1'tje ligt in een koffieautomaat (met koffie), 1'tje liet iemand vallen in het restaurant, serveerster pakte die opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Zeg Sandertje, hoeveel condooms zijn er gebruikt?
Geen flauw idee.quote:
Dat soort volk liep d'r allemaal rond in de Vikingquote:
Doh. Je kunt daar alles op zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef yosander het volgende:
[..]
1'tje ligt in een koffieautomaat (met koffie), 1'tje liet iemand vallen in het restaurant, serveerster pakte die op, maar de mijne heb ik nog allemaal hoor
.
Wist je dat je die dingen op de scan op het vliegveld kunt zien als je ze in je portemonnee hebt?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat soort volk liep d'r allemaal rond in de Viking
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef yosander het volgende:
[..]
1'tje ligt in een koffieautomaat (met koffie), 1'tje liet iemand vallen in het restaurant, serveerster pakte die op, maar de mijne heb ik nog allemaal hoor
.
Wist je dat je die dingen op de scan op het vliegveld kunt zien als je ze in je portemonnee hebt?
Waarom zeggen ze dan dat je maar een mailtje moet sturen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Mail gestuurd, geen reactie.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Neen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je geen andere bezigheden dan FOK!ken?
Dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan dat je maar een mailtje moet sturen?
Achterlijk
Ja maar echt duidelijk, van die rondjes zoquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zielig. Hoe dat beest daar geplet wordt.
en je woont in een gele onderzeeër?quote:
Ja, samen met Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en je woont in een gele onderzeeër?
Ook met Eleanor Rigby of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, samen met Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.
Nee, met de lieftallige Rita.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook met Eleanor Rigby of dat dan weer niet?
Misschien bedoelt de persoon die dat erbij heeft gezet het filmpje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
The Beatles-I am the Walrus(BEST QUALITY)
240p....
quote:
quote:Your musical compatibility with rotscholier is SUPER
Music you have in common includes Mumford & Sons, Noah and the Whale, The Beatles, Band of Horses and Fleet Foxes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |