Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ik moest knetter beloven het nooit meer lang te laten groeien..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef McSteamy het volgende:
Jammer vroeger had ik lang haar tot bijna aan mn kont....mis het headbangen
Valt dat serieus onder metal?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duitse metal toch
tokio hotel?
emo-herriequote:
Maar ik heb echt zo`n bos van dat molukse haar vol krullen gehad...had echt mooi lang haarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest knetter beloven het nooit meer lang te laten groeien..
Daar was niet veel van te zien laatstquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maar ik heb echt zo`n bos van dat molukse haar vol krullen gehad...had echt mooi lang haar
Ik heb meer dan 2 uur voor vannacht, maar ik heb geen idee waar Outpost is en wanneer Gup aan gaat..quote:
Nicequote:
Hahaha heb van mn 16de tot mn 30ste lang haar gehad....in de gabbertijd wer de zijkanten weggeschoren ....quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar was niet veel van te zien laatst
Vannacht nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef McSteamy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
emo-herrie
[/quote
Kunnen we niet wat van Slayer of Maiden te horen krijgen?
Dit is een Duitse metalshow!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef McSteamy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
emo-herrie
[/quote
Kunnen we niet wat van Slayer of Maiden te horen krijgen?
Why....Black Sabbath of iets anders...jullie zijn zo`n van van die Alice Cooper dude doe dat dan maar...quote:
Ander keertje weer Stoompje, vanavond doe ik alleen Duitse Metalquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Why....Black Sabbath of iets anders...jullie zijn zo`n van van die Alice Cooper dude doe dat dan maar...
Um gott es will .....quote:
Ik weet niet of ik na deze show nog wakker blijf, maar anders: sure!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Wie vind dat ik straks een uurtje moet draaien?
Doen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Dat is goed Tofu was niet op de hoogte van de Deutsche abendquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ander keertje weer Stoompje, vanavond doe ik alleen Duitse Metal
Moet je doen man, maar ik ga slapenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik na deze show nog wakker blijf, maar anders: sure!
quote:
Ik draai dan morgen, zal ff 1 van de roosterdames aansprekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je doen man, maar ik ga slapen
Is cool man, trussels!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Trusten kerelquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaap lekker Stokquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
fantaaaaaaa o+quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef _Fanta het volgende:
Ik begin ook aardig in te kakken hiero. ik doe nog 1 biertje. Als ik me dan nog zo gaar voel ga ik ook slapen
Ik zit elders te surfen want ik kan deze muziek niet echt waarderen zoals jullie weten. Viro zou Gup aanzetten vannacht. Sluit t even met hem kort en met Knetter en Hawk want die wilde misschien ook nog even draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 2 uur voor vannacht, maar ik heb geen idee waar Outpost is en wanneer Gup aan gaat..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Na Oomph! op verzoek Reise, Reise van Rammstein!
Ik zag net nog niets extra's in het rooster, vandaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit elders te surfen want ik kan deze muziek niet echt waarderen zoals jullie weten. Viro zou Gup aanzetten vannacht. Sluit t even met hem kort en met Knetter en Hawk want die wilde misschien ook nog even draaien.
Not again..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef ToT het volgende:
Ik zit hier aan een lekker chemisch Yogho-Yogho-achtig likeurtje!
Klopt Gup staat niet in de agenda.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag net nog niets extra's in het rooster, vandaar
Of aan het soppen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, Knetter zit niet achter MSN blijkbaar.. Die zal wel aan de zuip enzo zijn..
en wat is het dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]Dat wist je nog van de vorige keer?
Ja ik had stom genoeg 2 flessen gekocht!
Is cool man, maf ze!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
ok, het bier gaat er hier niet zo lekker in vandaag. ik = out
Knetter zit vast in een msn draaideur...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, Knetter zit niet achter MSN blijkbaar.. Die zal wel aan de zuip enzo zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker man!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter zit vast in een msn draaideur...Dat merkte ik ja, maar dat hield nou net juist op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar is Outpost daar blij mee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga langer door dan op rooster, van Knetter hoor ik momenteel niets.. Viro geeft zijn ok!
Sinds ik haar vroeg of ze vast zat in een draaideur is t gestopt ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat merkte ik ja, maar dat hield nou net juist op..
Ow beter!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan gup aanzetten ookal ligt outpost in zijn nest
Truste kerelquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
LOLquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet wel opletten, die had ik al gehad
Die heb ik nou net nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
Blind Guardian, daar moet je Bright Eyes van draaien!
Een tijdje terug had ik de vlc luister stream gesloten en werd ik ineens snachts wakker van muziek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan gup aanzetten ookal ligt outpost in zijn nest
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ik de vlc luister stream gesloten en werd ik ineens snachts wakker van muziek.Viro op mn pc om Guppie aan te zetten en ik was t geluid uit vergeten te zetten.
En beantwoordquote:
Hmmm weet niet wat ik daarvan moet vindenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Borisov Mix joghurt likör Mango mit aroma!
Ze is ook altijd alles kwijt..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik en knetter zin weer zuruck, poging tot vinden van haar pinpas, mijn fietssleutel en een openzijnde snackbar. 2 van de 3 hadden succes, zowaar op het allerlaatste moment haar verloren pinpas gevonden.
Maar wat ons betreft draai jij zolang je zin heb, gaan wij daarna eventueel nog.
"Aroma" is altjid chemische zooi!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hmmm weet niet wat ik daarvan moet vinden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ik de vlc luister stream gesloten en werd ik ineens snachts wakker van muziek.Jij op mn pc om Guppie aan te zetten en ik was t geluid uit vergeten te zetten.
Ga je lekker soppenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre ik blijf wel lekker luisteren maar posten via mijn mobiel zuigt echt zwaar!!![]()
![]()
quote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef Viro het volgende:
Morgen een hardcore/turn up the bass show van mij.
Mijn eerste show op X-raydio
Van jou toch altijdquote:
Gezellig!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar goed.. ik blijf lekker buiten op mijn balkonnetje luisteren![]()
Dat lijkt mij prima! Verder iedereen mee eens?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik geef om 1 uur het stokje over aan Knetter en WH.. Ik draai zometeen alleen nog m'n favorieten.. Veel Rammstein en Megaherz dus..
dat wordt eten en draaienquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima! Verder iedereen mee eens?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik geef om 1 uur het stokje over aan Knetter en WH.. Ik draai zometeen alleen nog m'n favorieten.. Veel Rammstein en Megaherz dus..
Ik vind het prima!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima! Verder iedereen mee eens?
QFTquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
....hoewel ik wel graag nog meer Duitse metal had gehoord!
Beter zeg Viroquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef Viro het volgende:
Morgen een hardcore/turn up the bass show van mij.
Mijn eerste show op X-raydio
Sweet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort een dubbelshow duitse metal van mij en Stiffler!
nice man, had nog wel ff langer mogen duren deze showquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort een dubbelshow duitse metal van mij en Stiffler!
True, maar dan gaan we of samen draaien, of na elkaar..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Sweet!Ja nu was het eigenlijk een dubbelshow van ons tweeën he?
Da's beter ja!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, maar dan gaan we of samen draaien, of na elkaar..
Ik heb maar een beperkt aanbod, dat van Stiffler is wat groterquote:
Och vanavond is je aanbod wel wat groter geworden!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb maar een beperkt aanbod, dat van Stiffler is wat groter
True, waarvoor dank!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Och vanavond is je aanbod wel wat groter geworden!
Bitte sehr ......quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WH- den knutselnerd.. zit hier gewoon nakend smachtend te wachten.. maar nee meneer is met muziekjes bezig
WH- den knutselnerd.. zit hier gewoon nakend smachtend te wachten.. maar nee meneer is met muziekjes bezig
Top, Hoelang nog? (ik kijk naar je posttijd)quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste nummer draait nu, duurt 4.24 ongeveer!
jij zou wel ophouden en bezig gaan met mij he?quote:
Nou, ik ook hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij zou wel ophouden en bezig gaan met mij he?
damn wat een zin
Ikke welquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij zou wel ophouden en bezig gaan met mij he?
damn wat een zin
Slaap lekkerquote:
trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef ToT het volgende:
Toffe show, dude!
Maar sorry @ WH en Knetter, maar ik ga maffen!
Thanksquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef ToT het volgende:
Toffe show, dude!
Slaap lekker ToTquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef ToT het volgende:
Toffe show, dude!
goed gedraaid Jofuquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
01:04 is het op en ben ik er zeker uit!
quote:
Game ze en trusten voor later ...quote:
Ik ga ook weer een poging wagen om te slapenquote:
Nakend etend en alquote:
trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga ook weer een poging wagen om te slapen![]()
Truste!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Truste Stokie dacht dat je al weg was...quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
geil met gesmolten kaas enzoquote:
Moet ze wel want ze zal niet veel extra kleren hebben mee gesleept en een smeer kont als Knetter kan dan beter naakt eten.quote:
Geil zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geil met gesmolten kaas enzo
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet ze wel want ze zal niet veel extra kleren hebben mee gesleept en een smeer kont als Knetter kan dan beter naakt eten.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet ze wel want ze zal niet veel extra kleren hebben mee gesleept en een smeer kont als Knetter kan dan beter naakt eten.
Goffer das ook zonde van je Dürüm....quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
De tyfus. Ze hebben sambal door die dürüm van mij heengegooid, en niet te zuinig. Mn mond stond in de hens net...
trusten schatjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:15 schreef McSteamy het volgende:
Maar wij gaan ook ons bedje opzoeken....goedenacht allemaal....en tot morgen maar weer
Slaap lekker Moppie en Stoompje!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:15 schreef McSteamy het volgende:
Maar wij gaan ook ons bedje opzoeken....goedenacht allemaal....en tot morgen maar weer
Je meld met regelmaat dat je weer gesmeerd hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij weet heul niet of ik smeer
idd geen extra kleding mee
ben ik zo voorspelbaar
heb wel een PJ bij me trouwens
dat is op msnquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je meld met regelmaat dat je weer gesmeerd hebt.Is t nou in t topic of aan mij in msn.
Oh crap sorry.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is op msnsssssssssshhhh
zag t thxquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
Viro staat inm 2x in t rooster voor 20.30
9u.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zag t thx
uhm morgenvroeg ben jij er redelijk optijd uit he
hmm oke.. we zien welquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben weg om iets over 10e dus als je wat wil moet je snel zijn of Viro optrommelen.
dan draaien we voor jouquote:
Knetter, hahaha, ik faalde en vermoorde haar laptop. Bij de wederopstanding ging dat mis.quote:
zo zeg, wat een verhaal...quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Knetter, hahaha, ik faalde en vermoorde haar laptop. Bij de wederopstanding ging dat mis.
Awww, arm kuikentje...quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
Ik klaag morgen mijn werk aan, wil een andere werkplek, zit sinds maandag onder een airco, heb nu last van een stijve nek..![]()
Ben je een massage nodigquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
Ik klaag morgen mijn werk aan, wil een andere werkplek, zit sinds maandag onder een airco, heb nu last van een stijve nek..![]()
Was jij dat heel erg in de achtergrond aan de telefoon...quote:
Dat beter dan last hebben van een stijve lul op je werk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
hahahaha ja!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Was jij dat heel erg in de achtergrond aan de telefoon...
Wanneer moet ik naar je toe komenquote:
Zo snel mogelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wanneer moet ik naar je toe komen
dm je adres gegevens en ik kom naar je toequote:
Het is al na tweeën, morgen weer werken, daarna zal ik mijn gegevens doormailen... is mn nek nog stijverrrrrrquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dm je adres gegevens en ik kom naar je toe
wat heeft een piemol met een massage te makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel even duidelijk maken dat jij een cloaka hebt en geen piemel!
koelquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het is al na tweeën, morgen weer werken, daarna zal ik mijn gegevens doormailen... is mn nek nog stijverrrrrr
jeetje, doe niet zo euh.. wat een?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel even duidelijk maken dat jij een cloaka hebt en geen piemel!
Niets was all1 even voor de duidelijkheid en de correctheid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat heeft een piemol met een massage te maken
Gaat knetter met jouw stijve aan de slag=quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het is al na tweeën, morgen weer werken, daarna zal ik mijn gegevens doormailen... is mn nek nog stijverrrrrr
Nek, jah, stijve nek, maar zien we nog wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gaat knetter met jouw stijve aan de slag=
Ik kan goed nek masseren heurquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nek, jah, stijve nek, maar zien we nog wel.
Wat voor kabels?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wh komt met kabels op me af..
Hellup
Thx jullie nog veel plezier daar met zn 2e.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trusten outpost en duckie![]()
veel plezier in dromenland
Gaat wel lukkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx jullie nog veel plezier daar met zn 2e.
Geile neuqseksquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx jullie nog veel plezier daar met zn 2e.
ietsje te vroeg geloof ik... ging jij niet slapenquote:
Waarom belt iemand jouw wakker van FOK!quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik werd wakker gebeld door iemand van FOK!![]()
+ actieve kikkers
OOOh jij een lieve notequote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je notes posten, ik heb een hele lieve![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
OOOh jij een lieve notewie heb je daarvoor geneukt
Leuk tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
Tsssss, ik neuk niet met FOK!ers, autisten allemaal
Stel dat je wat krijgt: Zit de een op de laptop de andere op de pc, gezellig samen de hele avond te FOK!en
Dat hoeft toch helemaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
Tsssss, ik neuk niet met FOK!ers, autisten allemaal
Stel dat je wat krijgt: Zit de een op de laptop de andere op de pc, gezellig samen de hele avond te FOK!en
Ik zie Selena ook nooit meer hier. Leeft ze nog wel?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
FOK!ers maak daar trouwens FOK!sters van.
Dat staat wat minder gay.
Het zijn jouw woordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
FOK!ers maak daar trouwens FOK!sters van.
Dat staat wat minder gay.
tentamensquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie Selena ook nooit meer hier. Leeft ze nog wel?
Je mag wel mee naar de Toppers hoor.quote:
Viroquote:
the painquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Was wel grappig je wist nooit wie je voor je had. Soms zij soms hij.
Meestal nippletwist en alles
Trustequote:Op woensdag 15 juni 2011 02:43 schreef Redskillz het volgende:
En weer na 3 posts. Zie je jullie morgen wel weer voorbij komen in het topic.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Terwijl redskillz de luiken sluit, komt viro klaar op deze geluiden.
de cirkel is weer rond, de wereld zal niet vergaan
Ik tune net pas inquote:
ze gaat straks een leuke liedje zingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik tune net pas in
En hoorde mn naam
quote:
Wil straks nog wel een liedje zingen om mee te eindigenquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik tune net pas in
En hoorde mn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |