Die gekke Scandinavische mannen staan net zo goed in een tijgerslip op de barquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef JustRocking het volgende:
[..]
In SB mogen vrouwen ook nog eigenwaarde hebben hoor.
Dat wordt geblokkeerd bij mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
en kom met z'n allen naar TC is leuk dit dat
Wie was jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
He, zat net zo lekker te trollen en dan word ik gebanned
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
He, zat net zo lekker te trollen en dan word ik gebanned
Slechte filterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik zeg net dat mn filter me van zulke sleckte plaatsen weghoud.
Nee,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Was jij nog naar Lazur geweest trouwens?
En hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Kliksafe ultraorthodox fundamentalisme. Komt allemaal door mn ouders.
boratproxy je weet tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
[..]
18. Maar ik had altijd een omzeiler maar die werkt nu niet meer.
Clubs of barretjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee,, wel naar stuk of 15 andere dingen
Neem een smartphone met mobiel internet en sluit die aan op je pc. Of een internetstick van Vodafonequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
[..]
18. Maar ik had altijd een omzeiler maar die werkt nu niet meer.
beide, 2 kroegentochten gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Clubs of barretjes?
[..]
Neem een smartphone met mobiel internet en sluit die aan op je pc. Of een internetstick van Vodafone.
Wazda? Zal is ff goochelen.quote:
kost geld.:')quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Clubs of barretjes?
[..]
Neem een smartphone met mobiel internet en sluit die aan op je pc. Of een internetstick van Vodafone.
Nice nice. Ben nu alweer 24 uur uit Sunny Beachquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
beide, 2 kroegentochten gedaan
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Ben ik nu een eckte baas?
Sowieso, die had ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Ben ik nu een eckte baas?
Ik heb ook zonder CD.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef xCore het volgende:
[..]Dat boek had ik namelijk ook. (Maar dan zonder CD en geleend)
Jij leest boeken altijd achterstevoren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
Waar moet ik beginnen trouwens? In het midden? Begin? Eind?
Ik had nix geleerd en 1 fout in theorie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
Waar moet ik beginnen trouwens? In het midden? Begin? Eind?
Stoerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik had nix geleerd en 1 fout in theorie.
Het moet kunnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij leest boeken altijd achterstevoren?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik had nix geleerd en 1 fout in theorie.
Lekkerquote:
Gewoon vooraan beginnen.quote:
En toen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon vooraan beginnen.
Ik had het boek eerst eens doorgelezen ()
Toen wat oefenexamens gemaakt en gekeken naar de dingen die ik niet wist.
Toen uiteraard die dingen geleerd en gehaald zonder fouten in theorie. (Alleen bij die inzichtsvragen twee fout)quote:
Bij inzicht had ik 6 fout. Ik zag elke keer net toen die voorbij was nog een klein jochie achter een auto vandaan komen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Toen uiteraard die dingen geleerd en gehaald zonder fouten in theorie. (Alleen bij die inzichtsvragen twee fout)
Jup! Waren betere, maar heb de foto's nog niet hierquote:
Smoesjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup! Waren betere, maar heb de foto's nog niet hier.
Klote kastjes die je bij het CBR moet gebruiken. Was 1 keer te laat met verbeterenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Bij inzicht had ik 6 fout. Ik zag elke keer net toen die voorbij was nog een klein jochie achter een auto vandaan komen ofzo.
Leuk! Hoeveel moet je nog bakken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
Ik zit hier nog wel even...
Morgen laatste werkdag bij mijn werkgever en ik had bedacht om muffins te gaan bakken.. had alleen wel iets eerder mogen beginnen..
[ afbeelding ]
En ik heb er pas 12 gebakken nu!_11!
'Olle fappert, je wilt meer zien hèquote:
Ik ga de mijne nu bekijken/uppenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wil ook de foto's van onze groep hebben, de foto's die met mijn mobiel gemaakt zijn zijn alleen maar '' waardig
Ik had dat best vaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Klote kastjes die je bij het CBR moet gebruiken. Was 1 keer te laat met verbeteren
2 bakplaten gebruiken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tot die bak leeg is, zeg maar!
En je kan er maar zes tegelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik nog wat leuks kan plaatsenquote:
quote:
Nee, 12quote:
Je kan ook gewoon een bakplaat muffins doen? En dan snijden, net als taart. Doet mijn moeder ook weleens en is net zo lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Nee, 12
Heb maar één muffinblik. Als je ze los in de vormpjes doet zakken ze uit en zijn ze niet meer mooi![]()
Jawel, maar je beeld hing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
Ik zat er net in hoor.Tien minuten lang. Zagen jullie me niet?
Jawelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
Ik zat er net in hoor.Tien minuten lang. Zagen jullie me niet?
ik ben -goddank- je moeder nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een bakplaat muffins doen? En dan snijden, net als taart. Doet mijn moeder ook weleens en is net zo lekker.
Ik heb slecht internet ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of een betere pc kopen of beter internet
Hoezo? Met een maandje was je dan toch van me af geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben -goddank- je moeder niet
Tjeesus zitten jullie nu in een chat te praten over een andere chat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden met 'OMDAT MIJN CAM UIT STAAT !!!'![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Tjeesus zitten jullie nu in een chat te praten over een andere chat?
Dat zei KB.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Nou, ik wil er weer terug in.
Waarom moest ik dan ook f5'en.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden met 'OMDAT MIJN CAM UIT STAAT !!!'![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of een betere pc kopen of beter internet
Nee, het ligt aan TC. Door die website is mijn laptop opeens vet sloom, Normaal doet hij het wel perfect.quote:
Heb ik wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
Mensen die geen fatsoenlijke computer hebben.
Laptops...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan TC. Door die website is mijn laptop opeens vet sloom, Normaal doet hij het wel perfect.
[..]
Heb ik wel.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn lijstje ook wat is deze nou weer, Jan staat niet eens meer bovenaan bij mij.
Janquote:
ik citeer man bij bokspaal voor den viking met fles Jack Daniels in zijn hand: "ey kankerhomo, verrekte mongol!". Ergste was dat hij zelf niet wist wat het betekendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:41 schreef yosander het volgende:
Meest gebruikte woord deze vakantie was wel homo volgens mij![]()
.
Aah, niet die kerelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik citeer man bij bokspaal voor den viking: "ey kankerhomo, verrekte mongol!". Ergste was dat hij zelf niet wist wat het betekende
Je dacht: Sander zit in Bulgarije, de kust is veilig?quote:
Ja, ik was bang dat je me vol wilde proppen met kapsalon.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Je dacht: Sander zit in Bulgarije, de kust is veilig?
Wegklikken dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Keauning het volgende:
Ik zit nu op 1 uur en 45 minuten van mijn film. Nog niet echt super.
Je bent nog niet van me afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik was bang dat je me vol wilde proppen met kapsalon.
Hooi KBquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Waterrr
En trouwens, willen jullie me wegsturen morgen als ik kom posten?
Lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent nog niet van me af.
Heb voor de vakantie nog een kapsalon gehad! En in Sunny Beach drie keer kebab, stoppen ze in zo'n deegrol en zit standaard patat bij.
Mijn Magic 8 Ball zegt 'ja'.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Waterrr
En trouwens, willen jullie me wegsturen morgen als ik kom posten?
patat in kebab vond ik wel vreemd jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent nog niet van me af.
Heb voor de vakantie nog een kapsalon gehad! En in Sunny Beach drie keer kebab, stoppen ze in zo'n deegrol en zit standaard patat bij.
Ik heb al 2 vaststaande onvoldoendesquote:
Niet als je kapsalon gewend bentquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
patat in kebab vond ik wel vreemd ja
Ja, ik heb alles zo'n beetje verkloot. Ik heb in de afgelopen twee jaar maar twee onvoldoendes gehaald en nu heb ik waarschijnlijk een hele hand vol.quote:
Voor Engels heb ik sowieso een 5 op de eindlijst.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 vaststaande onvoldoendesen daarnaast de vakken Nederlands, natuurkunde en biologie die onzeker zijn
maar Nederlands is het meest onzeker.
En bij jou?
Awh, dat is wel klote zeg!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles zo'n beetje verkloot. Ik heb in de afgelopen twee jaar maar twee onvoldoendes gehaald en nu heb ik waarschijnlijk een hele hand vol.
Haha wtfquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben ook nog aangeschoten het spookhuis ingeweest, ook een ervaring op zich
Wat voor N verwacht je voor Nederlands? Ik vind het moeilijk in te schatten, aangezien vorig jaar 0 wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor Engels heb ik sowieso een 5 op de eindlijst.
Voor de rest economie, ak en Nederlands. Maar Nederlands zal wel een 6 zijn denk ik, maar kán ook een onvoldoende zijn. Economie heb ik hoge normering nodig, en AK een normale.
Bweh.
Vorig jaar was die dan ook ontzettend makkelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wat voor N verwacht je voor Nederlands? Ik vind het moeilijk in te schatten, aangezien vorig jaar 0 was
Ja maar vorig jaar was het geen vwo-examen, meer vmbo-examen (neemt niet weg dat ik hem ook slecht heb gemaakt als oefeningquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wat voor N verwacht je voor Nederlands? Ik vind het moeilijk in te schatten, aangezien vorig jaar 0 was
Zeker. Ik zat in de eerste week nogal in een dipje (deels) doordat ik de decentrale selectie van de opleiding die ik wil doen niet heb gehaald. Nu moet ik loten.quote:
Awh, welke opleiding trouwens? Ik heb ook meegedaan aan de decentrale selectiequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeker. Ik zat in de eerste week nogal in een dipje (deels) doordat ik de decentrale selectie van de opleiding die ik wil doen niet heb gehaald. Nu moet ik loten.
Ik hoop dit jaar op 1,0quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar vorig jaar was het geen vwo-examen, meer vmbo-examen (neemt niet weg dat ik hem ook slecht heb gemaakt als oefening). Dit jaar verwacht ik iets van 0,7 ofzo.
HBO Journalistiek in Utrecht. Jij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Awh, welke opleiding trouwens? Ik heb ook meegedaan aan de decentrale selectie
Tandheelkunde in Groningen. Ik wacht nu op de 2e uitslag, maar ik denk niet dat ik het heb gehaald. Was super moeilijkquote:
Balen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef Water123 het volgende:
[..]
Tandheelkunde in Groningen. Ik wacht nu op de 2e uitslag, maar ik denk niet dat ik het heb gehaald. Was super moeilijk
Ja, maarja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
AK was de grootste bullshit ooit
Groningenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef Water123 het volgende:
[..]
Tandheelkunde in Groningen. Ik wacht nu op de 2e uitslag, maar ik denk niet dat ik het heb gehaald. Was super moeilijk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Balen.Een vriendin van mij wilt dat ook studeren, maar ze zit nu op het MBO. Dat duurt dus nog wel een tijdje voordat zij de kans krijgt om daarheen te gaan.
Jup! Farmaceutische wetenschappen.quote:
Ja, ik ook. Ik ben sowieso de lul. Het is óf geen diploma óf met een slechte cijferlijst loten..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar op dit moment interesseert het me eigenlijk geen moer of ik ingeloot wordt, ik wil eerst mijn diploma
ik gok ook tussen de 0.5 en 1.0quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maarja.Ik zie CITO wel voor aan om norm van 0,5 te geven ofzo.
Ja ik ga me pas inschrijven voor de Keiweek als ik geslaagd ben, anders is ht ook zo'n teleurstelling. Als ik niet wordt ingeloot ga ik trouwens farmacie doen of misschien farmaceutische wetenschappenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup! Farmaceutische wetenschappen.
Van de week maar 's inschrijven voor de keiweek.
Nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik ga me pas inschrijven voor de Keiweek als ik geslaagd ben, anders is ht ook zo'n teleurstelling. Als ik niet wordt ingeloot ga ik trouwens farmacie doen of misschien farmaceutische wetenschappen
Ze moeten gewoon de scores na vaststelling bekend makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Keauning het volgende:
Zag paar dagen terug mijn aardrijkskunde leraar, en tevens mentor, zitten bij een café.
Had nog een praatje met hem gemaakt, maar ik werd er niet veel wijzer uit.
Het kwam redelijk geruststellend over, maar aan de andere kant ook weer niet wat die zei. Een vriend van mij had iig hoger, zo kwam het over.
Ja en dan word ik jouw klasgenootquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice! Doe niet moeilijk en ga meteen farmacie/FW doen! Grapje
.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:13 schreef Keauning het volgende:
Zag paar dagen terug mijn aardrijkskunde leraar, en tevens mentor, zitten bij een café.
Had nog een praatje met hem gemaakt, maar ik werd er niet veel wijzer uit.
Het kwam redelijk geruststellend over, maar aan de andere kant ook weer niet wat die zei. Een vriend van mij had iig hoger, zo kwam het over.
Supertofquote:
Hoera voor de tweede corrector.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik schijt voor AK.Zie mijn leraar wel voor aan om alles fout te rekenen.
__
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Supertof! Ook op kamers in Groningen dan?
Ik heb paar keer nagekeken en kwam bij scores tussen de 30 en 42 punten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik schijt voor AK.Zie mijn leraar wel voor aan om alles fout te rekenen.
__
Chillquote:
Die kan ook nogal mierenneuken hoor...quote:
Ik steeds tussen 31 en 38 punten. Dus zal wel daartussen zitten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik heb paar keer nagekeken en kwam bij scores tussen de 30 en 42 punten.
4,8 nodig, dus denk dat ik het wel heb gehaald, maar ik weet het niet zeker..
En daarbij komt nog dat je misschien niet goed hebt nagekeken. Daar ben ik steeds bang voor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die kan ook nogal mierenneuken hoor...
[..]
Ik steeds tussen 31 en 38 punten. Dus zal wel daartussen zitten.
31 pt => 4.1 (zonder norm)
38 pt => 5,0 (zonder norm)
4,6 nodig, dusja.
Ik ben blij dat er nog een 2e corrector is. Mijn docenten zijn zo strengquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
De uitslag van de toets is daardoor wel een stuk betrouwbaarder.
Die toetsen waren tenminste makkelijk. Daar kan ik met gemak een dag van tevoren leren. Ik had op die manier allemaal zevens en achten gehaald.quote:
Joa, ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die toetsen waren tenminste makkelijk. Daar kan ik met gemak een dag van tevoren leren. Ik allemaal zevens en achten gehaald.
Dat was echt hemels...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joa, ik ook.Met maar één 6 voor natuurkunde, voor de rest allemaal 7-ens en 8-en.
Daarom hoop ik dat ik volgend jaar eindelijk naar de school van mijn keuze mag. Het schiet zo echt niet op bij mij. Ik heb alleen maar op k*tscholen gezeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Maar heel jaar uit je neus eten is ook zo stom.
Als je op dat niveau zit ben je ook niet heel slim dus dan eet je niet uit je neusquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Bij sommige vakken heb ik dat élke les gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had iets meer moeten leren
Ik verwacht het slechtste
Ik vind het erg dat je na 6 jaar school nog steeds "ik vindt" schrijftquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef Water123 het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik het best wel ernstig van mezelf vindt als ik geen voldoendes kan halen op examens (na 6 jaar school)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat je na 6 jaar school nog steeds "ik vindt" schrijft.
hey dido, long time no seeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oordoppen in en oogjes dicht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gaat niet als je (Turkse) buren ruzie hebben![]()
Mijn (Turkse) buren zijn stil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gaat niet als je (Turkse) buren ruzie hebben![]()
Oh vwo heb je vast wel gehaaldquote:
uitputtendquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hoi hoi koekjestrommel! Hoe is je vakantie?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat je na 6 jaar school nog steeds "ik vindt" schrijft.
Daarom heb ik toch ook een onvoldoende op Nederlands examenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag niet van VMBOTL zomaar overstappen naar vwo hoor?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oh vwo heb je vast wel gehaaldIk vind het wel tof van je dat je eerst nog havo gaat doen en dan vwo.. dan doen weinig mensen denk ik
Nee dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag niet van VMBOTL zomaar overstappen naar vwo hoor?
Omdat ie een losah isquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hooooooi!Waarom gaan ze jou schaven?
ABACADABRA BLALBALBELELRGOI *BAM* IRFWIJPFIPWOJRJFRWP *BOEM* IOFEJHRIOWFOI *KLATS*quote:
Ze werd vast gek van jou.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ABACADABRA BLALBALBELELRGOI *BAM* IRFWIJPFIPWOJRJFRWP *BOEM* IOFEJHRIOWFOI *KLATS*
Tevens probeerde mijn buurvrouw zich enkele maanden geleden van het leven te beroven...
Dat is wel ernstigquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ABACADABRA BLALBALBELELRGOI *BAM* IRFWIJPFIPWOJRJFRWP *BOEM* IOFEJHRIOWFOI *KLATS*
Tevens probeerde mijn buurvrouw zich enkele maanden geleden van het leven te beroven...
Maar natuurlijk. Toen stonden er trouwens 2 politie-auto's, 1 ziekenwagen en zo'n 80 ramptoeristen voor de deurquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Toen stonden er trouwens 2 politie-auto's, 1 ziekenwagen en zo'n 80 ramptoeristen voor de deur
Jezus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Toen stonden er trouwens 2 politie-auto's, 1 ziekenwagen en zo'n 80 ramptoeristen voor de deur
Sorry, Gardameer was 'tquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Aaaah het was Italië!Was super leuk!! Hoe was sunny beach??
Weddenschap met water verlorenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hooooooi!Waarom gaan ze jou schaven?
Telt. Nog. Steeds. Niet.quote:
Ach jaaquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
En toen haar man, zo'n 2 jaar geleden overleed, stond zo'n 3 maanden lang de hele straat vol met auto's van de familie
Waar woon jij zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
En toen haar man, zo'n 2 jaar geleden overleed, stond zo'n 3 maanden lang de hele straat vol met auto's van de familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Grote familie dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Hihi mooizo! mooi weer gehad enzo??quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Sorry, Gardameer was 't.
Bulgarije was supertof, ben alleen niet zo helder meer want heb sinds vrijdag elke dag hooguit 4-5 uur geslapen
. Of soms niet. En m'n lichaam is kapot.
Nog toffe dingen meegemaakt?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar woon jij zeg?
Zat ik ook net te denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gaat niet, want mobiele layout. Wacht maar tot mijn laptop bezorg isquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef Water123 het volgende:
Maar Kaasrol, jij mag de volgende TT doen, als je niet weer struikelt over je afgebrokkelde kaasstukjes
Haha mijn laptop overwint jouw laptopquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gaat niet, want mobiele layout. Wacht maar tot mijn laptop bezorg is
Daar kan ik geen ja of nee uit afleidenquote:
Nee ik ben gewoon een Turkquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk wel? Wat voor afkomst heb je dan? Half Turks ofzo?
Oh wedden van niet, mijn laptop heeft een doucheputjequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha mijn laptop overwint jouw laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |