Gewoon van Toy Dolls pakken die.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben ook betere nummers dan dit. Fritske d'n Olifant
Nee..... als me wijf verdwijnt!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
Oh, oh, Den Haag. Mooie stad achter de duinen!
Verzin dat nare Hagenees er maar bij
Dan ken je dat nummer van Weezer sowieso wel pakken (Pork 'n' Beans geloof ik).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben ook een ernstige show aan het voorbereiden trouwens. De grootste internet/Youtube sensaties/hypes ooit..
Ook. Toy Dolls zijn wel geweldig live. 3 van die lelijke dunne mannetjes die bij elk nummer een apart dansje hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon van Toy Dolls pakken die.
Das gemeen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm het geluid gaat hier zo afsowwy
heb dr niks over te zeggen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
Oh, oh, Den Haag. kut stad met al die Bruinen!
Verzin dat nare Hagenees er maar bij
De lijst is echt eindeloos met dingen die ik kan draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ken je dat nummer van Weezer sowieso wel pakken (Pork 'n' Beans geloof ik).
ok dan zet ik hem weer even aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
Vanaf nu gaan we iets stoutere muziek draaien.
Na 'k mis m'n slippie dan hè?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan zet ik hem weer even aan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA geniaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Melting het volgende:
Zo meteen die één die een kledingstuk kwijt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |