Dat zeg ik ook nog steeds, dat ze anderhalf isquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, met stoel aanschuiven bij de tafel, of vanmkrgen moest het gordijn open zodat hij naar buiten kon kijken.
En nu net hoor ik 'toetoe' terwijl hij mijn benen (die op tafel lagen) weg probeerde te duwen, hij gaat ineens heel hard!![]()
Is Senna al weer bijna jarig dan?
Ik zei gisteren nog dat Oscar anderhalf was.![]()
*denial*
aambeien!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb een raadseltje: pop! Au pop!
Dan heb je 2 grote mannenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
En ja... Bijna 2!Dan hebben we echt geen babies meer he?
Ga je het vieren op Jaël haar verjaardag ?! Dan vieren ze het tegelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Een maand en 5 dagen nog maar en we vieren het 3 dagen voor haar verjaardag...dus we moeten beginnen met regelen en nadenken over een kadootje enzokan er nog niet echt bij, hoor, dus ik doe gewoon nog even of het niet zo is
Heerlijk hetoetoe
Senna wil dan tegenwoordig 'poortje door". Heel fijn voor schaap, want dat doet ze ook als hij gewoon ergens staat, dan wil ze onder zijn benen door en botst zo met haar hoofd tegen zijn kruis
Ze moet nog leren wat minder onstuimig te zijn
De 17e inderdaad! Gezellig, vieren ze het samenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ga je het vieren op Jaël haar verjaardag ?! Dan vieren ze het tegelijk![]()
Wij zijn ook hard aan het nadenken over kadootje enzo, maar wat is dat lastig zeg!
Met Jaël gaat het heel goed, sinds ik werk logeert ze weer 1x per week bij opa en oma en dat zijn geweldige logeerpartijtjes. Wel merken we dat ze nu meer moeite heeft met afscheid nemen. Het maakt niet uit van wie, maar ja daar moet ze gewoon weer even doorheen. Het is ook raar eerst zijn papa en mama altijd thuis en nu zijn ze opeens weer vaak weg!
Tja is hier allemaal ook wel een beetje gepasseert, maar loopfiets krijgt ze al van vrienden. Keukentje van mijn zusje, glijbaantje van mijn ouders (voor in de tuin), driewieler heeft ze vorige jaar gehad, cd speler heeft ze al want ze slaapt in met muziekje aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De 17e inderdaad! Gezellig, vieren ze het samen
Wat betreft kadootje zitten we te denken aan een loopfiets of toch een Baby Born. Het is zo'n poppenmoeder en volgens de leidster op het kdv wil ze ook graag de pop aan- en uitkleden en dat kan niet met alle poppen. Maar een driewieler lijkt me ook wel wat, met duwstang. Of een kinder-cdspeler, omdat ze zo gek is op muziek en liedjes zingen. We twijfelen dus gewoon nog even verder
Het zal zeker wel erg wennen zijn, het verschil is erg groot voor haar, natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |