quote:
quote:
Of dat ja, rauwe groenten zijn vaak erg vullend. Rauwe champignons schijnen wel weer minder gezond te zijn (zoveelste kankerding)quote:
nou neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef MsMessy het volgende:
Zorgen dat je avondeten meer eiwitten bevat. Krijg je later op de avond niet zoveel honger.
water is idd goed voedselquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
-Fruit met yoghurt of alleen fruit.
-soepstengels
-water drinken
Water kan toch helpen, het doel is toch minder honger.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
water is idd goed voedsel![]()
soepstengels? je bent toch geen kind meer.
Want zodra je geen kind meer bent, bestaat een verbod op soepstengels?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
water is idd goed voedsel![]()
soepstengels? je bent toch geen kind meer.
vol drinken met water is maar tijdelijke oplossing...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Water kan toch helpen, het doel is toch minder honger.
En ik mis de argumenten bij dat tweede.
Daarom heten het ook soepstengels.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vol drinken met water is maar tijdelijke oplossing...
soepstengels zit helemaal niks in.. net als beschuit... dat eten kinderen of wanneer je ziek bent.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Daarom heten het ook soepstengels.
Hou maar op.
idd tis maar het uitstellen van de dood..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef heaven7 het volgende:
Eten is überhaupt een tijdelijke oplossing.
Op een doordeweekse dag?quote:
Ei kan je genoeg vreten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag?
Lijkt me overigens niet zo mals voor de cholesterol...
Boh gek, most gewoon wat komkommert vreten met zoen zelfgemaakt komkommertsausje
vet is vet en ligt zwaar op de maag, zeker 's avondsquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik doe wel eens zo'n bakje grote garnalen, met een dipsausje van sauce tartare (D&L) met yoghurt, beetje citroen, evt met avocado erbij. De yoghurt doe ik voor de smaak maar is wel gezond. Je zou ook zo'n diepvriestonijnsteakje kunnen grillen, en dan in dobbelstenen snijden, evt voor het grillen. Ei is al genoemd, prima natuurlijk. Als ik niks in huis heb eet ik ook nog wel eens een pot augurken leeg, niet echt heel lekker of zo, maar qua de handeling van het eten voldoet het uitstekend. Hoe het precies zit met het gezonde vet van vette vis weet ik ook niet, maar gerookte forel of makreel is wel lekker.
Dat laatste is niet het probleem kennelijk, en het eerste is bij mijn weten ook niet helemaal waar. Het lichaam gaat met het ene vet anders om dan met andere, meen ik ooit eens gelezen te hebben. Vette vis is gezond, maar ik weet niet of dat op het dik worden slaat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
vet is vet en ligt zwaar op de maag, zeker 's avonds
Kaasquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef Tsunade het volgende:
Sowieso geen brood savonds als je op je figuur aan het letten bent! En geen suikers. Kwark, tonijn, ei, stukje kaas, snackgroentes.
Dit meen jij serieus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:49 schreef the85mc het volgende:
biertje, Alcohol ontrekt vocht uit je lichaam dus wordt je lichaam droger van.
Wat denk je zelf? TS is te lui om voedingswaarden te checken, dan kan ie een makkelijk antwoord krijgen.quote:
Ja kaas ja. Een klein stukje 30+. Eiwitten, geen koolhydraten. En het vult. Dus die huilsmilie kan achterwege blijven.quote:
Ja is echt supergezond. Dierlijke verzadigde vetten en een bult zout FTW!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Ja kaas ja. Een klein stukje 30+. Eiwitten, geen koolhydraten. En het vult. Dus die huilsmilie kan achterwege blijven.
Je kunt ook de hele dag water drinkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja is echt supergezond. Dierlijke verzadigde vetten en een bult zout FTW!
Kijk nog maar eens op de verpakking.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Ja kaas ja. Een klein stukje 30+. Eiwitten, geen koolhydraten. En het vult. Dus die huilsmilie kan achterwege blijven.
Haha, zo grappig deze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef Aardbijna het volgende:
Komkommer met cottage cheese (hüttenkäse). Als je dat niet in huis hebt moet je het even van je eikel af schrapen. Looks the same.
Jazeker, érg gezond zelfs. Bananen zitten bomvol met snelle koolhydraten die je tijdens de laatste uurtjes van de dag echt niet meer gaat verbranden. Gelukkig is je lichaam zo slim om al die energie op te slaan zodat je die op een later tijdstip weer kunt gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef PanicQueen het volgende:
Bananen(vullen ook heel goed én gezond)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker, érg gezond zelfs. Bananen zitten bomvol met snelle koolhydraten die je tijdens de laatste uurtjes van de dag echt niet meer gaat verbranden. Gelukkig is je lichaam zo slim om al die energie op te slaan zodat je die op een later tijdstip weer kunt gebruiken
Wat een onzin. Je metabolisme gaat niet uit ofzo, alleen in een wat rustiger tempo maar verbranden blijf je doen hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker, érg gezond zelfs. Bananen zitten bomvol met snelle koolhydraten die je tijdens de laatste uurtjes van de dag echt niet meer gaat verbranden. Gelukkig is je lichaam zo slim om al die energie op te slaan zodat je die op een later tijdstip weer kunt gebruiken
Tuurlijk gaat ie niet uit, snapt hij ook wel. Maar ik denk dat Skylark geen zin heeft om de "snelle" koolhydraten ergens op te slaan. Vandaar zijn vraag op iets wat hem een gevuld voel geeft, maar wat hem niet daadwerkelijk veel zal vullen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je metabolisme gaat niet uit ofzo, alleen in een wat rustiger tempo maar verbranden blijf je doen hoor.
integendeel, erg goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef KeizerKuzco het volgende:
Een handje pinda's wordt bij mij vaak een hele zak, op den duur. Kan nooit goed zijn.
En zodoende je verbranding omlaag brengen. Niet echt een slimme keuze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef Tsunade het volgende:
Of je eet geen snacks in de avond. Een paar dagen wennen maar wel t beste.
Veel te vet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef Chai het volgende:
Ik weet niet wat jij als toetje eet, maar ik eet na het eten geen toetje als ik 's avonds waarschijnlijk veel honger ga hebben (dus als ik 's avonds nog ga sporten oid). En dan eet ik daarna gewoon nog een toetje. Wat in mijn geval meestal yoghurt is, maar weet niet of kwark beter is.
Dit vind ik trouwens lekkere kwark. Is misschien beter dan gewone kwark met heel veel honing.
[ afbeelding ]
lekker, volle kwark met een bak suiker!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef Chai het volgende:
Ik weet niet wat jij als toetje eet, maar ik eet na het eten geen toetje als ik 's avonds waarschijnlijk veel honger ga hebben (dus als ik 's avonds nog ga sporten oid). En dan eet ik daarna gewoon nog een toetje. Wat in mijn geval meestal yoghurt is, maar weet niet of kwark beter is.
Dit vind ik trouwens lekkere kwark. Is misschien beter dan gewone kwark met heel veel honing.
[ afbeelding ]
Ja die variant heb je vast ook wel ik bedoelde alleen de smaak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Veel te vet.
Ga dan voor magere kwark.
Met een bak honing is beter? oké dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef boskameel het volgende:
[..]
lekker, volle kwark met een bak suiker!
Ook niet, suikervrije siroop met magere kwark wel. Of gooi er wat noten doorheen, niet teveel, want veel kcal. Of wheypoeder, bv banaansmaak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Met een bak honing is beter? oké dan heb ik niets gezegd.
Hoezo, als je sport is dat geen enkel probleem. Eiwitrijk, goede vetten, niks mis mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef Adames het volgende:
Is weer iedereen bodybuilder hier? Om een beetje af te vallen hoor je je niet 's avonds vol te stoppen met allerlei calorierijk voedsel zoals whey, noten, tosti's en gedroogd fruit.
Als je bedoelt dat je spieren wilt kweken heb je gelijk, maar 'goede' vetten bevatten evenveel calorieën als 'slechte' vetten. Als je gewoon wat doet hardlopen, fietsen en lijnen om die laatste kilo's er af te krijgen voor de zomer, dan pas je daar je voeding op aan. Dat is dan niet 's avonds een halve bak pinda's leeg eten, maar matigen en inderdaad een uur of 3 voordat je gaat slapen niks meer eten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef boskameel het volgende:
[..]
Hoezo, als je sport is dat geen enkel probleem. Eiwitrijk, goede vetten, niks mis mee.
neequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:10 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom zie ik meerdere reacties met "geroosterd brood"? Is geroosterd brood minder ongezond dan gewoon brood?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef Adames het volgende:
3 voordat je gaat slapen niks meer eten.
Leg eens uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daar hebben we dat fabeltje ook weer
Natuurlijk, maar het metabolisme is 's nachts wel degelijk lager. Extra calorie inname net voordat je gaat slapen zorgt hier niet voor een verhoging. De enige die daar profijt van hebben zijn mensen die volop spieren kweken en iets als kwark eten vanwege de langzame eiwitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:25 schreef boskameel het volgende:
[..]
je lichaam blijft gewoon verbranden, ook terwijl je slaapt...
Zoveel uur eten voor het slapen gaan is niet per definitie slecht. Het erom wat je eet.quote:
Leg eens beter uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zoveel uur eten voor het slapen gaan is niet per definitie slecht. Het erom wat je eet.
Dat je 's avonds, wanneer je weinig/tot geen energie meer nodigt hebt best wel kunt eten zolang het maar weinig koolhydraten bevat omdat je lichaam daar toch niks meer mee doet en het opslaat als vet.quote:
Het is niet heel moeilijk te maken en eieren worden vaak gebruikt om af te kunnen vallen. Het zijn eiwitten, waar je snel vol van zit en die je ook verbrand ipv opslaat. Koolhydraten zijn slecht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag?
Lijkt me overigens niet zo mals voor de cholesterol...
Boh gek, most gewoon wat komkommert vreten met zoen zelfgemaakt komkommertsausje
Wrongquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:34 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En zodoende je verbranding omlaag brengen. Niet echt een slimme keuze.
kan je lang wachtenquote:En ik zit nog steeds te wachten op de wetenschappelijke feiten die aantonen dat het niet slim is om 3 uur voor het slapen gaan niet meer te eten.
Het is vast gezond maar het lijkt me gewoon slecht voedsel als je af wil vallen. Je moet minder energie binnen krijgen dan dat je verbruikt en als je pinda's gaat eten wordt dat al snel moeilijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan je lang wachten![]()
Pinda's zijn hartstikke gezond lekker veel goede vetten.
Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb vandaag cracottes volkoren,huttenkase en matzes gekocht voor laat op de avond,tussendoor..
Vraag me af of het wel goed is
Oooomdaat ik dat zegquote:
quote:
Pindakaas is wel gezond en lekkerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:25 schreef heaven7 het volgende:
Kan geen kwaad op zich, afhankelijk van wat je erop doet en hoeveel je eet.
Om even ontopic te blijven pindakaas is helemaal niet gezond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pindakaas is wel gezond en lekker
Stefan jij bent echt een stupido![]()
Pindakaas bevat ook veel ongezonde vetten en een hoop calorieën.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
PINDAKAAS IS WEL GEZOND, goede vetten enzo.
Omdat je iedere topic verpest
Agreequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pindakaas bevat ook veel ongezonde vetten en een hoop calorieën.
Jij doet net zo hard mee, dus dan ben jij ook stupido
Eindelijk een vrouw die het eens met mij eens isquote:
Die van de reformzaak niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pindakaas bevat ook veel ongezonde vetten en een hoop calorieën.
Jij doet net zo hard mee, dus dan ben jij ook stupido
Hoe lekker ook: ik hoop uit hun buurt te (kunnen) blijven.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:52 schreef Tamashii het volgende:
Hee mylene, verwijder hier die shit dan ook.
Griekse yoghurt is goed En lekker. Advocado's ook.
Dat klopt maar het blijft nog even ongezond als bijv iemand die dat eet met overgewicht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:26 schreef Vandaag... het volgende:
Dat ligt er maar aan wat je wil bereiken.
TS wil afvallen. Om af te vallen kan je de hele dag kipnuggets van de Mac eten, zolang je maar minder calorieën binnenkrijgt dan je verbruikt val je af. Voedingswaarde speelt bij afvallen geen enkele rol.
ja veel transvetten/suikersquote:Op zondag 19 juni 2011 14:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Bestaan er dan ook ongezonde avondsnacks?
Teveel ja, maar in zijn basis ook niet ongezond.quote:
je kan er makkelijk zonder hoor...quote:Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Teveel ja, maar in zijn basis ook niet ongezond.
Mensen moeten eens gaan afleren te denken in termen van gezonde/ongezonde producten. Of maximaal X aantal kcal en dat soort bull-shit
Dat is ook ongeveer het enige product wat we eten en wat werkelijk geen meerwaarde heeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |