quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed....ik mag niet klagen![]()
Maar........![]()
En met jou...meer ademruimte?
Succesquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat dus. Straks weer werken aan scriptie
Schattigquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nu echt de hele tijd zo en wil het liefste morgen al beginnen aan die gitaar
Ik wil er eentje proeven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij mag ik m'n laatste muffins eruit halen
quote:
Feestje ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
Als teleporten bestond had ik er een gestuurd. Heb er toch 60
Would you like me to butter your muffin?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij mag ik m'n laatste muffins eruit halen
Ahw. Kusje op je brandwond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen laatste werkdag..precies bij de laatste batch brand ik m'n hand
huuu
you bluffin' with her muffin?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Would you like me to butter your muffin?
gratis streepjes op je hand!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Schuif gewoon mijn hele linker hand onder het rooster dat net uit de oven kwam!!!11!_!11
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Schuif gewoon mijn hele linker hand onder het rooster dat net uit de oven kwam!!!11!_!11
Ik heb positieve geluiden gehoord hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat valt nog vies tegen in het echt
Zwabber is tof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb positieve geluiden gehoord hoor
Je hebt er ervaring mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
had al gekoeld, en nu net weer, maar helpt niet veelga maar gewoon slapen en dan hopen dat 't morgen minder is. Op 't werk hebben ze iig zalf ervoor tegenwoordig... nadat ik me daar aan het tosti ijzer had gebrand
!
been there done that, met een home-made straalmotor voor een werkstukquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
had al gekoeld, en nu net weer, maar helpt niet veelga maar gewoon slapen en dan hopen dat 't morgen minder is. Op 't werk hebben ze iig zalf ervoor tegenwoordig... nadat ik me daar aan het tosti ijzer had gebrand
!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
been there done that, met een home-made straalmotor voor een werkstuk
muziek is geil, zolang je niet je penis door het gaatje van een LP wilt proberen te proppen zit het wel goedquote:
Zodra het je lúkt je penis door het gaatje van de LP te drukken heb je ook best wel een probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
muziek is geil, zolang je niet je penis door het gaatje van een LP wilt proberen te proppen zit het wel goed
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra het je lúkt je penis door het gaatje van de LP te drukken heb je ook best wel een probleem.
Een klein probleem, zeg maar.
koffie pakkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom kom je dan zo dicht bij een tostiijzer dat je je zelf verbrand?
helptquote:
was een vrij simpele straalmotor, maar hij werkte welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |