abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 09:34:33 #26
5428 crew  miss_sly
pi_98191369
Een maand en 5 dagen nog maar en we vieren het 3 dagen voor haar verjaardag...dus we moeten beginnen met regelen en nadenken over een kadootje enzo :o kan er nog niet echt bij, hoor, dus ik doe gewoon nog even of het niet zo is :P

Heerlijk he O+ toetoe :D Senna wil dan tegenwoordig 'poortje door". Heel fijn voor schaap, want dat doet ze ook als hij gewoon ergens staat, dan wil ze onder zijn benen door en botst zo met haar hoofd tegen zijn kruis :X Ze moet nog leren wat minder onstuimig te zijn :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 09:36:37 #27
5428 crew  miss_sly
pi_98191408
hmm, als de pop gevallen is?
pi_98191543
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, met stoel aanschuiven bij de tafel, of vanmkrgen moest het gordijn open zodat hij naar buiten kon kijken.
En nu net hoor ik 'toetoe' terwijl hij mijn benen (die op tafel lagen) weg probeerde te duwen, hij gaat ineens heel hard! :o O+

:o Is Senna al weer bijna jarig dan?
Ik zei gisteren nog dat Oscar anderhalf was. :o :D *denial*
Dat zeg ik ook nog steeds, dat ze anderhalf is :') het bekt makkelijker ofzo denk ik :D
Toen hoorde ik mn schoonmoeder tegen iemand zeggen "de een is 4 maanden en de ander bijna 2" en toen dacht ik verrek :o :')

geen idee wat Oscar bedoelt?
Ik vind het zo mooi om te zien hoe het voor de moeders (en vaak ook vaders) heel duidelijk is wat er bedoelt wordt maar voor een ander nog totaaaal niet :D

mijn kind spreekt in keurige twee-woordzinnen :7
mama ijsje?
ijsje mama?
ja ijsje?
ijsje op!
ijsje nou?
ijsje lekka :9

:') dusch... :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98191569
ohja en ze zegt haar eigen naam sinds een maand. Had ik dat al verteld?
Ze noemt zichzelf nu Alie :') of Aleelie als ze er de tijd voor neemt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98192141
Alie :D _O-
pi_98193200
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb een raadseltje: pop! Au pop!
aambeien!

en Alie O+

en wat doe ik hier :(
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:12:06 #32
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98193983
Mikoxxx van harte met je mannen!!! 2 jaartjes alweer time flies !

Amlie O+ ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:43:33 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98195020
Alie! O+

Pop = kapot!
Dus au pop = auto kapot!

:D Idd iets wat je dan als ouder wel weet, maar voor een ander een raadsel is.

En ja... Bijna 2! :o Dan hebben we echt geen babies meer he? -O-
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:04:23 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98197824
Mikoxx proficiat!!! *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98198011
*O* *O* Mikoxx gefeliciteerd met de mannen!!! *O* *O*
Wat leuk dat ze zich nu zoveel meer bewust zijn van hun verjaardag, ik verheug me daar echt op!

Amélie _O- IJsjes zijn ook heul belangrijk! Niels is ook al zo'n ijsjesgek, de vriezer = ijsje. En daarnet heeft hij voor de eerste keer een stuk chocola gehad/gejat :@ :D

Oscar O+ :D Dat had ik echt niet kunnen bedenken!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:57:11 #36
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98202632
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

En ja... Bijna 2! :o Dan hebben we echt geen babies meer he? -O-
Dan heb je 2 grote mannen O+ ;)

Hier vind ik het maar gek hoor, stel je nou voor dat ik straks echt gewoon een 2de verjaardag mag gaan vieren, dan is Roy echt gewoon heus 2! ;( O+ :) *;

we zijn trouwens van 1 medicijn helemaal afgebouwd sinds maandag, en het lijkt allemaal tot dusver goed te gaan, wel is hij tegenwoordig wat sneller huilerig, of dat er mee te maken heeft geen idee, de vermoeidheid wel, maar dat neemt nu beetje bij beetje af.
pi_98203339
Nou idd, 2 jaar, dan zijn ze ineens peutertjes....hmmm laat nog maar even duren, ze zijn maar zo kort klein...

Gister nog even naar de mannen van mikoxx geweest, en ach, ze waren zo blij! Leuk om te zien....
Ze hadden oa heeeeeele Coole loopmotoren (autocorrectie zegt koopmotieven haha)gekregen, eigenlijk moet je even een plaatje daarvan posten mikkoxx,ze zijn echt vet stoer!!!

Lief dat jullie zo vragen naar lars en zijn megabuil.
Lang leve de blauwe plekkenzalf. De zwelling was de volgende dag al veel minder.
Inmiddels is de buil weggetrokken en het is vooral nog paars, maar gelukkig valt zijn haar er net overheen.
Maar ja, het was wel heftig... Ik zie wel heel wat bulten en builen op mijn werk, maar zo'n joekel had ik nog niet eerder gezien....
Tjonge, dat is toch zo'n stuntte op de wereld heb gezet zeg
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_98203679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Een maand en 5 dagen nog maar en we vieren het 3 dagen voor haar verjaardag...dus we moeten beginnen met regelen en nadenken over een kadootje enzo :o kan er nog niet echt bij, hoor, dus ik doe gewoon nog even of het niet zo is :P

Heerlijk he O+ toetoe :D Senna wil dan tegenwoordig 'poortje door". Heel fijn voor schaap, want dat doet ze ook als hij gewoon ergens staat, dan wil ze onder zijn benen door en botst zo met haar hoofd tegen zijn kruis :X Ze moet nog leren wat minder onstuimig te zijn :P
Ga je het vieren op Jaël haar verjaardag ?! Dan vieren ze het tegelijk :D
Wij zijn ook hard aan het nadenken over kadootje enzo, maar wat is dat lastig zeg!

Met Jaël gaat het heel goed, sinds ik werk logeert ze weer 1x per week bij opa en oma en dat zijn geweldige logeerpartijtjes. Wel merken we dat ze nu meer moeite heeft met afscheid nemen. Het maakt niet uit van wie, maar ja daar moet ze gewoon weer even doorheen. Het is ook raar eerst zijn papa en mama altijd thuis en nu zijn ze opeens weer vaak weg!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 15:26:05 #39
5428 crew  miss_sly
pi_98203971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ga je het vieren op Jaël haar verjaardag ?! Dan vieren ze het tegelijk :D
Wij zijn ook hard aan het nadenken over kadootje enzo, maar wat is dat lastig zeg!

Met Jaël gaat het heel goed, sinds ik werk logeert ze weer 1x per week bij opa en oma en dat zijn geweldige logeerpartijtjes. Wel merken we dat ze nu meer moeite heeft met afscheid nemen. Het maakt niet uit van wie, maar ja daar moet ze gewoon weer even doorheen. Het is ook raar eerst zijn papa en mama altijd thuis en nu zijn ze opeens weer vaak weg!
De 17e inderdaad! Gezellig, vieren ze het samen :D

Wat betreft kadootje zitten we te denken aan een loopfiets of toch een Baby Born. Het is zo'n poppenmoeder en volgens de leidster op het kdv wil ze ook graag de pop aan- en uitkleden en dat kan niet met alle poppen. Maar een driewieler lijkt me ook wel wat, met duwstang. Of een kinder-cdspeler, omdat ze zo gek is op muziek en liedjes zingen. We twijfelen dus gewoon nog even verder ;)

Het zal zeker wel erg wennen zijn, het verschil is erg groot voor haar, natuurlijk!
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:31:01 #40
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98204205
Leuk he dat uitzoeken van kadootjes ;)
Roy zijn 2de verjaardagskadoo is besteld komt eind van de maand binnen, word waterplay, omdat hij met water spelen zo leuk vind.
Verder hebben we onlangs een ballententje gekocht voor hem, voor straks in de tuin.
pi_98205192
Aaargh, dreumes bedacht dat ze niet hoefde te slapen tussen de middag en nu is ze helemaal niet meer te genieten... Kan iemand de klok vooruit zetten misschien?
Fake it till you make it...
pi_98217475
Haai! Fijn dat die bult geslonken is, Karin. Goeie shit dus, die zalf. Had ik niet verwacht eigenlijk.

Lente is echt helemaal opgeknapt. Onvoorstelbaar hoe snel dat kan gaan. Op de opvang zeiden ze niet gemerkt te hebben dat ze zo ziek is geweest. Ze eet wel erg weinig trouwens, dus mss heeft ze toch nog keelpijn. De HAP-arts gaf dat we over twee weken naar onze eigen ha moeten gaan om te kijken of d'r amandelen geslonken waren. Zou ik echt twee weken moeten wachten of zou het al eerder kunnen? Is vast niet handig, he?

Lente heeft er ook een handje van om met d'r benen te schoppen tijdens het verschonen, liefst tegen m'n buik. Ik doe dan een stapje achteruit of ga bij d'r hoofdeinde staan. Dan maait ze in het niets of schopt ze tegen te bedrand of de kraan. En dat doet zeer.

Verder ben ik wel lief, hoor. :P
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 20:39:51 #43
5428 crew  miss_sly
pi_98219385
Ging het nog een beetje met je dreumes, Nijna?

Ter illustratie van mijn post over de bestelde Dora taart: toen we deze Yoshi-taart zagen, wisten we dat we zoies als Dora taart wilden. En die gaat er dus komen:

O+

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:25:27 ]
pi_98222681
Even zonder bijgelezen te zijn: mn dreumes ligt echt zó waanzinnig hard te krijsen in zn bed nu, ik weet níet meer wat ik moet :'( níks is goed.. het is al zo sinds het avondeten wat hij niet wilde (hij wilde wat anders maar kreeg dat niet) en het toetje dat hij eerst niet wilde en na een uur keihard krijsen ineens wel, maar toen hij het kreeg smeet hij het over tafel.. :'( Als we m eruit halen is het 1 minuut goed en daarna begint het hele gekrijs en gemep en ge-overstrek en zichzelf op de grond laten vallen weer van voor af aan.. knuffelen mag niet, dan wordt hij nóg woester.. ik snap er niks meer van en word er zo verdrietig van :'(
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 21:35:39 #45
5428 crew  miss_sly
pi_98222770
Chan :* wat moeilijk! Wat doe je als je hem eruit haalt? Hou je hem vast of laat je hem even zijn gang gaan? Heeft hij misschien honger en behoefte aan een boterham of stukje fruit? Wat drinken? Kan hij pijn hebben of ziek zijn?
pi_98223083
Even laten, maar dan lukt iets niet en moet ik helpen en mag ik niet helpen.. mn man wil hem niet naar de woonkamer laten en daar laten spelen.. hij is nu bij hem in zn kamertje gaan liggen, maar t gekrijs klinkt nog steeds alsof hij straks gewoon knock out gaat :'(
Hij heeft honger ja.. maar toetje geven hebben we ook al geprobeerd en dat vloog ook de kamer door.. want het lukte niet zoals hij wilde..
Al 3 uur ruim nu, deze driftbui... Tussendoor heb ik hem nog rustig weten te krijgen met bij mij mogen drinken, dat heeft even geholpen, maar daarna was ook al gauw weer alles mis..
Mn arme ventje ;(
pi_98223616
Chan, wat een ellende! Geen tips, wel een dikke kus!

Oeh, da's een gave taart, Miss!
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:48:12 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98223658
ooo arme Timo en arme Chan; wat lijkt me dat vreselijk frustrerend. Zo'n heftige driftbui waar je hem niet uit krijgt..
heb ook geen tips of tricks; hoop alleen voor jullie dat het snel over is; en je mannetje straks lekker gaat slapen..
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98223907
Mikoxx, een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd *O* tot in het volgende topic. Duurt voor ons nog lang, wij staan nog steeds best ver onderaan :D

Ssserpente, wat fijn dat Lente is opgeknapt. ^O^ Gezwollen amandelen kan in principe geen kwaad, dus die 2 weekjes zou je kunnen wachten. Ik heb trouwens vroeger zelf vaak keelontsteking gehad en op mijn 12e zelfs een keelabces hierdoor. Mijn amandelen moesten toen met spoed eruit. Mijn zusje heeft ze vorig jaar laten verwijderen. Hoe ouder je bent, hoe pijnlijker en lastiger het is zo'n ingreep. Wanneer je dus geadviseerd wordt om ze te laten verwijderen bij Lente, dan zou ik dat zeker doen.

Miss_sly, die taart is mooi zeg! Ik ben heeeeel benieuwd naar de Dora taart. Zou voor Hannah ook een optie zijn, hoewel ik niet weet of ze dan nog wel gek op Dora is.

Chan :'( Lastig hoor. Denk je dat hij ergens pijn heeft? Een zetpilletje geven kan geen kwaad hè?

Hannah heeft vandaag haar kleine broertje of zusje gezien. Het echofotootje gooide ze meteen weg toen ik het haar gaf. Dat wordt nog wat :')
pi_98223936
Och Chan wat naar :*

Fijn dat Lente weer beter is :)

Gave taart Miss!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De 17e inderdaad! Gezellig, vieren ze het samen :D

Wat betreft kadootje zitten we te denken aan een loopfiets of toch een Baby Born. Het is zo'n poppenmoeder en volgens de leidster op het kdv wil ze ook graag de pop aan- en uitkleden en dat kan niet met alle poppen. Maar een driewieler lijkt me ook wel wat, met duwstang. Of een kinder-cdspeler, omdat ze zo gek is op muziek en liedjes zingen. We twijfelen dus gewoon nog even verder ;)

Het zal zeker wel erg wennen zijn, het verschil is erg groot voor haar, natuurlijk!

Tja is hier allemaal ook wel een beetje gepasseert, maar loopfiets krijgt ze al van vrienden. Keukentje van mijn zusje, glijbaantje van mijn ouders (voor in de tuin), driewieler heeft ze vorige jaar gehad, cd speler heeft ze al want ze slaapt in met muziekje aan :)
Ik vind het echt zo lastig!!! Zat al te denken aan een mooi boek voor ons boekenwurmpje... Waterplay vind ik ook nog wel een heel leuk idee.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')