abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98194194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Selina het volgende:
Het betreffende 'hééé hooo' stemgeluid, waar ik op doel:

(vanaf 1:05 ongeveer)

Naja, dit dus. Op zich niet vervelend, maar vind het gewoon niet bij dat soort muziek horen, meer bij een boeren schuurfeest. :') Daarbij kon ik het podium niet zien... Dusja, dan blijft er voor mij weinig over.
Ik ergerde me er wel aan, vind het gewoon echt niet kunnen. Het kwam gewoon boven de muziek uit, en dan niet 1 keer maar zowat bij elk nummer :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:23:53 #127
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_98194333
Hopenlijk is de lineup volgend jaar weer wat harder :) maar opzich was het wel oké :)
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_98194479
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef Lon3 het volgende:
Hopenlijk is de lineup volgend jaar weer wat harder :) maar opzich was het wel oké :)
Zo'n gevoel had ik ook, het was tof, maar niet zo tof als vorig jaar (Rammstein! _O_ )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_98194803
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Om het terecht te vinden dat een recensent een festival afkraakt moet je er toch echt geweest zijn. Als dat al te moeilijk is....
Lees nu nog eens rustig alles terug, voor ik in herhalingen val.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:39:19 #130
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_98194862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Dat minder drinken was geen probleem met deze prijzen. Het maakt me niet uit dat er ruim geld wordt gevraagd voor een biertje op festivals, dat weet je vantevoren, maar 2,50... Paar jaar terug was dat toch nog 3 voor 5 euro ofzoiets?

Als Jan de hele tijd mag knotteren op dat podium mogen wij het ook ;)
Bier viel nog wel mee, tien euro voor kebab vond ik schandaliger.
Dat kan toch ook 1 bon minder!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_98194950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Bier viel nog wel mee, tien euro voor kebab vond ik schandaliger.
Dat kan toch ook 1 bon minder!
Kebab was 12,50 bij de 3fm-stage :')
pi_98194970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Zo betalen ze Coldplay dus. Kebabverkopen.
In the coolest little capital of the world
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:45:27 #133
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_98195090
Normaal is er een betere balans tussen pop en rock. Nu vond ik het heel erg poppy op een of 2 bandjes na :P

Rammstein is inderdaad een van de hoogte punten welke ik mij nog lang zal herinneren.

Dat was echt maf :) en dat heb ik dit jaar niet kunnen mee maken. Een band die zulke energie op kan wekken.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:52:36 #134
85962 ioko
I Appear Missing
pi_98195297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:37 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Lees nu nog eens rustig alles terug, voor ik in herhalingen val.
Ach, ik ben het toch met je oneens, dus herhalen lijkt me nergens voor nodig.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:56:16 #135
85962 ioko
I Appear Missing
pi_98195412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, lieve mensen er wordt teveel gedronken, drink er morgen één minder was toch wel de uitspraak van het weekend.
Je moet ook niet serieus naar Jan luisteren. Zijn uitspraken horen er gewoon bij....

Vond hem dit jaar nog vrij terughoudend met uitspraken over drinken, slapen en beschermende kleding... :)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:11:05 #136
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_98195879
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Het was daar dan ook opvallend rustig :') Overigens hadden ze de prijs op maandag verlaagd naar 4 bonnen :')
Don't let my username fool you...
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:26:31 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98196423
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Een goede recensie moet artiest, performance, sfeer van dat moment kunnen beoordelen... bij 3voor12 hebben ze de recensies op voorhand al klaar op basis van dingen uit het verleden of persoonlijke smaak die niet uitgeschakeld kan worden...

Ik ben helemaal geen grote fan van bijvoorbeeld 30STM maar ik zie wel dat het een erg gelikte professionele show is bijvoorbeeld waardoor het toch een dikke voldoende scoorde gisteren...
Klopt. 3voor12 zijn van die neplui die proberen voor serieuze recensent te spelen, maar ondertussen kunnen ze er geen ruk van.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:29:55 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98196531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Pinkpop heeft altijd al voor grotere namen als afsluiter gebruikt.
Het leven wordt voor iedereen duurder, dus de bedragen die voor artiesten neergelegd worden ook.
Een festival met alleen maar onbekende bands zou geen 92.000 unieke bezoekers trekken.
Een paar jaar geleden kwamen er nog maar 35000 man omdat Smeets geen geld wilde uitgeven aan de hele grote namen. Nu doet hij dat wel en dat is de nieuwe koers.
Een goed koers naar mijn mening.

Voor kleinere bands en meer afwisseling heb je al Lowlands. Voor ongegeneerd platte headliners moet je bij Pinkpop zijn. Dat klinkt een beetje negatief, maar is niet zo bedoeld. Pinkpop is het enige festival in Nederland die dat doet en dat is goed. Het is alleen jammer dat er dan dus minder geld over blijft voor de andere bands.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:59:05 #139
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_98197586
Mijn beoordeling van pinkpop:
De Staat- Laatste tien minuten gezien. Was aardig. Ik vond het leuk, maar sfeer zat er niet echt is. snap ook niet dat ze zo vroeg moesten spelen.
Manic Street Preachers - Kende er toch minder van dan gedacht. Was de eerste teleurstelling.
Lifehouse - Redelijk. ewoon zoals de singles simpele rock.
Simple Plan - Ik kende meer dan ik vantevoren verwachtte. Positieve verrassing
Elbow - Tja, de nummers van de eerste cd waren oke. De rest niet. het veld was het met me eens. Geen moment ging het echt los.
Selah Sue - Wat een vervelnde stem heeft zij. Ik ben weg gelopen en op het gras gaan liggen.
Coldplay - Wat een middelmatige band voor dat geld. Het is allemaal best goed, maar niet schokkend als Green Day, RATM, of zelfs Foo Fighters. Gelijkwaardig aan KOL en dan wel zo duur. zonde.

Hurts - Prettig rustig begin.
Versamearge - BEst oke. Beetje vals afentoe, maarz e zij nog jong en kunnen groeien.
Tim Knol - Zette een goede show neer. Niet echt de muziek om op los te gaan, maar ik vond dat hij het podium wel verdiende.
Wolfmother - Wolfmother is vet. Punt. Einde discussie.
Laura Janssen - Ik vind het niks. Voor Nathalie blijven staan.
White Lies - Goede show.
Bloody beetroots - Ook een positieve verrassing.
Kings of Leon. Ik vind het niet zo bijzonder en neit afsluiter waardiog. gewoon een act voor mainstage 1 plek voor de afsluiter. Wel triest dat ik ze dus eigenlijk net zo interessant vond als Coldplay.....

Scouting for girls - Prettig bandje die gewoon best veel mensen meekreeg best knap zo vroeg op de ochtend.
Dazzled Kid - De verwachtingen waren hooggespannen. Hij begon niet zo heel sterk, maar vanaf de helft ging het los. Toch de verwachtingen waar gemaakt.
Two door cinema club - Leuk bandje
Beatsteaks - Wel prettig om er ook een bandje bij te hebben die het publiek erg bespeelt een zanger die het publiek in gaat en een veld dat op de hurken gaat zitten omvervolgens op te springen. Leuk.
Go Back to the Zoo - Goed. Klaar.
Volbeat - Die gasten rocken en hard ook.
The Script - Een van de groep keek hier erg naar uit en was na 5 nummers al weer terug uit het voorste vak. Ik hoefde het vantevoren niet te zien en had achteraf gelijk. De zanger was niet zo slecht als die van Hoobastank, maar toch. Conceptbandje dit. Oh, de drummer is wel goed btw.
Kaiser Chiefs - Goede bend op de juiste plek.
Deadmau5 - Tja, wel geod beetje house is altijd lekker. Wel vervelend dat er van die lompe 'niet house lusiteraars' doorheen gingen heeee-hoooo-en. Verder vond ik zijn overgangen niet geweldig. Als DJ moet dat beter kunnen. je kon niet in een ritme door blijven dansen. als je maar een uur speelt moet je niet de hele tijd rust inbouwen, maar gewoon knallen zeker als je voor de afsluiter zit.
Foor Fighters. Die hadden het geld van Coldplay erbij moeten krijgen.
pi_98197778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Guitar93 het volgende:

[..]

deadmau5 op camping A? lijkt me sterk? gingen ze naar de afterparty ofzo?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Deadmau5 speelde op maandag en maandag was er geen afterparty in de grote tenten op de campings A en B... Lijkt me idd sterk.
Ik zag deadmau5 zondagmiddag al lopen, samen met SOFI en Lindsey Gayle ( :9~ :9~ ). Zondagavond zag ik em ook nog een keer voor t podium bij Bloody Beetroots.

Hij had een dag vrij en deed gewoon een dagje pinkpop. Dat vind ik echt bazig ^O^
pi_98197955
Iemand een tip om dat bandje los te krijgen en toch heel te houden?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:07:43 #142
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_98197977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden kwamen er nog maar 35000 man omdat Smeets geen geld wilde uitgeven aan de hele grote namen. Nu doet hij dat wel en dat is de nieuwe koers.
Een goed koers naar mijn mening.

Voor kleinere bands en meer afwisseling heb je al Lowlands. Voor ongegeneerd platte headliners moet je bij Pinkpop zijn. Dat klinkt een beetje negatief, maar is niet zo bedoeld. Pinkpop is het enige festival in Nederland die dat doet en dat is goed. Het is alleen jammer dat er dan dus minder geld over blijft voor de andere bands.
Voorheen werd het geld beter verdeeld. Coldplay was het geld bij lange na niet waard.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:08:58 #143
85962 ioko
I Appear Missing
pi_98198036
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wolfmother - Wolfmother is vet. Punt. Einde discussie.
Volbeat - Die gasten rocken en hard ook.
Foo Fighters. Die hadden het geld van Coldplay erbij moeten krijgen.
QFT

Echter, ik ben het oneens met je review van Elbow. Wellicht moet je de nummers kennen, maar het lijkt mij logisch dat er niemand losging, daar is het de muziek niet voor. Het was echter een uniek optreden, met durf en humor. Ik heb er heel erg van genoten.

Maar, ieder zijn ding....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:11:35 #144
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_98198143
Elbow heeft een goede cd en een kut cd gemaakt. Dan krijg je een gemiddeld optreden.
Oh ja in het programmboekje stond dat White Lies in de schemer speelde. _O-
pi_98198293
Waarom vond iedereen Selah Sue zo slecht? Ik vond het juist heel leuk ;(
pi_98198308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:07 schreef Neraice het volgende:
Iemand een tip om dat bandje los te krijgen en toch heel te houden?
Vrij makkelijk los te trekken bij mij, kan je daarna zelfs het zwarte clipje zonder enige moeite nog verwijderen.

Bandjes vond ik sowieso maar kut, waren zo makkelijk los te halen dat het niet leuk meer was. Waarom niet gewoon ijzeren clipjes die je vast zet met een tang?
pi_98198471
Hoe heb jij dat zwarte ding losgekregen dan? Mijn bandje zit vrij strak namelijk, heb nogal dunne polsen.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_98198613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Elbow heeft een goede cd en een kut cd gemaakt. Dan krijg je een gemiddeld optreden.
Oh ja in het programmboekje stond dat White Lies in de schemer speelde. _O-
Elbow heeft al 5 albums gemaakt en in je review staat de nummers van de eerste cd waren oke de rest niet maar ze hebben helemaal niks van hun eerste cd gespeeld?
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:24:07 #149
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_98198662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Elbow heeft al 5 albums gemaakt en in je review staat de nummers van de eerste cd waren oke de rest niet maar ze hebben helemaal niks van hun eerste cd gespeeld?
Sorry, ik ken alleen de laatste twee cd's dan. Lijkt me logisch als ik het maar over twee cd's heb.
pi_98198930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
iemand gisterenavond nog het glowstick gevecht gezien op camping B ??
Haha jaaaa!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')