Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ach.... neem er nog één, ToT!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lig hier wel schuimbekkend op de grond, maar goed....
Quitter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Sorry, Melting. Ik ben afgehaakt. De tijd: 19:39. Het spijt me zooooo!
Genieten? Van deze muziekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon je remmen los laten en genieten.
Draai ik ze speciaal voor jou binnenkort nog een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind het kut dat ik je muziek mis
Half uur vertraging
Nooit naar Carnaval geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Toch nog lang volgehouden, Rob! Chapeau!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Deze vind ik wel leuk toevalligquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jawel joh!Geniaal juist! Lekker lachen om de texten enzo.
![]()
Ik ben nog nooit naar de carnaval geweest maar wel naar feest Cafe'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit naar Carnaval geweest?Ik ben immuun voor deze muziek
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
Melting, heb je ook nog een stom nummer tussendoor zodat ik effe naar de wc kan?
Ik ga wel voor jou ok?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
Melting, heb je ook nog een stom nummer tussendoor zodat ik effe naar de wc kan?
neequote:
Ik hoor zulke muziek wekelijks in de voetbalkantinequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar de carnaval geweest maar wel naar feest Cafe's
Gouden keeltje inderdaad. Perfecte timing en charmante uitstraling doen de rest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Melting het volgende:
Ik zou hem naar het ESF sturen. Zeker een winnaar!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoor zulke muziek wekelijks in de voetbalkantineHet genot van koud bier weegt zwaarder dan de muziek
Ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gouden keeltje inderdaad. Perfecte timing en charmante uitstraling doen de rest.
Niet teveel mopperen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
Okee, het is dus officieel: AIDS kan zich via geluidsgolven verspreiden!
Ik woon dan ook in een landelijk gebied waar deze artiesten een soort van heldenstatus hebben. Echt heel vreemd om naar een feesttent te gaan en gillende meisjes bij Jannes te zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dit draaide ze hier niet in de kantine
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een landelijk gebied waar deze artiesten een soort van heldenstatus hebben. Echt heel vreemd om naar een feesttent te gaan en gillende meisjes bij Jannes te zien
Maar het bier is goedkoop en de meisjes zijn makkelijk dus je hoort mij niet klagen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Er wordt naar boven geroepen met de vraag wat ik nu weer zit te luisteren
Zit je mee te blèren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hahahaha duidelijk niets gewendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zit Rinus er zeker ook bij!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben ook een ernstige show aan het voorbereiden trouwens. De grootste internet/Youtube sensaties/hypes ooit..
NYAN CATquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben ook een ernstige show aan het voorbereiden trouwens. De grootste internet/Youtube sensaties/hypes ooit..
WC Experience?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef Melting het volgende:
Niemand een oliebol?
Iemand een pannenkoek dan?
Oh hoi!quote:
Alhoewel dit wel wat goed gearticuleerd is voor WC Experience. Maargoed 't is wel dat liedje dus.quote:
zit hier uitgebreid bij te kletsen maar de radio staat aan als achtergrond dus ik luister meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh hoi!![]()
Je hebt echt heel wat gemist!
Al vanaf het begin?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit hier uitgebreid bij te kletsen maar de radio staat aan als achtergrond dus ik luister mee
Witte chocolade song!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Klopt. Ze hebben ook betere nummers dan dit. Fritske d'n Olifantquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel dit wel wat goed gearticuleerd is voor WC Experience. Maargoed 't is wel dat liedje dus.
Gewoon van Toy Dolls pakken die.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben ook betere nummers dan dit. Fritske d'n Olifant
Nee..... als me wijf verdwijnt!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
Oh, oh, Den Haag. Mooie stad achter de duinen!
Verzin dat nare Hagenees er maar bij
Dan ken je dat nummer van Weezer sowieso wel pakken (Pork 'n' Beans geloof ik).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ook. Toy Dolls zijn wel geweldig live. 3 van die lelijke dunne mannetjes die bij elk nummer een apart dansje hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon van Toy Dolls pakken die.
Das gemeen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm het geluid gaat hier zo afsowwy
heb dr niks over te zeggen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
Oh, oh, Den Haag. kut stad met al die Bruinen!
Verzin dat nare Hagenees er maar bij
De lijst is echt eindeloos met dingen die ik kan draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ken je dat nummer van Weezer sowieso wel pakken (Pork 'n' Beans geloof ik).
ok dan zet ik hem weer even aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Melting het volgende:
Vanaf nu gaan we iets stoutere muziek draaien.
Na 'k mis m'n slippie dan hè?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan zet ik hem weer even aan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA geniaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Melting het volgende:
Zo meteen die één die een kledingstuk kwijt is.
Omdat je deze muziek wel kan waarderen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
_! Deze!
En waarom heb en ken ik dit ook?
hij staat hier afquote:
Koptelefoon?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij staat hier afik had geen inspraak meer.. werd gedreigt met op de trein gooien enzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij staat hier afik had geen inspraak meer.. werd gedreigt met op de trein gooien enzo
Dikke lul?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Melting het volgende:
Hierna een paar nummers over iets waar mannen (en vrouwen ook wel) graag mee spelen.
Nee... dat zou te makkelijk zijn.quote:
Ze luistert toch niet toevallig X-Raydio?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
Het meisje tegenover mij kijkt alsof haar een keutel dwars zit
Neh. Ze leest een boek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze luistert toch niet toevallig X-Raydio?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Soow wat kijkt die moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Veel kip eten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Melting het volgende:
Tja.... en wat doe je als je te kleine tieten hebt?
Mwah, te groot niet hoor, zolang ze niet in de weg gaan zitten..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa dr tetten zijn mij te groot maar ze heeft een lief koppie.
Nee, dan ga je naar de tietentovenaar.quote:
Carool!quote:
Nouuuuu.... ze mogen wel wat kleiner en steviger hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Carool!![]()
Jij hebt dit lied niet nodig hè?
sletjesquote:
quote:
Jofuuuuuuuquote:
Tjah, ik kan de hele dag draaien zoals het er nu uit zietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is het rooster voor morgen trouwens nog onmeunig leeg
Nope morgen weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
En dan zei je net dat je wat serieuzere nummers ging draaien!![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope morgen weer
MSNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nu niet meerquote:
Hahaha.... dat zou je misschien willen.quote:
Nee hoor vind t wel humor all1 deze vind ik wel ranzig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha.... dat zou je misschien willen.
Knettertjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg net een dm of je een go wil geven als de surprise er in kan
Ach dat gaat ie vanzelf ook doen en vroeg geleerd is oud gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Vind dit wel geinig![]()
![]()
Alleen jammer dat ie niet harder kan.. kleine man loopt nog rond hier
Ja.... slecht natuurlijk als de surprise dj zelf niet luistert.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg net een dm of je een go wil geven als de surprise er in kan
En ik maar denken dat alle fokkers alleen postzegels verzamelenquote:
Echt.... ik kan een hele tijd vullen met deze muziek.quote:
oh hij luistert meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... slecht natuurlijk als de surprise dj zelf niet luistert.
of plastic tassenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alle fokkers alleen postzegels verzamelen![]()
![]()
Stokkkiiieeeeeequote:
Hoi Monopoly/djkoelkastquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh hij luistert meeen leest mee
aldus mijn dm
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Duizendmaal dankquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef Melting het volgende:
Helaas dames en heren, jongens en meisjes.....
dit is het einde van mijn 2 uurtjes Hollands vergane glorie.
Ik hoop dat jullie genoten hebben.
Alles heeft een einde..... alleen een worst wel twee!
Klonk superquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef Melting het volgende:
Als ik er daarna wel een kusje op krijgquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen als je van rode billen houdt
Jij altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik er daarna wel een kusje op krijg
Ik heb zeker genoten! Top show, ik heb heerlijk kunnen lachen hier!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef Melting het volgende:
quote:
quote:
Graag gedaan allemaal!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb zeker genoten! Top show, ik heb heerlijk kunnen lachen hier!![]()
Bedankt daar voor.
![]()
quote:
Nou ja topquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Je hebt 2 uur van deze top muziekjens gemist!
sorryquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Je hebt 2 uur van deze top muziekjens gemist!
quote:
Jullie lijken qua smaak echt fokking eng veel op elkaar..quote:
quote:
quote:
Niet alleen qua smaakquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Jullie lijken qua smaak echt fokking eng veel op elkaar..
Ze zijn kloonsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zijn ze dezelfde persoonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Jaa het is gwn eng he Knetterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet alleen qua smaak
maar wie is dit nou
quote:
Geen idee.. Ik hoor nog geen stem enzo..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet alleen qua smaak
maar wie is dit nou
Dat wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet alleen qua smaak
maar wie is dit nou
Gaga?quote:
Of juist welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lady gaga, dus viro is t soberso niet
ik ook niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lady gaga, dus viro is t soberso niet
koelkast komt echt niet meer draaienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dragems is gek genoeg Gaga te draaien..
Maar Koelkast ook..
Ik draai niet meer vandaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik ook niet in ieder geval
van melting kunnen we alles verw8ten
Melting draait niet meer nu hoor..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik ook niet in ieder geval
van melting kunnen we alles verw8ten
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is een stuk beter dan net
Sorry Melting
Tssss!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is een stuk beter dan net
Sorry Melting
Hij begint met Judas en net hoorde ik in dit nummer ook al iets over motherfuckers.......quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
koelkast komt echt niet meer draaien
Zo kun je verbanden blijven leggen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij begint met Judas en net hoorde ik in dit nummer ook al iets over motherfuckers.......
Hoe donker?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik weet wie het is
Zit wat in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo kun je verbanden blijven leggen..
You're the bestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Het is me gelukt
den hawk te strikken voor x-raydio
quote:
Mijn aidsjingle is goed genoeg blijven hangenquote:
ja wat denk jij.. we doen het zelfs tijdens het draaienquote:
Ja, verschrikkelijk hè. Van -Datdus- moet ik me zelfs schamen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn aidsjingle is goed genoeg blijven hangenDan heeft hij zijn werk goed gedaan!
ik zij het tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wat denk jij.. we doen het zelfs tijdens het draaien
2 uur eerderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
webhawkjuhh. ONZ DJ van het eerste uur.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
webhawk draaide toch altijd 's nachts?
Ja toen was er ik niet bij, vertel is wat over jezelf hawk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
webhawkjuhh. ONZ DJ van het eerste uur.
Zie edit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik reken hem tot 1e uur. Alles wat voor mij kwam is 1e uur, klaar.
Tis je goed geluktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vond het zoooo moeilijk om niet te verklappen tegen carool![]()
![]()
Ik voel me een beetje...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vond het zoooo moeilijk om niet te verklappen tegen carool![]()
![]()
en als je dat niet doet dan kick ik je in elkaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even mijn officiële statement mbt X-Raydio, ik vind het kut dat ONZ gestopt is, de manier waarop ook, maar de manier waarop koelkast en consorten -naar eigen zeggen- bedankt zijn is misschien niet de beste manier. Over het feit dat er metéén een nieuw station begonnen is ben ik een beetje dubbel.
Gelukkig ben ik een groot genoege radiohoer om hier toch zo af en toe eens een showtje te komen doen ;-)
Duly noted.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even mijn officiële statement mbt X-Raydio, ik vind het kut dat ONZ gestopt is, de manier waarop ook, maar de manier waarop koelkast en consorten -naar eigen zeggen- bedankt zijn is misschien niet de beste manier. Over het feit dat er metéén een nieuw station begonnen is ben ik een beetje dubbel.
Gelukkig ben ik een groot genoege radiohoer om hier toch zo af en toe eens een showtje te komen doen ;-)
Welcome backquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wel baas met je ONZ Radio sig hier komen draaienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mag ik dan helpen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en als je dat niet doet dan kick ik je in elkaar
Jaaaaaaaquote:
Sow jaloers *zucht*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaaaaaaal neem ik dan alvast een voorproefje vdaag
quote:
totaal anders manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Karzai het volgende:
Deze stem lijkt verdacht veel op die van Rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |