quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed....ik mag niet klagen![]()
Maar........![]()
En met jou...meer ademruimte?
Succesquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus. Straks weer werken aan scriptie
Schattigquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nu echt de hele tijd zo en wil het liefste morgen al beginnen aan die gitaar
Ik wil er eentje proeven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij mag ik m'n laatste muffins eruit halen
quote:
Feestje ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
Als teleporten bestond had ik er een gestuurd. Heb er toch 60
Would you like me to butter your muffin?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij mag ik m'n laatste muffins eruit halen
Ahw. Kusje op je brandwond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen laatste werkdag..precies bij de laatste batch brand ik m'n hand
huuu
you bluffin' with her muffin?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Would you like me to butter your muffin?
gratis streepjes op je hand!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Schuif gewoon mijn hele linker hand onder het rooster dat net uit de oven kwam!!!11!_!11
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Schuif gewoon mijn hele linker hand onder het rooster dat net uit de oven kwam!!!11!_!11
Ik heb positieve geluiden gehoord hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat valt nog vies tegen in het echt
Zwabber is tof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb positieve geluiden gehoord hoor
Je hebt er ervaring mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
had al gekoeld, en nu net weer, maar helpt niet veelga maar gewoon slapen en dan hopen dat 't morgen minder is. Op 't werk hebben ze iig zalf ervoor tegenwoordig... nadat ik me daar aan het tosti ijzer had gebrand
!
been there done that, met een home-made straalmotor voor een werkstukquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
had al gekoeld, en nu net weer, maar helpt niet veelga maar gewoon slapen en dan hopen dat 't morgen minder is. Op 't werk hebben ze iig zalf ervoor tegenwoordig... nadat ik me daar aan het tosti ijzer had gebrand
!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
been there done that, met een home-made straalmotor voor een werkstuk
muziek is geil, zolang je niet je penis door het gaatje van een LP wilt proberen te proppen zit het wel goedquote:
Zodra het je lúkt je penis door het gaatje van de LP te drukken heb je ook best wel een probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
muziek is geil, zolang je niet je penis door het gaatje van een LP wilt proberen te proppen zit het wel goed
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra het je lúkt je penis door het gaatje van de LP te drukken heb je ook best wel een probleem.
Een klein probleem, zeg maar.
koffie pakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom kom je dan zo dicht bij een tostiijzer dat je je zelf verbrand?
helptquote:
was een vrij simpele straalmotor, maar hij werkte welquote:
Ik heb magische krachten....vraag Dkquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koffie pakkenijzer stond naast koffiezetapparaat.. en ik schoof 'm 'even opzij'
[..]
helpt(serieus
't doet ineens minder pijn.. ! )
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was een vrij simpele straalmotor, maar hij werkte wel![]()
maar had em drie kwartier laten lopen om te testen, en toen hij uit was en ik em moest opruimen, vergat ik dat 'ie heet was, pakte em met m'n volledige hand op de straalpijp beet
Trusten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar, oei! De wekker gaat over 6 uur en 20 minuten en ik ben vandaa ook al wakker sinds 6..
Dus...welterusten!
Trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar, oei! De wekker gaat over 6 uur en 20 minuten en ik ben vandaa ook al wakker sinds 6..
Dus...welterusten!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar er is een reden voor dat mensen mij een verstrooide professor noemen
En wat voor figuur ben ik dan? Ik heb wel iets weg van tetraëder!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur wat over veertig jaar les geeft met geitenwollensokken en sandalen aan.
oh god noquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur wat over veertig jaar les geeft met geitenwollensokken en sandalen aan.
ik had je altijd meer ingeschat als een parallellepipedumquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat voor figuur ben ik dan? Ik heb wel iets weg van tetraëder!
Geen idee.quote:
het lijkt er op, maar is geen voetbal, alhoewel het naaipatroon van een voetbal wel tot dezelfde reeks veelhoeken behoortquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik googlede een beetje, en ik vond het een tof woord.
Tevens kan ik het niet uitspreken.
Dat is vroeg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het lijkt er op, maar is geen voetbal, alhoewel het naaipatroon van een voetbal wel tot dezelfde reeks veelhoeken behoort
overigens ga ik maffen, want 06:00 uit de veren
aaawquote:Op woensdag 15 juni 2011 06:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Ik ben bloedchagrijnig, en moet van 8 tot 20 werken..
Dit krijgt geen goede afloop
Een bank stuurt dat niet via mail, dus iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah fijn.. Een mailtje van de bank.. Die denk ik niet van de bank afkomstig is.. Iets met internetbankieren, dat het veranderd, of ik even mijn gebruikersnaam, wachtwooord, pasnummer en de geldigheid daarvan etc. Wil doorgeven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah fijn.. Een mailtje van de bank.. Die denk ik niet van de bank afkomstig is.. Iets met internetbankieren, dat het veranderd, of ik even mijn gebruikersnaam, wachtwooord, pasnummer en de geldigheid daarvan etc. Wil doorgeven
uhuhquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:37 schreef Kally het volgende:
Het erge is dat er nog mensen intrappen ook
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:32 schreef Kally het volgende:
Sla ze, vermorzel ze
Ik heb het grof vuil al buiten gezet, ben echt totaal naar de klote
Heb ik ook gekregen trouwens. Alleen jammer de bammer dat ik geen ING hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:12 schreef PatriQue89 het volgende:
haha ook leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik ook gekregen trouwens. Alleen jammer de bammer dat ik geen ING heb
overigens komt t wel uit de frituur.. Dacht dat je rustig aan zou doen deze weekquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens is dat wel mijn lunch dan he
Ow vetkleppenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doe niet zo bijdehand, je weet best dat ik vetkleppen bedoel
Ik ben al weer 2,5 kilo kwijtquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
overigens komt t wel uit de frituur.. Dacht dat je rustig aan zou doen deze week
dus het is weer om het er bij aan de vreten.. Heeeuhhjjjj!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow vetkleppen
[..]
Ik ben al weer 2,5 kilo kwijt
Uhmzz nee... dit is mijn lunchquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dus het is weer om het er bij aan de vreten.. Heeeuhhjjjj!!!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde al bijna een kloon aanmaken en gezellig met mijzelf gaan kletsen
zie je zelf ook eens hoe irritant het is.. What goes around, comes back around!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
En trouwens waarom verantwoord ik me tegenover jou
Jij met je patat, wijn, etc
Ben al 1,5 maand op gewicht en daar ben ik trots op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil iemand mijn collega hebben?
Ow irritant vind ik het niet hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zie je zelf ook eens hoe irritant het is.. What goes around, comes back around!
Pffffffffffff lange dagquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah nog maar 7 uur, en driekwartier, waarvan 1 uur, en driekwartier pauze!
ruilen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:43 schreef Renesite het volgende:
Hmmhmmhmm.. saaie pauze. Ik ga maar eens geen pauze vieren denk ik. Gewoon tussendoor soms even werkenDe hele dag door.
Hmmhmmhmm
Ik vónd werken in de Suup nooit zo'n probleem. Alleen 8-20 is kak.quote:
jaa.. Maar nu is het alleen nog maar van 13 tot 20quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vónd werken in de Suup nooit zo'n probleem. Alleen 8-20 is kak.
quote:Kinderboek wil alle Belgen uitmoorden
BRUSSEL - 'Let's kill all the Belgians'. Dat is de titel van een kinderboek van de 28-jarige Amerikaanse tekenaar Danny Wind. Het boek heeft ook een opmerkelijke ondertitel: 'Een kindergids voor een genocide'.
De schrijver/tekenaar heeft geen goed woord over voor onze zuidburen. Een kaart in het boek beeldt Nederland, Frankrijk en Duitsland af met lachende gezichtjes erop. Over de contouren van België zijn echter doodskoppen getekend. Dat meldt het Nieuwsblad.
Identiteit
Volgens de Californiër heeft België geen identiteit. ,,Het land en zijn elf miljoen inwoners hebben niet bijgedragen aan de wereldcultuur. Alleen wafels, bier en chocolade. Meer niet. Zodra de Belgen dood zijn, begin ik aan de Zweden'', aldus Wind.
quote:
Gezakd bedoel je.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:47 schreef Zeroku het volgende:
Iemand die vmbo doet nu bellen en zeggen dat hij gezakt is.
[ afbeelding ]
quote:Laatste update: 15 juni 2011 15:38 info
AMSTERDAM - Dré Hazes is nog niet klaar met school. De 17-jarige zanger hoorde woensdag dat hij niet is geslaagd voor zijn vmbo-eindexamen. Hij zakte op het onderdeel economie.
Foto: ANP
"Hij geeft niet veel om school", laat Hazes' woordvoerder weten. "Het lag in de lijn der verwachting dat hij het niet zou halen."
Dré liet eerder weten dat hij het niet per se een diploma wil. "Als ik kijk naar de grote namen zoals John de Mol: niemand heeft zijn school afgemaakt", zei hij. "Dan moet ik dat toch ook wel kunnen?"
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Dré Hazes gezakt voor examens
[..]
______________________________________________________!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig
Filmpje: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen #2
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga farfalle met kip en rijke roomsaus eten, ben benieuwd.. En heb cocosdrankje.. #tropisch
met terugwerkende kracht abortus laten plegen. Ook met zijn moeder trouwens. Walgelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
Dré Hazes gezakt voor examens
[..]
______________________________________________________!
Hoi.quote:
quote:
Hallo wie ben jij, wat ben jij, waar val jij op en pas op voor bepaalde personenquote:
Frank. Mens.Andere mensen. Oke.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo wie ben jij, wat ben jij, waar val jij op en pas op voor bepaalde personen
Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
wij zijn heel aardig, gezellig en lief
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven![]()
Weten jullie of je het hier ook zo kan krijgen dat de smileys automatisch on der een bericht staan? Ik moet elke keer op die smiley naast invoeren klikken, en dan pas komen ze onder het tekstvak... Da's onnodig klikken en irritant:(
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overigquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven![]()
Weten jullie of je het hier ook zo kan krijgen dat de smileys automatisch on der een bericht staan? Ik moet elke keer op die smiley naast invoeren klikken, en dan pas komen ze onder het tekstvak... Da's onnodig klikken en irritant:(
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
En dan bij Overige --> Vastzetten --> Smilies.
Dankjewel! Veel fijner zo!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
[ afbeelding ]
Als je dan smilies ook aanvinkt krijgt je wat jij bedoeld.
Voor jou dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo wie ben jij, wat ben jij, waar val jij op en pas op voor bepaalde personen
quote:
Ik kan niet stoppen met kijken naar die knipogende vrouw in je plaajtequote:
O, voor wie anders?quote:
Das Zero als travestiet...Mooi hé?!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ik kan niet stoppen met kijken naar die knipogende vrouw in je plaajte
Hij is als man ook leuk hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ik mag Zeroku dan wel (als travestiet):D
Het is hier ook leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Dat ook nog!? Het wordt steeds leuker hier!
Ik geleuf dat ik de zonnebank ga doen, goed excuus om even de ogen te sluitenquote:
Ik heb zo voetbaltraining, ik heb er helemaal geen zin inquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geleuf dat ik de zonnebank ga doen, goed excuus om even de ogen te sluiten
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zo voetbaltraining, ik heb er helemaal geen zin in
Dat is niet gekquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Bijna 18Is dat gek?
Hoe oud is iedereen hier ongeveer dan?
Lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geleuf dat ik de zonnebank ga doen, goed excuus om even de ogen te sluiten
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet gek
Ik ben de tel al een tijdje kwijt geraakt
Njah dat ookquote:
een 3 en een 2quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Bijna 18Is dat gek?
Hoe oud is iedereen hier ongeveer dan?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ik mag Zeroku dan wel (als travestiet):D
Ben er zo.quote:
Oeeh, echt? Spannend. :$ :$quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben zometeen in Veghel lutte:@:@:@:@:@
Heb juh ook ping? :Squote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je wilt meeten ik pm me mobiel =$ =$ =$
Dat was bij mij op kantoor vandaag al hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
bweh, officieel saaiheidsrecord op school is gevestigd, blij dat ik nu weer thuis ben
je werkt bij mij op school?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was bij mij op kantoor vandaag al hoor.
HAHAHA JA SNELLER DAN MIJN SGADUW XD.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude. Ik was sneller in die seconden. WHAHA
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef Gridlok het volgende:
Sorry :$ :$ ik zal rustig aan doen![]()
:
@:@@
Oeh gimmequote:
quote:
Dank uquote:
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Dankje Zeroku. Van die instellingen tip. Nu heb ik ook smilies die er al staan.
Omdat stoer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ken er bijna geen, waarom uit mijn hoofd leren als ze er toch onder staan.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah. Fijn. Ik mocht snel weg.. Kwart over 9 thuis
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat aardig, zeg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Detailhandel he..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mwoh.. Vond t niet meer dan redelijk, na 12 uur!
hmm meer kwestie van, we hebben geen personeel, dus gaan dagen van 12 uur maken..quote:
Ik MOET haar nog maar eens gaan spotten dan. Hoop wel dat ze een opener persoonlijkheid tracht te krijgen... anders gaat ze het erg zwaar krijgenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh,en rene.. Die jubba.. Die jij hebt gezien op mn werk, met dat ontplofte haar..
Die wil ook sjd gaan doen
ow kutquote:
ja maar meehh.. Nu gaat ze dus mee vrijdag.. En mn beste vrienndin ook.. Dat gaat leuk worden, want haat!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik MOET haar nog maar eens gaan spotten dan. Hoop wel dat ze een opener persoonlijkheid tracht te krijgen... anders gaat ze het erg zwaar krijgen
Je gaat genieten, ze zijn nu aan het eten, wat een boeren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow kutik vergeet het steeds
Nou dna moet ik 4 afleveringen inhalen straks
Waar is Benny trouwens
Hmmmhmmm, ik ga eens kijken of ik na 18:00 nog kan komen hehehe!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar meehh.. Nu gaat ze dus mee vrijdag.. En mn beste vrienndin ook.. Dat gaat leuk worden, want haat!
joaaaahh wil jij d'r dan laten struikelen voor mij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmhmmm, ik ga eens kijken of ik na 18:00 nog kan komen hehehe!
Ik bak een koekje van eigen deeg, voor drquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joaaaahh wil jij d'r dan laten struikelen voor mij?
hahaha jeeeejjjquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bak een koekje van eigen deeg, voor dr
Naja, sowieso ook naar die andere studie koekeloeren!quote:
ja ja, PAPA!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, sowieso ook naar die andere studie koekeloeren!
TJa, wees eerlijk. Bij die egel wil je niet zittenquote:
haha, nee, ok!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
TJa, wees eerlijk. Bij die egel wil je niet zitten
Noodles ftwquote:
Ik steun jou in alles en altijdquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
KIJK RENE, NEEM HIER EEN VOORBEELD AAN!
Ik eet alleen patatquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik een patatzaak waar ze uitsluitend friet serveren!
Imo bff, feae, ja toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
won luf.. wij zijn ntb. wjnmk!
Dat is aan je kont te zien!quote:
Mijn kont is precies zoals hij hoort te zijnquote:
Pics in KPD plaatsen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn kont is precies zoals hij hoort te zijn
Hij is exclusief hea?quote:
HIJ?quote:
Jaquote:
Tjaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als het hier niet over konten gaat, wat doe ik hier dan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |