quote:
quote:
Of dat ja, rauwe groenten zijn vaak erg vullend. Rauwe champignons schijnen wel weer minder gezond te zijn (zoveelste kankerding)quote:
nou neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef MsMessy het volgende:
Zorgen dat je avondeten meer eiwitten bevat. Krijg je later op de avond niet zoveel honger.
water is idd goed voedselquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
-Fruit met yoghurt of alleen fruit.
-soepstengels
-water drinken
Water kan toch helpen, het doel is toch minder honger.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
water is idd goed voedsel![]()
soepstengels? je bent toch geen kind meer.
Want zodra je geen kind meer bent, bestaat een verbod op soepstengels?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
water is idd goed voedsel![]()
soepstengels? je bent toch geen kind meer.
vol drinken met water is maar tijdelijke oplossing...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Water kan toch helpen, het doel is toch minder honger.
En ik mis de argumenten bij dat tweede.
Daarom heten het ook soepstengels.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vol drinken met water is maar tijdelijke oplossing...
soepstengels zit helemaal niks in.. net als beschuit... dat eten kinderen of wanneer je ziek bent.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Daarom heten het ook soepstengels.
Hou maar op.
idd tis maar het uitstellen van de dood..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef heaven7 het volgende:
Eten is überhaupt een tijdelijke oplossing.
Op een doordeweekse dag?quote:
Ei kan je genoeg vreten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag?
Lijkt me overigens niet zo mals voor de cholesterol...
Boh gek, most gewoon wat komkommert vreten met zoen zelfgemaakt komkommertsausje
vet is vet en ligt zwaar op de maag, zeker 's avondsquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik doe wel eens zo'n bakje grote garnalen, met een dipsausje van sauce tartare (D&L) met yoghurt, beetje citroen, evt met avocado erbij. De yoghurt doe ik voor de smaak maar is wel gezond. Je zou ook zo'n diepvriestonijnsteakje kunnen grillen, en dan in dobbelstenen snijden, evt voor het grillen. Ei is al genoemd, prima natuurlijk. Als ik niks in huis heb eet ik ook nog wel eens een pot augurken leeg, niet echt heel lekker of zo, maar qua de handeling van het eten voldoet het uitstekend. Hoe het precies zit met het gezonde vet van vette vis weet ik ook niet, maar gerookte forel of makreel is wel lekker.
Dat laatste is niet het probleem kennelijk, en het eerste is bij mijn weten ook niet helemaal waar. Het lichaam gaat met het ene vet anders om dan met andere, meen ik ooit eens gelezen te hebben. Vette vis is gezond, maar ik weet niet of dat op het dik worden slaat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
vet is vet en ligt zwaar op de maag, zeker 's avonds
Kaasquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef Tsunade het volgende:
Sowieso geen brood savonds als je op je figuur aan het letten bent! En geen suikers. Kwark, tonijn, ei, stukje kaas, snackgroentes.
Dit meen jij serieus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:49 schreef the85mc het volgende:
biertje, Alcohol ontrekt vocht uit je lichaam dus wordt je lichaam droger van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |