Waar ging het nou over aan het eind van het vorige topic met betyar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar kernafval leuk is??
Hoe kom je daar nou ineens op??
Vrouwen die niet meedoen met carnaval??quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar ging het nou over aan het eind van het vorige topic met betyar?
Juist, kerneval. Zoals ze dat op veel plaatsen zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet meedoen met carnaval??
Lees: Ernem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist, kerneval. Zoals ze dat op veel plaatsen zeggen.
Ok, het duurde evenquote:
Dat is toch die op één-na-crimineelste stad van NL?quote:
Ik dacht dat ik daar al woondequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is toch die op één-na-crimineelste stad van NL?
Ze zijn erachter gekomen dat Helmond niet bij Eindhoven hoortquote:
Doch, Woensel is niet te onderschatten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze zijn erachter gekomen dat Helmond niet bij Eindhoven hoort
Goh, op uw leeftijd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vrijdag afrijden, hoop dat ik het haal.
oh ik heb het op mn 18de wel eens geprobeert, maar toen kwam mn instructrice er na 40 lessen achter dat ik het niet kon,waarna ze het geld in haar eigen zak stak en ik er een jaar of 12 geen zin meer in had.quote:
Onthoudt dat autorijden niets te maken heeft met sturen, gas geven of remmen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vrijdag afrijden, hoop dat ik het haal.
En overdreven over je schouder heen kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Onthoudt dat autorijden niets te maken heeft met sturen, gas geven of remmen.
Autorijden is kalm zijn en blijven.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh ik heb het op mn 18de wel eens geprobeert, maar toen kwam mn instructrice er na 40 lessen achter dat ik het niet kon,waarna ze het geld in haar eigen zak stak en ik er een jaar of 12 geen zin meer in had.
Exact. Zien en gezien worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En overdreven over je schouder heen kijken.
Het ironische er aan is dat de vent van die instrutrice een paar jaar later is omgekomen bij een auto ongeluk.quote:
Dat ze dat zomaar laat gebeuren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het ironische er aan is dat de vent van die instrutrice een paar jaar later is omgekomen bij een auto ongeluk.
Ik heb al een TTT(en dus vrijstelling voor speciale maneuvres) binnen en tussendoor ook nog een rijtest moeten doen,omdat ik ritalin slik, dus het zal iig geen nervositeit zijn dat mij laat zakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ze dat zomaar laat gebeuren.
Daar kregen wij vroeger een ingreep voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |