abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98170351
vorig deeltje: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 147

De dreumesjes:

08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria

zooo we kunnen weer even!
pi_98170383
Karin, hoe gaat het vandaag met Lars? Ziet het er nogsteeds zo heftig uit?

En is Lente alweer wat opgeknapt?

Incantrix, wat fijn dat jullie manneke de kunst van het slapen weer wat beter lijkt te verstaan. ^O^
pi_98170477
Niks te melden over mijn dreumes verder. Hij is cool :7 En I love him! O+

:P

Ik weet gewoon niks meer te schrijven nu ik niet meer offtopic mag ga. :o
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:10:45 #4
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98170846
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Niks te melden over mijn dreumes verder. Hij is cool :7 En I love him! O+

:P

Ik weet gewoon niks meer te schrijven nu ik niet meer offtopic mag ga. :o
en nu ben ik zo nieuwsgierig wat je allemaal voor leuks over je toffe Dreumes offtopic wilde vertellen ;) tellll me?

Karin; hoe is het met Lars zijn voorhoofd??

Trix ik wens jullie alvast een ontzettend fijne vakantie op Terschelling. lekker genieten en uitwaaien... Ook lekker even een paar dagen met zijn 2en de zinnen verzetten. :*

hoe is het met de andere zieke kindjes vandaag?? hoop allemaal goed?

en ik sluit me aan bij groofs: mijn dreumes is ook heerlijk en ik geniet volop van dr... O+
en ff; ze knuffelt me de laatste dagen uit zichzelf... zo lieffff *smelt*
staat ze op de commode om dr broekje op te laten trekken; en dan legt ze ineens dr koppie op mijn schouder en handjes in mijn bek....
aaaaaahh O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98173637
Dr handjes in je bek? :D
pi_98174083
BJ, ik heb echt niks te vertellen. Ook niks offtopics :D .

Fijn dat je zo van Evie geniet. O+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:16:20 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98175023
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef Ssserpente het volgende:
Dr handjes in je bek? :D
haha typfoutje ;) nek natuurlijk :D haha
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:19:57 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98175226
Groofs, heerlijk dat het zo goed gaat :Y

BJ ook al zo lekker aan het genieten van haar dreumes...

Harry's billen zien er oke uit. Het open plekje is idhct maar nog wel rood. Verder zijn er nog een paar kleine geïrriteerde plekjes maar ik mag in elk geval weer billen poetsen zonder drama.
's Nachts slaapt hij door. Enige 'probleem' is dat hij overdag eigenlijk opeens erg weinig slaapt. Waar hij voorheen makkelijk 3 uur sliep, slaapt hij nu maar een uurtje. Als ik hem dan later nog eens in bed leg, dan ligt hij gewoon 2 uur te babbelen en te jengelen in bed, maar slapen ho maar...
Gelukkig blijft hij wel redelijk vrolijk alleen wat hangeriger...
pi_98175241
Inca, heel veel rust en plezier op vakantie. Even er tussen uit met zn tweetjes en met zn drietjes :*

Alles beetje ok met Lente en Lars?

Claudia wat fijn om te lezen dat het goed bevalt op het kdv (al wist ik het al, fijn dat ik hier ook je ervaringen zo af en toe kan lezen).

R. en Evie O+ Wat hebben we allemaal toch leuke kinders :s)

We hebben de stoel gisteravond aangepast, en het ging vanavond echt supergoed. Ze bleef braaf zitten, pas na een lange tijd klom ze eraf. Maar wilde er gelijk ook weer op. Ze kan er zelf netjes opklimmen en dan gaan zitten.

Ook hier happy mama met haar kleine divaatje.

Vriendlief heeft klusvakantie en is een kast in de woonkamer aan het bouwen. Daaronder in komt een speelhuisje voor Mette. Het frame staat nu en ze heeft al echt in haar toekomstige huisje gezeten vanavond. Echt super leuk. (haar speelhoekje nu wordt straks de plek van de box, we wilde haar ook echt een plekje geven, ze is daar nogal gevoelig voor)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98175673
Nog ff snel voordat ik ik bed ga liggen met salmiaklolly's. :9

Met Lente gaat het stukken beter gelukkig. Dwz, ze heeft geen koorts meer. Ik heb niet eens meer gemeten, want ze voelde niet meer warm aan. Ze was vandaag wel wat huiligerer dan anders, maar dan was a snel over zodra 'anoe' (oma) er was.

Ik heb 'r net wel even huilend uit d'r bedje gevist. Ze keek zo verschrikt naar d'r bedje en bleef echt smekend 'nee' zeggen zodra ik aanstalten maakte om 'r terug te leggen, dat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen. Ik ben even met 'r op de grond gaan zitten knuffelen en toen wilde ze na een paar minuten zelf weer d'r bedje in gelukkig.

Ik vond 'r gister trouwens zo dapper. O+ Toen we naar de HAP gingen lag ze echt net te slapen. We hebben 'r zo met slaapzak en bijna 41 graden koorts in de auto gezet en ze gaf geen kik. Heeft in de wachtkamer lief zitten puzzelen en zei zelfs braaf 'aaaah' toen de dokter in d'r mondje wilde kijken.

Net kon ik er trouwens ook goed inkijken en toen zag ik idd wel huge amandelen. Ben erg benieuwd wat onze eigen huisarts over twee weken gaan zeggen.
pi_98175933
Gelukkig Serpente, dat het beter met haar gaat. Hopen dat het meevalt over twee weken.
pi_98176234
Mijn zoon zegt 'tent'. O+ (We hebben dit weekend gekampeerd).
pi_98176443
Lars wat een dikke buil :o Hoe is t nu met hem?

Fijn dat Lente weer wat beter is :) Nu nog hopen dat dr amandelen er niet uit hoeven..

Tent! Knap van R! :)

Hier is het wel ok geloof ik.. Timo maakt het me wel erg moeilijk met zn buien. Enorme driftbuien, maar ook enorme zielige buien waarin hij zo zíelig als maar mogelijk is een keer of 100 "mama" jammert met een triest koppie erbij.. als hij iets van mij wil dus.. Eten gaat met hele kleine stapjes beter ('s avonds dan, overdag gaat het altijd al super) en we weten wat hij voor zijn verjaardag gaat krijgen :D Het Ikeakeukentje. We waren er gisteren en het was een enórm succes.
pi_98176602
Oh, lastig Chan. Fijn dat het met eten wat beter gaat. En de rest, die buien... dat is vast een fase :o ;) .
pi_98176944
Ohw ja over fases gesproken... hij slaat, schopt en (sinds vandaag) bijt tegenwoordig... en ik ben het zó vréselijk zat.. iemand tips wat ik daar aan kan doen? Wat ik vooralsnog doe is zeggen dat ik níet wil dat hij dat doet omdat het pijn doet, hem vertellen dat hij als hij wil schoppen dat het tegen een bal mag en slaan mag in een kussen, en als hij het dan nog een keer doet zet ik hem in de gang. Waar ik hem dan een minuut later aantref met een enórme big smile op zn gezicht.. Dus echt indruk lijkt het niet te maken.. Hoewel het dan wel vaak weer een tijdje (paar uur soms wel) goed gaat..
pi_98177822
Ohh en Mikoxx! Je jongens zijn jarig vandaag :D Van harte gefeliciteerd!! *O* *O* Hoe was het? Leuke dag gehad?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:08:10 #17
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98178282
Thnx, Groofs :* En tent, wat cool! *O* Vind dat wel echt een geweldig woord om te kennen hoor O+

Chan, als ik écht heel naar ben van Stefs gemep en geschop (hij kondigt vantevoren even aan dat hij dat leuke spelletje weer gaat doen door alvast 'au!' te gaan roepen :')) dan zeg ik dat dat pijn doet en dat ik niet meer met hem wil spelen, daarna draai ik heel demonstratief mijn rug naar hem toe en negeer hem verder. Dat trekt hij zó slecht, dan moet ik hem meestal daarna troosten, maar dan is het wel klaar met zijn 'spelletje'. Meestal doe ik dit als ik hem eerst al heb voorgedaan dat slaan niet goed is, maar aaien wel. Soms helpt dat ook nog wel eens, dan doe ik 'aai' bij hem en dan bij mezelf met zijn handje. Soms houdt het dan op..
3!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:09:32 #18
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98178385
:o

Mikoxx! Dat had ik niet gemerkt! Van harte gefeliciteerd joh! *O* *O* Was het een leuke dag? Taart en cadeau's?
3!
pi_98178948
Ohw ja, aaien, dat doen we dan ook ja.. Negeren is wel te proberen nog. Hoewel hij het meestal doet tijdens het verschonen (en dan zo hárd als hij maar kan uithalen met zn benen en echt gericht op mn hoofd schoppen... pffff).. slaan ook vaak tijdens het eten.. maar ook wel eens tijdens het spelen, zal eens kijken wat hij dan doet, als ik zeg dat ik dan niet meer wil spelen met hem en gewoon wat anders ga doen of zo..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:17:42 #20
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98178952
Da's leuk! Ik kom ff binnenvallen en zie gewoon twee felicitaties! Dank dank! We hebben het superleuk gehad en de jongens zijn hartstikke verwend, zoals t hoort ;). Ze hebben genoten, vond het toch weer een enorm verschil hoor, tussen 1 en 2 jaar. Ze beleven het echt al veel meer! Ze liggen nu heerlijk te knorren en wij gaan ook zo.

Oh, en de bob de bouwertaart was wel the bomb hoor! En, lekkerrrrrr!!

Vergeet ik toch helemaal dag te zeggen: DAG ALLEMAAL en tot ziens in het volgende topic! Dank voor jullie meeleven wat ik zo af en toe zo hard nodig heb gehad!! (k)
pi_98179078
*O* Mikoxx gefeliciteerd met je mannetjes *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:39:58 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98190363
Ik hou geen lijsten bij (slechte moeder :@ ) maar ik vind het zo gaaf om Oscar 'Mama! Help!' te horen zeggen/roepen/eisen. ;) O+

Oh. En van de week op de snelweg tegen zo'n geluidswering: Hek! :D
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 09:27:52 #23
5428 crew  miss_sly
pi_98191235
mikoxx gefeliciteerd met je jongens *O*

Chan, bij Senna werkt ook negeren het beste. Ik geef dan, na één waarschuwing, aan dat ik dat ga doen (Ik vind het niet fijn dat je slaat, dat doet pijn. Ik ga nu niet met je spelen) en ga iets anders doen. Vindt ze vreselijk! Als ze aan tafel iets doet dat niet mag, hetzelfde, maar zet ik haar desnoods op de grond. Einde eten/spelen. lastig wel, hoor!

Heeft oscar dan ook echt hulp nodig, BE? :D klinkt wel schattig O+

Ssserpente, fijn dat Lente is opgeknapt.
Karin, hoe is het met Lars en zijn megabult?

Wij hebben gisteren Senna's verjaardagstaart besteld. Vrienden van ons gaan hem maken, zij doen pattisserie, en ik ben reuzebeniewud: het wordt een Dora-figuur, in 3D dus. Ze maken vaker van die taarten. Zo hadden ze laatst een Yoshi-taart in 3D, zo mooi O+ Dus Dora wordt vast mooi en dat gaat Senna helemaal geweldig vinden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:31:18 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98191302
Ja, met stoel aanschuiven bij de tafel, of vanmkrgen moest het gordijn open zodat hij naar buiten kon kijken.
En nu net hoor ik 'toetoe' terwijl hij mijn benen (die op tafel lagen) weg probeerde te duwen, hij gaat ineens heel hard! :o O+

:o Is Senna al weer bijna jarig dan?
Ik zei gisteren nog dat Oscar anderhalf was. :o :D *denial*
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:32:29 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98191327
Oh, en ik heb een raadseltje: pop! Au pop!
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 09:34:33 #26
5428 crew  miss_sly
pi_98191369
Een maand en 5 dagen nog maar en we vieren het 3 dagen voor haar verjaardag...dus we moeten beginnen met regelen en nadenken over een kadootje enzo :o kan er nog niet echt bij, hoor, dus ik doe gewoon nog even of het niet zo is :P

Heerlijk he O+ toetoe :D Senna wil dan tegenwoordig 'poortje door". Heel fijn voor schaap, want dat doet ze ook als hij gewoon ergens staat, dan wil ze onder zijn benen door en botst zo met haar hoofd tegen zijn kruis :X Ze moet nog leren wat minder onstuimig te zijn :P
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 09:36:37 #27
5428 crew  miss_sly
pi_98191408
hmm, als de pop gevallen is?
pi_98191543
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, met stoel aanschuiven bij de tafel, of vanmkrgen moest het gordijn open zodat hij naar buiten kon kijken.
En nu net hoor ik 'toetoe' terwijl hij mijn benen (die op tafel lagen) weg probeerde te duwen, hij gaat ineens heel hard! :o O+

:o Is Senna al weer bijna jarig dan?
Ik zei gisteren nog dat Oscar anderhalf was. :o :D *denial*
Dat zeg ik ook nog steeds, dat ze anderhalf is :') het bekt makkelijker ofzo denk ik :D
Toen hoorde ik mn schoonmoeder tegen iemand zeggen "de een is 4 maanden en de ander bijna 2" en toen dacht ik verrek :o :')

geen idee wat Oscar bedoelt?
Ik vind het zo mooi om te zien hoe het voor de moeders (en vaak ook vaders) heel duidelijk is wat er bedoelt wordt maar voor een ander nog totaaaal niet :D

mijn kind spreekt in keurige twee-woordzinnen :7
mama ijsje?
ijsje mama?
ja ijsje?
ijsje op!
ijsje nou?
ijsje lekka :9

:') dusch... :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98191569
ohja en ze zegt haar eigen naam sinds een maand. Had ik dat al verteld?
Ze noemt zichzelf nu Alie :') of Aleelie als ze er de tijd voor neemt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98192141
Alie :D _O-
pi_98193200
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb een raadseltje: pop! Au pop!
aambeien!

en Alie O+

en wat doe ik hier :(
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:12:06 #32
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98193983
Mikoxxx van harte met je mannen!!! 2 jaartjes alweer time flies !

Amlie O+ ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:43:33 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98195020
Alie! O+

Pop = kapot!
Dus au pop = auto kapot!

:D Idd iets wat je dan als ouder wel weet, maar voor een ander een raadsel is.

En ja... Bijna 2! :o Dan hebben we echt geen babies meer he? -O-
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:04:23 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98197824
Mikoxx proficiat!!! *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98198011
*O* *O* Mikoxx gefeliciteerd met de mannen!!! *O* *O*
Wat leuk dat ze zich nu zoveel meer bewust zijn van hun verjaardag, ik verheug me daar echt op!

Amélie _O- IJsjes zijn ook heul belangrijk! Niels is ook al zo'n ijsjesgek, de vriezer = ijsje. En daarnet heeft hij voor de eerste keer een stuk chocola gehad/gejat :@ :D

Oscar O+ :D Dat had ik echt niet kunnen bedenken!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:57:11 #36
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98202632
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

En ja... Bijna 2! :o Dan hebben we echt geen babies meer he? -O-
Dan heb je 2 grote mannen O+ ;)

Hier vind ik het maar gek hoor, stel je nou voor dat ik straks echt gewoon een 2de verjaardag mag gaan vieren, dan is Roy echt gewoon heus 2! ;( O+ :) *;

we zijn trouwens van 1 medicijn helemaal afgebouwd sinds maandag, en het lijkt allemaal tot dusver goed te gaan, wel is hij tegenwoordig wat sneller huilerig, of dat er mee te maken heeft geen idee, de vermoeidheid wel, maar dat neemt nu beetje bij beetje af.
pi_98203339
Nou idd, 2 jaar, dan zijn ze ineens peutertjes....hmmm laat nog maar even duren, ze zijn maar zo kort klein...

Gister nog even naar de mannen van mikoxx geweest, en ach, ze waren zo blij! Leuk om te zien....
Ze hadden oa heeeeeele Coole loopmotoren (autocorrectie zegt koopmotieven haha)gekregen, eigenlijk moet je even een plaatje daarvan posten mikkoxx,ze zijn echt vet stoer!!!

Lief dat jullie zo vragen naar lars en zijn megabuil.
Lang leve de blauwe plekkenzalf. De zwelling was de volgende dag al veel minder.
Inmiddels is de buil weggetrokken en het is vooral nog paars, maar gelukkig valt zijn haar er net overheen.
Maar ja, het was wel heftig... Ik zie wel heel wat bulten en builen op mijn werk, maar zo'n joekel had ik nog niet eerder gezien....
Tjonge, dat is toch zo'n stuntte op de wereld heb gezet zeg
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_98203679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Een maand en 5 dagen nog maar en we vieren het 3 dagen voor haar verjaardag...dus we moeten beginnen met regelen en nadenken over een kadootje enzo :o kan er nog niet echt bij, hoor, dus ik doe gewoon nog even of het niet zo is :P

Heerlijk he O+ toetoe :D Senna wil dan tegenwoordig 'poortje door". Heel fijn voor schaap, want dat doet ze ook als hij gewoon ergens staat, dan wil ze onder zijn benen door en botst zo met haar hoofd tegen zijn kruis :X Ze moet nog leren wat minder onstuimig te zijn :P
Ga je het vieren op Jaël haar verjaardag ?! Dan vieren ze het tegelijk :D
Wij zijn ook hard aan het nadenken over kadootje enzo, maar wat is dat lastig zeg!

Met Jaël gaat het heel goed, sinds ik werk logeert ze weer 1x per week bij opa en oma en dat zijn geweldige logeerpartijtjes. Wel merken we dat ze nu meer moeite heeft met afscheid nemen. Het maakt niet uit van wie, maar ja daar moet ze gewoon weer even doorheen. Het is ook raar eerst zijn papa en mama altijd thuis en nu zijn ze opeens weer vaak weg!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 15:26:05 #39
5428 crew  miss_sly
pi_98203971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ga je het vieren op Jaël haar verjaardag ?! Dan vieren ze het tegelijk :D
Wij zijn ook hard aan het nadenken over kadootje enzo, maar wat is dat lastig zeg!

Met Jaël gaat het heel goed, sinds ik werk logeert ze weer 1x per week bij opa en oma en dat zijn geweldige logeerpartijtjes. Wel merken we dat ze nu meer moeite heeft met afscheid nemen. Het maakt niet uit van wie, maar ja daar moet ze gewoon weer even doorheen. Het is ook raar eerst zijn papa en mama altijd thuis en nu zijn ze opeens weer vaak weg!
De 17e inderdaad! Gezellig, vieren ze het samen :D

Wat betreft kadootje zitten we te denken aan een loopfiets of toch een Baby Born. Het is zo'n poppenmoeder en volgens de leidster op het kdv wil ze ook graag de pop aan- en uitkleden en dat kan niet met alle poppen. Maar een driewieler lijkt me ook wel wat, met duwstang. Of een kinder-cdspeler, omdat ze zo gek is op muziek en liedjes zingen. We twijfelen dus gewoon nog even verder ;)

Het zal zeker wel erg wennen zijn, het verschil is erg groot voor haar, natuurlijk!
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:31:01 #40
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98204205
Leuk he dat uitzoeken van kadootjes ;)
Roy zijn 2de verjaardagskadoo is besteld komt eind van de maand binnen, word waterplay, omdat hij met water spelen zo leuk vind.
Verder hebben we onlangs een ballententje gekocht voor hem, voor straks in de tuin.
pi_98205192
Aaargh, dreumes bedacht dat ze niet hoefde te slapen tussen de middag en nu is ze helemaal niet meer te genieten... Kan iemand de klok vooruit zetten misschien?
Fake it till you make it...
pi_98217475
Haai! Fijn dat die bult geslonken is, Karin. Goeie shit dus, die zalf. Had ik niet verwacht eigenlijk.

Lente is echt helemaal opgeknapt. Onvoorstelbaar hoe snel dat kan gaan. Op de opvang zeiden ze niet gemerkt te hebben dat ze zo ziek is geweest. Ze eet wel erg weinig trouwens, dus mss heeft ze toch nog keelpijn. De HAP-arts gaf dat we over twee weken naar onze eigen ha moeten gaan om te kijken of d'r amandelen geslonken waren. Zou ik echt twee weken moeten wachten of zou het al eerder kunnen? Is vast niet handig, he?

Lente heeft er ook een handje van om met d'r benen te schoppen tijdens het verschonen, liefst tegen m'n buik. Ik doe dan een stapje achteruit of ga bij d'r hoofdeinde staan. Dan maait ze in het niets of schopt ze tegen te bedrand of de kraan. En dat doet zeer.

Verder ben ik wel lief, hoor. :P
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 20:39:51 #43
5428 crew  miss_sly
pi_98219385
Ging het nog een beetje met je dreumes, Nijna?

Ter illustratie van mijn post over de bestelde Dora taart: toen we deze Yoshi-taart zagen, wisten we dat we zoies als Dora taart wilden. En die gaat er dus komen:

O+

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:25:27 ]
pi_98222681
Even zonder bijgelezen te zijn: mn dreumes ligt echt zó waanzinnig hard te krijsen in zn bed nu, ik weet níet meer wat ik moet :'( níks is goed.. het is al zo sinds het avondeten wat hij niet wilde (hij wilde wat anders maar kreeg dat niet) en het toetje dat hij eerst niet wilde en na een uur keihard krijsen ineens wel, maar toen hij het kreeg smeet hij het over tafel.. :'( Als we m eruit halen is het 1 minuut goed en daarna begint het hele gekrijs en gemep en ge-overstrek en zichzelf op de grond laten vallen weer van voor af aan.. knuffelen mag niet, dan wordt hij nóg woester.. ik snap er niks meer van en word er zo verdrietig van :'(
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 21:35:39 #45
5428 crew  miss_sly
pi_98222770
Chan :* wat moeilijk! Wat doe je als je hem eruit haalt? Hou je hem vast of laat je hem even zijn gang gaan? Heeft hij misschien honger en behoefte aan een boterham of stukje fruit? Wat drinken? Kan hij pijn hebben of ziek zijn?
pi_98223083
Even laten, maar dan lukt iets niet en moet ik helpen en mag ik niet helpen.. mn man wil hem niet naar de woonkamer laten en daar laten spelen.. hij is nu bij hem in zn kamertje gaan liggen, maar t gekrijs klinkt nog steeds alsof hij straks gewoon knock out gaat :'(
Hij heeft honger ja.. maar toetje geven hebben we ook al geprobeerd en dat vloog ook de kamer door.. want het lukte niet zoals hij wilde..
Al 3 uur ruim nu, deze driftbui... Tussendoor heb ik hem nog rustig weten te krijgen met bij mij mogen drinken, dat heeft even geholpen, maar daarna was ook al gauw weer alles mis..
Mn arme ventje ;(
pi_98223616
Chan, wat een ellende! Geen tips, wel een dikke kus!

Oeh, da's een gave taart, Miss!
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:48:12 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98223658
ooo arme Timo en arme Chan; wat lijkt me dat vreselijk frustrerend. Zo'n heftige driftbui waar je hem niet uit krijgt..
heb ook geen tips of tricks; hoop alleen voor jullie dat het snel over is; en je mannetje straks lekker gaat slapen..
:*
pi_98223907
Mikoxx, een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd *O* tot in het volgende topic. Duurt voor ons nog lang, wij staan nog steeds best ver onderaan :D

Ssserpente, wat fijn dat Lente is opgeknapt. ^O^ Gezwollen amandelen kan in principe geen kwaad, dus die 2 weekjes zou je kunnen wachten. Ik heb trouwens vroeger zelf vaak keelontsteking gehad en op mijn 12e zelfs een keelabces hierdoor. Mijn amandelen moesten toen met spoed eruit. Mijn zusje heeft ze vorig jaar laten verwijderen. Hoe ouder je bent, hoe pijnlijker en lastiger het is zo'n ingreep. Wanneer je dus geadviseerd wordt om ze te laten verwijderen bij Lente, dan zou ik dat zeker doen.

Miss_sly, die taart is mooi zeg! Ik ben heeeeel benieuwd naar de Dora taart. Zou voor Hannah ook een optie zijn, hoewel ik niet weet of ze dan nog wel gek op Dora is.

Chan :'( Lastig hoor. Denk je dat hij ergens pijn heeft? Een zetpilletje geven kan geen kwaad hè?

Hannah heeft vandaag haar kleine broertje of zusje gezien. Het echofotootje gooide ze meteen weg toen ik het haar gaf. Dat wordt nog wat :')
pi_98223936
Och Chan wat naar :*

Fijn dat Lente weer beter is :)

Gave taart Miss!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De 17e inderdaad! Gezellig, vieren ze het samen :D

Wat betreft kadootje zitten we te denken aan een loopfiets of toch een Baby Born. Het is zo'n poppenmoeder en volgens de leidster op het kdv wil ze ook graag de pop aan- en uitkleden en dat kan niet met alle poppen. Maar een driewieler lijkt me ook wel wat, met duwstang. Of een kinder-cdspeler, omdat ze zo gek is op muziek en liedjes zingen. We twijfelen dus gewoon nog even verder ;)

Het zal zeker wel erg wennen zijn, het verschil is erg groot voor haar, natuurlijk!

Tja is hier allemaal ook wel een beetje gepasseert, maar loopfiets krijgt ze al van vrienden. Keukentje van mijn zusje, glijbaantje van mijn ouders (voor in de tuin), driewieler heeft ze vorige jaar gehad, cd speler heeft ze al want ze slaapt in met muziekje aan :)
Ik vind het echt zo lastig!!! Zat al te denken aan een mooi boek voor ons boekenwurmpje... Waterplay vind ik ook nog wel een heel leuk idee.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')