dat zou fijn zijn, waar baseer je dat op ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:30 schreef lipje het volgende:
goedemorgen deze morgen,... voor SD vandaag extra ontbijttijd![]()
quote:
quote:
Niet handig?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn teamgenoot zegt dat het 'waarschijnlijk niet handig is' als hij meedoet met de CR. Met andere woorden; we doen niet mee
Ja, zeg dat wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Druk vandaag op de weg zeg, jezus.
Nee, hij weet het alleen nu vrij zeker. 10 maanden geleden wist hij alleen dat hij of net klaar zou zijn of er middenin zou zitten.quote:
Verschil is wel groot tussen een goede band en de rest van de crap die daar komtquote:
Cool, die staan met plezier te spelen!quote:
was het vanochtend droog?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn, waar baseer je dat op ?
Hoi Duvel. We hadden afgesproken dit niet in het openbaar te gooien, weet je nog? Alvast bedankt. Groetjens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Duvel het volgende:
Hoi Barca, met mij. Ik wou het nog ff hebben over dat ene. Bel me! Dank je.
Lieve Barca, ik denk dat jij aan iets anders denkt. Dag!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoi Duvel. We hadden afgesproken dit niet in het openbaar te gooien, weet je nog? Alvast bedankt. Groetjens.
Hoi Balkonia,quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is de voicemail van Barcaconia. Typ uw bericht in het tekstvak hieronder en ik contacteer u zo spoedig mogelijk.
Ik heb je paraplu en je filmpas. Beide krijg je niet terug.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoi Balkonia,
Ik heb vandaag in de regen moeten lopen en wil graag mijn paraplu terug.
groetjes
C
PS. mijn filmpas is kwijt. Heb jij die?
quote:
Gouda is zojuist verlost van zijn neerslagtekort.quote:
Heb zat regen gezien, maar bijna alles was misquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gouda is zojuist verlost van zijn neerslagtekort.
Boerenwit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef Duvel het volgende:
Barca, fijn dat je ff wat laat horen. Is dat wit of bruin?
Dan graag 65 kg, 55 is me wat te licht.quote:
Komt voor de bakker!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan graag 65 kg, 55 is me wat te licht.
quote:
quote:
dan had je geen verlengd ontbijt. Het goot hier bakstenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |