Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ach.... neem er nog één, ToT!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lig hier wel schuimbekkend op de grond, maar goed....
Quitter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Sorry, Melting. Ik ben afgehaakt. De tijd: 19:39. Het spijt me zooooo!
Genieten? Van deze muziekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon je remmen los laten en genieten.
Draai ik ze speciaal voor jou binnenkort nog een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik vind het kut dat ik je muziek mis
Half uur vertraging
Nooit naar Carnaval geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Toch nog lang volgehouden, Rob! Chapeau!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef robdriessen het volgende:
Deze vind ik wel leuk toevalligquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jawel joh!Geniaal juist! Lekker lachen om de texten enzo.
![]()
Ik ben nog nooit naar de carnaval geweest maar wel naar feest Cafe'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nooit naar Carnaval geweest?Ik ben immuun voor deze muziek
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
Melting, heb je ook nog een stom nummer tussendoor zodat ik effe naar de wc kan?
Ik ga wel voor jou ok?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Watertornado het volgende:
Melting, heb je ook nog een stom nummer tussendoor zodat ik effe naar de wc kan?
neequote:
Ik hoor zulke muziek wekelijks in de voetbalkantinequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar de carnaval geweest maar wel naar feest Cafe's
Gouden keeltje inderdaad. Perfecte timing en charmante uitstraling doen de rest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Melting het volgende:
Ik zou hem naar het ESF sturen. Zeker een winnaar!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoor zulke muziek wekelijks in de voetbalkantineHet genot van koud bier weegt zwaarder dan de muziek
Ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gouden keeltje inderdaad. Perfecte timing en charmante uitstraling doen de rest.
Niet teveel mopperen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
Okee, het is dus officieel: AIDS kan zich via geluidsgolven verspreiden!
Ik woon dan ook in een landelijk gebied waar deze artiesten een soort van heldenstatus hebben. Echt heel vreemd om naar een feesttent te gaan en gillende meisjes bij Jannes te zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dit draaide ze hier niet in de kantine
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een landelijk gebied waar deze artiesten een soort van heldenstatus hebben. Echt heel vreemd om naar een feesttent te gaan en gillende meisjes bij Jannes te zien
Maar het bier is goedkoop en de meisjes zijn makkelijk dus je hoort mij niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |