Ik erger me aan de wegdwerg met zijn belerende toontje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wegmisbruikers is anders enorm spannend hoor.
Alsof SD niets weet om haar hoofd mee op te vullen.quote:
Niet iedereen kan bruisen.quote:Ik zei net tegen SD; best knap nieuw meisje op mijn werk, maar ze is behoorlijk saai.
Best wel een dikke afknapper.
Daar gaat de domheid nog niet mee wegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alsof SD niets weet om haar hoofd mee op te vullen.
[..]
Niet iedereen kan bruisen.
Amerikaanse bakken kijken vindt SD toch leuk?quote:
wel de leeghoofdigheidquote:
kietel m maar onder zijn voeten en doe m namens de SC de groetenquote:
Vang jij de klappen opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef lipje het volgende:
[..]
kietel m maar onder zijn voeten en doe m namens de SC de groeten
ik ga morgen een lekker stuk rijden met mijn bewust lekke uitlaat en een verkeersagent op de bijrijdersstoel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
¤180,- boete voor het hebben van een niet originele uitlaat bij wegmisbruikersik ben dus zwaar in overtreding met mijn groep N uitlaatsysteem
Al maakt dat nog minder herrie dan die Astra met jap-demper. Daar moet je toch gek van worden, zo'n harde brom continu uit je (waarschijnlijk) 1.6 8v
Blauwe Ami ? En is het een rally ? En zit James May er naast ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv episode: opgepompte tieten in een Ami
helaas is hier de vlonder doorweektquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen.
Hopelijk blijft het droog voorlopig.
Dan kun je toch altijd nog zo rijden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef densmee het volgende:
Weer Franse ellende vandaag,
de synchromesh ringen uit van de 3e en 4e versnelling eruit gereden vandaag
De berlingo is nu waarschijnlijk total loss, kosten lagen rond de 2500euro ( bij de dealer met een ruilbak)
Bij deze miep niet, wel ff opgezocht wie het eigenlijk was natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Anne het volgende:
Maar goed; Jij zou zoiets dus niet roepen als XM naast je zit, Duvel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |