Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ik moest knetter beloven het nooit meer lang te laten groeien..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef McSteamy het volgende:
Jammer vroeger had ik lang haar tot bijna aan mn kont....mis het headbangen
Valt dat serieus onder metal?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duitse metal toch
tokio hotel?
emo-herriequote:
Maar ik heb echt zo`n bos van dat molukse haar vol krullen gehad...had echt mooi lang haarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest knetter beloven het nooit meer lang te laten groeien..
Daar was niet veel van te zien laatstquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maar ik heb echt zo`n bos van dat molukse haar vol krullen gehad...had echt mooi lang haar
Ik heb meer dan 2 uur voor vannacht, maar ik heb geen idee waar Outpost is en wanneer Gup aan gaat..quote:
Nicequote:
Hahaha heb van mn 16de tot mn 30ste lang haar gehad....in de gabbertijd wer de zijkanten weggeschoren ....quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar was niet veel van te zien laatst
Vannacht nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef McSteamy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
emo-herrie
[/quote
Kunnen we niet wat van Slayer of Maiden te horen krijgen?
Dit is een Duitse metalshow!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:04 schreef McSteamy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
emo-herrie
[/quote
Kunnen we niet wat van Slayer of Maiden te horen krijgen?
Why....Black Sabbath of iets anders...jullie zijn zo`n van van die Alice Cooper dude doe dat dan maar...quote:
Ander keertje weer Stoompje, vanavond doe ik alleen Duitse Metalquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Why....Black Sabbath of iets anders...jullie zijn zo`n van van die Alice Cooper dude doe dat dan maar...
Um gott es will .....quote:
Ik weet niet of ik na deze show nog wakker blijf, maar anders: sure!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Wie vind dat ik straks een uurtje moet draaien?
Doen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Dat is goed Tofu was niet op de hoogte van de Deutsche abendquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ander keertje weer Stoompje, vanavond doe ik alleen Duitse Metal
Moet je doen man, maar ik ga slapenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik na deze show nog wakker blijf, maar anders: sure!
quote:
Ik draai dan morgen, zal ff 1 van de roosterdames aansprekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je doen man, maar ik ga slapen
Is cool man, trussels!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Trusten kerelquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaap lekker Stokquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
fantaaaaaaa o+quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef _Fanta het volgende:
Ik begin ook aardig in te kakken hiero. ik doe nog 1 biertje. Als ik me dan nog zo gaar voel ga ik ook slapen
Ik zit elders te surfen want ik kan deze muziek niet echt waarderen zoals jullie weten. Viro zou Gup aanzetten vannacht. Sluit t even met hem kort en met Knetter en Hawk want die wilde misschien ook nog even draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 2 uur voor vannacht, maar ik heb geen idee waar Outpost is en wanneer Gup aan gaat..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Na Oomph! op verzoek Reise, Reise van Rammstein!
Ik zag net nog niets extra's in het rooster, vandaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit elders te surfen want ik kan deze muziek niet echt waarderen zoals jullie weten. Viro zou Gup aanzetten vannacht. Sluit t even met hem kort en met Knetter en Hawk want die wilde misschien ook nog even draaien.
Not again..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef ToT het volgende:
Ik zit hier aan een lekker chemisch Yogho-Yogho-achtig likeurtje!
Klopt Gup staat niet in de agenda.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag net nog niets extra's in het rooster, vandaar
Of aan het soppen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, Knetter zit niet achter MSN blijkbaar.. Die zal wel aan de zuip enzo zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |