppen.
pi_98207290
bweugh ik dacht trouwens dat ik deze zwangerschap niet zo'n snuiflast zou hebben, maar sinds gisteren zit het er weer keihard in..de drang om ff iets te chloren is ook weer aanwezig :D

gisteren heb ik mijn haar 3 keer in de shampoo gezet omdat t zo lekker rook ( shampoo heb ik normaal ook :') ) en daarna heb ik elins voeten nog zitten zepen onder t mom van, goh wat hebben we toch een vieze vloer *SNUIIIIIIIIIIFFFFFFFFFFF*
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:34:55 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98207320
miss-jones noppes nada niks :N

En KD :@ :D *whistles*
pi_98207630
Rammelen. Ik ken het :') Mijn baby is 9 weken (tering het gaat echt hard!) maar ik rammel nog steeds.
Ik wil nog zo'n mooi, prachtig, lief en vrolijk kindje! O+
Mja :') Nog ff wachten TALLY!!!! :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_98207736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Spullen, ik heb nog helemaal niks nada noppes :+

Ik heb voor het eerst echt hardop durven zeggen ik ben een goed huisje voor deze baby en ik verdien het.. en dat is me zoveel waard O+
Ik was ook heel laat, hoor, met spulletjes kopen. Ik heb het nooit zo gehad eigenlijk, dat ik naar de winkel rende om spullen te kopen. Ik kreeg heel veel en had ook die behoefte niet op de één of andere manier... nu trouwens ook niet. :@ Ik koop echt wat ik nodig heb... meer niet eigenlijk...

En dat je een goed huisje bent... dat ben je zeker! En je verdient het al helemaal dat het nu eindelijk eens gewoon goed gaat!! :Y ^O^ :*
pi_98207779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef miss-jones25 het volgende:
wat fijn evenstar, en je heb echt nog helemaal niets ??? ook geen kleertjes of iets ?
toen ik wist dat ik zwanger was kon ik niet wachten om te gaan shoppen.
Hahaha ja hier met 10 weken heb ik heel veel wasbare luiers besteld! en heel af en toe wat bij H&M! ik weet morgen het geslacht maar ik vind het zo leuk dingen voor ukkie kopen!!
pi_98208804
Wat mooi geschreven, evenstar, dat je een goed huisje bent voor je kindje!! Dat ben je zeker!
Geniet maar lekker! O+
pi_98208821
ow echt, tis dat ik druk ben met de verhuizing nu maar als ik in de stad ben kan ik niet weggaan zonder iets te kopen voor de baby's.

Ow bitterend ga je t met ons delen morgen of niet ??
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:02:45 #54
100412 mefke79
komt goed!
pi_98208877
Ook even hier: Dames, is er behoefte aan positiekleding maat 42? Ik doe nu nog niet alles weg, maar zeker drie spijkerbroeken, een linnen broek en een korte broek wel (die zijn me nu al te groot namelijk). En ik heb ook nog een voedingsbh die weg mag (90D geloof ik, Hema).
Zo ja, geef even een gil in de pm, komt ie in V&A.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98208957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef miss-jones25 het volgende:
ow echt, tis dat ik druk ben met de verhuizing nu maar als ik in de stad ben kan ik niet weggaan zonder iets te kopen voor de baby's.

Ow bitterend ga je t met ons delen morgen of niet ??
tuuuuuurlijk!!

mef ik ben maat 44 in broeken en shirts 42....hebbie wat voor mij?
pi_98208986
ja Mef! ^O^
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:04:53 #57
100412 mefke79
komt goed!
pi_98208996
Bitterend, ik denk het wel. Ik ga morgen wat op de foto zetten, goed? Nog op zoek naar iets speciaals?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:09:48 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98209255
Sanne hoe gaat het met jou? Mag ook per pm :*
pi_98209327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef mefke79 het volgende:
Bitterend, ik denk het wel. Ik ga morgen wat op de foto zetten, goed? Nog op zoek naar iets speciaals?
ja prima!! ik heb broeken genoeg op dit moment dus dat kan naar Vlindur! ik hou me aanbevolen voor de rest *O*
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:26:33 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98210053
Wat een heerlijk nieuws Evenstar!
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:38:01 #61
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98210539
Vruchtwater gebroken, 34 weken, ik ben doodsbang...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98210774
:o
Ga je nu naar het zh?? of komt de vk langs?
:*
pi_98210859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef __Isis__ het volgende:
Vruchtwater gebroken, 34 weken, ik ben doodsbang...
Succes Isis :*
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:48:46 #64
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98211051
Lig te wachten op vk (nog half uurtje) en lief is onderweg. Ik hoop maar dat alles goed komt, 't is nog zo vroeg...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98211174
Och wat een schrik Isis :{ ik hoop dat het kindje gezond ter wereld komt. Bij een stel van 'babyboom' waren de vliezen gebroken bij 22 weken :X en het kindje is net geboren (2 weken later).
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:51:58 #66
94046 PM-girl
pi_98211180
Isis, wat spannend! 34 weken is vroeg, vroeger dan je verwacht en hoopt.
Succes! :*

Ik ben zelf met 34 weken geboren.
*
pi_98211208
Ik zal duimen lieve Isis!!! hopelijk kan je weeën remmers krijgen!
:* :*
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:53:58 #68
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98211270
Oh Isis, ik kan mij de stress voorstellen! Ik kan even niets anders verzinnen dan sterkte.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:59:48 #69
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98211503
Bedankt meiden, wat een schrik zeg. Duimen jullie allemaal voor ons kleine meisje? :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98211527
Heel veel sterkte Isis!
pi_98211567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef __Isis__ het volgende:
Bedankt meiden, wat een schrik zeg. Duimen jullie allemaal voor ons kleine meisje? :*
:Y
:* :* :* :*
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:01:27 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98211597
Oei succes Isis , 34 weken is vroeg maar ze kunnen op die termijn al veel doen . Succes en sterkte :*
pi_98211631
Isis, succes! Ondanks dat 34 weken vroeg is heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt! Toi toi toi!
pi_98211634
pff isis, wat een schrik. Ik duim voor je kleine meid. En voor jou en je lief natuurlijk.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:02:48 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98211655
Wat een schrik Isis! Was de baby al ingedaald? Als je het niet weet, blijven liggen he! (Niet nog even rondlopen en klusjes doen dus!).

Ohja en 34 weken is vroeg, maar niet veeeel te vroeg. Het komt vast goed.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:13:19 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98212038
Tjee Isis! Wat vroeg, wat een schrik! Hopelijk blijft ze nog lekker even zitten! Je weet dat vruchtwater continue aangemaakt wordt? Geen weeen is iig goed! Sterkte!
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:14:08 #77
94046 PM-girl
pi_98212080
Ik duim mee isis, hopelijk is je vriend er snel, net als de vk! :*
*
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:14:25 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98212088
Sterkte Isis!
pi_98212537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef Aventura het volgende:
Wat een schrik Isis! Was de baby al ingedaald? Als je het niet weet, blijven liggen he! (Niet nog even rondlopen en klusjes doen dus!).

Ohja en 34 weken is vroeg, maar niet veeeel te vroeg. Het komt vast goed.
Mag ik weten waarom je niet mag lopen als de baby nog niet ingedaald is? Heb je dan kans dat het kind opeens naar beneden stort of hoe gaat dat? :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:28:58 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98212702
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mag ik weten waarom je niet mag lopen als de baby nog niet ingedaald is? Heb je dan kans dat het kind opeens naar beneden stort of hoe gaat dat? :)
Omdat de navelstreng dan bijv. Kan zakken en de baby die afklemmen. Daardoor krijgt de baby dan geen voeding en zuurstof meer.
pi_98212753
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Omdat de navelstreng dan bijv. Kan zakken en de baby die afklemmen. Daardoor krijgt de baby dan geen voeding en zuurstof meer.
Ah zo, thanks :)
pi_98213642
quote:
Voor jou kleine meid net kaarsjes aan gemaakt
pi_98213965
Succes Isis! Wat een schrik, ik hoop dat de vk en je vriend snel bij je zijn!
Tralalalaaa
pi_98214164
Oei Isis, dat is schrikken! Succes!

Evenstar, wat een heerlijke post O+ O+ Zó fijn om te lezen!
Ik heb één pakje gekocht tot nu toe. Verder niks.... Vorige zwangerschap had ik met deze termijn allang de hele babykamer klaar, nu is ie nog helemaal kaal (zelfs dat niet eens, tis troephok voor de verbouwing :') ).

Vandaag 18 weken en ik heb vandaag zowaar géén pijn in m'n bekken *O* Alleen wel de hele dag buikpijn die ik niet zo goed kan plaatsen en daar word ik dan weer bangig van. :{ Muh.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:33:05 #85
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98215649
Pfff Isis kan me voorstellen dat je je rotschrikt :o
:* :* :*
Rayen 2½ jaar!
pi_98216155
isis heel veel sterkte :*
mama van 3 kids!
pi_98216299
Isis, wat een schrik! Heel veel sterkte en ik duim zeker!

Evenstar ik word blij van je post! Je hebt (of bent) zeker een goed huisje voor je beeb! :*
Innepin, wat rot. Is het geen buikpijn door blaasontsteking oid?

Leuk te lezen wat jullie allemaal al wel of niet klaar en gekocht hebben voor baby. Wij hebben een klerenkast, een maxi cosi en wat kleertjes, maar nog niet veel zelf gekocht. Volgende week de 20weken echo en daarna looooooos :D

Meisje hoe was jouw echo?
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:47:50 #88
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98216390
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef innepin het volgende:
Evenstar, wat een heerlijke post O+ O+ Zó fijn om te lezen!
Ik heb één pakje gekocht tot nu toe. Verder niks.... Vorige zwangerschap had ik met deze termijn allang de hele babykamer klaar, nu is ie nog helemaal kaal (zelfs dat niet eens, tis troephok voor de verbouwing :') ).

Hmmm... wat betreft dingen kopen voor beeb.... ik heb nog helemaal niets zelf gekocht! :@ Wel veel dingetjes al gekregen enzo of goedkoop overgenomen van mensen (badje, voedingopwarmgeval, voedingskussen enzo). Ja, 't kamertje is besteld, maar verder.. :N En het kamertje is vriendlief aan het schilderen en doen, hij heeft dus al een hele leuke lamp gekocht. Die kunnen we straks alleen nog niet ophangen, omdat mijn zus hier wekelijks komt schoonmaken en daaruit op zal kunnen maken dat het een meisje is O+
Edit; dat dacht ik ook Jipster, maar niets van dat... binnenkort maar eens kijken wat ik allemaal nodig heb enzo...

Nog even een :* voor Isis, Isis-man en de kleine meid!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98216475
@jipster: Ik heb morgen mijn echo :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:50:21 #90
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98216524
Mooie echo Octo!

Ik heb morgen de termijnecho. Ben erg benieuwd. Verder hier duidelijk de hcg piek, vanochtend voor het eerst de binnenkant van de toiletpot gedag gezegd. Nu eigenlijk de hele dag misselijk.

Ik dacht gisteravond trouwens dat ik al wat voelde maar dat zal waarschijnlijk tussen mijn oren zitten. 10,5 week is wat erg vroeg...... Het waren in elk geval niet mijn darmen dat weet ik wel.

We hebben trouwens nog niks gekocht. Denk dat we na de 12 weken wel eens een babydump in gaan om te kijken wat er allemaal is en wat we willen hebben..... geen enkel benul van namelijk.....
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:51:56 #91
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98216586
quote:
ohh Isis; flashbacks; die zag je niet aankomen he?

heel veel succes en ik ga volledig in de duimmodus voor jullie kleine meisje O+ :*

Evenstar; ik ben trots op je! vooral omdat je inziet dat je het prima doet; en jullie kleintje het prima heeft bij jou.. O+

en alles klaar hebben; ik had bij Evie bij 26 weken echt alles klaar. Nu zijn we eigenlijk ook al een heel eind. Nog even het wiegje opfrissen; wat kleertjes wassen, luiertjes kopen, en wat washandjes enzo scoren... geloof dat het verder allemaal voor mekaar is.(scheelt natuurlijk dat we bijna alles nog gewoon hebben van Evie.)
(maar dat komt ook doordat ik de vorige keer zo overvallen werd; dat ik nu ook alles gewoon klaar wil hebben staan...)

en ja dames; ik merk echt aan mezelf dat ik vandaag een stapje teveel heb gedaan, moet nog even leren inschatten wat ik wel en niet kan met mijn lichaam op het moment. Morgen dus even niets doen, gaan voor de groeiecho; en daarna een broodje eten. (ons meisje gaat even 2 uurtjes naar de kinderopvang).
pi_98216621
als t je eerste kindje is lijkt het me behoorlijk sterk dat je t nu al voelt, tís een paar gram zwaar joh :P

Jipster, spannend!
pi_98216626
Weetje, wij zijn wel bij Babypark geweest, een week of 2 geleden (was toen 17wk zwanger) en ik voelde me daar toch een soort van 'illegaal' ofzo...ik zag allemaal dikke buiken en bij mij zag je nauwelijks iets, en toen voelde ik me echt raar en daar niet horen :D haha maar dat zullen de hormonen wel zijn geweest.. :P
pi_98216716
Och Isis, jeetje wat onverwacht en spannend zeg!! Ik duim heel hard voor jullie meiske! Maar over het algemeen zijn kinderen van een week of 34 pittige kleine kindjes hoor, er wordt niet voor niets niet meer geremd vanaf 34 weken.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:56:29 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98216796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
als t je eerste kindje is lijkt het me behoorlijk sterk dat je t nu al voelt, tís een paar gram zwaar joh :P
Ja precies, tussen mijn oren. :')
pi_98216890
Jemig, Isis, wat een schrik! Dat zie je ook niet aankomen, dat je vliezen met 34 weken (!) breken. Gelukkig is het geen belachelijk vroege termijn, maar het is toch niet waar je je op instelt. Succes, ik duim voor jullie!
pi_98216961
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:56 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja precies, tussen mijn oren. :')
Nog een week of 10 geduld als t de eerste is :) tot dan toe zijn t waarschijnlijk je darmen :)
pi_98217155
Jeetje Isis, wat een schrik voor jullie. Heel veel succes en sterkte (insert kus smiley).

Voor de rest niet bijgelezen, zag wel een mooie echo van Octo, wat fijn zeg.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98217255
Ow idd mooie echo's Octopussy!
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:06:57 #100
94046 PM-girl
pi_98217328
BJ, ik moest ook aan jou denken, het zal je inderdaad flashbacks opleveren.

Poppedein, wat is het beleid met 34 weken? 'Gewoon' gaan bevallen met longrijping? Of scheelt dat per ziekenhuis/patiënt? Ik dacht dat een vriendin met 34 weken nog remmers kreeg na de gebroken vliezen (maar die hielpen niet), maar misschien was ze 33+5 ofzo.

En washandjes! Die moet ik nog halen! Die we al hebben zijn te vies inmiddels, met ons zandmonster.
*
pi_98217814
Het landelijk beleid is dat er vanaf de dag van 34 weken niet meer geremd wordt, 1 dag eerder nog wel dus. Vanaf datzelfde moment wordt ook geen longrijping meer gegeven. Het kan echter best zijn dat er her en der toch ziekenhuizen van dit beleid afwijken natuurlijk en er kunnen ook onderzoeken lopen waarbij je ingedeeld wordt in een groep van remmen van niet remmen, dat zou kunnen, dat weet ik niet...

Wél verschilt het beleid bij die termijn heel erg omtrent het wel of niet doorpakken na 48-72 uur gebroken vliezen zonder weeën..
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:16:28 #102
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98217851
Isis onze jongste is ook met 34 weken geboren en daar is niets meer voor gegeven qua longrijping maar met een ks gehaald en deed het prima en was goed op gewicht. Woensdag is ze gehaald en zondagmorgen mochten we naar huis. Het kan ook gewoon een sterk vechtertje zijn die het haar tijd vind.

Sterkte toegewenst en hoop dat het net zo soepel verloopt dan bij ons. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')