Was je wel aanwezig op het goede festival? Op basis van jouw recensies raad ik eerder een festival als Rock am Ring aan. Natuurlijk kun je niet "losgaan" op Elbow of Coldplay. En ja dat kan wel op Foo Fighters, maar of dat dan meteen beter is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sorry, ik ken alleen de laatste twee cd's dan. Lijkt me logisch als ik het maar over twee cd's heb.
Losgaan betekent niet alleen beuken. Los gaan is indeze jezelf verliezen in de muziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Was je wel aanwezig op het goede festival? Op basis van jouw recensies raad ik eerder een festival als Rock am Ring aan. Natuurlijk kun je niet "losgaan" op Elbow of Coldplay. En ja dat kan wel op Foo Fighters, maar of dat dan meteen beter is.
Ik snap hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Losgaan betekent niet alleen beuken. Los gaan is indeze jezelf verliezen in de muziek
Binnen in dat zwarte ding zitten iets van weerhaakjes, maar met een beetje frotten en trekken kan je je bandje tegen die weerhaakjes in naar buiten trekken zonder het bandje echt te beschadigen. Daarna kan je dat zwarte dingen natuurlijk met de weerhaakjes mee van het bandje af schuiven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Neraice het volgende:
Hoe heb jij dat zwarte ding losgekregen dan? Mijn bandje zit vrij strak namelijk, heb nogal dunne polsen.
Dus toch! Ze zeiden idd ook al dat er een chick bij was.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ik zag deadmau5 zondagmiddag al lopen, samen met SOFI en Lindsey Gayle (![]()
). Zondagavond zag ik em ook nog een keer voor t podium bij Bloody Beetroots.
Hij had een dag vrij en deed gewoon een dagje pinkpop. Dat vind ik echt bazig
Wie dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet verwachten van bands met één hitje die zomaar op Main Stage moeten spelen.
Gelukt, dankje! Hou 'm nu gewoon zonder die haakjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef daankes het volgende:
[..]
Binnen in dat zwarte ding zitten iets van weerhaakjes, maar met een beetje frotten en trekken kan je je bandje tegen die weerhaakjes in naar buiten trekken zonder het bandje echt te beschadigen. Daarna kan je dat zwarte dingen natuurlijk met de weerhaakjes mee van het bandje af schuiven.
Lifehouse, Hurts, Scouting for Girls, Two Door Cinema Club en in mindere mate de Staat en Go Back to the Zoo. Dat soort bands horen echt niet op Main Stage.quote:
Komt door Coldplayquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:04 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Lifehouse, Hurts, Scouting for Girls, Two Door Cinema Club en in mindere mate de Staat en Go Back to the Zoo. Dat soort bands horen echt niet op Main Stage.
Hebben allemaal meer dan 1 hit gehad. Scouting for girls vond ik echt een ideale opener voor de maandag BTW. De Staat en Go back tot the zoo niet mainstage waardig noemen is sowieso een farce.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:04 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Lifehouse, Hurts, Scouting for Girls, Two Door Cinema Club en in mindere mate de Staat en Go Back to the Zoo. Dat soort bands horen echt niet op Main Stage.
Man, de Staat was gewoon echt tenenkrommend om naar te luisteren. Deels ook omdat het geluid nog superslecht stond afgesteld. Ik vond het een kakafonie van geluiden en stijlen. Go Back To The Zoo is gewoon echt een topband voor Nederlandse begrippen. Gewoon een sterk optreden neergezet en terecht dat de enige Nederlandse band met potentie tot internationaal doorbreken op mainstage wordt gezet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hebben allemaal meer dan 1 hit gehad. Scouting for girls vond ik echt een ideale opener voor de maandag BTW. De Staat en Go back tot the zoo niet mainstage waardig noemen is sowieso een farce.
Heb alleen maandag kunnen kijken en ze vielen me ook postief op. Leuk interview met een Nederlandse fan die het vantevoren een schande vond dat niemand ze in Nederland kende.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:54 schreef Professional het volgende:
Mijn verrassing van dit weekend was toch echt Beatsteaks, wat een idiote Duitsers waren dat.
Wist werkelijk niet wat ik kon verwachten maar ik vond het echt super. Muziek ging ook alle kanten op, van ska naar funk en weer naar punk.
fucking geweldig. Erg genoten iig. En voor mijn gevoel de overige 55000 mensen ook.quote:
Eens...iedereen die om ons heen stond ging in ieder geval ook helemaal los.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
fucking geweldig. Erg genoten iig. En voor mijn gevoel de overige 55000 mensen ook.
dat treft ik had daar ook geen zin inquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach, ik ben het toch met je oneens, dus herhalen lijkt me nergens voor nodig.
Als het geluid slecht afgesteld is kun je dat de band niet echt aanreken. De Staat zo vroeg slaat gewoon nergens op. Als ze later gespeeld hadden was m.i. het een beter optreden geworden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man, de Staat was gewoon echt tenenkrommend om naar te luisteren. Deels ook omdat het geluid nog superslecht stond afgesteld. Ik vond het een kakafonie van geluiden en stijlen.
QFT Die gasten zijn live super.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
Go Back To The Zoo is gewoon echt een topband voor Nederlandse begrippen. Gewoon een sterk optreden neergezet en terecht dat de enige Nederlandse band met potentie tot internationaal doorbreken op mainstage wordt gezet.
-7quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
fucking geweldig. Erg genoten iig. En voor mijn gevoel de overige 55000 mensen ook.
Foo's had dat effect op alle artiestenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:44 schreef daankes het volgende:
Het was wel oké, maar verbleekte echt tov Foo's.
Filmpjes!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef GoodShoes het volgende:
Ik vond het geniaal. De feesten op camping B waren ook geweldig + de laatste avond/nacht met dat winkelwagentje! Zo geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |