quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan krijg je hem van me
Leek mij daarom wel aardigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar stond Dave Grohl toch mee dit weekend?
Zo beter ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
zeg luie zak, er mag best een nieuw plaatje in de OP
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik nog even wat langer werk...
aan de andere kant denk ik ook wat er gaat gebeuren, en dat stemt me toch behoorlijk
Balen iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
aan de andere kant denk ik ook wat er gaat gebeuren, en dat stemt me toch behoorlijk
Ik zou die wel willen hebben in 1:30 als flessenopener.quote:
Maar wel vette finish jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
Tjah ik ga er natuurlijk ook geen country mee spelen![]()
Alhoewel dat wel echt een anti klimax is
Dean!quote:
Goed bezig man! En ik weet het, leer mij Dean kennenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
Die ga ik over 2 weken bestellen en dan gaan ze hem pas maken, dus die is pas over een half jaar hier in nederland. Maar dat ding produceert zo'n vet raggeluiddat het het wachten wel waard is.
Is de signature gitaar van Michael Amott van Arch Enemy.
??? last van ongesteldheid ofso?quote:
Huh? What happened?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
Ah, hét grote probleem bij grote bedrijven: alleen maar kijken naar de cijfertjes... En na een paar jaar er weer achterkomen dat het toch niet werkt en dat het allemaal weer teruggedraaid moet worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
offshoring, kosten besparing en noem maar op...
Damn. Zwaar klote.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En dat terwijl de multinationals nu gaan nearshoren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ga je hem kopen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef BoerBert het volgende:
En maar denken dat ik voor de lol Grohl's gitaartje op heb gezocht
ja
Nou, een IBM is nog steeds druk bezig met offshoren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dat terwijl de multinationals nu gaan nearshoren.... Er wordt een krapte in ICT-personeel voorspelt in een paar jaar ook... Al een plan wat je gaat doen?
HBO opleinding voor de komende3 a 4 jaar, Network Infrastructure Design, en dan kijken waar ik echt hoop geld kan gaan verdienen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dat terwijl de multinationals nu gaan nearshoren.... Er wordt een krapte in ICT-personeel voorspelt in een paar jaar ook... Al een plan wat je gaat doen?
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, een IBM is nog steeds druk bezig met offshoren.
Maar ze lopen daar wel vaker achter de feiten aan....
Nou eind jaren 30 begin jaren 40 waren ze voorlopers met ponskaarten ......quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, een IBM is nog steeds druk bezig met offshoren.
Maar ze lopen daar wel vaker achter de feiten aan....
Was die opleiding er maar al toen ik ging studeren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
HBO opleinding voor de komende3 a 4 jaar, Network Infrastructure Design, en dan kijken waar ik echt hoop geld kan gaan verdienen.
ik heb er wel een paar jaar voor nodig gehad ( 7 jaar) om me te overtuigen dat ik verder moest gaan leren, en dit sprong er wel erg uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Was die opleiding er maar al toen ik ging studeren...Die had ik eigenlijk liever willen doen dan Hogere Informatica.
Mocht hij m niet willen heb ik misschien interesse. Welke tele met humbucker is t?quote:
Dat gaat over heel IBM, niet over het stuk waar ik gewerkt heb en dat draaide niet echt super....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
http://www.computable.nl/(...)gste-winst-ooit.html
http://www.computable.nl/(...)s-kredietcrisis.html
Best knap tijdens een crisis. Het cijfermatig besturen en het heen en weer geschuif is misschien erg amerikaans en niet sociaal maar het werkt wel voor ze.
Ik kreeg daar soms het idee dat ze die dingen weer opnieuw in wilden gaan voeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou eind jaren 30 begin jaren 40 waren ze voorlopers met ponskaarten ......
http://nl.wikipedia.org/wiki/IBM
Ja, ik pull hier een dikke Braddie.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kreeg daar soms het idee dat ze die dingen weer opnieuw in wilden gaan voeren.
Reason approved!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja, ik pull hier een dikke Braddie.![]()
(toen wist ik niet dat ik zo snel een appartement zou hebben, nu een verhuizing)
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
(toen wist ik niet dat ik zo snel een appartement zou hebben, nu een verhuizing)
Waar? Welke? Specs? Prijs? Foto's?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ben er 6 jaar ingehuurd dus ik ken het bedrijf aardig goed. Ze hebben hun manier dat klopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat gaat over heel IBM, niet over het stuk waar ik gewerkt heb en dat draaide niet echt super....
quote:
En heeft die kleur nog een naam ? Wel een mooie bas trouwens. Laat je het ook zien in de topic voor bassisten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef KaMo het volgende:
Mijn nieuwe Telebass
[ link | afbeelding ]
Je kan klikken op de foto voor meer foto's!
Kekke kleur, of niet soms?
Wat een glans. Dat maakt de gitaar nog mooier. Heb je er uberhaupt op gespeeld ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef elplato het volgende:
okee..dan ik het niet laten ook plaatjeslinken te geven naar mijn recent aangekochte speeltje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard. Ook nu moeite hem weg te leggen terwijl ik allang zou moeten slapenquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Wat een glans. Dat maakt de gitaar nog mooier. Heb je er uberhaupt op gespeeld ?
[TK] Gitaar: Fender Squier Tele Customquote:
Gaaf ding. Kleur vind ik alleen helemaal niks voor zo'n model.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef elplato het volgende:
okee..dan ik het niet laten ook plaatjeslinken te geven naar mijn recent aangekochte speeltje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha.. gevalletje van love it or it hate it denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:59 schreef Muchachooo het volgende:
De kleur is inderdaad nog net niet afschuwelijk, sorry.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik speel voornamelijk via de brug-pickup de laatste tijd. Dus dat is niet zo'n groot probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef Muchachooo het volgende:
Het is wel mogelijk natuurlijk, alleen moet je je afvragen of je dan niet even door wilt sparen. Als je tussen passief en actief gaat switchen tijdens het spelen merk je dat namelijk ontzettend.
En je wil als eerste een EMG in de brug zetten? Je ne comprends pas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik speel voornamelijk via de nek-pickup de laatste tijd. Dus dat is niet zo'n groot probleem
Bedoelde dat ik het meest op de brug speelquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En je wil als eerste een EMG in de brug zetten? Je ne comprends pas.
Ik zou voor een 81/60 gaan, vind het een mooiere combinatiequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik koop binnenkort ook een setje 81/85
Weet alleen nog niet welke gitaar ik het ga zetten, denk ik mijn V, omdat ik die momenteel het meest gebruik voor de band.
leeft blckbb eigenlijk nog wel? Ik heb 'm al tijden niet meer zien posten geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet haten blckbb
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
Mooiere clean in de nek toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou voor een 81/60 gaan, vind het een mooiere combinatie
Ik doe het nog niet, maar dat staat er vast eens aan te komen. Als ik nu dingen doe doe ik het trouwens gewoon op het brugelementquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
yep en mooier solo geluid
maar is persoonlijk
Nice...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef elplato het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n cigarbox geval? Dat zou wel heel erg tof zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Op lowlands kun je je eigen gitaar maken. Lijkt me vet. Die dingen zien er ook nog te gek uit.
Check de website maar eens. Staan toffe ontwerpen op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n cigarbox geval? Dat zou wel heel erg tof zijn.
Zo, wat een hopeloze website is dat ook altijd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Check de website maar eens. Staan toffe ontwerpen op.
Gelukkig is er ook een mobiele versie. Die is wel goed leesbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo, wat een hopeloze website is dat ook altijd!
Zou je toch eens moeten doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik kom er gewoon helemaal niet, nog makkelijker
Echt een geniale docu. Ik had m vlak voor Pinkpop gekeken. Kreeg vooral kippenvel toen ik Pat weer samen met de Foo's zagquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef The_Dean het volgende:
Eindelijk even tijd gehad Back And Forth te kijken. Geniaal
Ik vind die intro helemaal geweldig op dat albumquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef The_Dean het volgende:
Zit pas nu voor het eerst de 'nieuwe' Disturbed te luisteren. Wat een plaat
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind die intro helemaal geweldig op dat album
Succesquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
2 snaren minder. Hoe moeilijk kan het zijn.....
Bassen is toch pittiger dan ik dacht. Maar wel tof. Je gaat op een hele andere manier naar nummers kijken.
Lukt wel, maar het moet ook een leuke kamer zijn, geen zolderkamer waar ik geen gitaren aan de muur kan hangenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:40 schreef Muchachooo het volgende:
In Breda moet dat toch niet al te moeilijk zijn?
Depends!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost dat tegenwoordig, op kamers wonen?
Ik zoek een vrij grote kamer (20 tot 25m^2)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Och, er zijn genoeg goede standaards
Depends... maar je hebt wel een soort gemiddelde toch? Neem aan dat je niet nu pas gaat zoeken...
Toch veel ruimte, 10 gitaren in standaards. Rekken vind ik jammerquote:
Lekker!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit met 20m2 voor 290 per maand. Dat is dan ook inclusief alles gas/water/licht/internet enz
Via de Duwo, maar dat is neit voor iedere stadquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lekker!
En hoe heb jij hem gevonden, ik zoek via kamernet.nl
Wat ga je met al die ruimte doen als ik vragen mag? Bed, bureau, kast en een stoel nemen toch niet zo veel plek in?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik zoek een vrij grote kamer (20 tot 25m^2)
En de prijzen variëren tussen de 300 en de 400 per maand
2 persoonsbed, bureau, kast, electronisch drumstel, amps en hopelijk een chille bank.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat ga je met al die ruimte doen als ik vragen mag? Bed, bureau, kast en een stoel nemen toch niet zo veel plek in?
Ah ja ok, dan heb je nogal wat ruimte nodig jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
2 persoonsbed, bureau, kast, electronisch drumstel, amps en hopelijk een chille bank.
Het is niet nodig, maar het lijkt me zeer vervelend om een te kleine kamer te hebben.
20 a 21 zou ideaal zijn, meer is mooi meegenomen
Ik ook, dus als ik niks kan vinden, gaat het idd kleiner wordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ah ja ok, dan heb je nogal wat ruimte nodig ja
Kleine kamer vind ik op zich niet erg, ik wil gewoon in het begin van het jaar al meteen een kamer hebben. Dan kan ik daarna eventueel een kamer zoeken die wat luxer is.
We worden trouwens bijna buren!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ook, dus als ik niks kan vinden, gaat het idd kleiner worden
gefeliciteerd, ben je er al achter wat je wilt worden ?quote:
Gitarist. Maar ik ga eerst Internationaal en Europees Recht in Tilburg studerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ben je er al achter wat je wilt worden ?
Band beginnen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
We worden trouwens bijna buren!Ik ga naar Tilburg
wow internationaal én europeesquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gitarist. Maar ik ga eerst Internationaal en Europees Recht in Tilburg studeren
Ehmmm..neequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wow internationaal én europeeswie verzint die namen van die opleidingen ?
(dat is ongeveer hetzelfde zeggen als dat je nederlandse en drentse handel gaat studeren)
Drenthe is ook compleet anders dan de rest van Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehmmm..nee![]()
Aangezien de eu compleet anders functioneert dan de rest van de wereld los daarvan.
dat is limburg of frieslandquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Drenthe is ook compleet anders dan de rest van Nederland.
ja maar eu is toch ook internationaal of zijn wij tegenwoordig 1 natie met de euquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehmmm..nee![]()
Aangezien de eu compleet anders functioneert dan de rest van de wereld los daarvan.
Nederland zit inderdaad bij de EU.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar eu is toch ook internationaal of zijn wij tegenwoordig 1 natie met de eu
Maurice zegt: doen.quote:
Ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wow internationaal én europeeswie verzint die namen van die opleidingen ?
(dat is ongeveer hetzelfde zeggen als dat je nederlandse en drentse handel gaat studeren)
Internationale EU wetgevingen overkoepelen de EU waardoor dat heel erg samenwerkt op bepaalde vlakken. Dus in veel gevallen hoort het dus wel bij elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar eu is toch ook internationaal of zijn wij tegenwoordig 1 natie met de eu
Ah oke. Dan zoek ik verder naar mogelijke opneemmanierenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk kán het wel, maar klinkt het kut omdat je de speaker simulatie mist
Zoom G2.1u multi-effect pedaal kun je via bijgeleverde kabel op de pc aansluiten en met bijgeleverde QBase software opnemen, kost rond de 200 euro.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke. Dan zoek ik verder naar mogelijke opneemmanieren
Iemand nog iets om op te namen wat goed klinkt hier? Het liefst onder de 300 euro
Koop zo'n dingquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke. Dan zoek ik verder naar mogelijke opneemmanieren
Iemand nog iets om op te namen wat goed klinkt hier? Het liefst onder de 300 euro
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koop zo'n ding
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html
Dan haal je alle geluiden uit je computer en heb je het gelijk ook opgenomen
Versterkers, effecten enz zit dan al erop. Ben je voor ver onder je budget klaar
Of wil je ook een microfoon optie ?
Ja Amplitube en Guitar Rig zijn fijner, en daar hoef je niet handig voor te zijn, werkt precies hetzelfde als de line 6 software je moet ze alleen ff "legaal kopen"quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat dusEn als je een beetje handig bent kan je ook Amplitube 3 daarmee gebruiken. Vind ik veel meer uitgebreider dan Pod Farm wat erbij zit
Dat bedoelde ik dus ook met handig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja Amplitube en Guitar Rig zijn fijner, en daar hoef je niet handig voor te zijn, werkt precies hetzelfde als de line 6 software je moet ze alleen ff "legaal kopen"
Achja tegenwoordig weet elke debiel wel hoe hij moet downloadenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook met handig zijn
Ja.. en tegelijkertijd downloaden ze virussen omdat ze eigenlijk nog steeds niet weten wat ze doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Achja tegenwoordig weet elke debiel wel hoe hij moet downloaden
Is die locking nut er later opgezet ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef savale het volgende:
Kijk ook eens naar Overloud TH2. Ik vind dit zelf nog net ff fijner dan amplitube of guitar rig.
Net trouwens echt even een keer de tijd genomen (koste 2 uur) om mijn gitaar af te stellen.
http://i51.tinypic.com/2myrfht.jpg
Hij speelde al erg lekker licht, maar nu ook op de hele nek alle snaren binnen 4cents nauwkeurig. Heerlijk als je ook op de hoge fretten nog alles kan spelen zonder dat het vals klinkt.
Mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Vakantie! Eindelijk weer eens tijd om wat gitaar te spelen
Ja, nouja die zat er al op toen ik hem overnam, maar die zadeltjes waren kwijt. Ik heb ze weer ergens weten te bestellen. Het werkt wel echt zalig met die fine tuners nu. Hij ontstemt ook echt nauwelijks.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die locking nut er later opgezet ?
Fender heeft stats met zowel Kahler als Floyd Rose tremlo's gemaakt met een topnut achter de topkam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die locking nut er later opgezet ?
Het is inderdaad een Kahler lock en floyd rose brug... Ik heb geen idee of het origineel zo was want ik heb de gitaar 2e hands gekocht van iemand die er duidelijk geen verstand van afstellen had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Fender heeft stats met zowel Kahler als Floyd Rose tremlo's gemaakt met een topnut achter de topkam.
Het kan dus origineel zijn
Ja die hoek is wat scherp inderdaad, maar ik merk er eigenlijk niks van... Een te flauwe hoek is volgens mij eerder een probleem omdat je dan te weinig druk hebt op je topkam waardoor je geratel krijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja het leek me dat de snaar dan wel een hele rare hoek maakt.
Ultimate-guitar.comquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef mr-green het volgende:
Wat vinden jullie de beste website voor tabs?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef mr-green het volgende:
www.songsterr.comquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef mr-green het volgende:
En daar ook niet, dan:quote:
quote:
Dat is waarschijnlijk toch 1 keer goed stemmen en dan is het wel te doen met die tunertjes op je brug. Dat is mijn ervaring met mijn Floyd kopietje. Ik gebruik alleen nog maar de tuners op mijn brug. Die op de nek alleen indien er nieuwe snaren op moeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef savale het volgende:
[..]
Ja die hoek is wat scherp inderdaad, maar ik merk er eigenlijk niks van... Een te flauwe hoek is volgens mij eerder een probleem omdat je dan te weinig druk hebt op je topkam waardoor je geratel krijgt.
Het enige wat niet zo handig is, is dat de tuner van de lage e nogal dicht op de locking nut zit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Ok, de drumopnametesten beginnen eindelijk ergens op te lijken!
http://cl.ly/3P0u2I0W2k0o0P0Z2Q0x
crash is nog beetje brak vind ik en niet helemaal strak? Maar voor de rest wel goede sound zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Ok, de drumopnametesten beginnen eindelijk ergens op te lijken!
http://cl.ly/3P0u2I0W2k0o0P0Z2Q0x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:26 schreef Muchachooo het volgende:
Raad eens wat ik op mijn kamer heb staan3 plasma tv's, een gevonden brommer, een microfoon, 2 gevonden gitaren, 4 versterkers, 5 dvd spelers, een muur vol graffiti, 3 computers, drugs, sigaretten, drank, een pruik met krullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 plasma tv's, een gevonden brommer, een microfoon, 2 gevonden gitaren, 4 versterkers, 5 dvd spelers, een muur vol graffiti, 3 computers, drugs, sigaretten, drank, een pruik met krullen.
En 12 Playstationsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 plasma tv's, een gevonden brommer, een microfoon, 2 gevonden gitaren, 4 versterkers, 5 dvd spelers, een muur vol graffiti, 3 computers, drugs, sigaretten, drank, een pruik met krullen.
[..]
[..]
het lijkt net of jouw UI 'mahnah mahnah' zegt en vervolgens headbangt in het ritme van 'tuu tuuduu tuu'quote:
Keep Yourself Alive? Tie Your Mother Down? Stone Cold Crazy?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef Muchachooo het volgende:
Ben ermee bezig
Oh, ik heb ook nog iets waar braddie wel jaloers op wordt! ()
Die vond ik een paar meter verderop...
[ afbeelding ]
Misschien later, nu moet ik eerst de nummers instuderen die in de We Will Rock You musical zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Keep Yourself Alive? Tie Your Mother Down? Stone Cold Crazy?.
Workin' on the mixquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef savale het volgende:
[..]
crash is nog beetje brak vind ik en niet helemaal strak? Maar voor de rest wel goede sound zo
Mag je hem houden achteraf?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Misschien later, nu moet ik eerst de nummers instuderen die in de We Will Rock You musical zitten
Damn. Ik heb helaas al wat anders wat ik niet af kan zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef Cynic het volgende:
Vanavond Primus in Paradiso!
Ziet er naar uit dat we een kaartje over hebben, nog mensen interesse hier?
Oh moet ik ook nog iets rondbellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef Cynic het volgende:
Vanavond Primus in Paradiso!
Ziet er naar uit dat we een kaartje over hebben, nog mensen interesse hier?
Kan geen kwaad, niemand die ik ken kan. Volwassen mensen hebben het ook altijd zo druk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh moet ik ook nog iets rondbellen
bram belt wat rondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, niemand die ik ken kan. Volwassen mensen hebben het ook altijd zo druk!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Lopen mijn gitaren nu ook gevaar?
[ afbeelding ]
Aaahhwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Lopen mijn gitaren nu ook gevaar?
[ afbeelding ]
quote:
laat horen danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb nu mijn akoestische gitaar aangesloten op mijn usb guitar link cable, meteen wah en reverb eroverheen gegooid, dit klinkt goffedomme geniaal
Goed planquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk ik zing er een stuk voor ook![]()
Ik weet in ieder geval dat ik het maar bij gitaar spelen moet houden
Zal wel meevallenquote:
En zo hoort het ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohja hier niet, maar leer me mijn vrienden kennenhaha
Hij is praktisch internagalactischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/JWM/
Mooi begin met een fucking valse uithaalhaha "rap" stuk beetje op het einde
Die bio van Keith is echt briljant. Wat een gast.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:34 schreef Scary_Hairy het volgende:
Vandaag mezelf getrakteerd op de volgende e-books (ondanks dat ik stellig volhou dat ik niet aan vaderdag doe)
Life - Keith Richards
Justice for All - Joel McIver
Everybody Wants Some - Ian Christie
Googled - Ken Auletta
Ja, ik zou hem ook altijd nog eens downloaden, ben benieuwd.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die bio van Keith is echt briljant. Wat een gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:
T-Pain.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:44 schreef Muchachooo het volgende:
Chris Brown, mooi voorbeeld van iemand die niet zonder autotune kan
HAHAHAquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Vocoder is echt facking baasquote:Op zondag 19 juni 2011 16:38 schreef Muchachooo het volgende:
Ligt eraan, je kan autotune jouw zang bij de dichtstbijzijnde noot laten trekken, waardoor je wel ongeveer goed moet zingen, maar je kan ook een gewoon uitgesproken zin vervormen met een ingespeelde melodie op een keyboard.
edit: oh nee, dat is een vocoder
zie 0.58:
de output is te laag, daardoor moet ik eerst het signaal onmeunig boosten waardoor het vervormt. dit gaat hem niet worden. dan maar ouderwets met een mic ervoor.quote:
Heel leuke strat hoor (niet mijn favoriete kleur, maar ergens toch wel weer mooi), maar dat is op dit moment toch nog écht even 'to much' voor mij. De LP is nou helemaal niets voor mij. Sorry...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Doe eens kopen jullie =(
[TK] Fender 70's Strat
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Goeie plaat ookquote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat Alter Bridge al een hele tijd een 3e album heeft![]()
Gisteren nog kaartje gekocht voor het concert in Eindhoven op 6 novemberquote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat Alter Bridge al een hele tijd een 3e album heeft![]()
En dan de witte Flying V, de witte Thunderbird, de witte Explorer...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja hetgene wat ik wil is een witte les paul en een witte SG.
Die SG ligt buiten budget ivm vakantie. maar die komt nog wel. Dus nu is dit wel een mooie optie.
Die ESP eclipse is net wat toffer met zwarte binding. Maar die is gelijk 1700,- dus 1200 verschil voor een randje is het me ook niet waard
42 euroquote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gisteren nog kaartje gekocht voor het concert in Eindhoven op 6 november
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan de witte Flying V, de witte Thunderbird, de witte Explorer....
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja maar aan de andere kant van m'n kamer nog niet
Dat heb ik altijd op de wallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef Ayca het volgende:
Wit.
Telkens als ik in de stad ben kijkt die witte Gretsch me aan van 'KOOP ME, KOOOOOP ME'.
Maar geldgebrek, en prioriteiten enzulks.
er was ook al eens een prachtige oorlog op zijn twitter lachte me dood toenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, braddie maakt ook vrinden op facebook. een complete flame-war op zijn profielfoto
Bradley tochquote:Rosa Chin Pff, ik heb het je nu al meerdere keren uitgelegd... Bepaalde dingen die je doet irriteren mij gewoon, je stomme grapjes en je gezeur over stress enzo. En ik denk dat je het beste gewoon niet meer op mij in kan gaan (mij lukt het niet om mn mond te houden), dan kan er ook geen irritatie, discussie of ruzie meer ontstaan.
Ik voel de pijnquote:Bradley van Dijk Hoezo nouweer naief?... jij moet niet zo achterlijk doen, je komt hier wel chillen, maar je komt niet voor mij?, kom dan gewoon NIET!
09 June at 18:07
quote:Ik denk dat ik binnenkort even naar m n pa ga, word gek van deze KANKER buurt, alleen maar zeikende mensen, en veel stress 1/2
quote:
O fuck zegquote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef Niles-Crane het volgende:
''Deze spijkerbroek zit chill, zo bert visscher kijken''
ik zie de relevantie
twitter:Bradjarre twitterde op zondag 19-06-2011 om 04:15:09En dan vinden mensen het gek als er met fucking vuurwerk in m`n studiotje gekloot word dat ik dan boos word?, grow up! reageer retweet
De linker of de rechter?twitter:Bradjarre twitterde op woensdag 15-06-2011 om 20:06:47Voel me niet goed vandaag........ gaat lekker in elk geval, bah wat er met me is weet ik niet, heb een kut gevoel op m`n borst! reageer retweet
twitter:Bradjarre twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 14:50:12JezusChristus mensen lopen alweer op me te zeiken, dat mijn levenstijl niet normaal is, als het je niet bevalt ga dan weg;) uit m`n leven! reageer retweet
twitter:Bradjarre twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 22:32:52@ChristaMusic GODVERDOMME ZO`N GAST SLOEG ME MET EEN SPAANSE GITAAR OP M`N KOP!!! reageer retweet
maakt ook wat mee he die jongentwitter:Bradjarre twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 23:54:13HAHA ik heb een Digitenne afstandsbediening op @frankie_94 zijn hoofd doormidden gegooid xD #win reageer retweet
Tering wat stoertwitter:Bradjarre twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:19:17Net 1,5 liter siroop ge-at met @Frankie_94 ieder 750ML ongeveer NIEMAND had het door
#pretindeschuur reageer retweet
hij heeft ruzie met frankie_94 check zijn tiwtter eensquote:Op maandag 20 juni 2011 00:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tering wat stoertwitter:Bradjarre twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:19:17Net 1,5 liter siroop ge-at met @Frankie_94 ieder 750ML ongeveer NIEMAND had het door
#pretindeschuur reageer retweet
twitter:frankie_94 twitterde op woensdag 15-06-2011 om 20:10:55@Bradjarre jij bent echt een kk idioot frank heeft die hoogslaper niet eens meer en we chillen buiten dus ga lekker zielig zijn in je eentje reageer retweet
Juist, GITAREN!quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef mr-green het volgende:
Wel een beetje ''zielig'' toch om het hier over Braddie (of hoe die gast ook heet) te praten.
Gitaren
Saxofoonsquote:Op maandag 20 juni 2011 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Juist, GITAREN!
En sax's, Clarence Clemon's dood heeft m'n interesse voor de sax wel weer omhoog gehaald.
Waarom heb ik als klein kind niet gewoon elk instrument leren spelen?
Precies: saxofoon +quote:
Doe dit aub.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n strat ruilen tegen een EC1000
hmmmm to do or not to do
[ afbeelding ]
supergaaf ding, alleen dat parelmoer randje doet me twijfelen.
De ESP versie heeft niet dat randje maar is gelijk 1000e duurder
Een mogelijkheid om van een strat af te komen moet je sowieso aangrijpen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
hmmmm to do or not to do
[ afbeelding ]
Meh. Ik zou een groot mogelijk arsenaal aan klank willen hebben, niet te veel gitaren die hetzelfde klinken. Denk dat deze precies zo klinkt als je andere EC1000. Beter verpats je die strat en spaar je ff door voor die witte SG.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
hmmmm to do or not to do
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |