quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Selina het volgende:
Het betreffende 'hééé hooo' stemgeluid, waar ik op doel:
(vanaf 1:05 ongeveer)
Naja, dit dus. Op zich niet vervelend, maar vind het gewoon niet bij dat soort muziek horen, meer bij een boeren schuurfeest.Daarbij kon ik het podium niet zien... Dusja, dan blijft er voor mij weinig over.
Ik heb me ook gruwelijk lopen ergeren bij the script toen er een paar jongens achter me tim knol gingen zingen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
De verloedering van het festivalpubliek.
Ja, gigantischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Selina het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen zo erg verbrand?Jee, wat doen mijn schouders zeer zeg, nog nooit zo rood geweest. Gezien de weerberichten, had ik maar een poncho mee genomen, aan zonnebrandcrème had ik dus niet gedacht... Voor mijn gevoel scheen de zon ook niet zo erg.
Het valt heel erg mee. Het insmeren met zonnebrandcreme blijkt toch wel ergens goed voor te zijn. Alleen mijn lippen zijn verbrandquote:
Mja, normaal ben ik heel smeer-er-ig. Maar ik had zoiets van.. nah.. dat wordt niks met de zon vandaag. Nouja. Het trekt vast wel weer bij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het valt heel erg mee. Het insmeren met zonnebrandcreme blijkt toch wel ergens goed voor te zijn. Alleen mijn lippen zijn verbrand
Ik heb een blaar door het verbranden, voor mij was er echt niet tegen op te smeren!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, normaal ben ik heel smeer-er-ig. Maar ik had zoiets van.. nah.. dat wordt niks met de zon vandaag. Nouja. Het trekt vast wel weer bij.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Die aan de linker kant van 't terrein dichtbij al de eet/drink tentjes?
Als ik niet naar een festival was geweest zou ik mijn mening voor me houden, maar ja, dat ben ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik was er niet bij, heb m'n contacten en volg het uiteraard intensief. Maar om het hiermee eens te zijn, hoef je er toch niet bij geweest zijn?![]()
Omdat je de rest van het verhaal niet gevolgd heb, zo te lezen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Als ik niet naar een festival was geweest zou ik mijn mening voor me houden, maar ja, dat ben ik.
Lekker bandje hè? Week of drie geleden stonden ze in Effenaar. Dat was nog veuul toffer dan het optreden op PP.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:54 schreef Professional het volgende:
Mijn verrassing van dit weekend was toch echt Beatsteaks, wat een idiote Duitsers waren dat.
Wist werkelijk niet wat ik kon verwachten maar ik vond het echt super. Muziek ging ook alle kanten op, van ska naar funk en weer naar punk. Dance contest in het publiek was lachen, vooral omdat die daarna zijn eigen hoedje kwijt was en opeens een gay sailor petje ophad. Ook mooi dat de gitarist even een nummer ging bleren.
Het was de slechtste Pinkpop die ik heb meegemaakt. Slechts weinig bands zijn me bij gebleven. Coldplay was het geld absoluut niet waard als je ze afzet tegen RATM, Rammstein, Metallica, of zelfs Foo Fighters en KOL.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef ErikT het volgende:
Ik vind de recensies helemaal niet zo zuur. Ik vind het wel terecht dat er wordt aangekaart dat er gedurende de dag heel veel matige bands staan, omdat de headliners zo duur zijn. Helemaal als één van die headliners (KoL) eigenlijk niet groot genoeg is om af te sluiten (ze zijn 1.5 album bekend) en Coldplay het blijkbaar vrij routineus heeft afgehandeld.
Kijk, Pinkpop is altijd leuk en ik heb me ook weer goed vermaakt. Maar dat neemt niet weg dat je (opbouwende) kritiek mag hebben. De hele dag "wachten" op een goede band is in ieder geval niet wat ik gewend ben op een goede festivaldag. Ik ben gewend dat er mensen om 18:00 al met een grijns van oor tot oor helemaal enthousiast over het terrein lopen en dat je dan zelf van het andere podium komt (of uit de tent) en denkt "hee, ik heb blijkbaar ook nog iets erg tofs gemist". Dit was gisteren niet het geval, en zo heb ik het eerder wel meegemaakt. (En ook niet trouwens. 2007 was niet best, vooral de 2e dag heb ik me toen bij vlagen verveeld weet ik nog.)
Om het terecht te vinden dat een recensent een festival afkraakt moet je er toch echt geweest zijn. Als dat al te moeilijk is....quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat je de rest van het verhaal niet gevolgd heb, zo te lezen...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, lieve mensen er wordt teveel gedronken, drink er morgen één minder was toch wel de uitspraak van het weekend.
Ja inderdaad, wij hadden ook zoiets van WTF?!? Maar we hadden toen maar geconcludeerd dat we dan maar met de 2e zouden beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, lieve mensen er wordt teveel gedronken, drink er morgen één minder was toch wel de uitspraak van het weekend.
Dat minder drinken was geen probleem met deze prijzen. Het maakt me niet uit dat er ruim geld wordt gevraagd voor een biertje op festivals, dat weet je vantevoren, maar 2,50... Paar jaar terug was dat toch nog 3 voor 5 euro ofzoiets?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |