quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Er wordt naar boven geroepen met de vraag wat ik nu weer zit te luisteren
Zit je mee te blèren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hahahaha duidelijk niets gewendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zit Rinus er zeker ook bij!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben ook een ernstige show aan het voorbereiden trouwens. De grootste internet/Youtube sensaties/hypes ooit..
NYAN CATquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben ook een ernstige show aan het voorbereiden trouwens. De grootste internet/Youtube sensaties/hypes ooit..
WC Experience?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef Melting het volgende:
Niemand een oliebol?
Iemand een pannenkoek dan?
Oh hoi!quote:
Alhoewel dit wel wat goed gearticuleerd is voor WC Experience. Maargoed 't is wel dat liedje dus.quote:
zit hier uitgebreid bij te kletsen maar de radio staat aan als achtergrond dus ik luister meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh hoi!![]()
Je hebt echt heel wat gemist!
Al vanaf het begin?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit hier uitgebreid bij te kletsen maar de radio staat aan als achtergrond dus ik luister mee
Witte chocolade song!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Klopt. Ze hebben ook betere nummers dan dit. Fritske d'n Olifantquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel dit wel wat goed gearticuleerd is voor WC Experience. Maargoed 't is wel dat liedje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |