Ik ben zo iemand die juist naast iemand als jou zou gaan zitten, uit medelijden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is net als je op een feestje zit en er komen mensen binnen, maar niemand zegt gedag. Doet pijn.
Allebei de zijdens zijn nu gevuld, ik voel mij vereerd deze twee heren naast mij te mogen hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die juist naast iemand als jou zou gaan zitten, uit medelijden.
Hoi.
mag ik voor je zitten, als oceaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allebei de zijdens zijn nu gevuld, ik voel mij vereerd deze twee heren naast mij te mogen hebben.
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meerquote:
Dat is prima, gaat uw gang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik voor je zitten, als oceaan?
Haha, goed argument!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meer
Haha die vind ik goed!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meer
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Lindgren ook aanwezig.
Goede line-up zo dacht ik zo zo.
PS3quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.
Van harte weltrusten!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.
haha och... best laat.. om 11 uur meestal maar soms ook later en in het week end mag ik zelf beslissen hoe laat maar ik moet zondag ochtend wel mee op visite naar mijn omaquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Haha, goed argument!
Hoelaat moet je normaal gaan slapen dan?
Kan ik mee leven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Nee, noem het eerder een wapenstilstan, heb al genoeg oorlog gehad vannacht
Trouwens wat vind je van het nieuwe uitshirt van ONS PSV?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha och... best laat.. om 11 uur meestal maar soms ook later en in het week end mag ik zelf beslissen hoe laat maar ik moet zondag ochtend wel mee op visite naar mijn oma
Slaaplekker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Dames en heren, ik moet dit feest verlaten. Nog een hele fijne avond toegewenst.
schommelstoel en TWP, het was fijn met jullie naast mij.
Oceaan, bedankt voor het mooie uitzicht.
Kuskus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Dames en heren, ik moet dit feest verlaten. Nog een hele fijne avond toegewenst.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Trustenn, goed gezelschapquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
niet mooi met die blauwe blokken het zijn net lego poppenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Trouwens wat vind je van het nieuwe uitshirt van ONS PSV?
Gerard jij bent echt een held. Ik heb op je geabonneerd, als een van de eersten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef gerard223 het volgende:
[..]
niet mooi met die blauwe blokken het zijn net lego poppen
Goeden nachtrust!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Ja inderdaad, maar ga het denk ik als fan toch kopen. Blijft toch je club hequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef gerard223 het volgende:
[..]
niet mooi met die blauwe blokken het zijn net lego poppen
Die meekreunende buren hoeven er van mij niet bij hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef friekin_ het volgende:
Piepende luchtbedden. Meekreunende buren.
ha lindgren bedankt voor elke fokker zoals ik zei vermeld ik die abone word op mij een naam zeg ik in mijn volgende film pje over jou dus ik noem je dan als je hier mee akkoord gaadtquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gerard jij bent echt een held. Ik heb op je geabonneerd, als een van de eersten.
Natuurlijk, eckte baas!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ha lindgren bedankt voor elke fokker zoals ik zei vermeld ik die abone word op mij een naam zeg ik in mijn volgende film pje over jou dus ik noem je dan als je hier mee akkoord gaadt
ja die hebben wat weg van een nike shirt wel mooiquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ga het denk ik als fan toch kopen. Blijft toch je club he
Heb je die nieuwe van Chelsea trouwens gezien? die is ook met blokken maar vind ik veel mooier.
Gezelligheid juist, hoe meer zielen,...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef TWP het volgende:
[..]
Die meekreunende buren hoeven er van mij niet bij hoor.
vreugdquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezelligheid juist, hoe meer zielen,...
Hoe meer vrouwenzielen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezelligheid juist, hoe meer zielen,...
Mannen laten vrouwen in hun waan dat te denkenquote:
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef gerard223 het volgende:
mensen willen jullie nog een leuke kanaal reactie achter laten dan kan ik daar wat leuks mee doen bedankt
Say what?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef gerard223 het volgende:
mensen willen jullie nog een leuke kanaal reactie achter laten dan kan ik daar wat leuks mee doen bedankt
waar ik zie het nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef gerard223 het volgende:
[..]
de link in mijn bericht onder de stippel lijntjes
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef TWP het volgende:
[..]Ik ben heul geen tiener meer sinds kort he! Maar vergeleken met jou nog een brookie ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |