Die gekke Scandinavische mannen staan net zo goed in een tijgerslip op de barquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef JustRocking het volgende:
[..]
In SB mogen vrouwen ook nog eigenwaarde hebben hoor.
Dat wordt geblokkeerd bij mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
en kom met z'n allen naar TC is leuk dit dat
Wie was jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
He, zat net zo lekker te trollen en dan word ik gebanned
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
He, zat net zo lekker te trollen en dan word ik gebanned
Slechte filterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik zeg net dat mn filter me van zulke sleckte plaatsen weghoud.
Nee,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Was jij nog naar Lazur geweest trouwens?
En hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Kliksafe ultraorthodox fundamentalisme. Komt allemaal door mn ouders.
boratproxy je weet tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
[..]
18. Maar ik had altijd een omzeiler maar die werkt nu niet meer.
Clubs of barretjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee,, wel naar stuk of 15 andere dingen
Neem een smartphone met mobiel internet en sluit die aan op je pc. Of een internetstick van Vodafonequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef JustRocking het volgende:
[..]
18. Maar ik had altijd een omzeiler maar die werkt nu niet meer.
beide, 2 kroegentochten gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Clubs of barretjes?
[..]
Neem een smartphone met mobiel internet en sluit die aan op je pc. Of een internetstick van Vodafone.
Wazda? Zal is ff goochelen.quote:
kost geld.:')quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Clubs of barretjes?
[..]
Neem een smartphone met mobiel internet en sluit die aan op je pc. Of een internetstick van Vodafone.
Nice nice. Ben nu alweer 24 uur uit Sunny Beachquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
beide, 2 kroegentochten gedaan
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Ben ik nu een eckte baas?
Sowieso, die had ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Ben ik nu een eckte baas?
Ik heb ook zonder CD.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef xCore het volgende:
[..]Dat boek had ik namelijk ook. (Maar dan zonder CD en geleend)
Jij leest boeken altijd achterstevoren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
Waar moet ik beginnen trouwens? In het midden? Begin? Eind?
Ik had nix geleerd en 1 fout in theorie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
Waar moet ik beginnen trouwens? In het midden? Begin? Eind?
Stoerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik had nix geleerd en 1 fout in theorie.
Het moet kunnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij leest boeken altijd achterstevoren?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik had nix geleerd en 1 fout in theorie.
Lekkerquote:
Gewoon vooraan beginnen.quote:
En toen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon vooraan beginnen.
Ik had het boek eerst eens doorgelezen ()
Toen wat oefenexamens gemaakt en gekeken naar de dingen die ik niet wist.
Toen uiteraard die dingen geleerd en gehaald zonder fouten in theorie. (Alleen bij die inzichtsvragen twee fout)quote:
Bij inzicht had ik 6 fout. Ik zag elke keer net toen die voorbij was nog een klein jochie achter een auto vandaan komen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Toen uiteraard die dingen geleerd en gehaald zonder fouten in theorie. (Alleen bij die inzichtsvragen twee fout)
Jup! Waren betere, maar heb de foto's nog niet hierquote:
Smoesjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup! Waren betere, maar heb de foto's nog niet hier.
Klote kastjes die je bij het CBR moet gebruiken. Was 1 keer te laat met verbeterenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Bij inzicht had ik 6 fout. Ik zag elke keer net toen die voorbij was nog een klein jochie achter een auto vandaan komen ofzo.
Leuk! Hoeveel moet je nog bakken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
Ik zit hier nog wel even...
Morgen laatste werkdag bij mijn werkgever en ik had bedacht om muffins te gaan bakken.. had alleen wel iets eerder mogen beginnen..
[ afbeelding ]
En ik heb er pas 12 gebakken nu!_11!
'Olle fappert, je wilt meer zien hèquote:
Ik ga de mijne nu bekijken/uppenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wil ook de foto's van onze groep hebben, de foto's die met mijn mobiel gemaakt zijn zijn alleen maar '' waardig
Ik had dat best vaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Klote kastjes die je bij het CBR moet gebruiken. Was 1 keer te laat met verbeteren
2 bakplaten gebruiken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tot die bak leeg is, zeg maar!
En je kan er maar zes tegelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik nog wat leuks kan plaatsenquote:
quote:
Nee, 12quote:
Je kan ook gewoon een bakplaat muffins doen? En dan snijden, net als taart. Doet mijn moeder ook weleens en is net zo lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Nee, 12
Heb maar één muffinblik. Als je ze los in de vormpjes doet zakken ze uit en zijn ze niet meer mooi![]()
Jawel, maar je beeld hing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
Ik zat er net in hoor.Tien minuten lang. Zagen jullie me niet?
Jawelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
Ik zat er net in hoor.Tien minuten lang. Zagen jullie me niet?
ik ben -goddank- je moeder nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een bakplaat muffins doen? En dan snijden, net als taart. Doet mijn moeder ook weleens en is net zo lekker.
Ik heb slecht internet ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of een betere pc kopen of beter internet
Hoezo? Met een maandje was je dan toch van me af geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben -goddank- je moeder niet
Tjeesus zitten jullie nu in een chat te praten over een andere chat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden met 'OMDAT MIJN CAM UIT STAAT !!!'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |