Goed geantwoordt ringel-S. Hierbij win je:quote:
Dat wil ik ook wel, lekker rijk ben je danquote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed geantwoordt ringel-S. Hierbij win je:
[ afbeelding ]
Facebook.
quote:
Het gaat niet om het aantal posts van iedereen maar om het zo snel mogelijk vinden van de gegevens.quote:
Weet ikquote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal posts van iedereen maar om het zo snel mogelijk vinden van de gegevens.
Welke vragen heb je allemaal goed dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef ß het volgende:
Je kan een post maar 48 uur na plaatsing editten.
Hoor ik niet 4 sterren te hebben?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Volgende vraag:
CATEGORIE: ESOTERIE EN SYMBOLIEK
De vrijmetselarij is een geheim genootschap dat over veel plaatsen in de wereld verspreid is. Binnen de vrijmetselarij zijn de kerndoelen vooral gericht op de persoonlijke en spirituele ontwikkeling. Van welke personen is het in het bijzonder bekend dat zij vrijmetselaars waren?
A. Koningen en andere heersers.
B. Ondernemers van veel kleine ondernemingen.
C. Islamieten
D. Christenen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:32 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Nieuwe vraag:
CATEGORIE: BIOLOGIE
Er bestaan verschillende soorten psychiatrische stoornissen. Welke van de volgende stoornissen wordt het meest gekenmerkt door psychoses en hallucinaties?
A. Autisme
B. Schizofrenie
C. Narcisme
D. Psychopathie
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
CATEGORIE: LEVENSBESCHOUWING
Hoe noem je de levensbeschouwing waarin genot als het hoogste goed wordt gezien?
Geef de benaming en de grondlegger van deze levensbeschouwing.
Van die laatste ga ik uit aangezien ik ze net allemaal opgezocht heb.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef MetalIsAwesome het volgende:
CATEGORIE: FOK!
Zoekvraag:
Geef het aantal posts op dit moment van:
OnrechtmatigeDaad
Olijfboom
Saisai
Mama_Mia
Socios
Communist
TNA
Proletariaat
(Als je er zelf bij staat moet je niet de post meetellen bij het posten van je antwoord!)
Ja, deze klopt, aangezien ik het op een ander tijdstip maakte zie ik bij sommigen afwijkingen van 1 of 2 posts, maar dit ligt aan de tussentijd, dus is gewoon goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef ß het volgende:
OnrechtmatigeDaad 93
Olijfboom 1073
Saisai 3353
Mama_Mia 3244
Socios 42648
Communist 31
TNA 25.765
Proletariaat 6.852
Ik tel pas sterren erbij op als MetalIsAwesome heeft aangegeven dat ze goed zijn, dus je krijgt nu een 4e ster erbijquote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef ß het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Van die laatste ga ik uit aangezien ik ze net allemaal opgezocht heb.
CATEGORIE: WISKUNDEquote:
20000 * 1.04^20=43822.46286quote:Op maandag 20 juni 2011 17:37 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
CATEGORIE: WISKUNDE
Jan heeft geld op zijn spaarrekening staan. Hij heeft in 2001 in totaal 20.000 euro erop staan. (Ja, flink bedrag.) Elk jaar komt er 4% rente bij. Hoeveel geld heeft hij na 20 jaar op zijn spaarrekening staan?
Had toevallig een GR achter mij liggenquote:
Is goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |