Meisje wat spannend!!
Pm-Girl

lekker in je coconnetje
Ik kan het niet anders als met anderen eens zijn dat je zo kalm en rustig en zulks overkomt!
Avenura fijn dat je ook rust hebt.
Octo mooie echo
BJ doe je wel rustig aan, je bent niet voor niets met werk gestopt.. morgen is er weer een dag
En 30 weken alweer, voelt nu wel steeds spannender denk ik ivm Evie destijds?
En KD 22 weken

ik 16 precies

Jose 38 weken alweer , jij gaat heel snel zeg

fijn dat je volgende week plannen kunt maken!
Spullen, ik heb nog helemaal niks nada noppes
Vandaag bij de VK geweest bloeddruk was 110-80 keurig dus
Gewicht niks erbij

maar dat was te verwachten,
Vk was heel tevreden over hoe ik het aanpakte na de opname en was blij me wat beter in mijn vel en zonder toeters en bellen te zien

Heb heel duidelijk mijn angsten kunnen verwoorden, en dat heeft ze heel fijn opgepakt.
Met voelen waar de baarmoeder zat , heeft ze mij laten voelen, en uitgelegd dat die prima op termijn was.
En dat ze ging proberen naar het hartje te luisteren, maar waarschuwde al wel dat als het niet lukte geen paniek, ze gelijk de echo zou nemen.
Want ze voelde de baby nl. wel bewegen.
Bij de Doptone kwamen alleen blops en blurps , en dus gelijk niks aan de hand meisje we gaan echo doen.
Daar was bubba dus erg druk bezig om de doptone weg te schoppen

kind naar de moeder net zo;n eigenwijze druppel
Uiteindelijk het hartje via de navelstreng! gehoord

wat klinkt dat bizar anders zeg
Kortom geen enkele reden meer om enge nare dingen te denken, en ik was zo enorm blij
en extra blij omdat als dit zo gegaan was bij mijn originele VK. die tijdens de eerste echo alleen mekkerde over het te dik zijn, waarschijnlijk weer continue daarover had begonnen en dat had ik nu
echt niet getrokken na alle ellende Ik heb voor het eerst echt hardop durven zeggen ik ben een goed huisje voor deze baby en ik verdien het.. en dat is me zoveel waard
Volgende stap is mezelf gunnen iets voor bubba te halen
Alles op ziijn tijd, maar het begin van durven genieten is gemaakt!!
Ik blijf lekker bij het ZKH bij de verloskundige en gyn. Heb toestemming voor vakantie
7 Juli mogen we weer dan 11 juli GUO en ik mag altijd bellen, en dan mag ik diezelfde dag nog langs komen als ik weer angsten heb!
Echt hulde voor mijn zkh

waar je mens bent en niet patient X303 ofzo

!